nik_killthemall έγραψε:Η επινόηση /ιδέα της μηχανής-μηχανισμού είναι η οπτική του ανθρώπου και όχι της φύσης.
Αυτό σημαίνει πως δεν μπορείς να εξάγεις κανένα συμπεράσμα για την ύπαρξη συμπαντικού νομοθέτη, απλά επειδή αντιλαμβάνεσαι ένα πάτερν ως μηχανή, βασιζόμενος ΜΟΝΟ σε γελοία παραδείγματα μηχανισμών/κατασκευών που έχει φτιάξει σίγουρα και ειδικά και μόνο ο άνθρωπος ο οποίος αντιπροσωπεύει ακριβώς το 0% του χώρου, του χρόνου και της πληροφορίας του σύμπαντος. ΔΕΝ μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι ανθρώπινες κατασκευές ως αποδεικτικό στοιχείο για σύλληψη κοσμοθεωρίας !
nrg έγραψε: Λυπάμαι αλλά έτσι λειτουργεί η επιστήμη.
Όταν ένα εργαστήριο κάνει μία παρατήρηση, ξανά και ξανά, τότε προκύπτει νόμος. Τι και αν το εργαστήριο αυτό είναι το 0% του σύμπαντος.
Το πρόβλημα δεν είναι αν υπάρχει δημιουργός ή όχι.
Το πρόβλημα είναι αν κάποιες διαδικασίες, κάποιες παρατηρήσεις μπορούν να προκύψουν με τυχαίο τρόπο ή αυθόρμητα.
ΔΕΝ έχει
KAMIA αλληλεπίδραση το επιχείρημα μου, με αυτό που μου απαντάς και η μόνη εξήγηση γιαυτό είναι
η σκόπιμη διαστρέβλωση απο μέρους σου !
Που ακριβώς nrg στο βασικό επιχείρημα που έχετε φέρει ως τώρα
υπέρ του ΕΣ (και στο οποίο αναφέρομαι στην άνωθεν παράθεση που σχολιάζεις) :
- Το χ αντικείμενο κατασκευάστηκε μόνο του από τύχη ή το έφτιαξε κάποιος δημιουργός/σχεδιαστής ?
- Το κατασκεύασε κάποιος σχεδιαστής άνθρωπος.
- Άρα και ο κόσμος φτιάχτηκε από κάποιον σχεδιαστή και όχι από τύχη.
εμπεριέχεται η επαναλαμβανόμενη παρατήρηση στο εργαστήριο που οδηγεί σε νόμο, το οποίο μου προβάλλεις σαν απάντηση ?
ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΜΩΣ ! Το βασικό σας επιχείρημα nrg βρίσκεται ΕΚΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ και οδηγεί στο συμπέρασμα που θέλετε
ΜΟΝΟ όταν το χ είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα ! Αν το χ είναι αντικείμενο
εκτός γης, το βασικό σας επιχείρημα
καταρρέει !
Επομένως nrg,
ΟΧΙ ΔΕΝ λειτουργεί έτσι η επιστήμη !
ΔΕΝ προσπαθεί η επιστήμη να κατανοήσει το σύμπαν μελετώντας
ΜΟΝΟ τον τρόπο λειτουργίας/δομής των ανθρώπινων κατασκευών, αυτό ΕΙΝΑΙ ο τρόπος που
ΕΣΥ λειτουργείς και ΟΧΙ ο τρόπος που λειτουργεί η επιστήμη !
Επίσης,
ΝΑΙ το πρόβλημα ΕΙΝΑΙ το αν υπάρχει ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ, και αυτό επειδή βρισκόμαστε σε νήμα με τίτλο
Ευφυής Σχεδιασμός !
Επειδή όμως
ΔΕΝ είσαι ικανός να αλλάξεις ούτε καν θέμα συζήτησης, απαιτείς να δεχτώ πως "
επειδή παραγωγή λειτουργικής δομής από τυχαιότητα δεν έχουμε δει ποτέ, άρα εξελικτισμός δεν υπάρχει" !
Πολύ ωραία, να το δεχτώ, αλλά τότε είσαι
ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να δεχτείς εξίσου πως "
επειδή Ευφυή Σχεδιαστή του σύμπαντος δεν έχουμε δει ποτέ, άρα Ευφυής Σχεδιαστής δεν υπάρχει" !!
ΑΝ αυτά τα δύο
ΙΣΟΤΙΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ δεν τα αντιμετωπίσεις με τον
ΙΔΙΟ τρόπο τότε αυτό είναι αποδεικτικό στοιχείο
ΑΝΤΙ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ εκ μέρους σου !
Τόσο απλά ! Τα μεταχειρίζεσαι ισότιμα ναι ή όχι ?
nik_killthemall έγραψε: Δηλ. κόβετε το ένα και δέχεστε το άλλο σενάριο, ενώ στην πραγματικότητα η καταγωγή και των δύο σεναρίων είναι Η ΙΔΙΑ : η αιωνιότητα !
nrg έγραψε: Η αιωνιότητα δεν έχει νόημα, ως επιχείρημα για τον δημιουργό. Η χρονική κλίμακα που αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος είναι πολύ μικρή.
Από την άλλη αυτοί που υποστηρίζουν ότι κάποια πράγματα μπορούν να προκύψουν τυχαία, με καθαρά υλιστικό τρόπο, ας μας τα παρουσιάσουν.
Η αιωνιότητα που έχουν είναι ... μετρημένη...
Και σου παρουσίασα ένα απλό παράδειγμα με τον σχηματισμό μία "μέσης" πρωτεΐνης.
Πάλι καμιά αλληλεπίδραση η απάντησή σου !
Με ποιον τρόπο αλληλεπιδρά το γεγονός πως και οι δύο θεωρίες παρουσιάζουν ΚΟΙΝΗ τελική προέλευση/εξήγηση του σύμπαντος, την αιωνιότητα, με το παράδειγμα για τον σχηματισμό της μέσης πρωτείνης που μου απαντάς ? ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ !
Εδώ σου υπέδειξα με επιχείρημα πως και οι δύο θεωρίες στην τελική προέλευση του σύμπαντος παρουσιάζουν
ΙΔΙΑ εξηγηση : την αιωνιότητα ! Συμφωνείς με αυτό, ναι ή όχι και γιατί ?
nik_killthemall έγραψε: Εν ολίγοις, η διαφορά ΕΣ και ΘτΕ δεν είναι νομοτέλεια βερσους τυχαιότητας (εξάλλου σήμερα γνωρίζουμε πως αλόγιστο πλήθος νομοτέλειας δημιουργεί μια χαρά τυχαιότητα, δηλ. επικοινωνούν αυτά τα δυο μεταξύ τους), αντίθετα αυτές οι δύο θεωρίες έχουν κάτι πολύ ΊΔΙΟ που ο ΕΣ το αποσιωπά : την αιωνιότητα ως "τελικό" αίτιο !
nrg έγραψε: Όχι.
Η κουβέντα γίνεται για το ΑΝ μπορεί το τυχαίο να δημιουργήσει λειτουργικές δομές.
ΟΧΙ ΔΕΝ γινεται αυτή η κουβέντα ! Η κουβέντα που λές γίνεται ΜΟΝΟ από όσους δεν ξέρουν ανάγνωση και είναι ανίκανοι να διαβάσουν τον τίτλο του νήματος.
nik_killthemall έγραψε: Η αληθινή διαφορά αυτών των θεωριών επομένως είναι κάτι που δεν έχει καμιά σχέση με την επιστήμη !
nrg έγραψε: Αυτοί που επικαλούνται υλιστική προέλευση της ζωής και δηλώνουν ότι όλος ο επιστημονικός κόσμος είναι μαζί τους, ας μας δείξουν τα βήματα με τα οποία προκύπτει η ζωή με τυχαίο τρόπο.
Σου υποδεικνύω με επιχείρημα, ΠΟΙΑ είναι η αληθινή
διαφορά που έχουν οι δύο θεωριες, εσύ την
ΣΒΗΝΕΙΣ από την παράθεση που κάνεις, την προσπερνάς και με ρωτάς ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ από αυτο το οποίο δήθεν σχολιάζεις και περιμένεις επειδή είσαι τόσο πολύ συνεπής συζητητής, να σου δώσω απάντηση σχετική με το σχόλιο σου ?
Θα σου δώσω απάντηση, ΕΦΟΣΟΝ μου πεις αν είναι αυτή που έσβησες είναι κατά τη γνώμη σου η πραγματική διαφορά των δύο θεωριών ,ναι ή όχι και γιατί ?
(παραθέτω και την διαφορά που έσβησες)
nik_killthemall έγραψε: Τις κάνει διαφορετικές αυτό που έγραψα στο 3) αλλά και οι δυο σας αποφεύγετε να αντικρούσετε :
- Το ότι, με έναν αιώνιο σχεδιαστή, συγκεντρωμένο σε 1 συνείδηση, μπορούμε εμείς οι "αντικειμενικοί παρατηρηται" να "πιθανολογήσουμε" και να μεταχειριστούμε μια υποτιθέμενη αλληλεπίδραση μαζί του (οπ να τη κι η θρησκεία) !
- Αντίθετα, με ένα αιώνιο ασυνείδητο σύμπαν απλωμένο στο χάος, πως ακριβώς θα υποστηρίξουμε αλληλεπίδραση (αντιο θρησκεια) ?