Αφανής Εταίρος
-
ManiMania
- Rookie poster

Αφανής Εταίρος
Υπάρχει τρόπος να διασφαλίσω τα κέρδη μου και την συνέχειά μου/ύπαρξη μου , ως Αφανής Εταίρος . Σε ποια Εταιρική μορφή μπορεί να υπάρχει η έννοια του Αφανούς Εταίρου ; Υποθέτω ότι αν η υπόθεση φθάσει στο δικαστήριο , θα τρέχουν όλοι , αφανείς και εμφανείς . Σωστά ;
0 .
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

Re: Αφανής Εταίρος
ManiMania δεν εχω καταλαβει τοσο καιρο αν εισαι δικηγορος ή φοιτητρια που παιρνεις συμβουλες για υποθεσεις/θεματα απο τον Αλε.
Οπως και να χει πρεπει να αρχισει να στα χρεωνει

0 .
-
ManiMania
- Rookie poster

Λαχουρένιος έγραψε:ManiMania δεν εχω καταλαβει τοσο καιρο αν εισαι δικηγορος ή φοιτητρια που παιρνεις συμβουλες για υποθεσεις/θεματα απο τον Αλε.
Πρώτον συνταξιούχος όν , αποκλείεται να είμαι φοιτητής , πόσο μάλλον φοιτήτρια . Δεύτερον τα ερωτήματά μου αφορούν εμένα και μόνον . Τρίτον ας το αποφασίσει ο εκάστοτε απαντών αν πρέπει να με χρεώνει και τελευταίο , εσείς από ξεφυτρώσατε και κάνετε "τον δικηγόρο του διαβόλου" ; Ο "διάβολος" δεν αφορά τον όποιον απαντά επί της ουσίας . Φιλικά , κατά κόσμον Δημήτρης .
0 .
-
Adminović
- Sloboda Narodu

Δεν υπάρχει αυτό στην Ελλάδα και την ΕΕ γενικώς.
Εκτός αν βάλεις αχυράνθρωπο, αλλά η εταιρία τότε θα είναι δικη του (με ό,τι συνεπάγεται αυτό).
Αν θες να μην φαινεσαι, στηνεις εταιρία με ανωνυμες μετοχές σε κάποια χώρα που το επιτρέπει (πχ Παναμάς).
Εκτός αν βάλεις αχυράνθρωπο, αλλά η εταιρία τότε θα είναι δικη του (με ό,τι συνεπάγεται αυτό).
Αν θες να μην φαινεσαι, στηνεις εταιρία με ανωνυμες μετοχές σε κάποια χώρα που το επιτρέπει (πχ Παναμάς).
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!
Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα.
Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα.

-
Freisinniger
- Maître des anions

Λαχουρένιος έγραψε:ManiMania δεν εχω καταλαβει τοσο καιρο αν εισαι δικηγορος ή φοιτητρια που παιρνεις συμβουλες για υποθεσεις/θεματα απο τον Αλε.