Η περιήγηση στον παρόντα ιστότοπο συνεπάγεται ότι συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Χρήσης Cookies.

Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Άρθρα ιστορικά, σχετικά με ιστορικά γεγονότα ή πρόσωπα.
Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 6376

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 29 Ιουν 2019, 15:47

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Αφού ήταν αλβανικής καταγωγής λοιπόν γιατί δεν έμεινε το αλβανικό του όνομα ή επίθετο ;

Γιατί, έμειναν τα ονόματα όλων εκείνων των αλλοδαπών πολεμάρχων που έγιναν βυζαντινοί άρχοντες και πήραν ελληνικά ονόματα;

Ο ένας του γιός λεγόταν "Γκίνης"

Gjin Progoni (Latin: Ginius) was an archon (or lord) of Kruja, located in present-day Albania, from c. 1198 until his death in 1208. He succeeded his father, Progon of Kruja, becoming the second ruler of the House of Progon. Gjin was succeeded by his younger brother Dhimitër Progoni.

Δεν είχαν θέμα να υιοθετούν ονόματα, είτε ελληνικά είτε λατινικά.

Γιατί υιοθέτησαν ένα ελληνικό επίθετο ;

Για ενσωμάτωση, αναγνώριση, πρεστίζ, κλπ. Για τον ίδιο λόγο που όλοι οι βάρβαροι υιοθετούσαν λατινικά ή ελληνικά ονόματα. Για τον λόγο που οι ελληνοαμέρικανς απο Κώστες γινόταν Gus.


Η όλη επιχειρηματολογία ότι κάποιος ήταν/είναι εθνικά Έλληνας λόγω ελληνικού ονόματος, είναι πραγματικά αστεία.
0 .
Ανανήψαντας παγκοσμιοποιητής, πρώην θύμα σοβαροφάνειας και θεσφατικού κριτικισμού,
νύν ελεύθερος περήφανος αναζητητής της αλήθειας που μας κρύβουν (ξέρετε ποιοι...)



.

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1218

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 29 Ιουν 2019, 16:04

Προέλλην έγραψε:Γιατί, έμειναν τα ονόματα όλων εκείνων των αλλοδαπών πολεμάρχων που έγιναν βυζαντινοί άρχοντες και πήραν ελληνικά ονόματα;

Φυσικά. Δεν έμειναν οι Βρανάδες , οι Γουδέληδες , οι Ράλληδες κ.λπ. ; Για τους Ρεντάκιους τι λές ; Ήταν σλαβικής καταγωγής λόγω επιθέτου ή επειδή έγιναν άρχοντες στους Σλάβους υιοθέτησαν σλαβικό επίθετο ;


Δεν είχαν θέμα να υιοθετούν ονόματα, είτε ελληνικά είτε λατινικά.

To "Γκίν" είναι αλβανικό όνομα. Το ότι υπάρχει σε ελληνική , εβραϊκή και λατινική μορφή δεν σημαίνει ότι δεν είναι αλβανικό. Το "Γεώργιος" είναι ελληνικό όνομα. Το "Georg" γερμανικό.

Γιατί υιοθέτησαν ένα ελληνικό επίθετο ;

Για ενσωμάτωση, αναγνώριση, πρεστίζ, κλπ. Για τον ίδιο λόγο που όλοι οι βάρβαροι υιοθετούσαν λατινικά ή ελληνικά ονόματα. Για τον λόγο που οι ελληνοαμέρικανς απο Κώστες γινόταν Gus.

Ο Πρόγονος Σγουρός μάλιστα υιοθέτησε δυό ελληνικά ονόματα/επώνυμα. LOL !
Κοίτα τώρα τι μου λές. Οι γιοί του Προγόνου, ο Δημήτρης και ο Γκίνης, υιοθέτησαν το ελληνικό "Πρόγονος" για επίθετο. Αλλά ο Γκίνης άφησε το όνομά του ανελλήνιστο.



Η όλη επιχειρηματολογία ότι ήταν κάποιος είναι εθνικά Έλληνας λόγω ελληνικού ονόματος, είναι πραγματικά αστεία.

Ελπίζω να λές το ίδιο για τον Στάικο Σταϊκόπουλο. Εγώ πάντως τον Πρόγονο τον είπα απ' την αρχή "Αλβανό ελληνικής καταγωγής".
Τελευταία επεξεργασία από Τλαξκαλτέκος σε 29 Ιουν 2019, 16:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 6376

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 29 Ιουν 2019, 16:07

Τλαξκαλτέκος έγραψε:"Αλβανό ελληνικής καταγωγής".

:zpsrojdu2mg:
0 .
Ανανήψαντας παγκοσμιοποιητής, πρώην θύμα σοβαροφάνειας και θεσφατικού κριτικισμού,
νύν ελεύθερος περήφανος αναζητητής της αλήθειας που μας κρύβουν (ξέρετε ποιοι...)



.

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1218

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 29 Ιουν 2019, 16:16

O admin βέβαια μπορεί να μας πεί πως το επίθετο είναι σλαβικής καταγωγής που από τοπωνύμιο έγινε ανθρωπωνύμιο .


As a toponym it may refer to:
Progon (Serbia), a locality in Belgrade, Serbia
Progon (Russia), two places in Russia
Progon (Croatia), two places in Croatia


https://en.wikipedia.org/wiki/Progon


Κροάτης λοιπόν ο Προγονάς. :laugh1:
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 10594
Τοποθεσία: F.R. Liberland
Επικοινωνία:

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Adminović » 29 Ιουν 2019, 17:43

Τλαξκαλτέκoς έγραψε:O admin βέβαια μπορεί να μας πεί πως το επίθετο είναι σλαβικής καταγωγής που από τοπωνύμιο έγινε ανθρωπωνύμιο .


As a toponym it may refer to:
Progon (Serbia), a locality in Belgrade, Serbia
Progon (Russia), two places in Russia
Progon (Croatia), two places in Croatia


https://en.wikipedia.org/wiki/Progon


Κροάτης λοιπόν ο Προγονάς. :laugh1:


Ρωμιός ή Σλάβος δεν θα έβγαζε τον πρωτότοκο γιό Γκίνι. Το Γκίνι είναι αλβανικό 1000%.

Το πώς έχει καταγραφεί το οικογενειακό όνομα σε βυζαντινές πηγές, μικρή σημασία έχει. Και τον Πρελιουμποβιτς πχ έχω δει να τον αναφέρουν ως "Πρελούμπο" ή ακόμα και Παλαιολόγο. Αν είχαμε μόνο αυτές τις πηγές και τις διάβαζες εσύ, θα μας έλεγες ότι είναι Ελληνάρας 100%, ευθύς απόγονος του Περικλέους. :LoL:
0 .
«Σκουπίδια της TV και το κεφάλι σου κάδος
Mεταλλάχτηκες από εργάτης σε σκλάβος
Στάσου κι αναρωτήσου αν κάνεις κάπου λάθος
Ή χαρείτε όλοι μαζί το μεγαλείον της Ελλάδος...»


https://www.youtube.com/watch?v=6YzYlggv560

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1218

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 30 Ιουν 2019, 12:18

Adminović έγραψε:
Τλαξκαλτέκoς έγραψε:O admin βέβαια μπορεί να μας πεί πως το επίθετο είναι σλαβικής καταγωγής που από τοπωνύμιο έγινε ανθρωπωνύμιο .


As a toponym it may refer to:
Progon (Serbia), a locality in Belgrade, Serbia
Progon (Russia), two places in Russia
Progon (Croatia), two places in Croatia


https://en.wikipedia.org/wiki/Progon


Κροάτης λοιπόν ο Προγονάς. :laugh1:


Ρωμιός ή Σλάβος δεν θα έβγαζε τον πρωτότοκο γιό Γκίνι.

Μπα μην το λές. Ο διοικητής της Μάνης Μανουήλ Καντακουζηνός, προκειμένου να προσεταιριστεί τους Αλβανούς κατά των Παλαιολόγων , άλλαξε το ονομά του σε Γκίνης και της γυναίκας του σε Κούκια ( = Ερυθρώ ).

He was soon proclaimed by the Albanians as a Despot and in order to please them, he took the Albanian name "Ghin" and also called his wife "Cuchia".

https://en.wikipedia.org/wiki/Manuel_Kantakouzenos_(usurper)

Απ' την ανάποδη ο ελληνικής καταγωγής Αλβανός ηγέτης Ιωάννης Καστριώτης, πατέρας του Σκεντέρμπεη, πήρε σύζυγο την Τριβαλλή ( Σέρβα ) Βοϊσάβα. O ίδιος, λόγω σερβικής επίδρασης ( σερβοκρατία ) , υιοθέτησε το Ιβάν ( In the few acts of his own chancellery, his name results Ivan or Ivanъ. ) , την σερβική γλώσσα ( Gjon Kastrioti wrote a letter in the Serbian language ) και θάφτηκε στην σερβική μονή Χιλανδαρίου του Αγίου Όρους στην οποία είχε κάνει πολλές δωρεές. "Ιβάνη" τον αναφέρει και ο Χαλκοκονδύλης από ελληνικής πλευράς. Tα παιδιά του τα ονόμασε με σέρβικα ονόματα : Ρεπόζης, Στάνισα, Βλάικα, Γελένα κ.α.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gjon_Kastrioti#cnote_a


Ο Πρόγονος θα ήταν κάποιος αξιωματούχος ελληνικής καταγωγής που συνδέθηκε με τους Αλβανούς που διοικούσε και εξαλβάνισε τον εαυτό του και την οικογένειά του.
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 10594
Τοποθεσία: F.R. Liberland
Επικοινωνία:

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Adminović » 01 Ιούλ 2019, 07:49

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Μπα μην το λές. Ο διοικητής της Μάνης Μανουήλ Καντακουζηνός, προκειμένου να προσεταιριστεί τους Αλβανούς κατά των Παλαιολόγων , άλλαξε το ονομά του σε Γκίνης και της γυναίκας του σε Κούκια ( = Ερυθρώ ).


Ναι, μόνο που οι ιστορικές πηγές λένε το ακριβώς αντίθετο για τον Πρόγκον, ότι δηλαδή ήταν Αλβανός και υιοθέτησε ρωμαίικο όνομα (που παίζει κιόλας να σημαίνει κάτι στα αλβανικά το όνομα και να «εκρωμαϊστηκε»).

Επίσης, οι Κατακουζηνοί ένας αχταρμάς από συνεχείς μεικτούς γάμους ήταν και ήταν οι πρώτοι που εγκατέστησαν Τούρκους στην Ευρώπη και από εκείνους που την κοπάνησαν για τη Μολδοβλαχία (υπάρχουν ακόμα απόγονοί τους, στη σημερινή Ρουμανία).
Θες να μας πεις δηλαδή ότι οι Κατακουζηνοί είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ««Έλληνα»» (όπως το εννοείς εσύ δηλαδή, ως δήθεν απόγονοι των φανταστικών αρχαίων προγόνων σας) και ότι οι ξένοι ηγεμόνες των Αλβανών έπαιρναν αλβανικά ονόματα;
Και γιατί δεν το έκαναν αυτό και άλλοι ηγεμόνες των Αλβανών και το έκαναν μόνο οι δήθεν ««Έλληνες»» του Βυζαντίου;; :hmmm :pardon:

Απ' την ανάποδη ο ελληνικής καταγωγής Αλβανός ηγέτης Ιωάννης Καστριώτης


:xaxax: :xaxax: :xaxax: :xaxax: :xaxax: :xaxax:

Καλό!

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Ο Πρόγονος θα ήταν κάποιος αξιωματούχος ελληνικής καταγωγής που συνδέθηκε με τους Αλβανούς που διοικούσε και εξαλβάνισε τον εαυτό του και την οικογένειά του.


Δικά σου αυθαίρετα συμπεράσματα είναι αυτά.

Δεν προκύπτει από πουθενά ότι ήταν ««ελληνικής»» καταγωγής.
0 .
«Σκουπίδια της TV και το κεφάλι σου κάδος
Mεταλλάχτηκες από εργάτης σε σκλάβος
Στάσου κι αναρωτήσου αν κάνεις κάπου λάθος
Ή χαρείτε όλοι μαζί το μεγαλείον της Ελλάδος...»


https://www.youtube.com/watch?v=6YzYlggv560

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1218

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 01 Ιούλ 2019, 12:31

Adminović έγραψε:
Τλαξκαλτέκος έγραψε:Μπα μην το λές. Ο διοικητής της Μάνης Μανουήλ Καντακουζηνός, προκειμένου να προσεταιριστεί τους Αλβανούς κατά των Παλαιολόγων , άλλαξε το ονομά του σε Γκίνης και της γυναίκας του σε Κούκια ( = Ερυθρώ ).


Ναι, μόνο που οι ιστορικές πηγές λένε το ακριβώς αντίθετο για τον Πρόγκον, ότι δηλαδή ήταν Αλβανός και υιοθέτησε ρωμαίικο όνομα (που παίζει κιόλας να σημαίνει κάτι στα αλβανικά το όνομα και να «εκρωμαϊστηκε»).

Επίσης, οι Κατακουζηνοί ένας αχταρμάς από συνεχείς μεικτούς γάμους ήταν και ήταν οι πρώτοι που εγκατέστησαν Τούρκους στην Ευρώπη και από εκείνους που την κοπάνησαν για τη Μολδοβλαχία (υπάρχουν ακόμα απόγονοί τους, στη σημερινή Ρουμανία).
Θες να μας πεις δηλαδή ότι οι Κατακουζηνοί είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ««Έλληνα»» (όπως το εννοείς εσύ δηλαδή, ως δήθεν απόγονοι των φανταστικών αρχαίων προγόνων σας) και ότι οι ξένοι ηγεμόνες των Αλβανών έπαιρναν αλβανικά ονόματα;
Και γιατί δεν το έκαναν αυτό και άλλοι ηγεμόνες των Αλβανών και το έκαναν μόνο οι δήθεν ««Έλληνες»» του Βυζαντίου;; :hmmm :pardon:

Απ' την ανάποδη ο ελληνικής καταγωγής Αλβανός ηγέτης Ιωάννης Καστριώτης


:xaxax: :xaxax: :xaxax: :xaxax: :xaxax: :xaxax:

Καλό!

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Ο Πρόγονος θα ήταν κάποιος αξιωματούχος ελληνικής καταγωγής που συνδέθηκε με τους Αλβανούς που διοικούσε και εξαλβάνισε τον εαυτό του και την οικογένειά του.


Δικά σου αυθαίρετα συμπεράσματα είναι αυτά.

Δεν προκύπτει από πουθενά ότι ήταν ««ελληνικής»» καταγωγής.

Το επώνυμό ήταν ελληνικό και το είχε και ο Πρόγονος Σγουρός. Λές και αυτός να υιοθέτησε δύο ελληνικά ονόματα ; :laugh1: Επίσης αποκλείεται ο Προγονάς να υιοθέτησε ελληνικό όνομα για τον εαυτό του, αλλά να έδωσε αλβανικό στον γιό του. Δηλαδή ισχυρίζεσαι ότι σταμάτησε την ελληνοποίηση στην μέση. :giggle02: Το πιθανότερο σενάριο είναι αυτό που λέω εγώ. Πρόκειται για εξαλβανισμένο Έλληνα.


Τι σχέση έχουν οι κλάδοι της οικογένειας των Καντακουζηνών και ο βίος και η πολιτεία τους ; Σου έφερα συγκεκριμένο παράδειγμα οικειοθελούς εξαλβανισμού ενώ είπες ότι δεν ήταν δυνατόν ; :s_mad Ο Τλαξκαλτέκος ποτέ δεν λέει λόγια του αέρα. :noway1:

Επίσης για έναν συγκεκριμένο Αλβανό ηγεμόνα είπα, τον Προγονά, που η περιοχή του βρισκόταν κάτω από βυζαντινή κυριαρχία. Δεν είπα πως το έκαναν γενικά οι ηγέτες των Αλβανών. Σου ανέφερα κανέναν Λιόσα, Μπούα, Σπάτα ή Ζενεβίση του 14ου αι. ;


Τι γελάς ω ρε μπίρομ ; To "Καστριώτης" είναι ελληνικό όνομα : their surname has its origin in the Greek word kastro (κάστρο), from Latin castrum, pl. castra, "military camp" or "fortress")

https://en.wikipedia.org/wiki/House_of_ ... ti#Origins


Καθόλου αυθαίρετα. Τα τεκμηρίωσα όλα. Αλλά επειδή πουλάτε τρελίτσα μην σας ακούσω να λέτε ότι τίποτα Ράλληδες ή Γουδέληδες ήταν μη ελληνικής καταγωγής . :madwoman:
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 10594
Τοποθεσία: F.R. Liberland
Επικοινωνία:

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Adminović » 01 Ιούλ 2019, 13:07

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Το επώνυμό ήταν ελληνικό και το είχε και ο Πρόγονος Σγουρός. Λές και αυτός να υιοθέτησε δύο ελληνικά ονόματα ; :laugh1: Επίσης αποκλείεται ο Προγονάς να υιοθέτησε ελληνικό όνομα για τον εαυτό του, αλλά να έδωσε αλβανικό στον γιό του. Δηλαδή ισχυρίζεσαι ότι σταμάτησε την ελληνοποίηση στην μέση. :giggle02: Το πιθανότερο σενάριο είναι αυτό που λέω εγώ. Πρόκειται για εξαλβανισμένο Έλληνα.


Πααααλι ελλημπανίστικες μπουρδίτσες; :s_no

Το Σγουρός (που προφέρεται ως Ζγουρος) είναι 100% αλβανικό επώνυμο και μάλλον είναι λέξη - δάνειο των αλβανικών από το σλάβικο ζγκούρα (= σκουριά).

See for yourself:

https://forebears.io/surnames/zguro

Το Πρόγκον επίσης παίζει να έχει ετυμολογία στα αλβανικά (ή να προέρχεται από σλάβικα τοπωνύμια όπου είχαν κατοικήσει Αλβανοί - υπάρχουν και τέτοια παραδείγματα στην Ελλάδα).

Τι σχέση έχουν οι κλάδοι της οικογένειας των Καντακουζηνών και ο βίος και η πολιτεία τους ; Σου έφερα συγκεκριμένο παράδειγμα οικειοθελούς εξαλβανισμού ενώ είπες ότι δεν ήταν δυνατόν ; :s_mad Ο Τλαξκαλτέκος ποτέ δεν λέει λόγια του αέρα. :noway1:


Οι Κατακουζηνοί είναι ένας αχταρμάς και κάθε τόσο αλλάζουν και πάνε από έναν λαό σε άλλον, δεν είναι κανένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα.
Και ιστορικά δεν θυμάμαι να υπάρχει ηγεμόνας Αλβανών που να μην ήταν - έστω εν μέρει - Αλβανός και να άλλαξε το όνομά του σε κάτι αλβανικό. Το να μετατρέπουν τα ονόματα σε ρωμαίικα πάλι, ήταν αρκετά σύνηθες... :pardon:




Από αυτό το λινκ που βάζεις:
Origins

Kastrioti, who was a kephale of Kanina in 1368, was the first member of the Kastrioti family mentioned in historical documents.[2][3] In the 14th century, Kastrioti family was one of the less powerful noble families in Albania, whose power and influence was far less than those of Thopia, Dukagjini, Balšići or Arianiti.[4]

According to Kabashi, the Kastrioti were first mentioned in 1394.[5] Kabashi explains that Turkish sources say that the family originated from Kastrat in north Albania.[5] According to Malcolm, they originate from western Kosovo.[6][7][8] According to several historians, their surname has its origin in the Greek word kastro (κάστρο), from Latin castrum, pl. castra, "military camp" or "fortress").[9][10][11][12]


Το κάστρο εν τω μεταξύ είναι δάνειο από τα λατινικά, άρα (αν δεχθούμε ότι είναι από το κάστρο) Ρωμαίος λεγεωνάριος ο Σκεντέρμπεης!!1!1! :laugh1: :laugh1: :elladara:


Ελά, βάλε μας καμιά ακόμα αρλούμπα από εθνογκαγκά μπλογκ, να γελάσουμε.... :xaxax: :xaxax: :xaxax: :xaxax:
0 .
«Σκουπίδια της TV και το κεφάλι σου κάδος
Mεταλλάχτηκες από εργάτης σε σκλάβος
Στάσου κι αναρωτήσου αν κάνεις κάπου λάθος
Ή χαρείτε όλοι μαζί το μεγαλείον της Ελλάδος...»


https://www.youtube.com/watch?v=6YzYlggv560

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1218

Re: Θωμάς Πρελιούμποβιτς, ο «Αλβανοκτόνος»

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 01 Ιούλ 2019, 13:55

Adminović έγραψε:
Πααααλι ελλημπανίστικες μπουρδίτσες; :s_no

Το Σγουρός (που προφέρεται ως Ζγουρος) είναι 100% αλβανικό επώνυμο και μάλλον είναι λέξη - δάνειο των αλβανικών από το σλάβικο ζγκούρα (= σκουριά).

See for yourself:

https://forebears.io/surnames/zguro

Το Πρόγκον επίσης παίζει να έχει ετυμολογία στα αλβανικά (ή να προέρχεται από σλάβικα τοπωνύμια όπου είχαν κατοικήσει Αλβανοί - υπάρχουν και τέτοια παραδείγματα στην Ελλάδα).

Αχαχούχα , τι λέει ο Κροατομπάν. :laugh1:

The word sgouros means "curly-haired" in medieval Greek


https://en.wikipedia.org/wiki/Sgouros

Και αν έχει κάποια ετυμολογία αυτή είναι ελληνική : http://www.greek-language.gr/greekLang/ ... %8C%22&dq=


Που 'σαι , και ο Λέων Σγουρός Αλβανός ήταν. :giggle02:

Το ελληνικό "πρόγονος" αλβανοσλαβικό ; Εσύ θα μας βγάλεις και το νησί Croatan κροάτικο . :s_rofl

https://en.wikipedia.org/wiki/Croatan

Οι Κατακουζηνοί είναι ένας αχταρμάς και κάθε τόσο αλλάζουν και πάνε από έναν λαό σε άλλον, δεν είναι κανένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα.
Και ιστορικά δεν θυμάμαι να υπάρχει ηγεμόνας Αλβανών που να μην ήταν - έστω εν μέρει - Αλβανός και να άλλαξε το όνομά του σε κάτι αλβανικό. Το να μετατρέπουν τα ονόματα σε ρωμαίικα πάλι, ήταν αρκετά σύνηθες... :pardon:


Οι Καντακουζηνοί ήταν ελληνική μικρασιατική οικογένεια. Έδρασε σε Κων/πολη και Πελοπόννησο. Το ότι επί τουρκοκρατίας πήγε σε Ρωσία και Μολδοβλαχία τι έχει να λέει ; :hmmm
Σου έδειξα τρείς ηγεμόνες Αλβανών που δεν ήταν Αλβανοί : Πρόγονος, Πρόγονος Σγουρός, Καστριώτηδες. Οι Καντακουζηνοί ήταν εν μέρει Αλβανοί και ο Μανουήλ άλλαξε το ονομά του ; :laugh1:




Από αυτό το λινκ που βάζεις:


Το κάστρο εν τω μεταξύ είναι δάνειο από τα λατινικά, άρα (αν δεχθούμε ότι είναι από το κάστρο) Ρωμαίος λεγεωνάριος ο Σκεντέρμπεης!!1!1! :laugh1: :laugh1: :elladara:


Το λίνκ δεν λέει κάτι άξιο σχολιασμού. Το κάστρο είναι λατινικής ετυμολογίας, η λέξη όμως είναι ελληνική. Το George είναι ελληνικής ετυμολογίας, η λέξη όμως είναι αγγλική. Μπήκες ; :yesyes:
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )


Επιστροφή σε “Ιστορικά”