Διάδοχος έγραψε:nik_killthemall έγραψε:Αν λοιπον η ελιτ των Μακεδόνων (καθώς όπως λες για τους υπόλοιπους δεν ξέρεις) γούσταρε, όχι για μια-δυο 10ετιες, αλλά για ένα σωρό αιώνες, τον όποιον αυτοπροσδιορισμό της να είναι ελληνικός (και μάλιστα με τρόπο πιο ένθερμο από τους Σπαρτιάτες οι οποίοι συνεργάζονταν με οποιονδήποτε εχθρό ενάντια και στους αθηναίους αλλά και στους μακεδόνες θυμίζοντας πάρα πολύ τις ασυνείδητες τακτικές των Βυζαντινών τους τελευταίους αιώνες του Βυζαντίου) , τότε για ποιον λόγο να μην σεβαστούμε τον αυτοπροσδιορισμό της ελιτ και 2,5 χιλιετιες μετά να τον αμφισβητήσουμε με κύριο επιχείρημα τις καρανικιές ?
Καρανικίστικο είναι και το παραπάνω όμως. Οι Σπαρτιάτες παρά την όποια δράση τους ήταν αρχαίοι Έλληνες, ενώ οι Μακεδόνες όχι.
Ποιο ακριβώς ήταν εκείνο το στοιχείο είπαμε που έκανε πιο αρχαιους Ελληνες τους Σπαρτιάτες από τους Μακεδόνες ? Είχαν περισσοτερα ελληνικα ονοματα απο τους Μακεδονες, είχαν περισσοτερους ελληνικους θεούς απτους Μακεδόνες, είχαν περισσότερα ελληνικά γραπτά απτους Μακεδόνες ? (εδώ γελάμε, γιατί οι Σπαρτιάτες ήταν οι χρυσαυγίτες της εποχής, ούτε το όνομά τους δεν ήξεραν να γράφουν). Τα κείμενα στα οποία οι Σπαρτιάτες στηλιτεύονται ως βάρβαροι είναι περισσότερα από αυτά στα οποία οι Μακεδόνες στηλιτεύονται ως βάρβαροι ... (προφανώς οι λόγοι είναι πολιτικοί αλλά είναι πολιτικοί σε όλες τις περιπτώσεις και όχι μόνο σε οποιες μας συμφέρουν)
Επίσης, καρανικίστικο για να μην πω και κατά συμφέρον χρυσαυγίτικο, είναι το να κρίνεις τον αυτοπροσδιορισμό 2,5 χιλιάδων ετών πρίν, με κριτήρια ράτσας-φυλής όταν σήμερα τέτοιου είδους αυτοπροσδιορισμό τον κρίνεις ως καθυστεριά. Όπως ακριβώς λέει κι ο αντμιν, αμιγής φυλή ΔΕΝ υπήρχε ΟΥΤΕ ούτε καν σε αυτούς που αποκαλείς αρχαίους έλληνες.
Διάδοχος έγραψε:Oι ένα σωρό αιώνες είναι απο τον Αλέξανδρο ΑThe Makedonian king Alexander I (494-454 BC) was a great admirer of Greek culture. Famous Greek poets, such as Pindarus and Simonides, stayed at his court. About 500 BC, he took part in the stadion and in the pentathlon at Olympia, not as a Macedonian - since all participants had to be Greeks -, but as a member of the royal family which could trace its origins back to Argos. He is the only ruler of whom we know that he took part in the athletic competition.
http://ancientolympics.arts.kuleuven.be ... 27bEN.html
Κανένας μη-βασιλιάς Μακεδόνας δεν έλαβε ποτέ μέρος στους αγώνες, γιατί απλά κανείς Μακεδόνας πλην των βασιλέων τους δεν θεωρούταν Έλληνας.
Ακριβώς, ενα σωρό αιώνες είναι απτο 500 π.χ. μέχρι τη κατάκτηση από τους Ρωμαίους ! Μιλάμε για 3-4 αιώνες που όλες οι σωζόμενες πηγές δείχνουν πως Μακεδονική ελίτ και ο Μακεδονικός στρατός Γκάβλωνε να αυτοπροσδιορίζεται ως αρχαιογκαγκα ελ, μιμούμενοι ακόμα και την πιο μαλκισμένη αρχαιογκαγκα ελ συνήθεια !
Αυτό αποδεικνύει πως δεν ήταν μόδα γκλαμουριάς μερικών 10ετιων, αλλά συνειδητή νοοτροπία των Μακεδόνων να γουστάρουν να αυτοπροσδιορίζονται ως ελ. Η οποία "ξάφνου" 2,5 χιλιετίες μετά δεν εγκρίνεται ... με αιτιολογία την ευρώπη και τους νεοελ ...
Τέλος, όσον αφορά το περίφημο επιχείρημα περί μη συμμετοχής στους ολυμπιακούς αγώνες μη Μακεδόνων βασιλιάδων που υποτίθεται πως δείχνει πως οι Μακεδόνες δεν θεωρούνταν έλληνες από τους υπόλοιπους προφανώς "οριτζιναλ" έλληνες, (οι ολυμπιακοί αγώνες κι αν ήταν δείγμα ψευτογκλαμουριάς) υπάρχουν πολλά σκηνικά πιο ουσιαστικά που το απορρίπτουν.
Ένα από αυτά είναι το παράδειγμα του Χαρίδημου του Αθηναίου ο οποίος έφυγε από τον στρατό του Αλεξάνδρου μετά την μάχη του Γρανικού και προσχώρησε στους Πέρσες αφού ο Μέμνων ο επικεφαλής των Ελλήνων μισθοφόρων που πολέμαγαν με τους Πέρσες, πέθανε, με σκοπό να πάρει την θέση του.
Σε αντίθεση με τον Μέμνων που απλά συμβούλεψε τον Δαρείο πριν πεθάνει, ο Χαρίδημος δεν τον συμβούλεψε αλλά απαίτησε από τους Πέρσες σε βαθμό προσβολής, να τεθεί ο ίδιος επικεφαλής του Περσικού στρατού στο οποίο οι έλληνες μισθοφόροι του θα ήταν η αιχμή του δόρατος υποσχόμενος πως έτσι θα ξεπάστρευε μια για πάντα τον Αλέξανδρο !
Οι Πέρσες και ο Δαρείος του είπαν πως με αυτό που έλεγε τους προσέβαλε και τους εξύβριζε, αλλά ο Χαρίδημος επέμεινε γράφοντας τους σταρχίδια του, λέγοντάς τους στη μάπα πως είναι δειλοί, φαντασμένοι και ανίκανοι γιατί δεν έχουν ιδέα για την φοβερή δύναμη των Ελλήνων που έρχονται εναντίον τους (των Ελλήνων που οι μισοί απο αυτούς ήταν Μακεδόνες που όπως λες δεν "θεωρούνταν" δήθεν Έλληνες από τους υπόλοιπους Έλληνες και τρίχες κατσαρές).
Και αυτά τα έλεγε ένας Αθηναίος !
Ο Δαρείος προφανώς τέτοια γελοιοποίηση μπροστά σε όλους τους Πέρσες αξιωματικούς του δεν μπορούσε να την δεχτεί και έδωσε έντολη να αποκεφαλίσουν τον Αθηναίο. Και τα τελευταία λόγια του Αθηναίου στον Δαρείο ήταν : "Την τιμή μου η μετάνοια σου θα την πληρώσει. Ο εκδικητής μου δεν είναι μακριά ! "
Το συγκεκριμένο σκηνικό έχει επιπλέον σημασία γιατί δείχνει την θεώρηση του ποιος θεωρούταν έλληνας μπροστά στον επίσημο εχθρό ! Και όχι σε συζητηση μεταξύ των ελ που ο καθένας μπορεί να πει όποια "καρανικιστικη - χρυσαυγιτικη" καθυστεριά του ρθει.