Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Συζήτηση για θεούς, θρησκείες, κοσμογονία κλπ.
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 47365
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 07 Ιουν 2018, 14:18

ΜΠΕΤΑΤΖΗΣ έγραψε:
Νομίζω ότι θες πολλλλλλλλλλά λεφτά για κατάψυξη. Δε με νοιάζει αλλά αν θα μπορούσα να διαλέξω τι να κάνουν το τσιτσάκι που θα αφήσω ,θα διάλεγα να το πετάξουν στη θάλασσα ,να το φάνε οι γαρίδες ,τα χταπόδια και τα καβούρια για να πατσίσουμε.


Κανενα ψυγειο σαν αυτα που εχουν οι περιπτεραδες εστω δεν παιζει?

Τι νταβατζιλικι και αυτο να πρεπει σωνει και καλα ή να καεις ή να ταφεις :-/
0 .
Προέλλην έγραψε:Zηλεύετε τα προσεχώς ζουμερά ακτινίδια του νεοφυούς αγρότη ΓΓ,

Μη δείτε άνθρωπο που ξεφεύγει απο τα στεγανα του τυπικού σκιντζή ΕΛ δήθεν αγρότη, άνθρωπο που θα συνεισφέρει άμεσα στις εξαγωγές της χώρας.

Τι είστε; Aυτοί ακριβως :dunno:

Άβαταρ μέλους
ΜΥΘΗΡΑ
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3214

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό ΜΥΘΗΡΑ » 20 Ιουν 2018, 12:48

θύραθεν έγραψε:
tanipteros έγραψε:μα ακριβώς αυτό είναι το ζήτημα. Ότι ενώ ο Ιησούς δεν είπε διαμελίζομαι οι ιερείς τους οποίους έχω ακούσει αναφέρουν ότι οι μπουκιές άρτου στην θεία κοινωνία είναι διαμελισμένος ο Ιησούς. Αυτοί το λένε όχι εγώ.....

Το θέμα είναι όμως άλλο. Δεν είναι ότι τρώνε την θεία κοινωνία για να θεωθούν και αυτοί. Αυτό είναι η καρδιά του κανιβαλισμού γενικώς...


Η διττή φύση του Ιησού έχει μία μόνο υπόσταση την του Λόγου. Στο άγιο ποτήριο, έχουμε σάρκα και αίμα του Χριστού (Λόγου), κι όχι ανθρώπινη, κι όχι ξεχωριστά στοιχεία ανθρώπινα και θεία. ΄΄Ομως σαν στοιχεία του Χριστού είναι τελείως διαφορετικά από τα ανθρώπινα. Όμως ο ...κανιβαλισμός αναφέρεται σε άνάλωση ομοίου γένους, και στην περίπτωση των ανθρώπων είναι η ανθρωποφαγία.΄Δεν έχουμε λοιπόν στη θεία Μετάληψη ανθρώπινη σάρκα αλλά την σάρκα του Χριστού , «Ώστε η μία του Λόγου υπόστασις του τε Λόγου και του σώματος υπήρχεν υπόστασις. Ουδέποτε γαρ ...το σώμα ιδίαν έσχε υπόστασιν παρά την του Λόγου υπόστασιν. Μία δε αεί η του Λόγου υπόστασις και ουδέποτε δύο. Ώστε μία αεί του Χριστού η υπόστασις... Ιω. Δαμασκηνού «΄εκδοσης ακριβής ...»

ΥΓ
Ως κανιβαλισμός ορίζεται η διατροφή ενός οργανισμού από άλλους του είδους του. Κατ' επέκτασιν εννοείται το φάγωμα ενός ανθρώπου από άλλον άνθρωπο (ανθρωποφαγία) :bad: .
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE ... F%8C%CF%82


σχολιο 1


....δειχνεις διαβσεμνος με τα θεολγικα χριστολγικα θεμτα ..δεν εινα βεβεια αυτο το καταλληλο νημα αν θε ςανοιξες ενα να μιλησουμε για την Χριστολγια περι φυσεως Χριστου ....

θα σε ρωτησω ομως μπορει μια κια μοναδικη υποσταση να εχιε δυο φυσεις ???δεν παει αντιστοιχα καθε φυση και μια υποσταση ...
τι στην ευχη ομως.... πως οριζεται η φυση και πως η υποσταση ???
...
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429

θύραθεν
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 33

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό θύραθεν » 21 Ιουν 2018, 09:48

Ένα τσουβάλι πράμματα...
φύση-ουσία, είδος-μορφή-υπόσταση (ενυπόστατον-ετεροϋπόστατον-ανυπόστατον)-άτομον(πρόσωπον εν εξελίξει)-πρόσωπο (μόνον για εν δυνάμει έλλογα όντα), συμβεβηκός (κοινώς-ιδίως (δι΄αχωρίστων συμβεβηκότων) διαφορές...

Χοντρά-χοντρά ή πάνω-κάτω...
Στη φύση-ουσία έχουμε δύο μεγάλες αρχικές ομάδες. Τις κτιστές και τις άκτιστες φύσεις.
Στις κτιστές έχουμε άβια και έμβια ύλη. Στην έμβια: χλωρίδα, πανίδα. Στην πανίδα: άλογα, εν δυνάμει έλλογα και έλλογα.
Στα έλλογα όντα: μονοειδείς (νοερές ουσίες) και πολυειδεις ουσίες-φύσεις(ανθρώπινες, μήπως και εξω-ανθρώπινες;).
Στις φύσεις-ουσίες, μέσω των συμβεβηκότων, εμφανιζονται οι υποστάσεις (πρόσωπα ή εν δυνάμει πρόσωπα στην περίπτωση ελλόγων όντων). Διακρίνονται ως προς τις ομάδες των φύσεων-ουσιών για την μοναδικότητά τους, μέσω συμβεβηκότων.
Υπόσταση λοιπόν είναι το στοιχείο της μοναδικότητας (σύνολο συμβεβηκότων καθ΄όλη την διάρκεια της ύπαρξής του), που προσλαμβάνει κάποιο κτίσμα άβιο ή έμβιο που το κάνει ξεχωριστό μέσα στην ομάδα φύσεων - ουσιών που ανήκει.
Συμβεβηκότα...
0 .

θύραθεν
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 33

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό θύραθεν » 21 Ιουν 2018, 11:47

Συμβεβηκότα (συνέχεια)
«Χρη δε γινώσκειν υπότασιν και πρόσωπον το αυτό εκάλεσαν (άτομον δε το προ προσώπου στάδιον πορευόμενον),το καθ΄εαυτόν ιδιοσυστάτως εξ ουσίας και συμβεβηκότων υφιστάμενον και αριθμώ διαφέρον και τόν τινα δηλούν...΄δύνατον δύο υποστάσεις μη διαφέρειν αλλήλων. Χρη δε γινώσκειν ότι τα χαρακτηριστικά ιδιώματα τα συμβεβηκότα εισί τα χαρακτηρίζοντα την Υπόστασιν.



Συμβεβηκότα δε εστίν ό γίνεται και απογίνεται, χωρίς της του υποκειμένου φθοράς. Και πάλιν τω αυτώ και είναι και μη είναι και γαρ ενδέχεται άνθρωπον και λευκόν και μακρόν και φρόνιμον και σιμόν ή γρυπόν.Τούτο, ούτε παρόν (όταν υφίσταται) σώζει (διασφαλίζει)το είδος, ου γαρ λαμβάνεται (περιλαμβάνεται) εις τον του είδους ορισμόν, ούτε απόν (όταν απουσιάζει) φθείρει (αλλοιώνει τούτο). Καν γαρ Αιθίωψ λευκός, ουδέν παραβλαβήσεται προς το είναι τούτον άνθρωπον.
Το συμβεβηκός διαιρείται εις δύο. Εις την κοινώς λεγομένην διαφοράν (χωριστόν συμβεβηκός,οίόν εστι δυνατόν το καθήμενον τινά και εστηκόταν έτερον. Ενδέχεται γαρ εν τω αναστήναι τον καθήμενον και καθίσαι τον ιστάμενον χωρισθήναι την διαφοράν αυτών και λαβείν αυτούς άλλην αντ΄ άλλης (στάσιν). Και «εαυτού» (το και «ιδίως») διαφέρειν δε λέγεται κατά το «χωριστόν» συμβεβηκός,οίον, έστι τις σιμός, αδύνατον χωρησθήναι φυσικώς αυτού την σιμότητα, ομοίως και την γλαυκότητα (οφθαλμών) και τα τοιαύτα. Κατά τα αυτά ουν τα «αχώριστα» συμβεβηκότα πρόσωπον προσώπου, τουτέστιν υπόστασις υποστάσεως διαφέρει.
«Κεφάλαια φιλοσοφικά»
0 .

Άβαταρ μέλους
ΜΥΘΗΡΑ
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3214

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό ΜΥΘΗΡΑ » 21 Ιουν 2018, 16:44

θύραθεν έγραψε:Συμβεβηκότα (συνέχεια)
«Χρη δε γινώσκειν υπότασιν και πρόσωπον το αυτό εκάλεσαν (άτομον δε το προ προσώπου στάδιον πορευόμενον),το καθ΄εαυτόν ιδιοσυστάτως εξ ουσίας και συμβεβηκότων υφιστάμενον και αριθμώ διαφέρον και τόν τινα δηλούν...΄δύνατον δύο υποστάσεις μη διαφέρειν αλλήλων. Χρη δε γινώσκειν ότι τα χαρακτηριστικά ιδιώματα τα συμβεβηκότα εισί τα χαρακτηρίζοντα την Υπόστασιν.



Συμβεβηκότα δε εστίν ό γίνεται και απογίνεται, χωρίς της του υποκειμένου φθοράς. Και πάλιν τω αυτώ και είναι και μη είναι και γαρ ενδέχεται άνθρωπον και λευκόν και μακρόν και φρόνιμον και σιμόν ή γρυπόν.Τούτο, ούτε παρόν (όταν υφίσταται) σώζει (διασφαλίζει)το είδος, ου γαρ λαμβάνεται (περιλαμβάνεται) εις τον του είδους ορισμόν, ούτε απόν (όταν απουσιάζει) φθείρει (αλλοιώνει τούτο). Καν γαρ Αιθίωψ λευκός, ουδέν παραβλαβήσεται προς το είναι τούτον άνθρωπον.
Το συμβεβηκός διαιρείται εις δύο. Εις την κοινώς λεγομένην διαφοράν (χωριστόν συμβεβηκός,οίόν εστι δυνατόν το καθήμενον τινά και εστηκόταν έτερον. Ενδέχεται γαρ εν τω αναστήναι τον καθήμενον και καθίσαι τον ιστάμενον χωρισθήναι την διαφοράν αυτών και λαβείν αυτούς άλλην αντ΄ άλλης (στάσιν). Και «εαυτού» (το και «ιδίως») διαφέρειν δε λέγεται κατά το «χωριστόν» συμβεβηκός,οίον, έστι τις σιμός, αδύνατον χωρησθήναι φυσικώς αυτού την σιμότητα, ομοίως και την γλαυκότητα (οφθαλμών) και τα τοιαύτα. Κατά τα αυτά ουν τα «αχώριστα» συμβεβηκότα πρόσωπον προσώπου, τουτέστιν υπόστασις υποστάσεως διαφέρει.
«Κεφάλαια φιλοσοφικά»


σχολιο 3


.. τι φιλοσοφια ειναι αυτη ?????????????....απο που οι αναδημοσιευσεις ???... και ποσο πρωτοτυπη !!!!!!!!....χμμμ.. εχω πολλες αποριες ....θυμιζουν αριστοτελικα κειμενα.. ειναι ???,,,,η εινα δικα σου η ανηκουν σε καποιον αλλον συγχρονο ?? ....φευ και τι αρχαιοπρεπης γλωσσα!!!!!!!!...

...δηλαδη η υποσταση ειναι το <<συμβεβηκος >>?? και υποσταση και προσωπο ειναι το ιδιο ???καταλαβα καλα ?? για δωσε απλουστευτικα τα νοηματα αυτα ...νομιζω πρεπιε να ανοιξεις ενα καθαρα φιλοσοφικο νημα για αυτα ... να μαθητευσω ...και να σχολιασω ... να αναρωτηθω κια να ρωτησω ...να κρινω ...χχμμ..

....ενα <<τσουβαλι πραγματα >>..... δεν το λες ομως και τσουβαλι... εδω εχει πεσει <<ταξις >>..για πες δικα σου ??
<<θυραθεν>> εισαι << αλλουθεν>> ...

θα τα ξαναδιαβσω .. αλλα βαλε το χερακι σου να καταλαβω ... δε ξερω για τους αλλους αλλα εγω εχω φιλοσφικο ενδιαφερον να δω τι ακριβως λες ...βοηθησε μα ςκι εσυ ...
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429

Άβαταρ μέλους
ΜΥΘΗΡΑ
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3214

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό ΜΥΘΗΡΑ » 21 Ιουν 2018, 16:51

θύραθεν έγραψε:Ένα τσουβάλι πράμματα...
φύση-ουσία, είδος-μορφή-υπόσταση (ενυπόστατον-ετεροϋπόστατον-ανυπόστατον)-άτομον(πρόσωπον εν εξελίξει)-πρόσωπο (μόνον για εν δυνάμει έλλογα όντα), συμβεβηκός (κοινώς-ιδίως (δι΄αχωρίστων συμβεβηκότων) διαφορές...

Χοντρά-χοντρά ή πάνω-κάτω...
Στη φύση-ουσία έχουμε δύο μεγάλες αρχικές ομάδες. Τις κτιστές και τις άκτιστες φύσεις.
Στις κτιστές έχουμε άβια και έμβια ύλη. Στην έμβια: χλωρίδα, πανίδα. Στην πανίδα: άλογα, εν δυνάμει έλλογα και έλλογα.
Στα έλλογα όντα: μονοειδείς (νοερές ουσίες) και πολυειδεις ουσίες-φύσεις(ανθρώπινες, μήπως και εξω-ανθρώπινες;).
Στις φύσεις-ουσίες, μέσω των συμβεβηκότων, εμφανιζονται οι υποστάσεις (πρόσωπα ή εν δυνάμει πρόσωπα στην περίπτωση ελλόγων όντων). Διακρίνονται ως προς τις ομάδες των φύσεων-ουσιών για την μοναδικότητά τους, μέσω συμβεβηκότων.
Υπόσταση λοιπόν είναι το στοιχείο της μοναδικότητας (σύνολο συμβεβηκότων καθ΄όλη την διάρκεια της ύπαρξής του), που προσλαμβάνει κάποιο κτίσμα άβιο ή έμβιο που το κάνει ξεχωριστό μέσα στην ομάδα φύσεων - ουσιών που ανήκει.
Συμβεβηκότα...


σχολιο 4

παραδειγματα ???
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429

Στύγιος

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 21 Ιουν 2018, 22:27

θα ομιλήσω ως Θεολόγος με πτύχιο , όποιος έχει πρόβλημα με τη Θεία κοινωνία να μην κοινωνήσει
0 .

Άβαταρ μέλους
ΜΥΘΗΡΑ
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3214

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό ΜΥΘΗΡΑ » 22 Ιουν 2018, 09:12

Στύγιος έγραψε:θα ομιλήσω ως Θεολόγος με πτύχιο , όποιος έχει πρόβλημα με τη Θεία κοινωνία να μην κοινωνήσει



σχολιο 5

ο κατεστημενος χριστιανισμος μια λατρεια για βαρβαρες φυλες αιμοδιψεις με συμβολικα τελετουργικα σαρκοβοριας και αιμοποσιας

.....το τυπικο αυτο λατρειας οπου ομως κορυφωνεται η θεια λειτουργια η κυριακατικη μαλιστα εχει σχεση με παναρχαια τελετουργικα ανθρωποφαγιας κι αιμοπισιας μετα απο ανθρωποθυσια ...τελετουργικα αιματηρα βεβαιως βαρβαρων φυλων ( που θυσιαζαν σε θεους ανθρωπους βρεφη παιδια κι ενηλικες και που τελετουργικα ετρωγαν την σαρκα και επιναν το αιμα τους ) που απλα ο ιουδαισμος και αργοτερα ο χριστιανισμος εξευγενησε και στην θεση της σαρκος ανθρωπου εβαλε το ψωμι και το κρασακι το γλυκο χμμ...ε κι λοιπον ???

...οποιος εχει αναγκη να πιστευει οτι τρεφεται συμβολικα τρωγωντας ιερη σαρκα και πινωντας το αιμα της εεε ας το κανει .. συμβολισμο ειναι αυτος περασμενος στο συλλογικο ασυνειδητο καποιων ως αναγκη ...αναγκε ςβαρβαρων φυλων ... οι πιο ευγενεις φυλες απλα καναν χοες στην γη κρασιου μελιου κια γαλατος και προσφορες φρουτων κια καρπων .. αυτη εινα η διαφορα.. η αληθεια ειναι οτι ο κατεστημενος χριστιανισμος στα λατρευτικα του τυπικα εχιε ενσωματωσει τελετουργικα βαρβαρα που κρατανε απο αρχαιες θρησκειες εξευγενιζοντας τα βεβαια και που ελκουν κατωτερους ανθρωπους σιγουρα με κρυφες αναγκες αιμορικες σαρκοφαγικες ... να υποθεσουμε οτι αυτο σημαινει οτι ο κατεστημενος χρισταινισμος ειναι η θρησκεια κατωτερων βαρβαρων στα ηθη φυλων ???χμμμ....
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429

Άβαταρ μέλους
ΜΥΘΗΡΑ
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3214

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό ΜΥΘΗΡΑ » 22 Ιουν 2018, 09:20

Στύγιος έγραψε:θα ομιλήσω ως Θεολόγος με πτύχιο , όποιος έχει πρόβλημα με τη Θεία κοινωνία να μην κοινωνήσει



σχολιο 6

....αν εννοεις πτυχια απο θεολογκες σχολες σκοταδιστικες ... σαν αυτη της ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ τι να πω πτυχιο αρα εχεις στο σκοταδισμο και τον θρησκευτικο φανατισμο...πτυχιο μισαλλοδοξιας αυτες οι σχολες βγαζουν τυφλωμενους και στα δυο τους ματια θεολογους κατηχητες του μισους και της θρησκοληψιας της θρησκειακης απολυταρχιας της σκληρης κι αδιαλλακτης

....σχολες χριστιανων τζιχαντιστων αρα .. ανικανοι να ερευνησουν κια να θεωρησουν τα ΘΕΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΙΚΑΝΟΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΣΚΟΤΟΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΜΦΥΛΙΩΝ ...
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429

θύραθεν
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 33

Re: Θεία κοινωνία .... κανιβαλισμός!

Δημοσίευσηαπό θύραθεν » 22 Ιουν 2018, 09:40

ΜΥΘΗΡΑ έγραψε:
θύραθεν έγραψε:
Η διττή φύση του Ιησού έχει μία μόνο υπόσταση την του Λόγου. Στο άγιο ποτήριο, έχουμε σάρκα και αίμα του Χριστού (Λόγου), κι όχι ανθρώπινη, κι όχι ξεχωριστά στοιχεία ανθρώπινα και θεία. ΄΄Ομως σαν στοιχεία του Χριστού είναι τελείως διαφορετικά από τα ανθρώπινα. Όμως ο ...κανιβαλισμός αναφέρεται σε άνάλωση ομοίου γένους, και στην περίπτωση των ανθρώπων είναι η ανθρωποφαγία.΄Δεν έχουμε λοιπόν στη θεία Μετάληψη ανθρώπινη σάρκα αλλά την σάρκα του Χριστού , «Ώστε η μία του Λόγου υπόστασις του τε Λόγου και του σώματος υπήρχεν υπόστασις. Ουδέποτε γαρ ...το σώμα ιδίαν έσχε υπόστασιν παρά την του Λόγου υπόστασιν. Μία δε αεί η του Λόγου υπόστασις και ουδέποτε δύο. Ώστε μία αεί του Χριστού η υπόστασις... Ιω. Δαμασκηνού «΄εκδοσης ακριβής ...»

ΥΓ
Ως κανιβαλισμός ορίζεται η διατροφή ενός οργανισμού από άλλους του είδους του. Κατ' επέκτασιν εννοείται το φάγωμα ενός ανθρώπου από άλλον άνθρωπο (ανθρωποφαγία) :bad: .
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE ... F%8C%CF%82


σχολιο 1


.......δεν εινα βεβεια αυτο το καταλληλο νημα αν θε ςανοιξες ενα να μιλησουμε για την Χριστολγια περι φυσεως Χριστου ....

θα σε ρωτησω ομως μπορει μια κια μοναδικη υποσταση να εχιε δυο φυσεις ???δεν παει αντιστοιχα καθε φυση και μια υποσταση ...
τι στην ευχη ομως.... πως οριζεται η φυση και πως η υποσταση ???
...



Όντως κάθε φύση, στο πολυειδούς φύσεως όν έχει χαρακτηριστικά-ιδιώματα δικά του, κι άρα, συμβεβηκότα. Όμως η αντιληπτική μας ικανότητα, αν δεν έχει εξοπλιστεί «κατάλληλα», δεν μπορεί να επικοινωνεί με φύσεις που το πεδίο συμβεβηκότων της υπόστασής τους ανάγεται σε περιοχή διαφορετική των πεδίων συχνοτήτων των αισθητηρίων των μηχανισμών αντίληψης (όραση, ακοή, αφή, οσμή).

Πρέπει να διαχωρίσουμε «υπόσταση» από «υποστατό», .
Στις φύσεις έχουμε κυρίαρχα χαρακτηριστικά-ιδιώματα που φαίνεται να έχουν τον έλεγχο σε κάθε άλλη φύση σε πολυειδούς φύσεως όντα. Οπότε πρέπει να χαρακτηρίσουμε την υπόσταση των πιο αδύναμων- κατωτέρων φύσεων ως «υποστατό», χωρίς αυτό να σημαίνει διακύβευση της ελευθερίας βουλήσεώς τους (μόνο για εν δυνάμει έλλογα).
Αν υπάρχει σύγκρουση θελήσεων στις υποστάσεις - υποστατά, τότε ίσως να οδηγηθούμε σε καταστάσεις διπολισμού ή διαταραχή διασχιστικής ταυτότητας (πολλαπλή προσωπικότητα).

ΜΥΘΗΡΑ έγραψε:...δηλαδη η υποσταση ειναι το <<συμβεβηκος >>??


Το συμβεβηκός από μόνο του είναι ανυπόστατο (ή ετεροϋπόστατο).
«Η δε υπόστασης θέλει έχειν ουσίαν (φύση) μετά συμβεβηκότων».
Αν προσθέσουμε δηλαδή στη φύση τα συμβεβηκότα (κίνηση, στάση, ηρεμία, φρόνιμος, πράος, ομιλών, σιωπών,, ξανθός, ψηλός, γαλανομάτης κλπ), έχουμε την έννοια της «υπόστασης».
...
0 .


Επιστροφή σε “Θεολογία”