σχολιο 1
...απο εδω θα μελετησουμε θα σχολιασουμε και θα κρινουμε και θα ασκησουμε ελεγχο λογικοτητας την φιλοσοφια του μελους <<θυραθεν>> την ιδιομορφη και ιδιοτυπη ...που εχει κατι απο την αρχαια ελληνικα κι πατερικη φιλοσοφια για να δουμε τι θα βγει λαυρακι η κανενας σπαρος της συμφορας ....
...προσπαθουμε να δουμε τον τροπο που εννοει ο θυραθεν ,,,την φυση και τις υποστασεις της ....ας δουμε δικα του λογια ...
...εδω ηταν το εναρκτηριο εναυσμα που κινησε την περιεργεια μας να μαθουμε τι εννοεις ..
Η διττή φύση του Ιησού έχει μία μόνο υπόσταση την του Λόγου. Στο άγιο ποτήριο, έχουμε σάρκα και αίμα του Χριστού (Λόγου), κι όχι ανθρώπινη, κι όχι ξεχωριστά στοιχεία ανθρώπινα και θεία. ΄΄Ομως σαν στοιχεία του Χριστού είναι τελείως διαφορετικά από τα ανθρώπινα. Όμως ο ...κανιβαλισμός αναφέρεται σε άνάλωση ομοίου γένους, και στην περίπτωση των ανθρώπων είναι η ανθρωποφαγία.΄Δεν έχουμε λοιπόν στη θεία Μετάληψη ανθρώπινη σάρκα αλλά την σάρκα του Χριστού
...ποια εινα η διττη φυση του Ιησου?? ...εννοεις ανθρωπινη και θεικη ??
..ο Λογος ειναι υποσταση ??
...ο Λογος - Χριστος εχει σαρκα ?
<<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3203
<<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3203
Re: <<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
σχολιο 2
ειπες θυραθεν ...
Οι φύσεις είναι ομάδες στις οποίες περιέχονται οι υποστάσεις. Τα συμβεβηκότα σαν ετεροϋπόστα που είναι(ανυπόστατα καθαυτά), χαρακτηρίζουν μια υπόσταση,ή αλλιώς, δίνουν ιδιώματα στην υπόσταση στο είναι ή μη είναι και ως προς το υφίστασθαι ή μη υφίστασθαι ή στο γίνεσθαι και απογίνεσθαι, ενεργείν, πάσχειν κλπ
παραδειγματα
φυσεων ομαδων... ανθρωπος
συμβεβηκοτων... ψηλος ξανθος κτλ ανθρωπος
υποσταση... ο συγκεκριμενος ψηλος ανθρωπος
καλα το παω ??
για τον Ιησου εχουμε ..
φυση ... ανθρωποθεικη
συμβεβηκοτα ....μετριου αναστηματος καστανος ??
υποσταση ... ο Λογος ???
αυτη η φυση η διττη που λεμε και ανθρωποθεικη δεν μπορει αν εχει αλλες υποστασεις ???μονο το Λογο - Χριστο ???
ειπες θυραθεν ...
Οι φύσεις είναι ομάδες στις οποίες περιέχονται οι υποστάσεις. Τα συμβεβηκότα σαν ετεροϋπόστα που είναι(ανυπόστατα καθαυτά), χαρακτηρίζουν μια υπόσταση,ή αλλιώς, δίνουν ιδιώματα στην υπόσταση στο είναι ή μη είναι και ως προς το υφίστασθαι ή μη υφίστασθαι ή στο γίνεσθαι και απογίνεσθαι, ενεργείν, πάσχειν κλπ
παραδειγματα
φυσεων ομαδων... ανθρωπος
συμβεβηκοτων... ψηλος ξανθος κτλ ανθρωπος
υποσταση... ο συγκεκριμενος ψηλος ανθρωπος
καλα το παω ??
για τον Ιησου εχουμε ..
φυση ... ανθρωποθεικη
συμβεβηκοτα ....μετριου αναστηματος καστανος ??
υποσταση ... ο Λογος ???
αυτη η φυση η διττη που λεμε και ανθρωποθεικη δεν μπορει αν εχει αλλες υποστασεις ???μονο το Λογο - Χριστο ???
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
-
- Rookie poster
- Δημοσιεύσεις: 33
Re: <<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΜΥΘΗΡΑ έγραψε: σχολιο 2
ειπες θυραθεν ...
Οι φύσεις είναι ομάδες στις οποίες περιέχονται οι υποστάσεις. Τα συμβεβηκότα σαν ετεροϋπόστα που είναι(ανυπόστατα καθαυτά), χαρακτηρίζουν μια υπόσταση,ή αλλιώς, δίνουν ιδιώματα στην υπόσταση στο είναι ή μη είναι και ως προς το υφίστασθαι ή μη υφίστασθαι ή στο γίνεσθαι και απογίνεσθαι, ενεργείν, πάσχειν κλπ
παραδειγματα
φυσεων ομαδων... ανθρωπος
συμβεβηκοτων... ψηλος ξανθος κτλ ανθρωπος
υποσταση... ο συγκεκριμενος ψηλος ανθρωπος
καλα το παω ??
για τον Ιησου εχουμε ..
φυση ... ανθρωποθεικη
συμβεβηκοτα ....μετριου αναστηματος καστανος ??
υποσταση ... ο Λογος ???
Eπειδή οι υποστάσεις είναι μοναδικές εξαιτίας των συμβεβηκότων σε κάθε μία, δεν αρκούν συμβεβηκότα αχώριστα (ιδίως διαφοραί), αλλά υφίστανται σε συνδυασμό με χωριστά συμβεβηκότα (κοινώς διαφοραί): κάθομαι, σηκώνομαι, κινούμαι, ομιλώ, σιωπαίνω, ..δλδή προβαλλόμενες ενέργειες ή συμβάντα που συνδέονται με συγκεκριμμένο άτομο, και χρόνο, χωρίς να τυγχάνουν μονιμότητας,κι αυτό είναι που ενισχύει το στοιχείο της μοναδικότητας της υπόαστασης. Δεν αρκούν δηλαδή συμβεβηκότα που ανήκουν μόνιμα στην υπόσταση (ψηλός, καστανός (εκ φύσεως), γλαυκόπους, δασύτριχος (εκ φύσεως), που ανάγονται στα «αχώριστα» συμβεβηκότα (ιδίως διαφοραί).
ΜΥΘΗΡΑ έγραψε:αυτη η φυση η διττη που λεμε και ανθρωποθεικη δεν μπορει να εχει αλλες υποστασεις ???μονο το Λογο - Χριστο ???
Περί ανθρωπίνης φύσεως.
Δύναται να έχει κάποιος άνθρωπος κάποιες ενυπόστατες* φύσεις-ουσίες(νοερή-σωματική) που κάνουν να προβάλλεται μία και μοναδική υπόσταση που έχει εν φανερώ(ανθρώπινη). Το νοερό στοιχείο (ουσία-φύση) λέγεται «ενυπόστατο» γιατί η ουσία-φύση του συνοδεύεται από συμβεβηκότα. Η νοερή ουσία έχει χαρακτηριστικά-ιδιώματα φωτεινότητα (περίλαμπρη, ΄ζοφώδης κλπ), οσμή (ευώδης-δύσοσμη-μυαρή), «ενδεδυμένη» - «γυμνή», λυπημένη-χαρούμενη, πικραμένη-εύθυμη, ακμαία-αλκίφρων-ασθενής, ευκίνητη-δυσκίνητη, «πεινασμένη»-«διψασμένη»κλπ
Ενυπόστατον εστί:
α. .....
β. το συν άλλω, διαφόρω κατά την ουσίαν-φύσιν, εις όλου τινός γένεσιν συντιθέμενον και μίαν αποτελούν υπόστασιν σύνθετον, οιονεί ο άνθρωπος εκ νοεράς («ψυχής»)εστι και υλικής (σωματικής) ουσίας(φύσεως) συντεθειμένος, και ούτε το νοερόν («ψυχή») μόνον καλείται «υπόστασις», ούτε το «σώμα», αλλά «ενυπόστατα» (καλούνται).
Λέγεται πάλιν «ενυπόστατον» η υφ' ετέρας υποστάσεως προσληφθείσα φύσις και εν εαυτή εσχηκυΐα την ύπαρξιν.
Οπότε και η ανθρώπινη σάρκα του Λόγου μη λαμβάνοντας (διά της θελήσεώς της) υπόσταση ... «ουχ «υπόστασις», αλλά μάλλον «ενυπόστατόν» εστιν».
0 .
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3203
Re: <<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
σχολιο 3
δηλαδη ειναι σωστο αυτο??
...καθε ανθρωπινη φυση ( φυσικη ομαδα ειδος ανθρωπινο ) εχει νοερη - πνευματικη (?) και σαρκινη υποσταση ( εχει αλλη?) ...αρα και φυση ???.....η φανερη υποσταση η μια και μοναδικη μπορει να κρυβει δυο υποστασεις μια νοηρη πνευματικη και μια σαρκικη ...δυο εις μιαν ..
...δυναται λοιπον καποιος ανθρωπος να εχει δυο φυσεις ενυποστατες αυτο σημαινει εχει δυο υποστασεις που εμφανιζονται ως μια μοναδικη ???
...η ανθρωπινη φανερη φυση ειναι δυο φυσεις τελικα ??
... αυτο το <<δυναται>> που λες μπορει να σημαινει κι οτι μπορει να υπαρχουν ανθρωποι που εμφανιζονται μ εμια μοναδικη υποσταση α΄λλα που δεν εχουν νοερη φυση κια εοχυν μονο σαρκινη ???
...η νοερη φυση εχει οσμη ???... φωτεινοτητα ναι ειναι καπως κατανοητο η οσμη ομως ??αυτο δεν προυποθετει σωματικο στοιχειο?? η μπορει να εκπεμπιε μυρωδια κια να οσμενεται και το νοερο στοιχειο .. ???
χμμ ενδιαφερον !!!!!!!για
<<πεινασμενη διψασμενη >>η νοερη φυσις πεινα και διψα ??? αυτο δεν προυποθετη σωματικο στοιχειο ???τελικα η νοερη φυσις ειναι σωματικη???και τι σωμα εινα αυτο αν δεν ειναι σαρκινο ??
...θυμαμαι την πεθαμενη θεια μου που τη εβλεπα στο υπνο μου να μου λεει οτι <<πειναει >>...τι <<πεινα >>ειναι αυτη της νοερης φυσης τι της λειπει και <<πεινα>>ποιο αισθημα ελλειψης γεννα την πεινα της ψυχης (?)
...εχει συναισθηματα εχει λυπη-χαρα , αρα νοητικη λειτουργια και ευστροφια και αργοστροφια βλακεια ???
δηλαδη στο ενυποστατο και στα συμβεβηκοτα της νοερης φυσης συνανταμε αναλογα βιωματα- συμβεβηκοτα (?) με την υποσταση της σαρκικης φυσης ??...χμμ ενδιαφερον ....
η νοηρη φυση εινα η ψυχη τελικα ??
δηλαδη ειναι σωστο αυτο??
...καθε ανθρωπινη φυση ( φυσικη ομαδα ειδος ανθρωπινο ) εχει νοερη - πνευματικη (?) και σαρκινη υποσταση ( εχει αλλη?) ...αρα και φυση ???.....η φανερη υποσταση η μια και μοναδικη μπορει να κρυβει δυο υποστασεις μια νοηρη πνευματικη και μια σαρκικη ...δυο εις μιαν ..
...δυναται λοιπον καποιος ανθρωπος να εχει δυο φυσεις ενυποστατες αυτο σημαινει εχει δυο υποστασεις που εμφανιζονται ως μια μοναδικη ???
...η ανθρωπινη φανερη φυση ειναι δυο φυσεις τελικα ??
... αυτο το <<δυναται>> που λες μπορει να σημαινει κι οτι μπορει να υπαρχουν ανθρωποι που εμφανιζονται μ εμια μοναδικη υποσταση α΄λλα που δεν εχουν νοερη φυση κια εοχυν μονο σαρκινη ???
...η νοερη φυση εχει οσμη ???... φωτεινοτητα ναι ειναι καπως κατανοητο η οσμη ομως ??αυτο δεν προυποθετει σωματικο στοιχειο?? η μπορει να εκπεμπιε μυρωδια κια να οσμενεται και το νοερο στοιχειο .. ???
χμμ ενδιαφερον !!!!!!!για
<<πεινασμενη διψασμενη >>η νοερη φυσις πεινα και διψα ??? αυτο δεν προυποθετη σωματικο στοιχειο ???τελικα η νοερη φυσις ειναι σωματικη???και τι σωμα εινα αυτο αν δεν ειναι σαρκινο ??
...θυμαμαι την πεθαμενη θεια μου που τη εβλεπα στο υπνο μου να μου λεει οτι <<πειναει >>...τι <<πεινα >>ειναι αυτη της νοερης φυσης τι της λειπει και <<πεινα>>ποιο αισθημα ελλειψης γεννα την πεινα της ψυχης (?)
...εχει συναισθηματα εχει λυπη-χαρα , αρα νοητικη λειτουργια και ευστροφια και αργοστροφια βλακεια ???
δηλαδη στο ενυποστατο και στα συμβεβηκοτα της νοερης φυσης συνανταμε αναλογα βιωματα- συμβεβηκοτα (?) με την υποσταση της σαρκικης φυσης ??...χμμ ενδιαφερον ....
η νοηρη φυση εινα η ψυχη τελικα ??
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3203
Re: <<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
σχολιο 4
...για να δουμε ολε ς τις εννοιες που εχεις βαλει θυραθεν ...
χρειαζεται ειδικο λεξικο γιανα παρακολουθησει κανεις αυτα που γραφεις ..
λοιπον ....
φυση - ουσια ( ειναι το ιδιο αραγε ?)
συμβεβηκοτα ( ιδιως- αχωριστα και κοινως -χωριστα )
υποσταση
υποστατο
ενυποστατο
νοερη φυση
Λογος
...μπορεις εν συντομια να δωσεις κατι σαν ορισμα για να συνοψισουμε και να εμπεδωσουμε στην << ΘΥΡΑΘΕΝ > φιλοσοφια σου ...κι απο ενα παραδειγμα .. αν ειναι δυνατον...
επισης πες μα ςγια την οσμη την πεινα τη διψα της ψυχης ...τι ειναι αυτα τα σωματικα βιωματα για μια φυση ασωματο ???δεν ειναι αντφατικο αυτο??
..μιλα μας για τα << Κεφαλαια Φιλοσοφιας >> ειναι δικο σου εργο ?? εχει εκδοθει μπορουμε να εχουμε προσβαση σε αυτο ως συνολο ,, γιατι ετσι αποσπασματικα ειμαστε σαν χαμενοι ...
...για να δουμε ολε ς τις εννοιες που εχεις βαλει θυραθεν ...
χρειαζεται ειδικο λεξικο γιανα παρακολουθησει κανεις αυτα που γραφεις ..
λοιπον ....
φυση - ουσια ( ειναι το ιδιο αραγε ?)
συμβεβηκοτα ( ιδιως- αχωριστα και κοινως -χωριστα )
υποσταση
υποστατο
ενυποστατο
νοερη φυση
Λογος
...μπορεις εν συντομια να δωσεις κατι σαν ορισμα για να συνοψισουμε και να εμπεδωσουμε στην << ΘΥΡΑΘΕΝ > φιλοσοφια σου ...κι απο ενα παραδειγμα .. αν ειναι δυνατον...
επισης πες μα ςγια την οσμη την πεινα τη διψα της ψυχης ...τι ειναι αυτα τα σωματικα βιωματα για μια φυση ασωματο ???δεν ειναι αντφατικο αυτο??
..μιλα μας για τα << Κεφαλαια Φιλοσοφιας >> ειναι δικο σου εργο ?? εχει εκδοθει μπορουμε να εχουμε προσβαση σε αυτο ως συνολο ,, γιατι ετσι αποσπασματικα ειμαστε σαν χαμενοι ...
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
-
- Rookie poster
- Δημοσιεύσεις: 33
Re: <<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΜΥΘΗΡΑ έγραψε:σχολιο 3
δηλαδη ειναι σωστο αυτο??
...καθε ανθρωπινη φυση ( φυσικη ομαδα ειδος ανθρωπινο ) εχει νοερη - πνευματικη (?) και σαρκινη υποσταση ( εχει αλλη?) ...αρα και φυση ???.....η φανερη υποσταση η μια και μοναδικη μπορει να κρυβει δυο υποστασεις μια νοηρη πνευματικη και μια σαρκικη ...[s]δυο εις μιαν ..
Η φανερή (στις αισθήσεις μας)υπόσταση (η ανθρώπινη: Πέτροις, Νίκος...) η μία και μοναδική κρύβει δύο ενυπόστατα (κι όχι υποστάσεις) , ένα νοερό και ένα σωματικό. ασύγχυτα ενωμένα (μέχρι να αφανισθεί το σωματικό),
...δυναται λοιπον καποιος ανθρωπος να εχει δυο φυσεις ενυποστατες αυτο σημαινει εχει δυο υποστασεις που εμφανιζονται ως μια μοναδικη ???
Για χάρη κατανοήσεως μόνον το λέμε «που εμφανιζονται ως μία μοναδική», γιατί στην ουσία, δύναται να «καβαλάει» τον νου άλλοτε το ένα ενυπόστατο, κι άλλοτε το άλλο, ανάλογα με την δεσπόζουσα βούληση ενός εκ των δύο.
Διαφέρει το «ενυπόστατο» από την «υπόσταση». Το ενυπόστατο στοιχείο (φύση-ουσία για δυνάμει έλλογα, ενέργεια για άλογα όντα), στερείται δικής του υποστάσεως (όχι όμως και θελήσεως), και βιώνει την ύπαρξη κάτω από κάποια υποσταση (σε έλλογα, την ανθρώπινη: Κώστας Πέτρος κλπ άτομα), με τα όποια συμβεβηκότα.
...η ανθρωπινη φανερη φυση ειναι δυο φυσεις τελικα ??
Ναι. Η νοερή και η σωματική (μόνο για την ανθρώπινη). Για τον πνευματικό «άνθρωπο» που είναι έκτακτη απόκτηση δεν έθιξα ακόμη κάτι.
... αυτο το <<δυναται>> που λες μπορει να σημαινει κι οτι μπορει να υπαρχουν ανθρωποι που εμφανιζονται με μια μοναδικη υποσταση αλλα που δεν εχουν νοερη φυση κια εοχυν μονο σαρκινη ???
Το «δύναται» τέθηκε για να τονιστεί πως και η νοερή φύση δύναται να ΄χει συμβεβηκότα, απλά, δεν είναι φανερό σε σωματικά αισθητήρια που είναι ακατάλληλα για να «οσμιστούν» τέτοια συμβεβηκότα.
...η νοερη φυση εχει οσμη ???... φωτεινοτητα ναι ειναι καπως κατανοητο η οσμη ομως ??αυτο δεν προυποθετει σωματικο στοιχειο?? η μπορει να εκπεμπιε μυρωδια κια να οσμενεται και το νοερο στοιχειο .. ???
χμμ ενδιαφερον !!!!!!!για
<<πεινασμενη διψασμενη >>η νοερη φυσις πεινα και διψα ??? αυτο δεν προυποθετη σωματικο στοιχειο ???τελικα η νοερη φυσις ειναι σωματικη???και τι σωμα εινα αυτο αν δεν ειναι σαρκινο ??
Μόνον άνθρωποι με αφυπνισμένη την πνευματική τους «ύπαρξη» μπορούσαν κάποτε να ΄χουν ακόμη και τέτοια βιώματα! Στα τωρινά χρόνια δεν ξέρω αν υπάρχουν τέτοιοι.
...θυμαμαι την πεθαμενη θεια μου που την εβλεπα στον υπνο μου να μου λεει οτι <<πειναει >>...τι <<πεινα >>ειναι αυτη της νοερης φυσης τι της λειπει και <<πεινα>>ποιο αισθημα ελλειψης γεννα την πεινα της ψυχης (?)
...εχει συναισθηματα εχει λυπη-χαρα , αρα νοητικη λειτουργια και ευστροφια και αργοστροφια βλακεια ???
δηλαδη στο ενυποστατο και στα συμβεβηκοτα της νοερης φυσης συνανταμε αναλογα βιωματα- συμβεβηκοτα (?) με την υποσταση της σαρκικης φυσης ??...χμμ ενδιαφερον ....
Μόνο σε εκφράσεις είναι όμοια. Στην πράξη οι αιτίες-ερεθίσματα έίναι διαφορετικά. Για παράδειγμα η «πείνα» και η «δίψα» της νοερής φύσης έχει να κάνει με ακούσματα-γνώσεις-επιγνώσεις που ωφελούν τή νοερή φύση. Μπορεί η σωματικη φύση όχι μόνο να μην θεωρεί ωφέλιμη τη «γνώση» αυτή, αλλά ακόμη και να εναντιώνεται. Πρέπει να το ψάξουμε καλά αυτό. Για το όνειρο που μου λέτε, δεν μπορώ να πω κάτι αντικειμενικό.
Η «γυμνότητα» της νοερής φύσης μπορεί να σχετίζεται με την απουσία ωραίων σκέψεων ή και συναισθημάτων. κλπ.
η νοηρη φυση εινα η ψυχη τελικα ??
Εφόσον η ταύτιση των δύο εννοιών δε γεννά αντιφάσεις...
..μιλα μας για τα << Κεφαλαια Φιλοσοφιας >>
Είναι σε βιβλίο από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο με τίτλο: «ΠΑΤΕΡΙΚΟΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ ΣΥΛΛΟΓΉ ΠΑΤΕΡΙΚΏΝ ΚΕΙΜΈΝΩΝ»
0 .
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3203
Re: <<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
σχολιο 5
...τα ερωτηματα ξεπηδουν το ενα μετα το αλλο ....
...τη νοερη φυση μπορουμε να την πουμε και ψυχη ??
...μπορει η νοερη φυση να υπαρχει χωρις την σωματικη ???
...υπαρχουν νοερες φυσεις που δεν εχουν σωματικη φυση ??
...τι αναγκη εχει η νοερη φυση να αποκτα την κατωτερη σωματικη -σαρκικη ??
... για μια φανερωμενη ανθρωπινη υπαρξη μπορουμε να πουμε οτι η νοερη φυση καθοριζει την σωματικη και την υποτασει...
...τελικα τι μας χρειαζεται η εννοια του "ενυποστατου" μιας φυσεως και πως μπορει να ειναι φυση -ουσια για δυναμει ελλογα και ενεργεια στα αλογα ...η ουσια - φυση δεν ειναι και δυναμει και ενεργεια παραλληλα???....το ενεργεια και δυναμει δεν ειναι στοιχειο καθε φυσης αλογης η ελλογης ??
...ποιοι Πατερες μνημονευονται στο Εγχειριδιο .. εσυ τι εισαι απλα αυθορμητος μεσηλιξ μελετητης, νεαρος φοιτητης καθηγητης ?? δηλαδη με ποιον μιλω ???
...ποιο αριστοτελικο συγγραμμα να διαβασουμε για καλυτερη κατανοηση αυτο του δυναμει και ενεργεια ...??
...τα ερωτηματα ξεπηδουν το ενα μετα το αλλο ....
...τη νοερη φυση μπορουμε να την πουμε και ψυχη ??
...μπορει η νοερη φυση να υπαρχει χωρις την σωματικη ???
...υπαρχουν νοερες φυσεις που δεν εχουν σωματικη φυση ??
...τι αναγκη εχει η νοερη φυση να αποκτα την κατωτερη σωματικη -σαρκικη ??
... για μια φανερωμενη ανθρωπινη υπαρξη μπορουμε να πουμε οτι η νοερη φυση καθοριζει την σωματικη και την υποτασει...
...τελικα τι μας χρειαζεται η εννοια του "ενυποστατου" μιας φυσεως και πως μπορει να ειναι φυση -ουσια για δυναμει ελλογα και ενεργεια στα αλογα ...η ουσια - φυση δεν ειναι και δυναμει και ενεργεια παραλληλα???....το ενεργεια και δυναμει δεν ειναι στοιχειο καθε φυσης αλογης η ελλογης ??
...ποιοι Πατερες μνημονευονται στο Εγχειριδιο .. εσυ τι εισαι απλα αυθορμητος μεσηλιξ μελετητης, νεαρος φοιτητης καθηγητης ?? δηλαδη με ποιον μιλω ???
...ποιο αριστοτελικο συγγραμμα να διαβασουμε για καλυτερη κατανοηση αυτο του δυναμει και ενεργεια ...??
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
-
- Rookie poster
- Δημοσιεύσεις: 33
Re: <<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
σχολιο 5
...τα ερωτηματα ξεπηδουν το ενα μετα το αλλο ....
...τη νοερη φυση μπορουμε να την πουμε και ψυχη ??
Αν δεν υπάρχει κάποια αντίρρηση ή αντιφατικότητα ...
...μπορει η νοερη φυση να υπαρχει χωρις την σωματικη ???
Είχε αναφερθεί περί μονοειδών και πολυειδών φύσεων-ουσιών. Οι μονοειδείς φύσεις υπάρχουν εγγενώς χωρίς δεύτερη φύση. Μπορούν να προσλαμβάνουν-δανείζονται μορφές όντων για κάποια σκοπιμότητα, αλλά δεν είναι μόνιμος ο δανεισμός μορφών.
Για την ανθρώπινη φύση (νοερή-σωματική), δε γίνεται εγγενώς να συμβεί κάτι τέτοιο, γιατί δε ζει η σωματική φύση χωρίς την νοερή. Στις Γραφές όμως υπάρχει μια περίεργη περιγραφή για ένα συμβάν που φαίνεται να στηρίζει μια τέτοια εκδοχή, ήτοι το παράξενο ταξίδι που βίωσε ο Απόστολος των εθνών έως τον «τρίτο ουρανό», χωρίς να μπορεί να εξηγήσει με ποια φύση του βρέθηκε εκεί
«2 Οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρὸ ἐτῶν δεκατεσσάρων· εἴτε ἐν σώματι οὐκ οἶδα εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· ἁρπαγέντα τὸν τοιοῦτον ἕως τρίτου οὐρανοῦ. 3 καὶ οἶδα τὸν τοιοῦτον ἄνθρωπον· εἴτε ἐν σώματι εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· 4 ὅτι ἡρπάγη εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ῥήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι.»
Βλέπω επίσης να περιγράφεται στη Γραφή και παρουσία δύο βιβλικών προσώπων μέσα σε φως μαζί με τον Λόγο, μπροστά στα μάτια ανθρώπων. Αυτά τα πρόσωπα αναγνωρίστηκαν, μίλησαν (συμβεβηκότα). Με ποια φύση παρουσιάστηκαν; Γιατί ο χρόνος δεν αφάνησε την ανθρώπινη φύση τους (εφόσον ήταν με ανθρώπινη φύση και έζησαν πριν πολλές εκατοντάδες χρόνια);
...υπαρχουν νοερες φυσεις που δεν εχουν σωματικη φυση ??
Αναφερθήκαμε για μονοειδείς φύσεις-ουσίες.
Οι μονοειδείς φύσεις είναι νοερές. Δεν έχουν εγγενώς σωματική φύση. Όταν πρόκειται για ουρανίου τύπου νόες,μπορούν να προσλάβουν είδος-μορφή ανθρώπινης (έλλογης)υπόστασης ή παραδεισίων πτηνών ή ήμερων όντων, και κάποιες νοερές φύσεις καταχθονίου τύπου να προσλάβουν μορφές
αγρίων ζώων ή αρπακτικών πτηνών ή ερπετών δηλητηριωδών ή βδελυκτών όντων, όπως και μορφές ανθρώπινες κλπ και πάλι να έχουν τη δική τους μονοειδή νοερή μορφή.
Επίσης όταν παύσει η σωματική φύση να τροφοδοτείται με ενέργεια από τη νοερή φύση, τότε εγκαταλείπεται απ' αυτήν, οπότε μένει μόνη της η νοερή ύπαρξη χωρίς σωματικό στοιχείο, (μη υπαρχούσης σαν ενυπόστατο στοιχείο αλλά σαν υπόσταση πλέον) στον κόσμο των νοερών υπάρξεων και νοητών «τόπων».
...τι αναγκη εχει η νοερη φυση να αποκτα την κατωτερη σωματικη -σαρκικη ??
Η νοερή φύση χρειάζεται τη σωματική για να αναπτυχθεί μέσω αυτής, γιατί κι αυτή έχει αρχή ύπαρξης και δεν προϋπάρχει. Να αποκτήσει ικανότητες. Όταν γεννιέται, ο νους είναι σε νηπιώδη κατάσταση. Σκοπός του νοερού ενυπόστατου είναι η αφύπνηση πνευματικής ύπαρξης. Ο πνευματικός «άνθρωπος» πρέπει να αποκτηθεί μέσα μας και αυτό δε μπορεί να επιτευχθεί χωρίς προσπάθεια και συμβολή της νοερής και σωματικής ενότητας.
... για μια φανερωμενη ανθρωπινη υπαρξη μπορουμε να πουμε οτι η νοερη φυση καθοριζει την σωματικη και την υποσταση...
Η σωματική φύση ως προς τη μορφή και κράση και ροπές καθορίζεται από γονίδια αρχικά.
Η υπόσταση αφού είναι σύνθεση φύσης-ουσίας και συμβεβηκότων, καθορίζεται είτε φυσικώ τω τρόπω, είτε με επίπλαστο, είτε με κυριαρχία στοιχείων βούλησης, επιθυμιών, παθών, ορμεμφύτων, συγκινήσεων, ιδεών-ιδεολογιών, αισθητικής κλπ. είτε με εγκατάληψη του ατόμου(έρμαιο) σε κάθε κατάσταση.
...τελικα τι μας χρειαζεται η εννοια του "ενυποστατου" μιας φυσεως και πως μπορει να ειναι φυση -ουσια για δυναμει ελλογα και ενέργεια στα αλογα ...η ουσια - φυση δεν ειναι και δυναμει και ενεργεια παραλληλα???....
Στην ανθρώπινη φύση έχουμε εξέλιξη ή στάση ή υποβάθμιση στην δυνάμει έλλογη οντότητα. Είτε κάποιος εξελίσσεται από δυνάμει έλλογο όν σε έλλογο, είτε υποβαθμίζεται σε εξομοίωση (κι όχι κατ΄ ουσίαν) με τα άλογα όντα. Οι άλογες φύσεις έχουν όχι κατ΄ ουσίαν νοερές φύσεις, αλλ' ενεργεία τέτοιες, με συνέπεια οι νοερές ενέργειές τους (κι όχι φύσεις) μετά την απώλεια της σωματικής τους φύσης να μην διατηρούν υπόσταση, αφού στερείται το νοερό τους στοιχείο φύσεως-ουσίας.
το ενεργεια και δυναμει δεν ειναι στοιχειο καθε φυσης αλογης η ελλογης ??
Η χρήση των όρων αυτών όπως παρουσιάζονται στην πρόταση, χρησιμοποιούνται για άλλα προβλήματα της φιλοσοφίας. Προσπάθεια τώρα γίνεται για να οριοθετήσουμε τους όρους «φύση-ουσία» και «ενέργεια». Η φύση-ουσία είναι πάντα υπαρκτή είτε σαν υπόσταση, είτε σαν ενυπόστατο. Η ενέργεια αποκτά υπόσταση μόνο όταν εκδηλώνεται.
...ποιοι Πατερες μνημονευονται στο Εγχειριδιο .. εσυ τι εισαι απλα αυθορμητος μεσηλιξ μελετητης, νεαρος φοιτητης καθηγητης ?? δηλαδη με ποιον μιλω ???
Το πρώτο.
...ποιο αριστοτελικο συγγραμμα να διαβασουμε για καλυτερη κατανοηση αυτο του δυναμει και ενεργεια ...??
Η έννοια του «δυνάμει» αναφέρεται στη δυνατότητα μιας ικανότητας-κατάστασης να ενεργοποιηθεί κάποια στιγμή χρονικά, κάτω από κάποιες συνθήκες. Η έννοια του «ενεργεία» δείχνει την ενεργοποιημένη ήδη ικανότητα-κατάσταση είτε παρούσα, είτε εγγενώς είτε μετά από κάποια χρονική στιγμή. Η έννοια του «ενεργεία» εφαρμόζεται τόσο για εξωγενή αίτια, όσο και ενδογενή.
Κάποιες φορές θα χρειαστεί να προσθέσουμε στην έννοια του «ενεργεία» την έννοια «κατά φύσιν» ή την έννοια «βουλητικώς» ή «ξενοτρόπως».
Άλλοτε έχουμε να ορίσουμε τη διαφορά μεταξύ «δυνάμει» και «φυσικώς». «Δυνάμει» είναι μια κατάσταση ή ικανότητα σε υπολανθάνουσα μορφή, ήτοι μια κατάσταση-ικανότητα που μπορεί να ενεργοποιηθεί υπό όρους (είτε βουλητικώς, είτε ξενοτρόπως, αλλ΄ όχι εγγενώς), και «φυσικώς» είναι όρος που δηλώνει το «εγγενώς» για μια κατάσταση-ικανότητα.
...τα ερωτηματα ξεπηδουν το ενα μετα το αλλο ....
...τη νοερη φυση μπορουμε να την πουμε και ψυχη ??
Αν δεν υπάρχει κάποια αντίρρηση ή αντιφατικότητα ...
...μπορει η νοερη φυση να υπαρχει χωρις την σωματικη ???
Είχε αναφερθεί περί μονοειδών και πολυειδών φύσεων-ουσιών. Οι μονοειδείς φύσεις υπάρχουν εγγενώς χωρίς δεύτερη φύση. Μπορούν να προσλαμβάνουν-δανείζονται μορφές όντων για κάποια σκοπιμότητα, αλλά δεν είναι μόνιμος ο δανεισμός μορφών.
Για την ανθρώπινη φύση (νοερή-σωματική), δε γίνεται εγγενώς να συμβεί κάτι τέτοιο, γιατί δε ζει η σωματική φύση χωρίς την νοερή. Στις Γραφές όμως υπάρχει μια περίεργη περιγραφή για ένα συμβάν που φαίνεται να στηρίζει μια τέτοια εκδοχή, ήτοι το παράξενο ταξίδι που βίωσε ο Απόστολος των εθνών έως τον «τρίτο ουρανό», χωρίς να μπορεί να εξηγήσει με ποια φύση του βρέθηκε εκεί
«2 Οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρὸ ἐτῶν δεκατεσσάρων· εἴτε ἐν σώματι οὐκ οἶδα εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· ἁρπαγέντα τὸν τοιοῦτον ἕως τρίτου οὐρανοῦ. 3 καὶ οἶδα τὸν τοιοῦτον ἄνθρωπον· εἴτε ἐν σώματι εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· 4 ὅτι ἡρπάγη εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ῥήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι.»
Βλέπω επίσης να περιγράφεται στη Γραφή και παρουσία δύο βιβλικών προσώπων μέσα σε φως μαζί με τον Λόγο, μπροστά στα μάτια ανθρώπων. Αυτά τα πρόσωπα αναγνωρίστηκαν, μίλησαν (συμβεβηκότα). Με ποια φύση παρουσιάστηκαν; Γιατί ο χρόνος δεν αφάνησε την ανθρώπινη φύση τους (εφόσον ήταν με ανθρώπινη φύση και έζησαν πριν πολλές εκατοντάδες χρόνια);
...υπαρχουν νοερες φυσεις που δεν εχουν σωματικη φυση ??
Αναφερθήκαμε για μονοειδείς φύσεις-ουσίες.
Οι μονοειδείς φύσεις είναι νοερές. Δεν έχουν εγγενώς σωματική φύση. Όταν πρόκειται για ουρανίου τύπου νόες,μπορούν να προσλάβουν είδος-μορφή ανθρώπινης (έλλογης)υπόστασης ή παραδεισίων πτηνών ή ήμερων όντων, και κάποιες νοερές φύσεις καταχθονίου τύπου να προσλάβουν μορφές
αγρίων ζώων ή αρπακτικών πτηνών ή ερπετών δηλητηριωδών ή βδελυκτών όντων, όπως και μορφές ανθρώπινες κλπ και πάλι να έχουν τη δική τους μονοειδή νοερή μορφή.
Επίσης όταν παύσει η σωματική φύση να τροφοδοτείται με ενέργεια από τη νοερή φύση, τότε εγκαταλείπεται απ' αυτήν, οπότε μένει μόνη της η νοερή ύπαρξη χωρίς σωματικό στοιχείο, (μη υπαρχούσης σαν ενυπόστατο στοιχείο αλλά σαν υπόσταση πλέον) στον κόσμο των νοερών υπάρξεων και νοητών «τόπων».
...τι αναγκη εχει η νοερη φυση να αποκτα την κατωτερη σωματικη -σαρκικη ??
Η νοερή φύση χρειάζεται τη σωματική για να αναπτυχθεί μέσω αυτής, γιατί κι αυτή έχει αρχή ύπαρξης και δεν προϋπάρχει. Να αποκτήσει ικανότητες. Όταν γεννιέται, ο νους είναι σε νηπιώδη κατάσταση. Σκοπός του νοερού ενυπόστατου είναι η αφύπνηση πνευματικής ύπαρξης. Ο πνευματικός «άνθρωπος» πρέπει να αποκτηθεί μέσα μας και αυτό δε μπορεί να επιτευχθεί χωρίς προσπάθεια και συμβολή της νοερής και σωματικής ενότητας.
... για μια φανερωμενη ανθρωπινη υπαρξη μπορουμε να πουμε οτι η νοερη φυση καθοριζει την σωματικη και την υποσταση...
Η σωματική φύση ως προς τη μορφή και κράση και ροπές καθορίζεται από γονίδια αρχικά.
Η υπόσταση αφού είναι σύνθεση φύσης-ουσίας και συμβεβηκότων, καθορίζεται είτε φυσικώ τω τρόπω, είτε με επίπλαστο, είτε με κυριαρχία στοιχείων βούλησης, επιθυμιών, παθών, ορμεμφύτων, συγκινήσεων, ιδεών-ιδεολογιών, αισθητικής κλπ. είτε με εγκατάληψη του ατόμου(έρμαιο) σε κάθε κατάσταση.
...τελικα τι μας χρειαζεται η εννοια του "ενυποστατου" μιας φυσεως και πως μπορει να ειναι φυση -ουσια για δυναμει ελλογα και ενέργεια στα αλογα ...η ουσια - φυση δεν ειναι και δυναμει και ενεργεια παραλληλα???....
Στην ανθρώπινη φύση έχουμε εξέλιξη ή στάση ή υποβάθμιση στην δυνάμει έλλογη οντότητα. Είτε κάποιος εξελίσσεται από δυνάμει έλλογο όν σε έλλογο, είτε υποβαθμίζεται σε εξομοίωση (κι όχι κατ΄ ουσίαν) με τα άλογα όντα. Οι άλογες φύσεις έχουν όχι κατ΄ ουσίαν νοερές φύσεις, αλλ' ενεργεία τέτοιες, με συνέπεια οι νοερές ενέργειές τους (κι όχι φύσεις) μετά την απώλεια της σωματικής τους φύσης να μην διατηρούν υπόσταση, αφού στερείται το νοερό τους στοιχείο φύσεως-ουσίας.
το ενεργεια και δυναμει δεν ειναι στοιχειο καθε φυσης αλογης η ελλογης ??
Η χρήση των όρων αυτών όπως παρουσιάζονται στην πρόταση, χρησιμοποιούνται για άλλα προβλήματα της φιλοσοφίας. Προσπάθεια τώρα γίνεται για να οριοθετήσουμε τους όρους «φύση-ουσία» και «ενέργεια». Η φύση-ουσία είναι πάντα υπαρκτή είτε σαν υπόσταση, είτε σαν ενυπόστατο. Η ενέργεια αποκτά υπόσταση μόνο όταν εκδηλώνεται.
...ποιοι Πατερες μνημονευονται στο Εγχειριδιο .. εσυ τι εισαι απλα αυθορμητος μεσηλιξ μελετητης, νεαρος φοιτητης καθηγητης ?? δηλαδη με ποιον μιλω ???
Το πρώτο.
...ποιο αριστοτελικο συγγραμμα να διαβασουμε για καλυτερη κατανοηση αυτο του δυναμει και ενεργεια ...??
Η έννοια του «δυνάμει» αναφέρεται στη δυνατότητα μιας ικανότητας-κατάστασης να ενεργοποιηθεί κάποια στιγμή χρονικά, κάτω από κάποιες συνθήκες. Η έννοια του «ενεργεία» δείχνει την ενεργοποιημένη ήδη ικανότητα-κατάσταση είτε παρούσα, είτε εγγενώς είτε μετά από κάποια χρονική στιγμή. Η έννοια του «ενεργεία» εφαρμόζεται τόσο για εξωγενή αίτια, όσο και ενδογενή.
Κάποιες φορές θα χρειαστεί να προσθέσουμε στην έννοια του «ενεργεία» την έννοια «κατά φύσιν» ή την έννοια «βουλητικώς» ή «ξενοτρόπως».
Άλλοτε έχουμε να ορίσουμε τη διαφορά μεταξύ «δυνάμει» και «φυσικώς». «Δυνάμει» είναι μια κατάσταση ή ικανότητα σε υπολανθάνουσα μορφή, ήτοι μια κατάσταση-ικανότητα που μπορεί να ενεργοποιηθεί υπό όρους (είτε βουλητικώς, είτε ξενοτρόπως, αλλ΄ όχι εγγενώς), και «φυσικώς» είναι όρος που δηλώνει το «εγγενώς» για μια κατάσταση-ικανότητα.
0 .
-
- Basic poster
- Δημοσιεύσεις: 509
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3203
Re: <<ΘΥΡΑΘΕΝ >>ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
micro έγραψε:το νοερο μου θτυμιζει νερο κατι ρευστο δλδ
σχολιο 6
..η νοηρη φυση ειναι οντως ρευστη ...οι πιο θετικοι στο πνευμα την λεμε βιοηλεκτρομαγνητκη φυση περνει διαφορα μεγεθη ...χμμμ και σχηματα σαν τα ρευστα και ακολουθει τις ιδεες αρχες κινησης ...και μαλονε χιε και τα χαρακτηριστικα που της αποδιδει ο θυραθεν ...ακουει βλεπει πειναει χαιρεται λυπαται ...
πχ ...για μετατοπιση πρεπει να υπαρχει διαφορα πιεσης ...οπως τα ρευστα για να κινηθουν χρειαζονται διαφορα πιεσης σε δυο σημεια του πεδιου ροης τους ...αλλιως ισορροπουν ...χμμμμ...
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429