ВладимирВладимирович έγραψε:bizeli έγραψε:
Οι ονοματοδοσίες των σχολείων είναι πταίσματα μπροστά στα πραγματικά προβλήματα της παιδείας.
Ξέρεις ποια είναι η τακτική όλων των κυβερνήσεων απέναντι στην παιδεία;
Θα σου πω
"Δουλειά δεν είχε ο διάολος, #@*& τα παιδιά του"
Ξέρεις τι σημαίνει αυτό;
Ότι καμιά μα καμία μα καμία κυβέρνηση δε στάθηκε έως τώρα στο ύψος των περιστάσεων και δεν έχωσε το μαχαίρι βαθιά στο κόκαλο.
Τα κύρια προβλήματα της εκπαίδευσης είναι:
1. Η πενιχρή πενιχρότατη χρηματοδότηση των σχολείων.
2. Η αξιολόγηση των υπαλλήλων του υπουργείου παιδείας και δεν αναφέρομαι μόνο στους εκπαιδευτικούς αλλά και σε όλους τους διοικητικούς. Από τον υπουργό παιδείας μέχρι τον τελευταίο παρατρεχάμενο.
3. Η επαναδιάρθρωση του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα.
4. Η έλλειψη συνεργασίας ανάμεσα σε όλους όσους εμπλέκονται με τον χώρο της παιδείας.
5. Η έλλειψη κοινού οράματος και κοινής στοχοθεσίας. Ας καταλήξουμε όλοι καταρχήν τι σχολεία θέλουμε.
Από τη στιγμή, λοιπόν, που αδυνατείς να ασχοληθείς με όλες αυτές τις καυτές πατάτες, ασχολείσαι με ανούσια θέματα όπως η ονοματοδοσία, κάτι καινοτόμα προγράμματα τύπου "η τσάντα στο σχολείο" κτλ για να δείξεις ότι παράγεις κάποιο έργο.
Απλα πρεπει καπου να χωσουν τους δικους τους.
Ελεος πια, σαν να κατέβηκες χθες απο το αεροπλανο στο ρουσφετισταν εσυ.
Έχετε μείνει στα παλιά στερεότυπα. Όλοι επί συμβάσει μπαίνουν (το ίδιο συνέβει και με την κόρη μου που έχει ένα ντουβάρι πανεπιστημιακά πτυχία και μέτρησε μια μετεκπαίδευση που έκανε για άτομα με ειδικές ανάγκες, συμβασιούχος, του χρόνου αν δουλεύει δεν ξέρει, η σύμβαση τελειώνει τον Ιούνιο)
ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ τους αριστερούς που η γυναίκα τους από δασκάλα δημοτικού μετατρέπεται σε καθηγήτρια του Πολυτεχνείου σε χρόνο ρεκόρ.... ΕΚΤΟΣ και αν αυτό έχεις υπόψιν σου.

