Δημοσίευσηαπό itteithe » 17 Ιούλ 2018, 20:42
Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει ένας ειδικός (ή ειδικοί) στο σχολείο για να μιλάει με τα παιδιά (και ακόμη πιο σημαντικό, να ακούει τι έχουν να του πουν). Σε πολλούς μπορεί να ακούγεται κοινότυπο, ή σαχλαμάρα, ή αριστερίστικο, αλλά όπως και να 'χει, θα πρέπει να εντάξουμε τον διάλογο στο σχολείο. Δεν μπορείς να μαντεύεις τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίζουν τα παιδιά, ούτε να κάνεις εκ των υστέρων ανάλυση των στατιστικών δεδομένων για το που κατέληξαν τα παιδιά μετά το σχολείο. Στη βράση κολλάει το σίδερο.
Και δεν χρειάζεται να τιμωρήσεις κανέναν για την οποιαδήποτε καταπιεστική, ή και βίαιη συμπεριφορά εις βάρος κάποιου άλλου. Φέρε τον θύτη ενώπιον του θύματος σε απομονωμένο περιβάλλον και με εποπτεία και άστους να συνδιαλεχθούν, με τον επόπτη/ειδικό να παρεμβαίνει στη συζήτηση όποτε χρειάζεται. Το ελάχιστο που μπορεί να προκύψει από έναν τέτοιο διάλογο είναι τα βαθύτερα αίτια της προβληματικής συμπεριφοράς ενός παιδιού, που είναι το πρώτο βήμα για να λύσεις το πρόβλημα.
Τα ανθρώπινα προβλήματα, όπως αυτά που μπορεί να προκύψουν σε ένα σχολικό περιβάλλον, λύνονται με ανθρώπινο τρόπο, όχι με μεθοδολογίες, όχι με στατιστικές, όχι με συστήματα βαθμολόγησης συμπεριφοράς και τιμωρίες. Μόνο με διάλογο και κατανόηση.
1 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω
Habemus filium