Έχω θέμα με υπερθέρμανση, αυτοκίνητο 20ετιας με σχεδόν 400.000 χιλιόμετρα πάνω. Ξεκίνησε το Μάιο να ανεβάζει θερμοκρασία και από τότε δεν περνάει μήνας που να μην ανεβάσει θερμοκρασία σε ταξίδι τουλάχιστον μια φορά.
Θερμοστάτη άλλαξα
Τάπα ψυγείου άλλαξα
Αντλία νερού που είχα διαρροή μετά από μια υπερθέρμανση άλλαξα
Ένα κολάρο που είχε θέμα το άλλαξα
Τα λάδια τα ελέγχω πάντα
Τα βεντιλατερ δουλεύουν
Το ψυγείο φροντίζω πάντα να είναι γεμάτο νερό
Η μηχανή μέσα είναι σε καλή κατάσταση (πρόσφατα άλλαξα μπουζί και μόνο ο ένας κύλινδρος καεί λίγο λαδι)
Αλλά πάντα όταν του έρχεται κάνει το ίδιο: Μπορεί να είναι γεμάτο το ψυγείο πριν ξεκινήσω και για πολλά χιλιόμετρα και ταξίδια να είναι γεμάτο μέχρι πάνω χωρίς να χάσει σταγόνα. Ξαφνικά μια μέρα ανεβάζει θερμοκρασία και το ψυγείο έχει σχεδόν αδειάσει από νερό.
Μετά αν συμπληρώσω μπορεί να είναι γεμάτο για πολλά χιλιόμετρα και μετά μια μέρα ξαφνικά το ίδιο.
Τι έχει το έρμο και ψοφαει;
Υπερθέρμανση
-
- Rookie poster
- Δημοσιεύσεις: 393
-
- Rookie poster
- Δημοσιεύσεις: 93
Re: Υπερθέρμανση
Όχι, νομίζω το κοίταξαν όταν πήγα για την κάρτα καυσαερίων αλλά δεν παίρνω όρκο.
Βουλωμένος καταλύτης;
Βουλωμένος καταλύτης;
0 .
-
- Rookie poster
- Δημοσιεύσεις: 401
Re: Υπερθέρμανση
σε τοσο παλια αυτοκινητα, μια μετρηση συμπιεσης θα σου δειξει πολλα για την κατασταση του κινητηρα. αλλα εφοσον λειπει νερο, πρεπει να βρεις απο που φευγει.
ο πρωτος υποπτος για τετοια κολπα ειναι η ταπα. λες την αλλαξες, αλλα ειναι τοσο φτηνη που δεν κακο να την ξανααλλαξεις για να σιγουρευτεις. η ταπα δεν βουλωνει απλως το στομιο. ειναι βαλβιδα που κρατα καποια πιεση, ωστε να μη βραζει το νερο και εξατμιζεται.
παρακολουθησε, οταν ειναι ζεστο, το δοχειο υπεχειλισης.δες αν απο το σωληνακι που παει στο ψυγειο, βγαινουν εστω και ελαχιστες μπουρμπουληθρες.
αλλιως καπου εχεις διαρροη. μπορει να ειναι ελαχιστη, και να χανει μονο οταν γινουν καποιες διαστολες απο τη θερμοκρασια, ψαχνε συχνα για νερα κατω απο το αυτοκινητο, καποια στιγμη θα χειροτερεψει και θα την βρεις.
ο πρωτος υποπτος για τετοια κολπα ειναι η ταπα. λες την αλλαξες, αλλα ειναι τοσο φτηνη που δεν κακο να την ξανααλλαξεις για να σιγουρευτεις. η ταπα δεν βουλωνει απλως το στομιο. ειναι βαλβιδα που κρατα καποια πιεση, ωστε να μη βραζει το νερο και εξατμιζεται.
παρακολουθησε, οταν ειναι ζεστο, το δοχειο υπεχειλισης.δες αν απο το σωληνακι που παει στο ψυγειο, βγαινουν εστω και ελαχιστες μπουρμπουληθρες.
αλλιως καπου εχεις διαρροη. μπορει να ειναι ελαχιστη, και να χανει μονο οταν γινουν καποιες διαστολες απο τη θερμοκρασια, ψαχνε συχνα για νερα κατω απο το αυτοκινητο, καποια στιγμη θα χειροτερεψει και θα την βρεις.
0 .
Re: Υπερθέρμανση
Awesomatic έγραψε:Έχω θέμα με υπερθέρμανση, αυτοκίνητο 20ετιας με σχεδόν 400.000 χιλιόμετρα πάνω. Ξεκίνησε το Μάιο να ανεβάζει θερμοκρασία και από τότε δεν περνάει μήνας που να μην ανεβάσει θερμοκρασία σε ταξίδι τουλάχιστον μια φορά.
Θερμοστάτη άλλαξα
Τάπα ψυγείου άλλαξα
Αντλία νερού που είχα διαρροή μετά από μια υπερθέρμανση άλλαξα
Ένα κολάρο που είχε θέμα το άλλαξα
Τα λάδια τα ελέγχω πάντα
Τα βεντιλατερ δουλεύουν
Το ψυγείο φροντίζω πάντα να είναι γεμάτο νερό
Η μηχανή μέσα είναι σε καλή κατάσταση (πρόσφατα άλλαξα μπουζί και μόνο ο ένας κύλινδρος καεί λίγο λαδι)
Αλλά πάντα όταν του έρχεται κάνει το ίδιο: Μπορεί να είναι γεμάτο το ψυγείο πριν ξεκινήσω και για πολλά χιλιόμετρα και ταξίδια να είναι γεμάτο μέχρι πάνω χωρίς να χάσει σταγόνα. Ξαφνικά μια μέρα ανεβάζει θερμοκρασία και το ψυγείο έχει σχεδόν αδειάσει από νερό.
Μετά αν συμπληρώσω μπορεί να είναι γεμάτο για πολλά χιλιόμετρα και μετά μια μέρα ξαφνικά το ίδιο.
Τι έχει το έρμο και ψοφαει;
Καλώς τον ομοιοπαθή
Στύγιος έγραψε:Eπέζησε τελικά!! Ήθελε άδειασμα όλο το ψυγείο σε μηχανικό και καθαρισμό να φύγει η μάκα , η μούργα και μετά βάλαμε ειδικό παραφλού , από -37 μέχρι ...128 βαθμούς ( ακριβό το άτιμο) και ω του θαύματος δεν ξανανέβασε θερμοκρασία . Πήραμε παράταση!!
417.000 χλμ εγώ με Ρενώ 19 μοντέλο 1992
0 .
-
- Rookie poster
- Δημοσιεύσεις: 93
Re: Υπερθέρμανση
Το πρόβλημα έγινε τραγικό, πήγα σε μηχανικό και η διάγνωση ήταν καμμένη φλάντζα και ραγισμένο κεφαλάρι...
Όντως όταν το ανάψαμε χωρίς την τάπα του ψυγείου πέταξε νερά σε 1-1.5 μέτρο. Παίρνει νερά τουλάχιστον ο ένας κύλινδρος και γι αυτό είχα και πρόβλημα όταν ξεκινούσε το αυτοκίνητο που ζοριζόταν... Γεμίζε συνέχεια λόγω της πίεσης και το δοχείο αναπλήρωσης αλλά δεν το είχα συνδυάσει.
Τώρα; Los poulos;
Όντως όταν το ανάψαμε χωρίς την τάπα του ψυγείου πέταξε νερά σε 1-1.5 μέτρο. Παίρνει νερά τουλάχιστον ο ένας κύλινδρος και γι αυτό είχα και πρόβλημα όταν ξεκινούσε το αυτοκίνητο που ζοριζόταν... Γεμίζε συνέχεια λόγω της πίεσης και το δοχείο αναπλήρωσης αλλά δεν το είχα συνδυάσει.
Τώρα; Los poulos;
0 .
-
- Rookie poster
- Δημοσιεύσεις: 393
Re: Υπερθέρμανση
20ετίας αυτοκίνητο; Τα ανταλλακτικά θα κοστίσουν περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο και δεν είναι βέβαιο ότι δεν θα βγάλει ξανά σύντομα πρόβλημα.
0 .