Awesomatic έγραψε:Το πρόβλημα έγινε τραγικό, πήγα σε μηχανικό και η διάγνωση ήταν καμμένη φλάντζα και ραγισμένο κεφαλάρι...
Όντως όταν το ανάψαμε χωρίς την τάπα του ψυγείου πέταξε νερά σε 1-1.5 μέτρο. Παίρνει νερά τουλάχιστον ο ένας κύλινδρος και γι αυτό είχα και πρόβλημα όταν ξεκινούσε το αυτοκίνητο που ζοριζόταν... Γεμίζε συνέχεια λόγω της πίεσης και το δοχείο αναπλήρωσης αλλά δεν το είχα συνδυάσει.
Τώρα; Los poulos;
Άμα έχει κάψει φλάντζα κεφαλής ,κλάφτα Χαράλαμπε . Θες ένα 300αρι περίπου για ρεκτιφιέ ( το έπαθα παλιά με άλλο αμάξι) . Θεωρώ ότι είναι πέραν οικονομικής επισκευής...