vallon έγραψε:Τώρα περιμένουμε απο τον νέμο και τον πεντρετζεν να μιλήσουν για τους αντιφα..
εδώ γελάνε
![]()
στο μαιν καμφ τι λέει για τους συνδικαλιστές παιδιά;
Θα έπρεπε να λαμβάνεις σοβαρά την άποψη μου. Εχω περάσει τη μισή ζωή στο Internet.
vallon έγραψε:Τώρα περιμένουμε απο τον νέμο και τον πεντρετζεν να μιλήσουν για τους αντιφα..
εδώ γελάνε
![]()
στο μαιν καμφ τι λέει για τους συνδικαλιστές παιδιά;

Pendegren έγραψε:vallon έγραψε:Τώρα περιμένουμε απο τον νέμο και τον πεντρετζεν να μιλήσουν για τους αντιφα..
εδώ γελάνε
![]()
στο μαιν καμφ τι λέει για τους συνδικαλιστές παιδιά;
Θα έπρεπε να λαμβάνεις σοβαρά την άποψη μου. Εχω περάσει τη μισή ζωή στο Internet.