ο εθνικισμος στην ελλαδα

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 921
Τοποθεσία: Ἀθήνα

Re: ὁ ἐθνικισμὸς στὴν Ἑλλάδα. Τὸ Ἀλλοδαπ'- ξεχάσατε!

Δημοσίευσηαπό ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 10 Μάιος 2018, 08:41

Τώρα, ἐγὼ γιατί δὲν ἐπεμβαίνω στὸ προηγούμενο μήνυμα;
Φοβᾶμαι;
Τί φοβᾶμαι; Μὴ μὲ διώξουν; (Ἀλήθεια, πότε χέστηκα γιὰ τελευταία φο-
ρά;)
Θὰ μείνω μὲ τὸ ἐρωτηματικὸ στὴν μούρη ὥς αὔριο: ;
Τοῦ ἔβαλα καὶ χρῶμα ; , μὴν μὲ ποῦν καὶ κιτρινιάρη, ἀφοῦ δὲν εἶμαι!
0 .
https://www......com.gr/images/smilie ... klinoi.gif
* Ἠθοποιοί εἴμαστε, ὅ,τι πιό ἀέρινο, φίλε!

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ὁ ἐθνικισμὸς στὴν Ἑλλάδα. Τὸ Ἀλλοδαπ'- ξεχάσατε!

Δημοσίευσηαπό nemo » 10 Μάιος 2018, 09:39

ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ έγραψε:Τώρα, ἐγὼ γιατί δὲν ἐπεμβαίνω στὸ προηγούμενο μήνυμα;
Φοβᾶμαι;
Τί φοβᾶμαι; Μὴ μὲ διώξουν; (Ἀλήθεια, πότε χέστηκα γιὰ τελευταία φο-
ρά;)
Θὰ μείνω μὲ τὸ ἐρωτηματικὸ στὴν μούρη ὥς αὔριο: ;
Τοῦ ἔβαλα καὶ χρῶμα ; , μὴν μὲ ποῦν καὶ κιτρινιάρη, ἀφοῦ δὲν εἶμαι!


γραψε και συ κλινο πως θα ηθελες ενα συστημα εξουσιας στην ελλαδα
μη πεις δημοκρατια γιατι δεν εχουμε και ουτε θα εχουμε ποτε οπως και κομμουνισμο
υσ..η αληθεια ειναι οτι δεν καταλαβα τι εννοεις με το ποστ
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 921
Τοποθεσία: Ἀθήνα

Re: ὁ ἐθνικισμὸς στὴν Ἑλλάδα. Τὸ Ἀλλοδαπ'- ξεχάσατε!

Δημοσίευσηαπό ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 10 Μάιος 2018, 12:15

Σὲ εἶχα γιὰ ξύπνιο, nemo. Ἄχ, ἀποκοιμήθηκες κι' ἐσύ! Ὄνειρα γλυκά.
0 .
https://www......com.gr/images/smilie ... klinoi.gif
* Ἠθοποιοί εἴμαστε, ὅ,τι πιό ἀέρινο, φίλε!

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 10 Μάιος 2018, 13:34

nemo έγραψε:ολντι και εγω συμφωνω σε καθε λεξη
αλλα το πως θα κατασταλαξει ολο αυτο στις ψυχες μας
ειναι το ζητουμενο οταν πολλοι συντοπιτες μας νομιζουν οτι ο εθνικισμος
αρχιζει εκει καπου το 40 και τελειωνει με το πιστολιασμα του χιτλερ


:)

Πρωτα - πρωτα χρειαζεται συσπειρωση ... Να οργανωθει ενα κομμα το οποιο να αναλαβει να συγκεντρωσει σε αυτο ολες τις διασπασμενες δυναμεις με βαση καποια κοινα σημεια τα οποια θα συμφωνηθουν μεταξυ τους ... Μετα χρειαζεται προβολη του κομματος αυτου για να προσελκυσθουν καποιοι αμφιταλαντευομενοι ....
Και οταν θα ανελθει στην εξουσια , θα αναλαβει το τιτανιο εργο της αποαριστεροποιησης της Ελλαδας , με επεμβασεις στην Παιδεια και με την καταργηση καποιων ψηφισθεντων νομων και την ανικατασταση τους με νομους που θα φροντιζουν το συμφερον των Ελληνων ...

@ Κλινοσοφιστη ...
Δεν καταλαβα ντιπ απο το ποστ σου εκτος απο το ερωτηματικο , επειδη ξερω την αποψη σου ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 10 Μάιος 2018, 13:48

oldjedi έγραψε:Να οργανωθει ενα κομμα το οποιο να αναλαβει να συγκεντρωσει σε αυτο ολες τις διασπασμενες δυναμεις


Ποια διασπαση? Η ΧΑ τους εχει μαζεψει ολους και κατι πολυ ψιλα του 0,τοσο% εχει ο ΛΑΟΣ.

Μια χαρα ενωμενος ειναι ο χωρος
0 .

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 10 Μάιος 2018, 14:06

Λαχουρένιος έγραψε:
oldjedi έγραψε:Να οργανωθει ενα κομμα το οποιο να αναλαβει να συγκεντρωσει σε αυτο ολες τις διασπασμενες δυναμεις


Ποια διασπαση? Η ΧΑ τους εχει μαζεψει ολους και κατι πολυ ψιλα του 0,τοσο% εχει ο ΛΑΟΣ.

Μια χαρα ενωμενος ειναι ο χωρος


:)

Αποψη σου , με την οποια διαφωνω ...
Η ΧΑ , ειναι εθνικοσοσιαληστικο κομμα και οχι εθνικιστικο ...
Δεν εχει νοημα , αν δεν καταλαβαινεις τις διαφορες ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Love Ready's

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Love Ready's » 10 Μάιος 2018, 14:18

Πέθανε μαζί με αυτόν τον τελευταίο προδότη το παραμύθι του δήθεν εθνικισμού.

Εικόνα

Σήμερα η κοπριταρία που θέλει διορισμό /μισθό ρουφιάνου κλπ αλλά δεν παίζει πια γιατί δεν χρειάζεται ,έχει συσπειρωθεί στη ναζιστική συμμορία και θα πάει σε κάτι παρεμφερές μόνο αν με τη δίκη πέσουν τόσο βαριές καμπάνες που την οδηγήσουν σε διάλυση.

Γι αυτό δεν πολυνοιάζει κανέναν τι ποινές θα φάνε ,αλλά περισσότερο ότι λούφαξαν και περιόρισαν την εγκληματική τους δράση.
1 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 10 Μάιος 2018, 14:20

oldjedi έγραψε:Αποψη σου , με την οποια διαφωνω ...
Η ΧΑ , ειναι εθνικοσοσιαληστικο κομμα και οχι εθνικιστικο ...
Δεν εχει νοημα , αν δεν καταλαβαινεις τις διαφορες ...


Οι αυτοαποκαλουμενοι ''εθνικιστες'' που παλιοτερα ψηφιζαν ΝΔ (lol), ή ΛΑΟΣ μεταπηδησαν με ευκολια στο μαγαζι του Χοντρου, οποτε η αποψη σου ειναι μειοψηφικη στον χωρο σου.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 10 Μάιος 2018, 14:21

ΜΠΕΤΑΤΖΗΣ έγραψε:Πέθανε μαζί με αυτόν τον τελευταίο προδότη το παραμύθι του δήθεν εθνικισμού.

Εικόνα

Σήμερα η κοπριταρία που θέλει διορισμό /μισθό ρουφιάνου κλπ αλλά δεν παίζει πια γιατί δεν χρειάζεται ,έχει συσπειρωθεί στη ναζιστική συμμορία και θα πάει σε κάτι παρεμφερές μόνο αν με τη δίκη πέσουν τόσο βαριές καμπάνες που την οδηγήσουν σε διάλυση.

Γι αυτό δεν πολυνοιάζει κανέναν τι ποινές θα φάνε ,αλλά περισσότερο ότι λούφαξαν και περιόρισαν την εγκληματική τους δράση.


Κοντα 50 χρονια περασαν απο εκεινες τις εποχες ρε Μητσε και ακομα να παρουν χαμπαρι οτι η εποχη του χωροφυλακα εχει περασει.

Το καλο ειναι οτι πλησιαζει το βιολογικο τελος οσων επιζωντων εχουν παραμεινει, οποτε αυτες οι φαντασιωσεις θα σβησουν μαζι τους
0 .

Love Ready's

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Love Ready's » 10 Μάιος 2018, 14:29

Κοίτα , οι ψηφίζω ναζιστική συμμορία ή ότι άλλο την αντικαταστήσει ,για να τιμωρήσω τον τοπικό βουλευτή της ΝΔ που δε με διόρισε καθαρίστρια στη ΔΟΥ της κωμόπολης με 1500 μισθό και σύνταξη στα 42 όπως έκανε με τη μαμά μου το 1980 , δεν τελειώνουν έτσι εύκολα.
0 .


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”