Από τον Λένιν στον Μαρξ

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 11 Ιουν 2020, 09:27

Ωραία, το κλείσαμε αυτό.
0 .

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 10 Ιούλ 2020, 10:29

Το φιλοσοφικό ζήτημα της φαινομενικοτητας και της ουσίας ή της μορφής και του περιεχομένου. Αυτά βρίσκονται σε διαλεκτική σχέση μεταξύ τους και δεν είναι ξεκομμένα το ένα από το άλλο επομένως καλό είναι να εξετάζονται ναι μες αναλυτικά αλλά και συνθετικά.

Έχουμε λοιπόν ένα φαινόμενο ιστορικό, κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό κτλπ η τελείως αντί διαλεκτική ερμηνεία είναι να συγκριθεί με ένα άλλο ως προς τη μορφή τους π.χ. η πατριαρχία στην αρχαιότητα με την πατριαρχία στον μεσαίωνα αλλά και με την στον αστικό κόσμο ή οι εμπορευματικές σχέσεις πάλι ανά κοινωνικοοικονομικό σύστημα ενώ αλλάζει το περιεχόμενο τους ως προς τη μορφή μοιάζουν ίδιες.

Ένα άλλο φαινόμενο που η αστική μάτια κοιτάζει επιδερμικά είναι η φασιστική έκφραση της δικτατορίας του κεφαλαίου σε συνδυασμό με την ωμή έκφραση της δικτατορίας του προλεταριάτου και αυτά τσουβαλιάζονται μηχανιστικά εντελώς αντί διαλεκτικά με τον όρο ¨ολοκληρωματισμος¨. Η θεωρία των δυο άκρων έχει τόσο βάθος όσο το ¨τσοφλι του αυγου ¨ και δεν μπαίνει στην ουσία του φαινομένου. Τι είναι ο φασισμός ως προς την ουσία του και τη μορφή του; Είναι η πιο βίαιη μορφή του μονοπωλιακού κεφαλαιου, όταν δεν αφήνει τις υποθέσεις της αστικής τάξης να τις επιλέγει σαν από κάποια ελευθερία ο λαός. Τα αστικά κόμματα βρίσκονται σε αδυναμία να διαχειριστούν Π.χ. Τη μείωση μισθών, τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο κτλπ και η αστική τάξη δε χρειάζεται και δεν εμπιστεύεται σε αυτά να διαχειριστούν την κατάσταση έτσι βγαίνει ανοιχτά με τη βία σε δικτατορική μορφή. Από την άλλη η δικτατορία της εργατικής τάξης δεν έχει ταμπού, βγαίνει ανοιχτά και λέει πως καταπιέζουμε την αστική τάξη καταργούμε βιαίως την ¨ελευθερια¨ της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Το ιδιο ταμπού από την ανάποδη σπάει το κεφάλαιο όταν αποφεύγει την κοινοβουλευτική μορφή, λέει ¨εγω καταργώ βιαίως την ελευθερία να διαλέγετε διαχειριστή μου, καταπιέζω τον λαό χωρίς κοινοβουλευτική κουρτινα¨.

Έτσι, μπορεί ο κόσμος να μπερδέψει αν δει μόνο τις μορφές έκφρασης των εργατών με των αστών. Γι αυτό πρέπει ν διαφωτίζεται ο λαός για την διαλεκτική ενότητα μορφής και περιεχομένου ενός φαινομένου, να σπάει το τσόφλι του αυγού και να εμβαθύνει και να μη κοιτάει σαν χάνος το φαινόμενο επιδερμικά.
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό nemo » 10 Ιούλ 2020, 10:58

mister spooky έγραψε:Το φιλοσοφικό ζήτημα της φαινομενικοτητας και της ουσίας ή της μορφής και του περιεχομένου. Αυτά βρίσκονται σε διαλεκτική σχέση μεταξύ τους και δεν είναι ξεκομμένα το ένα από το άλλο επομένως καλό είναι να εξετάζονται ναι μες αναλυτικά αλλά και συνθετικά.

Έχουμε λοιπόν ένα φαινόμενο ιστορικό, κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό κτλπ η τελείως αντί διαλεκτική ερμηνεία είναι να συγκριθεί με ένα άλλο ως προς τη μορφή τους π.χ. η πατριαρχία στην αρχαιότητα με την πατριαρχία στον μεσαίωνα αλλά και με την στον αστικό κόσμο ή οι εμπορευματικές σχέσεις πάλι ανά κοινωνικοοικονομικό σύστημα ενώ αλλάζει το περιεχόμενο τους ως προς τη μορφή μοιάζουν ίδιες.

Ένα άλλο φαινόμενο που η αστική μάτια κοιτάζει επιδερμικά είναι η φασιστική έκφραση της δικτατορίας του κεφαλαίου σε συνδυασμό με την ωμή έκφραση της δικτατορίας του προλεταριάτου και αυτά τσουβαλιάζονται μηχανιστικά εντελώς αντί διαλεκτικά με τον όρο ¨ολοκληρωματισμος¨. Η θεωρία των δυο άκρων έχει τόσο βάθος όσο το ¨τσοφλι του αυγου ¨ και δεν μπαίνει στην ουσία του φαινομένου. Τι είναι ο φασισμός ως προς την ουσία του και τη μορφή του; Είναι η πιο βίαιη μορφή του μονοπωλιακού κεφαλαιου, όταν δεν αφήνει τις υποθέσεις της αστικής τάξης να τις επιλέγει σαν από κάποια ελευθερία ο λαός. Τα αστικά κόμματα βρίσκονται σε αδυναμία να διαχειριστούν Π.χ. Τη μείωση μισθών, τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο κτλπ και η αστική τάξη δε χρειάζεται και δεν εμπιστεύεται σε αυτά να διαχειριστούν την κατάσταση έτσι βγαίνει ανοιχτά με τη βία σε δικτατορική μορφή. Από την άλλη η δικτατορία της εργατικής τάξης δεν έχει ταμπού, βγαίνει ανοιχτά και λέει πως καταπιέζουμε την αστική τάξη καταργούμε βιαίως την ¨ελευθερια¨ της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Το ιδιο ταμπού από την ανάποδη σπάει το κεφάλαιο όταν αποφεύγει την κοινοβουλευτική μορφή, λέει ¨εγω καταργώ βιαίως την ελευθερία να διαλέγετε διαχειριστή μου, καταπιέζω τον λαό χωρίς κοινοβουλευτική κουρτινα¨.

Έτσι, μπορεί ο κόσμος να μπερδέψει αν δει μόνο τις μορφές έκφρασης των εργατών με των αστών. Γι αυτό πρέπει ν διαφωτίζεται ο λαός για την διαλεκτική ενότητα μορφής και περιεχομένου ενός φαινομένου, να σπάει το τσόφλι του αυγού και να εμβαθύνει και να μη κοιτάει σαν χάνος το φαινόμενο επιδερμικά.

μην εχεις τυφλο εγωισμο αυτα τα ζητημα εχουν λυθει απο ανθρωπους που εμεις δεν μπορουμε να τους ακουμπήσουμε

μην μας πιανει ζαλη οτι ταχα ανακαλυπτουμε ξανα τον τροχο τα εχουν πει τα εχουν αναλυσει και τελος
και μαλιστα απο αριστεριστες πολιτικους αναλυτες που σημαινει
ολοκληρωτισμος με κεφαλαιο και ολοκληρωτισμος χωρις το κεφαλαιο = το ιδιο τελος
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 10 Ιούλ 2020, 11:10

nemo έγραψε:ολοκληρωτισμος με κεφαλαιο και ολοκληρωτισμος χωρις το κεφαλαιο = το ιδιο τελος

Ο ορισμός της μηχανιστικής αντίληψης, δηλαδή επιβεβαίωση των παραπίσω.
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό nemo » 10 Ιούλ 2020, 11:22

mister spooky έγραψε:
nemo έγραψε:ολοκληρωτισμος με κεφαλαιο και ολοκληρωτισμος χωρις το κεφαλαιο = το ιδιο τελος

Ο ορισμός της μηχανιστικής αντίληψης, δηλαδή επιβεβαίωση των παραπίσω.

οχι εσυ το κανεις αυτο και δεν το καταλαβαινεις εγω εχω παρακολουθησει δεκαδες αριστερους φιλοσοφους να τα λενε
αν ηταν μονο απο δεξιους δεν θα στο ελεγα

ενα παραδειγμα ηταν και το ντοκιμαντερ για την κουβα που ειδα χθες στην ετ ο κοσμος εκανε ενα τεραστιο κυκλο για να ξαναγυρισει
εκει που ηταν πριν απο πενηντα χρονια ......στον καπιταλισμο οι ιδιοι ανθρωποι που πριν τον πολεμουσαν
μαλλον τα παιδια τους και τα εγγονια τους.....αλλα ακουσα και τους ιδιους γερους πια να παραδεχονται
οτι δεν επρεπε να οδηγηθουμε τοσο ακραια
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό nemo » 10 Ιούλ 2020, 11:33

η γνωμη μου για τον καπιταλισμο ειναι οτι δεν πρεπει να τον αφηνουμε ανεξελεγκτο
οπως δεν αφηνουμε ενα καρχαρια ελευθερο σε μια πισινα ή σε μια πλαζ αλλα σε ωκεανο μακρια απο ανθρωπους
ετσι και με το κεφαλαιο να τον αφηνουμε να εξερευνα καινουργιους τροπους να αυξησει το χρημα αλλα μακρια απο το50%
των πολιτων -αυτο ειναι το ποσοστο περιπου που θελει κρατικη προστασια
φυσικα η ενεργεια το νερο και υγεια και οδοποιια να ειναι κρατικα

αυτη η σκεψη ειναι δικη μου
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 12 Ιούλ 2020, 09:30

Για να το πούμε κάπως εκχυδαισμενα:
Το μπουζούκι είναι όργανο
Ο μπάτσος είναι όργανο
άρα το μπουζούκι είναι μπάτσος

Αυτή είναι η ταύτιση φασισμού κομμουνισμού που επιχειρείται από την αντιδραστική θεωρία των 2 άκρων.
0 .

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 12 Ιούλ 2020, 09:34

Αλλιώς: το μοντέλο του ατόμου μοιάζει αρκετά με το μοντέλο του ηλιακού συστήματος άρα τα άτομα είναι μικρά ηλιακά συστήματα.
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό nemo » 12 Ιούλ 2020, 10:06

mister spooky έγραψε:Για να το πούμε κάπως εκχυδαισμενα:
Το μπουζούκι είναι όργανο
Ο μπάτσος είναι όργανο
άρα το μπουζούκι είναι μπάτσος

Αυτή είναι η ταύτιση φασισμού κομμουνισμού που επιχειρείται από την αντιδραστική θεωρία των 2 άκρων.


δεν μου λες στον κομμουνισμο σου επιτρεπτοταν να λες οτι θες; ή και ακομη εναντιον του;
η απαντηση ειναι οχι και αρα η απαγορευση ειναι η ιδια ειτε σε φασιστικο περιβαλλον ειτε σε κομμουνιστικο
στον κομμουνισμο σου επεβαλλαν σε τι και που θα εργαστεις ..στον φασισμο οχι
στον κομμουνισμο σε επεβαλλαν και που θα χεσεις και τι θα φας ..στον φασισμο οχι
οπως και να το δουμε απο ολες τις πλευρες ακομη και ο φασισμος σου επετρεπε μια ιδεα ελευθεριας

ο φασισμος και ο κομμουνισμος ειναι καλος για ατομα που δεν μπορουν να κατευθυνουν μονα τους την ζωη

θελουν να ανηκουν καπου και να ακολουθουν διαταγες ..ειναι το ειδος των ανθρωπων που τους αρεσει η σκλαβια
η ομοιομοφρια και η τεμπελια δες και στην κουβα τι εγινε - εγω αυτες τις ημερες ειμαι κολλημενος με την κουβα
γιατι εκει το πειραμα του κομμουνισμου εχει ιδιαιτερη σημασια λογω ψυχοσυνθεσης του λαου
δεν ειναι ασιατικης προελευσης ουτε ευρωπαικος και το κλιμα ειναι απο τα καλυτερα τη γης
δεν εχουν χειμωνες κλπ κι ομως κατορθωσαν να μην μπορουν να παραγουν ουτε τα τροφιμα τους
κι ομως εκει πετυχε ο κομμουνισμος σαν ιδεολογια ενω πετυχαν αποτυχανε ταυτοχρονως
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 12 Ιούλ 2020, 10:28

Είπαμε, το μπουζούκι είναι μπάτσος
0 .


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”