itteithe έγραψε:Υπάρχει και σχετικό ελληνικό εκλαϊκευμένο βίδεο με το Guns, Germs and Steel:
Οντως αλλα πιανει μονο την πτυχη των αξονων Δ-Α και Β-Ν οχι την συνολικη εικονα

itteithe έγραψε:Υπάρχει και σχετικό ελληνικό εκλαϊκευμένο βίδεο με το Guns, Germs and Steel:




nemo έγραψε:αυτο ειναι το τελος η ιστορια αρχιζει 1) απο την ανακαλυψη του τροχου
2)των μεταλλων 3)και της πυρίτιδας

Λαχουρένιος έγραψε:nemo έγραψε:αυτο ειναι το τελος η ιστορια αρχιζει 1) απο την ανακαλυψη του τροχου
2)των μεταλλων 3)και της πυρίτιδας
Αυτες οι 3 ανακαλυψεις εγιναν σε τελειως διαφορετικες χρονικες περιοδους.

nemo έγραψε:ναι ..και; το σκεπτικο με τους λευκους στην λατινικη αμερικη που κολλαει στην συζητηση;
οταν ακομη και τοτε στην συγκεκριμενη ηπειρο δεν ειχαν ανακαλυψει τον τροχο
η ανωτερωτητα του λευκου ειναι αδιαμφισβητητη και εννοώ μαζι και τους κινεζους
.gif)


nemo έγραψε:και οι κινεζοι ανηκουν στην λευκη φυλη
ο νους τους τους εμποδιζε να την χρησιμοποιησουν για οτιδηποτε αλλη χρηση εκτος των βεγγαλικων


