ο εθνικισμος στην ελλαδα
-
fasistario
- Mr Lamogio

- Δημοσιεύσεις: 1761
- Τοποθεσία: Tiocfaidh ár lá
Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα
Μιας και επέστρεψα, ας ξαναζωντανέψω το νήμα.
1 .
Formerly known as lamogio88
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
-
fasistario
- Mr Lamogio

- Δημοσιεύσεις: 1761
- Τοποθεσία: Tiocfaidh ár lá
Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα
Λαχουρένιος έγραψε:Μλκ, ποτε περασαν 2 χρονια?
Και με πολλές αλλαγές.
Όλες προς το χειρότερο
0 .
Formerly known as lamogio88
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα
fasistario έγραψε:Λαχουρένιος έγραψε:Μλκ, ποτε περασαν 2 χρονια?
Και με πολλές αλλαγές.
Όλες προς το χειρότερο
Μιλας σε προσωπικο ή σε πολιτικο επιπεδο?
0 .
-
nemo
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 17098
Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα
εχει ο εθνικισμος σχεση με την αναπτυξη της σκεψης;
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα
fasistario έγραψε:Λαχουρένιος έγραψε:Μλκ, ποτε περασαν 2 χρονια?
Και με πολλές αλλαγές.
Όλες προς το χειρότερο
Παντρεύτηκες δλδ;
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα
Προέλλην έγραψε:fasistario έγραψε:
Και με πολλές αλλαγές.
Όλες προς το χειρότερο
Παντρεύτηκες δλδ;
.gif)
0 .
-
fasistario
- Mr Lamogio

- Δημοσιεύσεις: 1761
- Τοποθεσία: Tiocfaidh ár lá
Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα
Προέλλην έγραψε:fasistario έγραψε:
Και με πολλές αλλαγές.
Όλες προς το χειρότερο
Παντρεύτηκες δλδ;
Όχι ακόμα, αλλά αυτό ούτως ή άλλως, δεν το θεωρώ ως κακό.
Αναλόγως την προίκα.
nemo έγραψε:εχει ο εθνικισμος σχεση με την αναπτυξη της σκεψης;
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι ο Εθνικισμός αυτό ακριβώς αναζητά, την δημιουργεία πολλών μικρών ηγητόρων.
Και για να ηγηθεί κάποιος, πρέπει να αναπτύσσει την σκέψη του.
Αντ' αυτού, ο Εθνικισμός έχει μετατραπεί στην αποθέωση της ιδιωτίας.
"Μάθαμε" το φυρερ πριντσιπ, και αποσείσαμε την έννοια της ευθύνης, λες και ήμαστε τίποτα ρομποτάκια βόρειοι, αντί να στραφούμε σε Παλαμά και Δραγούμη. Μέχρι και από τους βόρειους, αντί του Σμιττ και του Γιούνγκερ, αναμασσάμε κάτι τελειωμένους μαλάκες.
0 .
Formerly known as lamogio88
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
fasistario
- Mr Lamogio

- Δημοσιεύσεις: 1761
- Τοποθεσία: Tiocfaidh ár lá
Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα
Καρδούλα για τον 1ο Σμιττ
<3
<3
0 .
Formerly known as lamogio88
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."


