fasistario έγραψε:Η πιο χαρντ κορ μορφή Εθνικισμού πάντως, αυτό που μεσοπολεμικά αποκλήθηκε ως "Φασισμός" με όλες τις εκφάνσεις του, δεν είναι δεξιά, αλλά ουσιαστικά το ριζοσπαστικό ολοκληρωτικό κέντρο.
Εξ ου και η διάκριση από κάθε σοβαρό πολιτειολόγο, μεταξύ της ριζοσπαστικής δεξιάς και του φασισμού.
Υγ: Τυπικό δείγμα είναι η Ρουμανία του Μεσοπολέμου, όπου οι Εθνικιστές/Φασίστες προσπάθησαν να ανατρέψουν την ακροδεξιά φιλοβασιλική κυβέρνηση.
Αντίστοιχο και η Αυστρία, με κληρικοφασιστική δικτατορία Ντόλφους, και ως αντιπολίτευση οι Αυστριακοί Ε/Σ.
χεστηκε η αισε και εβαλε την βρακα αλλιως
μου την δινει φοβερα- γιατι δεν το αντεχω αλλο -να λεμε για ειδη εθνικισμου οπως εκανες και συ τωρα
και αυτο ειπε ο ταδε και ετσι του απαντησε ο αλλος ή ετσι το εθεσε ο μαγαλος αναλυτης του εθνικισμου
οχι του απανταει ο αλλος γιατι εννοουσε αυτο και κλπ κλπ εχω τυχει σε απειρους τσακωμους ελληνων
εθνικιστων μια ατελειωτη φαγωμάρα μεταξυ τους για το τι ειπαν οι ξενοι και τι εννοουν
ειναι το ιδιο με τις εκφανσεις μικρων αριστερων συνιστωσων =ενα το κκ δηλωνουν οι ζηλωτες
τεσπα κακο κανουμε και αντι να εξηγουμε με απλα λογια μπερδεουμε τον κοσμο και μεις ζαλιζομαστε
ο εθνικισμος οπως και ο κομμουνισμος ειναι δυο κοσμοθεασις(πλευρες) στο ιδιο νομισμα
ενα παραδειγμα δεν μπορει να σταθει ο ιδιος κομμουνισμος της ρωσιας στην ελλαδα
οπως και ενας δυτικος εθνικισμος δεν θα μπορει να σταθει στην ελλαδα
Στην ουσια οι διαφορες ειναι ελαχιστες περα απο τα τσιτατα που αναμασανε οι ηλιθιοι
δεν υπαρχουν διαφορες αν τις κοιταξουμε υπο το πρισμα των καθεαυτων ολοκληρωτικων συστηματων
καπου εδω θα πει ο λαχουρ την παπαρια του αλλα ο μαρξ οταν εγραφε το μανιφεστο δεν ειχε στο νου του
την σοβετια αλλα ενα εθνικο κρατος οπου θα ανακτουσε μερικη εξουσια για τον απλο λαο και μεσα απο την οικονομια και οπως και ο εθνικισμος προτιστως εργαζεται για την πλειονοτητα των εργαζομενων
και για την πλεμπα
περα απο αυτο και τα δυο συστηματα τα ειδαμε στην πραξη και τα δυο απετυχαν
να προσφερουν αυτο που ειπαν για τον λαο γιατι δεν λειτουργησαν με βαση τον λαο
αλλα με τις φιλοδοξιες των ηγετων και στην περιπτωση του κκ των επιτροπων που πρωτοστατουσαν σε αυτες
Και στα δυο ειδη η ιδεολογια προσπεραστηκε απο την εξελιξη σημερα ειναι αναγκαια οσο ποτε
να ξαναγυρισουν οχι οπως ηταν αλλα εξελιξημα δηλαδη στις πραγματικες αναγκες των ανθρωπων
που δεν ειναι η καταργηση της υπεραξιας και οπωσδηποτε οχι στον σωβινισμο του εθνικισμου
οι μιμησεις εχουν και το οριο στον πραγματικο κοσμο δηλαδη στο dna καθε λαου
ουτε και ειναι σωστο να λεμε για το τι λεει ο δραγουμης χωρις να τα αναλυουμε στην πραξη
καθως ηταν επηρεασμενος απο αυτα που εβλεπε στην δυση και το να προσπαθουμε να ταιριάξουμε
με αυτα που υπαρχουν στον ελληνικο χωρο δεν γινεται
ο ελληνικος εθνικισμος μπορει να πετυχει αν εχουμε στο νου μας τον αρχαιο κοσμο
οχι στα περιττα αλλα στα ουσιωδη ζητηματα που ανεπτυξαν οι φιλοσοφοι
και πρεπει να συνεργαστουν το κκε και οι εθνικιστες γιατι οσο μιλανε για τις διαφορες τους
τοσο φουσκωνει η ηλιθιοτητα τους