ο εθνικισμος στην ελλαδα

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 07 Μαρ 2020, 21:44

Λαχουρένιος έγραψε:


Εσεις οταν λετε εθνικιστης, εννοειται ναζι/εθνικοσοσιαλιστης. Ειχε σχεση με αυτα ο Παλαμας? :hmmm

ακουσες κανενα απο δω μεσα να αναφερεται σε ναζι γερμανια και χιτλερ;
εσυ κανεις συνεχως συνερμους για να εχεις κατι να πεις εναντια στον εθνικισμο
και εχεις γινει περιγελος και συνεχιζεις να εισαι περιγελος //ουνκ ! :laugh1:
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 07 Μαρ 2020, 21:54

τεσπα οταν ανοιξα αυτο το νημα τα γεγονοτα τα σημερινα τα φανταζομουν πιο νωρις

και αυτα που σας λεω οτι θα γινουν θα πρεπει να να τα παω πιο πισω λογω βλακειας
που δερνει τους κατοικους αυτης της χωρας οποτε σας τα ξαναλεω ωστε καποτε να τα δουμε
βαδιζουμε ολαταχως σε κυβερνηση αμιγως δεξια μεχρι ακρο-δεξια = εθνικη= εθνικισμος
τα πολιτικα νουμερα συριζα νδ κκε θα μας απαλλαξουν λιαν συντομως

η κριση που ερχεται θα σφιξει τους κωλους και το θυμικο δεν θα υπαρχουν οι ανεσεις που ξερουμε
οι παντες θα στραφουν στην επιβιωση και του λαου και του εθνους ..
τα νιανια νια νια προς τους μεταναστες θα αποτελουν ανεκδοτο
θα τα λεμε και δεν θα μας πιστευουν οι νεοι οτι υπηρχαν αυτα τα νουμερα
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
fasistario
Mr Lamogio
Mr Lamogio
Δημοσιεύσεις: 1761
Τοποθεσία: Tiocfaidh ár lá

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό fasistario » 08 Μαρ 2020, 00:51

Η πιο χαρντ κορ μορφή Εθνικισμού πάντως, αυτό που μεσοπολεμικά αποκλήθηκε ως "Φασισμός" με όλες τις εκφάνσεις του, δεν είναι δεξιά, αλλά ουσιαστικά το ριζοσπαστικό ολοκληρωτικό κέντρο.

Εξ ου και η διάκριση από κάθε σοβαρό πολιτειολόγο, μεταξύ της ριζοσπαστικής δεξιάς και του φασισμού.

Υγ: Τυπικό δείγμα είναι η Ρουμανία του Μεσοπολέμου, όπου οι Εθνικιστές/Φασίστες προσπάθησαν να ανατρέψουν την ακροδεξιά φιλοβασιλική κυβέρνηση.
Αντίστοιχο και η Αυστρία, με κληρικοφασιστική δικτατορία Ντόλφους, και ως αντιπολίτευση οι Αυστριακοί Ε/Σ.
0 .
Formerly known as lamogio88
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 08 Μαρ 2020, 10:11

fasistario έγραψε:Η πιο χαρντ κορ μορφή Εθνικισμού πάντως, αυτό που μεσοπολεμικά αποκλήθηκε ως "Φασισμός" με όλες τις εκφάνσεις του, δεν είναι δεξιά, αλλά ουσιαστικά το ριζοσπαστικό ολοκληρωτικό κέντρο.

Εξ ου και η διάκριση από κάθε σοβαρό πολιτειολόγο, μεταξύ της ριζοσπαστικής δεξιάς και του φασισμού.

Υγ: Τυπικό δείγμα είναι η Ρουμανία του Μεσοπολέμου, όπου οι Εθνικιστές/Φασίστες προσπάθησαν να ανατρέψουν την ακροδεξιά φιλοβασιλική κυβέρνηση.
Αντίστοιχο και η Αυστρία, με κληρικοφασιστική δικτατορία Ντόλφους, και ως αντιπολίτευση οι Αυστριακοί Ε/Σ.

χεστηκε η αισε και εβαλε την βρακα αλλιως
μου την δινει φοβερα- γιατι δεν το αντεχω αλλο -να λεμε για ειδη εθνικισμου οπως εκανες και συ τωρα
και αυτο ειπε ο ταδε και ετσι του απαντησε ο αλλος ή ετσι το εθεσε ο μαγαλος αναλυτης του εθνικισμου
οχι του απανταει ο αλλος γιατι εννοουσε αυτο και κλπ κλπ εχω τυχει σε απειρους τσακωμους ελληνων
εθνικιστων μια ατελειωτη φαγωμάρα μεταξυ τους για το τι ειπαν οι ξενοι και τι εννοουν
ειναι το ιδιο με τις εκφανσεις μικρων αριστερων συνιστωσων =ενα το κκ δηλωνουν οι ζηλωτες
τεσπα κακο κανουμε και αντι να εξηγουμε με απλα λογια μπερδεουμε τον κοσμο και μεις ζαλιζομαστε
ο εθνικισμος οπως και ο κομμουνισμος ειναι δυο κοσμοθεασις(πλευρες) στο ιδιο νομισμα
ενα παραδειγμα δεν μπορει να σταθει ο ιδιος κομμουνισμος της ρωσιας στην ελλαδα
οπως και ενας δυτικος εθνικισμος δεν θα μπορει να σταθει στην ελλαδα
Στην ουσια οι διαφορες ειναι ελαχιστες περα απο τα τσιτατα που αναμασανε οι ηλιθιοι
δεν υπαρχουν διαφορες αν τις κοιταξουμε υπο το πρισμα των καθεαυτων ολοκληρωτικων συστηματων
καπου εδω θα πει ο λαχουρ την παπαρια του αλλα ο μαρξ οταν εγραφε το μανιφεστο δεν ειχε στο νου του
την σοβετια αλλα ενα εθνικο κρατος οπου θα ανακτουσε μερικη εξουσια για τον απλο λαο και μεσα απο την οικονομια και οπως και ο εθνικισμος προτιστως εργαζεται για την πλειονοτητα των εργαζομενων
και για την πλεμπα
περα απο αυτο και τα δυο συστηματα τα ειδαμε στην πραξη και τα δυο απετυχαν
να προσφερουν αυτο που ειπαν για τον λαο γιατι δεν λειτουργησαν με βαση τον λαο
αλλα με τις φιλοδοξιες των ηγετων και στην περιπτωση του κκ των επιτροπων που πρωτοστατουσαν σε αυτες
Και στα δυο ειδη η ιδεολογια προσπεραστηκε απο την εξελιξη σημερα ειναι αναγκαια οσο ποτε
να ξαναγυρισουν οχι οπως ηταν αλλα εξελιξημα δηλαδη στις πραγματικες αναγκες των ανθρωπων
που δεν ειναι η καταργηση της υπεραξιας και οπωσδηποτε οχι στον σωβινισμο του εθνικισμου

οι μιμησεις εχουν και το οριο στον πραγματικο κοσμο δηλαδη στο dna καθε λαου
ουτε και ειναι σωστο να λεμε για το τι λεει ο δραγουμης χωρις να τα αναλυουμε στην πραξη
καθως ηταν επηρεασμενος απο αυτα που εβλεπε στην δυση και το να προσπαθουμε να ταιριάξουμε
με αυτα που υπαρχουν στον ελληνικο χωρο δεν γινεται
ο ελληνικος εθνικισμος μπορει να πετυχει αν εχουμε στο νου μας τον αρχαιο κοσμο
οχι στα περιττα αλλα στα ουσιωδη ζητηματα που ανεπτυξαν οι φιλοσοφοι
και πρεπει να συνεργαστουν το κκε και οι εθνικιστες γιατι οσο μιλανε για τις διαφορες τους
τοσο φουσκωνει η ηλιθιοτητα τους
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 07 Ιουν 2023, 08:15

Εθνικισμός και Σοσιαλισμός.
Δημοσιεύθηκε την 18/08/2018 από nazionaleanticapitalista

Του James Connolly

Δημοσιεύουμε ένα εξαιρετικό κείμενο γραμμένο το 1897 από τον μεγάλο Ιρλανδό σοσιαλιστή εθνικοαπαναστάτη James Connolly, στο οποίο ξεσκεπάζεται η υποκρισία του αστικού και μικροαστικού πατριωτισμού. Ο James Connolly εκτελέστηκε από τους Εβραιοσάξονες για τον ηγετικό του ρόλο στην Πασχαλινή Εξέγερση του 1916 στο Δουβλίνο, όταν ένοπλοι Ιρλανδοί επαναστάτες αλλά και πλήθος λαού πολιόρκησαν το Δουβλίνο για έξι ημέρες απαιτώντας μια ελεύθερη Ιρλανδική Δημοκρατία. Ο Βρετανικός στρατός, καλώντας χιλιάδες ενισχύσεις κατέπνιξε τελικά την επανάσταση. Η συγκεκριμένη εξέγερση ήταν η πρώτη ένοπλη εξέγερση των Ιρλανδών που μετά από πολλές και αιματηρότατες επαναστάσεις κατάφεραν τελικά να απελευθερώσουν την πατρίδα τους, τουλάχιστον επίσημα, από τον Εβραιοσαξονικό ζυγό.

Αναδημοσιεύουμε αυτό το κείμενο από κομμουνιστικό ιστολόγιο, διότι εμείς δεν πάσχουμε από την ακροδεξιά νόσο. Αυτό το κείμενο είναι μια απάντηση σε όλους αυτούς τους γελοίους που προβάλουν τον Εθνικοσοσιαλισμό απλά ως ένα σύνολο από φυλετικούς μύθους και παραμύθια (όπως η ανύπαρκτη νορδική κάθοδος στην οποία θα αναφερθούμε διεξοδικά βασιζόμενοι στη σύγχρονη γενετική), λες και βρισκόμαστε σε λαογραφικό μουσείο.

Είναι μια απάντηση σε όλους αυτούς που προσπαθούν να ωραιοποιήσουν τη φεουδαρχία -την οποία οι Γερμανοί αγρότες αλλά και οι αληθινοί Γερμανοί αριστοκράτες1, πολέμησαν ηρωικά πολύ πριν τη Γαλλική επανάσταση- παρουσιάζοντάς την ως «πατροπαράδοτη» για να δικαιολογήσουν τις νεοφεουδαρχικές πρακτικές των Εβραίων και Λευκών Εβραίων καπιταλιστών.

Είναι μια απάντηση σε όλους αυτούς τους δήθεν «Συντηρητικούς» λακέδες, που μυρίστηκαν την πιθανή καταδίκη της Χρυσής Αυγής και τρέχουν να της πάρουν τις ψήφους πουλώντας αστικό Εθνικισμό μπολιασμένο με την καπιταλιστική βρωμιά που τους ακολουθεί παντού.

Είναι μόνο η αρχή στον ιδεολογικό και προπαγανδιστικό πόλεμο που θα ακολουθήσει με όλες τις καθεστωτικές τάσεις που αμαυρώνουν τον Εθνικοσοσιαλισμό. Αυτό το ιστολόγιο είναι όργανο ιδεολογικής μάχης. Αν θέλαμε να εμπλακούμε σε φυσική μάχη, κάτι που δεν είναι άγνωστο σε εμάς σε αντίθεση με πολλούς άλλους, σίγουρα δεν θα το κάναμε on camera ούτε θα κατοχυρώναμε το trademark εκτός κι αν είχαμε άλλους σκοπούς. Νομίζουμε ότι γίναμε πλήρως κατανοητοί από τους αναγνώστες μας.


Ας πάμε τώρα στο κείμενο του James Connolly.



«Στην Ιρλανδία στην παρούσα χρονική συγκυρία, μία σειρά οργανώσεων επιδιώκει να διατηρήσει το εθνικό συναίσθημα στις καρδιές των ανθρώπων.

Αυτές οι οργανώσεις, είτε πρόκειται για κινήματα για την Ιρλανδική Γλώσσα, φιλολογικούς συλλόγους ή επιτροπές μνήμης, επιτελούν χωρίς αμφιβολία ένα έργο διαχρονικής αξίας για αυτή τη χώρα επειδή βοηθούν να διασωθεί από την εξαφάνιση η πολύτιμη φυλετική και εθνική ιστορία, η γλώσσα και τα χαρακτηριστικά του λαού μας.

Ωστόσο, ελλοχεύει ο κίνδυνος ότι με την αυστηρή προσήλωση στις τωρινές μεθόδους προπαγάνδας τους και την επακόλουθη παραμέληση ζωτικής σημασίας πραγματικών ζητημάτων, το μόνο που θα καταφέρουν είναι να τυποποιήσουν τη σπουδή της ιστορίας μας και να τη μετατρέψουν σε λατρεία για το παρελθόν ή να αποκρυσταλλώσουν τον εθνικισμό σε μία μορφή παράδοσης, δοξασμένης και ηρωικής είναι αλήθεια, αλλά τίποτα πέραν αυτού.


Τώρα οι παραδόσεις ενδέχεται –όπως συχνά κάνουν- να αποτελέσουν το παράδειγμα για μία ένδοξη θυσία αλλά ποτέ δεν μπορούν να είναι αρκετά δυνατές ώστε να προκαλέσουν μία επιτυχημένη επανάσταση.

Αν το εθνικό κίνημα της εποχής μας δεν πρόκειται απλώς να αναβιώσει τις παλιές τραγωδίες της ιστορίας μας, θα πρέπει να δείξει πως είναι ικανό να αρθεί των σημερινών περιστάσεων.

Θα πρέπει να δείξει στο λαό της Ιρλανδίας πως ο εθνικισμός μας δεν είναι απλώς μία μακάβρια μορφή εξιδανίκευσης του παρελθόντος αλλά είναι επίσης ικανός να δώσει μία ξεχωριστή και οριστική απάντηση στα προβλήματα του παρόντος και να συμπήξει ένα πολιτικό και οικονομικό πιστεύω ικανό να προσαρμοσθεί στις απαιτήσεις του μέλλοντος.

Αυτό το συμπαγές πολιτικό και κοινωνικό ιδανικό θα υλοποιηθεί, όπως πιστεύω, απ’ όλους τους αληθινούς εθνικιστές που θα αγκαλιάσουν την ιδέα της Δημοκρατίας της Ιρλανδίας.

Δεν πρόκειται για μία Δημοκρατία όπως στη Γαλλία, όπου η εκλεκτορική καπιταλιστική μοναρχία-παρωδία των συνταγματικών εκτρωμάτων της Αγγλίας, σε ανοικτή συμμαχία με το Μοσχοβίτικο δεσποτισμό των Τσάρων, με αυθάδεια επιδεικνύει την αποστασία της από τις παραδόσεις της Γαλλικής Επανάστασης.

Δεν πρόκειται για μία Δημοκρατία όπως στις ΗΠΑ όπου η δύναμη του χρήματος εγκαθίδρυσε μία νέα τυραννία με τη μορφή των συνταγματικών ελευθεριών, εκεί όπου 100 χρόνια μετά την αποχώρηση των τελευταίων Βρετανών στρατιωτών που μόλυναν τους δρόμους της Βοστώνης, Βρετανοί τσιφλικάδες και τραπεζίτες επιβάλλουν στους Αμερικανούς πολίτες μία δουλεία μπροστά στην οποία η φορολογία του Βρετανικού Στέμματος που τους οδήγησε στην Αμερικανική Επανάσταση, μοιάζει απλώς με ασημαντότητα.

Όχι! Η Δημοκρατία την οποία θα ήθελα οι συμπατριώτες μας να έχουν ως ιδανικό θα πρέπει να έχει τέτοιο περιεχόμενο ώστε σε κάθε εποχή να αποτελεί ένα φάρο φωτός για τους καταπιεσμένους κάθε γης, να εκπέμπει σε κάθε εποχή την ελπίδα για ελευθερία και ευημερία ως ανταμοιβή του μόχθου τους.

Αυτή η Δημοκρατία θα πρέπει να είναι φάρος για τον ενοικιαστή αγρότη κι έδαφος για να σταθεί ανάμεσα στους γαιοκτήμονες και τον ανταγωνισμό των Αμερικανών, φάρος για το μισθωτό εργάτη στις πόλεις που υποφέρει από τις ορέξεις του δουλοκτήτη καπιταλιστή αλλά και για τον εργάτη της γης που δουλεύει μια ζωή για ένα μισθό ο οποίος μόλις επαρκεί για να ζει.

Στην πραγματικότητα, η Ιρλανδική Δημοκρατία θα πρέπει να είναι φάρος για καθένα από τα εκατομμύρια των εργαζόμενων που μοχθούν, στη δυστυχία των οποίων υφαίνεται ο σύγχρονος πολιτισμός μας, ένα σημείο αναφοράς για τους περιθωριοποιημένους, ένα καταφύγιο για τους καταπιεσμένους, ένα σημείο αφετηρίας για κάθε Σοσιαλιστή ενθουσιωδώς αφιερωμένο στο σκοπό της χειραφέτησης της ανθρωπότητας.

Αυτή η σύζευξη των εθνικών πόθων μας με τις ελπίδες των ανδρών και γυναικών που ύψωσαν το λάβαρο της εξέγερσης εναντίον αυτού του συστήματος, καπιταλισμού και φεουδαρχισμού – του οποίου η Βρετανική Αυτοκρατορία είναι ο πιο ισχυρός υπερασπιστής καθώς σε αυτή υπάρχει η πιο επιθετική μορφή του – δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να προκαλέσει διχογνωμία στους τίμιους εθνικιστές και θα πρέπει να μας φέρει σε επαφή με ανένταχτες, νέες εφεδρείες ηθικών και φυσικών δυνάμεων ικανών να αναδείξουν το Ιρλανδικό ζήτημα στην πιο εξέχουσα θέση που κατείχε ποτέ.

Ενδέχεται να ειπωθεί πως το ιδανικό μιας Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας, επειδή υπονοεί μία ολοκληρωμένη πολιτική και οικονομική επανάσταση, καθιστά βέβαιη την αποξένωση των μικροαστών και αριστοκρατών υποστηρικτών μας οι οποίοι φοβούνται την απώλεια των προνομίων και της περιουσίας τους.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα πρέπει να συμβιβαστούμε με τις προνομιούχες τάξεις στην Ιρλανδία!

Μπορούμε όμως να εξουδετερώσουμε την εχθρότητά τους αν τους διαβεβαιώσουμε πως σε μία ελεύθερη Ιρλανδία δεν θα θιγούν τα «προνόμιά» τους.

Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να εγγυηθούμε πως όταν η Ιρλανδία θα είναι ελεύθερη από τον ξένο ζυγό, οι Ιρλανδοί στρατιώτες θα φρουρούν τα κίβδηλα κέρδη του καπιταλιστή και του τσιφλικά από «τα αδύνατα χέρια των φτωχών», όπως αδίστακτα και αποτελεσματικά πράττουν σήμερα οι στρατιώτες της Αγγλίας.

Σε καμία άλλη βάση συνεννόησης δεν θα ενωθούν αυτές οι τάξεις μαζί σας.

Αναμένετε όμως τις λαϊκές μάζες να πολεμήσουν για αυτό το ιδανικό;

Όταν μιλάτε για την απελευθέρωση της Ιρλανδίας εννοείτε μόνο τα χημικά στοιχεία που αποτελούν το έδαφός της;

Ή εννοείτε τον Ιρλανδικό λαό;

Αν εννοείτε αυτόν, από τι προτείνετε να τον απελευθερώσετε;

Από το ζυγό της Αγγλίας;

Όλα όμως τα συστήματα πολιτικής διακυβέρνησης ή κυβερνητικών μηχανισμών δεν είναι τίποτε άλλο παρά η αντανάκλαση των οικονομικών μορφών στα οποία ενυπάρχουν.

Η αγγλική κυριαρχία στην Ιρλανδία δεν είναι τίποτε άλλο παρά το σύμβολο του γεγονότος ότι στο παρελθόν οι Άγγλοι κατακτητές επέβαλλαν σε αυτή τη χώρα ένα ιδιοκτησιακό σύστημα θεμελιωμένο στη λεηλασία, την απάτη και το φόνο: δηλαδή ήταν όπως ακριβώς η άσκηση των σημερινών «ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων» έχει ως θεμέλιό της τη συνεχιζόμενη πρακτική νομιμοποιημένης λεηλασίας και απάτης.

Η Αγγλική κυριαρχία αποδεικνύεται η πιο κατάλληλη μορφή διακυβέρνησης με την οποία η λεηλασία μπορεί να προστατεύεται και ο Αγγλικός στρατός το πιο χρήσιμο εργαλείο με το οποίο διαπράττεται νόμιμος φόνος όταν οι φόβοι των κατεχόντων το απαιτήσουν.

Θεωρώ ότι ο Σοσιαλιστής που θα κατέστρεφε και ξερίζωνε αυτό το άγρια υλιστικό σύστημα πολιτισμού που έχουμε υιοθετήσει στην Ιρλανδία όπως και την Αγγλική γλώσσα, είναι ένας πολύ πιο θανάσιμος αντίπαλος για την Αγγλική κυριαρχία και κηδεμονία σε σχέση με το ρηχό στοχαστή που φαντάζεται πως είναι δυνατόν να συμφιλιωθεί η έννοια της ελευθερίας της Ιρλανδίας με αυτές τις διεισδυτικές και καταστροφικές μορφές οικονομικής υποτέλειας.

Δηλαδή την τυραννία των τσιφλικάδων, την απάτη και την τοκογλυφία των καπιταλιστών, αυτοί οι οδυνηροί καρποί της Κατάκτησης της Ιρλανδίας από τους Νορμανδούς, την «ανίερη τριάδα» της οποίας οι Strongbow και Diarmuid MacMurchadha –Νορμανδός ληστής και Ιρλανδός προδότης- ήταν μόνο ταιριαστοί προάγγελοι.

Αν διώξεις αύριο τον Αγγλικό Στρατό και υψώσεις την πράσινη σημαία της Ιρλανδίας στο Κάστρο του Δουβλίνου, αν δεν ξεκινήσεις την ίδια ώρα να δημιουργείς Σοσιαλιστική Δημοκρατία, όλες οι προσπάθειές σου για απελευθέρωση θα είναι μάταιες.

Η Αγγλία θα συνεχίσει να σε κυβερνά.

Θα συνεχίσει να σε κυβερνά μέσω των καπιταλιστών της, μέσω των τσιφλικάδων της, μέσω των τραπεζιτών της, μέσω ολόκληρου του συστήματος εμπορικών και ατομιστικών θεσμών που φύτεψε στην Ιρλανδία και πότισε με τα δάκρυα των μανάδων μας και με το αίμα των μαρτύρων μας.

Η Αγγλία θα σε κυβερνά μέχρι την καταστροφή σου ακόμη και αν στα λόγια τιμάς με περισσή υποκρισία την υπόθεση της Ελευθερίας που πρόδωσες.

Ο Εθνικισμός χωρίς το Σοσιαλισμό –δίχως την αναδιοργάνωση της κοινωνίας επί τη βάση μίας ευρύτερης και πιο ανεπτυγμένης μορφής κοινοτικής ιδιοκτησίας που βρισκόταν στη βάση της αρχαίας ιρλανδικής κοινότητας – είναι μόνο μια εθνική απάτη.

Κάτι τέτοιο θα ισοδυναμούσε με μια δημόσια διακήρυξη ότι οι καταπιεστές μας είχαν τόσο πολύ καταφέρει να μας εμβολιάσουν με τις διεστραμμένες πεποιθήσεις τους για τη δικαιοσύνη και την ηθική αν εμείς τελικά είχαμε αποφασίσει να τις υιοθετήσουμε και δεν θα χρειάζονταν ένα ξένο στρατό για να μας τις επιβάλλουν.

Ως Σοσιαλιστής είμαι έτοιμος να κάνω όλα όσα μπορεί ένας άνθρωπος να πράξει προκειμένου να ανακτήσει η πατρίδα μας την δίκαιη κληρονομιά της –την ανεξαρτησία.

Αν όμως μου ζητήσετε να παραλείψω έστω και κάτι ελάχιστο από την επιδίωξη για κοινωνική δικαιοσύνη ώστε να προσεταιριστούμε τις προνομιούχες τάξεις, τότε θα πρέπει να αρνηθώ.

Μία τέτοια πράξη δεν θα ήταν τίμια ή δυνατή.

Ας μην ξεχνούμε πως ποτέ δεν θα φθάσει στον Παράδεισο εκείνος που βαδίζει συντροφιά με το Διάβολο.

Ας διακηρύξουμε ανοικτά την πίστη μας: η λογική των γεγονότων είναι μαζί μας.»



Μόνη πατρίδα μας ο Εθνικοσοσιαλισμός!
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
ΜΥΘΗΡΑ
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3425

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό ΜΥΘΗΡΑ » 10 Μαρ 2024, 19:46

ΣΧΟΛΙΟ 1

αλλο εθνισμος κι εθνοτισμος,, αλλο εθνικισμος

,,,ΑΣ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΜΑ ...δινοντας καποιους ορισμους και επισημαινοντας ποσο χρησιμο εργαλειο είναι οι εθνικισμοι για τον καπιταλισμο ..και ποσο καλα λειτουργουν ως ασφαλιστικες δικλειδες του ..

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΝΑ ΔΙΑΙΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΙς ΕΝΝΟΙΕΣ ..αλλο εθνισμος κι εθνοτισμος αλλο εθνικισμος ...

και εχουμε και λεμε ...
==========================================
...αλλο <εθνικισμος> και αλλο <εθνισμος η εθνοτισμος >..

...εθνισμος η εθνοτισμος ειναι ολες εκεινες οι ιδεολογιες που εχουν σαν κεντρικο πυρηνα τους την εννοια και ιδεα του εθνους ...
... εθνος ονομαζουμε καθε πληθυσμο ελλογων ατομων που αποτελουν μια φυλετικη πανσπερμια, ανηκουν δηλαδη σε διαφορες φυλες, κι ο οποιος προσδιοριζεται απο καποια κοινα ηθολογικα και εθιμολογικα χαρακτηριστικα που διαμορφωθηκαν κυριως εξαιτιας των κοινων γεωφυσικων και τοπολογικων συνθηκων διαβιωσης ..
...επι της βασεως της διαμορφωσης εθνων συσταθηκαν οι ευρυτερες κοινωνικες οντοτητες και τα ευρυτερα κρατη τους ...πιστευουμε δηλαδη η διαμορφωση εθνικης ταυτοτητας προυπηρξε της διαμορφωσης των εθνικων κρατων και θεσμων ...
...τωρα για τον εθνικισμο αυτος ειναι αλλο καπελο <<στραβο>>...αποτελει ενα συνολο απο ιδεολογηματα -ιδεοληψιες που συναρτουνται απο μια στρεβλη και παραλογισμενη ιδεα περι της εθνικης ταυτοτητας και της ιδεας του εθνους ,συμφωνα με την οποια καθε εθνος διαφερει ολοκληρωτικα απο τα αλλα εθνη,
υπαρχουν εθνη ανωτερα και κατωτερα ,
η εθνικη ταυτοτητα αποτελει αναμφισβητη και υπερτατη αξια πανω απο την κοινη μας ταυτοτητα σαν ανθρωπινες φυλες ...
επισης την ιδεα οτι η εθνικη ταυτοτητα ειναι ομοιογενης και δεν υφιστανται ιδιαιτεροτητες και διακρισεις φυλετικου τυπου εντος των εθνων
..δηλαδη ιδεολογηματα που συνιστουν οικτρες και ανθρωπολογικα και ιστορικα απαραδεκτες πλανες-παρανοησεις ...
...... εν ολιγοις οι <<εθνικισμοι >> αποτελουν διαστρεβλωμενες και παραλογισμενες ιδεοληψιες περι εθνους και εθνικης ταυτοτητας -συνειδησης ...

...οι εθνικισμοι αναπτυχθηκαν μεσα απο κρατικες πολιτικες και ιδεολογικη χειραγωγηση για τους λογους την συσπειρωσης και συνοχης των κρατων που αντιμετωπιζαν παμπολα προβληματα κοινωνικης διασπασης και αναταραχης αλλα και για επεκτατικους λογους οταν τα κρατη σχεδιαζαν την στρατιωτικη προελαση τους σε γειτονικα εθνη - κρατη και την εδαφικη τους και κυριαρχικη τους διευρυνση ......

....ααα και να μην ξεχασουμε .. εθνικισμοι υπαρχουν πολλοι βεβαια αναλογα με τους τοπους - χωρες που εμφανιζονται ...αλλα στην ουσια ο πυρηνας των ιδεολογηματων που τους εκτρεφουν ειναι ενας (οσο για την διαφοροποιηση που προτεινουν καποιοι δεν συμφωνουμε μιας και στα πλαισια ενος εθνους ο εθνικισμος ειναι ενας,, οι δε πολιτικες εφαρμογες του δεν ειναι παρα απλα εκφανσεις -μορφες που παιρνει αυτος ο ενας εθνικισμος ανα πεδιο κονινωνικης δραστηριοποιησης και θεσμοποιησης ,αν θελεις ..)

...το ιδεοληπτικο τριπτυχο που αποτελει τον πυρηνα ολων των εθνικισμων ειναι :

-φυλετικη ομοιογενεια εντος του εθνους
-φυλετικη ανωτεροτητα του καθε εθνος απο τα αλλα εθνη
-διαφυλετικος ανταγωνισμος και επικυριαρχια


και στο τριπτυχο αυτο η εννοια του εθνους ταυτιζεται με την εννοια της ομοιογενους φυλης ( οικτρη ανθρωπολογικη και ιστορικη διαστρεβλωση)......................................................


ΕΘΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΛΑ , ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΦΥΛΕΤΙΚΗΣ ΠΑΝΣΠΕΡΜΙΑΣ ...ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΘΝΗ ΑΡΚΕΤΕΣ ..ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΜΑΣ ΟΙΚΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΗ ,,ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ ΠΑΝΣΠΕΡΜΙΕΣ, ΟΙ ΦΥΛΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΘΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ,,ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΥΛΕΤΙΚΗ ΑΝΑΜΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΤΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ,ΕΚΤΟΠΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΩΝ (ΕΙΡΗΝΙΚΩΝ Η ΒΙΑΙΩΝ )ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΦΥΛΩΝ ...

( δεν υπαρχουν πλεον καθαροαιμα ελληνικα φυλα , ουτε αγγλοσαξωνικα , ουτε γερμανικα ,ουτε τουρκινα κτλ,,κτλ ...και οποιος πιστευει το αντιθετο ειναι ανιστορητος -ημιμαθης και με παιδαριωδη και κοντοφθαλμη κοινωνικη αντιληψη συναισθηματικα καθηλωμενος και παρασυρμενος απο διαφορα συνδρομα και ψυχολογικα συμπλεγματα ανωτεροτητας η κατωτεροτητας,,,,, μια βολτα στο κεντρο της Αθηνα και σε καθε κεντρο μεγαλουπολης ειναι αρκετη για καποιον που εχει ανοικτα τα ματια να τον πεισει για την υφισταμενη φυλετικη αναμιξη και πανσπερμια )

(από το νήμα <ΑΝΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ > σελ. 7 που αναπτύχθηκε στο εξαφανισμένο πλεον απο το διαδικτυο p h o r u m . g r )
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429

Άβαταρ μέλους
ΜΥΘΗΡΑ
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3425

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό ΜΥΘΗΡΑ » 10 Μαρ 2024, 21:31

ΣΧΟΛΙΟ 2

οι εθνικισμοι ασφαλιστικη δικλειδα του καπιταλισμου

ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΛΕΙΑΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΩΝ ....

....ο χειροτερος εχθρος του κεφαλαιοκρατικου συστηματος του παγκοσμιοποιημενου (κοινως καπιταλισμου ) εεεεε λοιπον ο χειροτερος εχθρος ειναι ...η πολιτισμικη παγκοσμιοποιηση, η πολιτισμικη διαχυση και η αμβλυνση των πολιτισμικων διαφορων των λαων και των εθνων ...

ναι οπως το ακουσατε ...
......ο καπιταλισμος ενδιαφερεται αποκλειστικα για την διευκολυνση της κινησης των κεφαλαιων και την εξυπηρετηση της αέναης και αυξητικα κλιμακουμενης και ευελικτης κερδοφοριας και απομυζησης των παγκοσμιων πορων ...αλλα προς θεου ας μην πιαστουμε στην φακα της ιδεοληψιας που θελει να μας κανει να πιστεψουμε οτι ο καπιταλισμος προωθει την πολιτισμικη διαχυση και την συνευρεση των εθνων ...οχι οχι καθολου ...

...αλλα βεβαια ναι... επιδιωκει μια πολιτισμικη ομοιογενεια αλλα με βαση ενα ορισμενο προκατασκευασμενο στα μυαλα επιτηδειων χειραγωγων πολιτισμικο μοντελο ουσιαστικα και κοσμοιστορικα χωρις προηγουμενο..το μοντελο αυτο βαση του οποιου δρομολογειται η ομοιογενεια η πολιτισμικη .... δεν εχει να κανει βεβαια με τον αμερικανικο ουτε τον εγγλεζικο πολιτισμο ...καλα ακουσατε ...ειναι ενα πολιτισμικο φαντασμα ανυπαρκτο ...ειναι ο πολιτισμος της υπεκαταναλωσης , της ατομικιστικης μονωσης ,του αλλοτριωτικου και επιβλητικου προσωποκεντρισμου και της επιδεικτικης εγωπαθειας ,,,,
,,,αυτο το πολιτισμικο μοντελο ειναι ολοσδιολου κατασκευασμενο απο επιτηδειους εγκεφαλους χειραγωγησης της Κοινης Παγκοσμιας Γνωμης και Ιδεοληψιας ....αλιμονο... και καμμια σχεση δεν εχει η παγκοσμια επικρατηση του με αυτο που λεμε πολιτισμικη διαχυση ...εεε ετσι ????
.......... λοιπον για να το ξεκαθαρισουμε ..οι ενθικισμοι καθε ειδους και καθε τοπικης αποχρωσης ...λειτουργουν θαυμασια ως εναλλακτικη ασφαλιστικη δικλειδα για το Συστημα και προληπτικα, προκειμενου απο την μια να προσελκυθουν τα εθνη στην προκατ πολιτισμικη ομοιογενεια που αναφεραμεμε ...και εναλλακτικα σε περιπτωση αποτυχιας της προκατ ομογενοποιησης να εξωθηθουν τα εθνη σε αντιστροφη κατευθυνση απο αυτην της πραγματικης πολιτισμικης διαχυσης ..δηλαδη στην εσχάτη περιπτωση αποτυχιας του ομογενοποιημενου πολιτισμικου μοντελου (του ατομικιστικου υπερκαταναλωτισμου) οι καθε λογης ανατροφοδοτουμενοι εθνικισμοι να λειτουργησουν ως μηχανισμοι απομονωσης και περιχαρακωσης των εθνων και των ανθρωπινων φυλων ετσι ωστε να αποδυναμωθει η Συλλογικη Παγκοσμια Δυναμη τους και να αποσωβηθει ο κινδυνος σοβαρης ενασχολησης τους σε παγκοσμιο επιπεδο και απο κοινου με τα φλεγοντα ζητηματα του κοσμου μας .....και της συλλογικης μας ζωης εντελει ........

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ,
,,ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ<< ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΚΑΤ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ >>.....

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ , ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ <<ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ>> (ιδρυματα , οργανωσεις , κομματα , εκδοσεις , περιοδικα , εφημεριδες , συνεδρια,φεστιβαλς κτλ ) ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ <ΚΟΡΒΑΝΑΔΕΣ> ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (απορρητοι κρατικοι λογαριασμοι , λογαριασμοι τραπεζων , πολυεθνικων κτλ )

ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟΣ ΑΝΑΣΧΕΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ........

ΚΙ ΟΣΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ !!!!!!!!!ΟΡΓΑΝΑ ΤΥΦΛΑ ΚΑΙ ΑΛΑΦΙΑΣΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ο χειροτερος εχθρος του κεφαλαιοκρατικου συστηματος του παγκοσμιοποιημενου (κοινως καπιταλισμου ) εεεεε λοιπον ο χειροτερος εχθρος ειναι ...η πολιτισμικη παγκοσμιοποιηση, η πολιτισμικη διαχυση και η αμβλυνση των πολιτισμικων διαφορων των λαων και των εθνων ...

ναι οπως το ακουσατε ...
......ο καπιταλισμος ενδιαφερεται αποκλειστικα για την διευκολυνση της κινησης των κεφαλαιων και την εξυπηρετηση της αέναης και αυξητικα κλιμακουμενης και ευελικτης κερδοφοριας και απομυζησης των παγκοσμιων πορων ...αλλα προς θεου ας μην πιαστουμε στην φακα της ιδεοληψιας που θελει να μας κανει να πιστεψουμε οτι ο καπιταλισμος προωθει την πολιτισμικη διαχυση και την συνευρεση των εθνων ...οχι οχι καθολου ...

...αλλα βεβαια ναι... επιδιωκει μια πολιτισμικη ομοιογενεια αλλα με βαση ενα ορισμενο προκατασκευασμενο στα μυαλα επιτηδειων χειραγωγων πολιτισμικο μοντελο ουσιαστικα και κοσμοιστορικα χωρις προηγουμενο..το μοντελο αυτο βαση του οποιου δρομολογειται η ομοιογενεια η πολιτισμικη .... δεν εχει να κανει βεβαια με τον αμερικανικο ουτε τον εγγλεζικο πολιτισμο ...καλα ακουσατε ...ειναι ενα πολιτισμικο φαντασμα ανυπαρκτο ...ειναι ο πολιτισμος της υπεκαταναλωσης , της ατομικιστικης μονωσης ,του αλλοτριωτικου και επιβλητικου προσωποκεντρισμου και της επιδεικτικης εγωπαθειας ,,,,
,,,αυτο το πολιτισμικο μοντελο ειναι ολοσδιολου κατασκευασμενο απο επιτηδειους εγκεφαλους χειραγωγησης της Κοινης Παγκοσμιας Γνωμης και Ιδεοληψιας ....αλιμονο... και καμμια σχεση δεν εχει η παγκοσμια επικρατηση του με αυτο που λεμε πολιτισμικη διαχυση ...εεε ετσι ????
.......... λοιπον για να το ξεκαθαρισουμε ..οι ενθικισμοι καθε ειδους και καθε τοπικης αποχρωσης ...λειτουργουν θαυμασια ως εναλλακτικη ασφαλιστικη δικλειδα για το Συστημα και προληπτικα, προκειμενου απο την μια να προσελκυθουν τα εθνη στην προκατ πολιτισμικη ομοιογενεια που αναφεραμεμε ...και εναλλακτικα σε περιπτωση αποτυχιας της προκατ ομογενοποιησης να εξωθηθουν τα εθνη σε αντιστροφη κατευθυνση απο αυτην της πραγματικης πολιτισμικης διαχυσης ..δηλαδη στην εσχάτη περιπτωση αποτυχιας του ομογενοποιημενου πολιτισμικου μοντελου (του ατομικιστικου υπερκαταναλωτισμου) οι καθε λογης ανατροφοδοτουμενοι εθνικισμοι να λειτουργησουν ως μηχανισμοι απομονωσης και περιχαρακωσης των εθνων και των ανθρωπινων φυλων ετσι ωστε να αποδυναμωθει η Συλλογικη Παγκοσμια Δυναμη τους και να αποσωβηθει ο κινδυνος σοβαρης ενασχολησης τους σε παγκοσμιο επιπεδο και απο κοινου με τα φλεγοντα ζητηματα του κοσμου μας .....και της συλλογικης μας ζωης εντελει ........

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ,,,ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ<< ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΚΑΤ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ >>.....

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ,ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ <<ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ>> (ιδρυματα , οργανωσεις , κομματα , εκδοσεις , περιοδικα , εφημεριδες , συνεδρια,φεστιβαλς κτλ ) ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ <ΚΟΡΒΑΝΑΔΕΣ> ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (απορρητοι κρατικοι λογαριασμοι , λογαριασμοι τραπεζων , πολυεθνικων κτλ )

ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟΣ ΑΝΑΣΧΕΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ........

ΚΙ ΟΣΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ !!!!!!!!!ΟΡΓΑΝΑ ΤΥΦΛΑ ΚΑΙ ΑΛΑΦΙΑΣΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΣΗΣ ΜΑΣ !!


καθεκάστην


0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”