ο εθνικισμος στην ελλαδα

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Love Ready's

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Love Ready's » 10 Μάιος 2018, 16:43

Λαχουρένιος έγραψε:
ΜΠΕΤΑΤΖΗΣ έγραψε:Σιγά μην καταλαβαίνει ότι πρώτα την έπαιρναν για δουλειά για το μουτράκι και το κωλαράκι της. Όχι , ακριβώς επειδή έχει παιδάκι στο δημοτικό της είπα να ψαχτεί να κρατάει και κανένα άλλο παιδάκι. Πάντα μα πάντα καταλήγουμε σε ότι έλεγα τις προάλλες και για τους ΕΕ σε σχέση με τα skills και την ευελιξία. Αν δε χτίζεις πλεονεκτήματα και δεν ακολουθείς το κύμα ,και στα πιο μικρά πράγματα θα σε κερδίσει ο ανταγωνισμός. Αντί να δεχτούν ότι έτσι δουλεύει η κοινωνία ,ζητάνε να γυρίσει πίσω στην περίοδο του προστατευτισμού και των στεγανών επειδή έτυχε να ζήσουν αυτή την περίοδο. Θεωρούν νορμάλ τη στρέβλωση και ανωμαλία την κανονική ροή. Και κάπου εκεί έρχεται και σου τσαμπουνάει κάποιος ότι με "εθνικισμό" θα ξαναπαίξει η στρέβλωση ,παραλείποντας ότι εξέλειπαν εντελώς οι συνθήκες που την επέτρεπαν κάποτε.


Μου κανει εντυπωση γιατι η δικη μου εμπειρια λεει οτι οι ανειδικευτοι ειναι πιο καπατσοι και ευελικτοι γιατι σε αντιθεση με τους μορφωμενους δεν κλειδωνονται σε ρολους τυπου ''επιστημονας'' ή ''δουλεια γραφειου'', οπου παιζει δουλεια πανε και ειναι λιγοτερο συχνα ανεργοι απο τους πτυχιουχους. Βοηθαει και που συχνα ειναι ατομα απο πιο φτωχα στρωματα οποτε δε φοβουνται την δουλεια γιατι δεν παιζει γονεικη παροχη.

Η συγκεκριμενη απο την αλλη ειναι ειδικη κατηγορια, ζουσε με την εμφανιση της, οποτε ειναι περιπτωση one trick pony.


Μπερδεύεις τους χειρονάκτες με τους ανειδίκευτους. Υπάρχουν χειρονάκτες που πιάνουν πέτρα και τη στύβουν ,σου φέρνουν βόλτα κατάστημα εστίασης με 300-400 άτομα να τους αφήνουν καλά tips ή σου κάνουν φύλλο φτερό μηχανή σε χρόνο dt. Μιλάμε για όρεξη και εξυπνάδα ,όχι για επιστημονικά προσόντα.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 10 Μάιος 2018, 16:47

ΜΠΕΤΑΤΖΗΣ έγραψε:Μπερδεύεις τους χειρονάκτες με τους ανειδίκευτους. Υπάρχουν χειρονάκτες που πιάνουν πέτρα και τη στύβουν ,σου φέρνουν βόλτα κατάστημα εστίασης με 300-400 άτομα να τους αφήνουν καλά tips ή σου κάνουν φύλλο φτερό μηχανή σε χρόνο dt.


Γιατι ρε συ, οι σερβιτοροι ανειδικευτοι δεν ειναι? Δεν το λεω υποτιμητικα αν εννοεις αυτο.
Δεν εννοω αυτον που δεν εχει προσοντα, εννοω αυτον που εργαζεται σε δουλειες που δε ζητανε πτυχια και αλλα χαρτια.

Μιλάμε για όρεξη και εξυπνάδα ,όχι για επιστημονικά προσόντα.


Σε ορεξη και εξυπναδα υπερεχουν οι ανειδικευτοι (ή οπως θες πες τους) αυτο εχω προσεξει.
0 .

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 10 Μάιος 2018, 20:21

:)

Παρακαλω τους διαχειριστες να σβυσουν τα ασχετα με το θεμα ποστ ... Ειναι ολοφανερο πως γραφονται μονο και μονο για να αλλοιωσουν το θεμα του νηματος ...Ευχαριστω ..

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 10 Μάιος 2018, 21:28

oldjedi έγραψε::)

Παρακαλω τους διαχειριστες να σβυσουν τα ασχετα με το θεμα ποστ ... Ειναι ολοφανερο πως γραφονται μονο και μονο για να αλλοιωσουν το θεμα του νηματος ...Ευχαριστω ..

Ολντ


το ξερουμε αλλα δεν μπορουμε να ριχνουμε συνεχως γροθιες σε τοιχους
το καναμε καποτε και το μονο που κατορθωσαμε ειναι να σπασουμε τα δαχτυλα
σημερα εγω προσωπικα επελεξα να τους χαιδευω :laugh1:

ας το συνεχισουμε μαζι απο την μερια μου εχει ενδιαφερον να σε ακουσω
ο λαχουρ δεν κατανοησε ακομη οτι αυτο το θεμα δεν εχει σκοπο να αναδείξει
την χρυση αυγη ή αλλα εθνικιστικα ή τυπου εθνικιστικα κομματα που δεν υπαρχουν
και εγω δεν εχω τον χρονο που ειχα καποτε
να γραφω κατεβατα λεω καπου καπου μια κουβεντα και επαφιεμαι
στις στροφες του εγκεφαλου που την διαβαζει
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 10 Μάιος 2018, 21:34

Δεν ειπα οτι θες να αναδειξεις την ΧΑ, ειπα οτι η ΧΑ συσπειρωνει σχεδον το συνολο των εθνικιστων αυτη τη στιγμη. Κατι ψιλα εχει ο ΛΑΟΣ και η Νεα Δεξια.

Αν δεν θεωρειτε τους παραπανω εθνικιστες, τοτε κατα την γνωμη σας δεν υπαρχει καν εθνικιστικος χωρος αλλα 5-6 νοματαιοι.
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 10 Μάιος 2018, 21:49

μια ερωτηση σε λαχουρ και μπεντ ..ο εθνικισμος για σας σημαινει αντικομμουνισμος;

δηλαδη ο σκοπος το εργο που παραγει ή θα παρασχει ο εθνικισμος
ειναι η καταπολεμηση των κκεκεδων; σωματικα και ιδεολογικα;

και ποια ειναι ακριβως η ιδεολογια του κομμουνισμου που αντιμαχεται
του μαρξ; του λενιν;; του σταλιν ;του μαρκουζε; νομιζω οτι ο καθενας απο αυτους
ειχε και μια διαφορετικη αποψη για τον κομμουνισμο

θελω να πω σημερα τι ακριβως πολεματε; ποια ακριβως ιδεα;

και μη που πειτε τα φαντασματα του παρελθοντος του 40
δεν εχω καμια ορεξη να τα ακουσω ολοι πλεον τα γνωριζουμε
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 10 Μάιος 2018, 21:52

Λαχουρένιος έγραψε:Δεν ειπα οτι θες να αναδειξεις την ΧΑ, ειπα οτι η ΧΑ συσπειρωνει σχεδον το συνολο των εθνικιστων αυτη τη στιγμη. Κατι ψιλα εχει ο ΛΑΟΣ και η Νεα Δεξια.

Αν δεν θεωρειτε τους παραπανω εθνικιστες, τοτε κατα την γνωμη σας δεν υπαρχει καν εθνικιστικος χωρος αλλα 5-6 νοματαιοι.


συμφωνω αλλα λογω γνωριμιας -νιωθω σαν τον καφε της γειτονιας
οπου ολοι γνωριζομαστε απο την μυρουδια του ιδρωτα

να σταθεις σε καποιες ιδεες του εθνικισμου -ελληνικου ομως -και να πεις
την γνωμη σου ποιες και τι δεν σου αρεσουν και γιατι
υσ..οπως συμβαινει και σε σας επικρατουν πολλες γνωμες και θα τις αναφερω σιγα σιγα
ακομη και ισως να μη συμβει ποτε δεν υπαρχει ενα αναλογο μανιφεστο εθνικιστικο
οποτε δεν ξερω ουτε και εγω ποιος και τι ειναι εθνικιστικο σημερα
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 10 Μάιος 2018, 21:56

nemo έγραψε:μια ερωτηση σε λαχουρ και μπεντ ..ο εθνικισμος για σας σημαινει αντικομμουνισμος;

δηλαδη ο σκοπος το εργο που παραγει ή θα παρασχει ο εθνικισμος
ειναι η καταπολεμηση των κκεκεδων; σωματικα και ιδεολογικα;


Nαι η ιστορια αυτο εχει δειξει.

nemo έγραψε:συμφωνω αλλα λογω γνωριμιας -νιωθω σαν τον καφε της γειτονιας
οπου ολοι γνωριζομαστε απο την μυρουδια του ιδρωτα

να σταθεις σε καποιες ιδεες του εθνικισμου -ελληνικου ομως -και να πεις
την γνωμη σου ποιες και τι δεν σου αρεσουν και γιατι


Εχω γραψει παρα πολλα ποστ κατα του ναζισμου και της ακροδεξιας, δεν εχει νοημα να επαναλαμβανομαι.
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 10 Μάιος 2018, 22:37

οκ αλλα τις πιο πολλες φορες κανουμε και πλακιτσες ή και υπερβαλουμε
λεγοντας κατι που δεν το πολυπιστεουμε με αυτην την εννοια το ρωτησα
ελεγα πιο πριν να πεις κατι σαν το ο εθνικισμος πολεμαει αυτες τις ιδεες
δηλαδη αναμετριουνται οι ιδεες αλλα πανω σε ποια βαση; αυτο εννοω
η βαση με ενδιαφερει το πλαισιο πανω οπου θα αναπτυχθούν
ο ραν πλαν το εχει ξεκαθαρισει πιστευω λεγοντας το ταξικη παλη
για σενα δεν ξερω ακομη τι ακριβως πιστευεις
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 10 Μάιος 2018, 22:54

Οντως υπαρχει το στοιχειο της υπερβολης αλλα δεν ειναι πως κανονικα εκτιμω τους ακροδεξιους και λεω ψεματα, απλως μπορει να το λεω με αστειο τροπο ή να μεγενθυνω καποια πραγματα στα πλαισια της πλακας.

Ναι και γω εννοειται πιστευω στην ταξικη παλη οπως ολοι οι κομμουνιστες
0 .


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”