Λαχουρένιος έγραψε:ΜΠΕΤΑΤΖΗΣ έγραψε:Σιγά μην καταλαβαίνει ότι πρώτα την έπαιρναν για δουλειά για το μουτράκι και το κωλαράκι της. Όχι , ακριβώς επειδή έχει παιδάκι στο δημοτικό της είπα να ψαχτεί να κρατάει και κανένα άλλο παιδάκι. Πάντα μα πάντα καταλήγουμε σε ότι έλεγα τις προάλλες και για τους ΕΕ σε σχέση με τα skills και την ευελιξία. Αν δε χτίζεις πλεονεκτήματα και δεν ακολουθείς το κύμα ,και στα πιο μικρά πράγματα θα σε κερδίσει ο ανταγωνισμός. Αντί να δεχτούν ότι έτσι δουλεύει η κοινωνία ,ζητάνε να γυρίσει πίσω στην περίοδο του προστατευτισμού και των στεγανών επειδή έτυχε να ζήσουν αυτή την περίοδο. Θεωρούν νορμάλ τη στρέβλωση και ανωμαλία την κανονική ροή. Και κάπου εκεί έρχεται και σου τσαμπουνάει κάποιος ότι με "εθνικισμό" θα ξαναπαίξει η στρέβλωση ,παραλείποντας ότι εξέλειπαν εντελώς οι συνθήκες που την επέτρεπαν κάποτε.
Μου κανει εντυπωση γιατι η δικη μου εμπειρια λεει οτι οι ανειδικευτοι ειναι πιο καπατσοι και ευελικτοι γιατι σε αντιθεση με τους μορφωμενους δεν κλειδωνονται σε ρολους τυπου ''επιστημονας'' ή ''δουλεια γραφειου'', οπου παιζει δουλεια πανε και ειναι λιγοτερο συχνα ανεργοι απο τους πτυχιουχους. Βοηθαει και που συχνα ειναι ατομα απο πιο φτωχα στρωματα οποτε δε φοβουνται την δουλεια γιατι δεν παιζει γονεικη παροχη.
Η συγκεκριμενη απο την αλλη ειναι ειδικη κατηγορια, ζουσε με την εμφανιση της, οποτε ειναι περιπτωση one trick pony.
Μπερδεύεις τους χειρονάκτες με τους ανειδίκευτους. Υπάρχουν χειρονάκτες που πιάνουν πέτρα και τη στύβουν ,σου φέρνουν βόλτα κατάστημα εστίασης με 300-400 άτομα να τους αφήνουν καλά tips ή σου κάνουν φύλλο φτερό μηχανή σε χρόνο dt. Μιλάμε για όρεξη και εξυπνάδα ,όχι για επιστημονικά προσόντα.
