ο εθνικισμος στην ελλαδα

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 11 Μάιος 2018, 00:53

:)

Νομιζω πως αδικα προσπαθεις nemo ... Υπαρχει διαφορα νοοτροπιας ...
π.χ δεν μπορει να γινει κατανοητο , πως σε ενα εθνικιστικο περιβαλον δεν υπαρχει η λεγομενη "ταξικη παλη" ... υπαρχουν οι ταξεις , αλλα δεν υπαρχει ο ανταγωνισμος μεταξυ τους καθως πανω απο ολα και ολους ειναι το εθνικο συμφερον απο το οποιο αναλογο μεριδιο παιρνουν ολοι οι πολιτες ...
Βλεπεις , ο κουμμουνισμος ειναι φασιστικη ιδεοληψια η οποια επιζητει την συγκρουση μεταξυ των ταξεων ... γιατι , στην αναμπουμπουλα ο λυκος χαιρεται ... Μονο σε ενα χαωδες περιβαλλον μπορει να επιβληθει ο ολοκληρωτισμος του κουμμουνισμου , γιατι απλα κανενας λογικος ανθρωπος δεν δεχεται τον ολοκληρωτισμο . Οι ανθρωποι δεν εχονται να μπουν σε μαντρια οικειοθελως οπως περιεγραψε ο αριστερων φρονηματων Οργουελ , στο εργο του η Φαρμα Των Ζωων ... Γι' αυτο και αλλωστε η ιστορια εχει γραψει οτι ο κουμμουνισμος επεβληθη ...δεν επιλεχτηκε με δημοκρατικες διαδικασιες ...πουθενα ...
Ως εκ τουτου γινεται αντιληπτο οτι ο εθνικισμος εχει χαωδεις διαφορες με τους κουμμουνιστες ...αγεφυρωτες ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
Γύπας
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2752

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Γύπας » 11 Μάιος 2018, 01:00

Όλοι μαζί Ολντ. Πλούσιοι και φτωχοί για την πατρίδα και το έθνος μας. :s_yes
Νομίζεις έτσι εύκολα ξεχνιέται το τι περάσαμε με τον γιο του Βαρδινογιάννη στον Έβρο που υπηρετούσαμε μαζί;
0 .


itteithe δεν μπορεί, κάπου θα το διαβάσεις κάποια στιγμή. Άμα δεν γυρίσεις να ποστάρεις τον παίρνεις :yesyes: Τέλος!

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 11 Μάιος 2018, 01:26

ολντι πιστευω οτι υπαρχουν ομοιοτητες κανενα συστημα
ποτε δεν ηταν και ειναι αποξενωμενο απο το αλλο
το ενα τρεφει το αλλο και ολα μαζι δημιουργουν το επομενο
πχ και ο εθνικισμος ειναι ενα ολοκληρωτικο συστημα
επισης ο κομμουνισμος δεν εχει καμια πιθανοτητα να αναβιωσει
γιατι το βαθυ κκ αρνειται καθε αλλαγη
ο εθνικισμος ή κατι προς αυτον θα επιβιωσει λιγο ακομη
ή και υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα για μακροημερευση σε μερικα εθνη
οπως στην πολωνια ουγγαρια ουκρανια ρουμανια κροατια σερβια κλπ
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 11 Μάιος 2018, 01:37

Γύπας έγραψε:Όλοι μαζί Ολντ. Πλούσιοι και φτωχοί για την πατρίδα και το έθνος μας. :s_yes
Νομίζεις έτσι εύκολα ξεχνιέται το τι περάσαμε με τον γιο του Βαρδινογιάννη στον Έβρο που υπηρετούσαμε μαζί;


δεν λεει τιποτα αυτο και εγω ημουν με εναν ποδοσφαιριστη
μια δυο φορες τον ειδαμε και πηρε αμεσως μεταθεση στην πολη
που ηταν η ομαδα αλλα με τον εθνικισμο που σημαινει και στρατοκρατια( μιλιταρισμος)
αυτα τα φαινομενα εξαλειφονται
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 11 Μάιος 2018, 10:49

Γύπας έγραψε:Όλοι μαζί Ολντ. Πλούσιοι και φτωχοί για την πατρίδα και το έθνος μας. :s_yes
Νομίζεις έτσι εύκολα ξεχνιέται το τι περάσαμε με τον γιο του Βαρδινογιάννη στον Έβρο που υπηρετούσαμε μαζί;


:)

Ενας για ολους και ολοι για ενα εθνος , Γυπα ...
Οι διαφορες προσωπικες μνησικακιες δεν ειναι δυνατον να μας επηρεαζουν ολοκληρωτικα ... οι ανισοτητα , ειναι ενα φυσικο φαινομενο ... Ακομα και στην αρχαια Αθηνα οπου εφευραν την δημοκρατια , υπηρχαν ανισοτητες , οι οποιες οφειλονται σε διαφορα φυσικα η επικτητα χαρακτηριστικα ...
Ακομα και στις πιο πρωτογονες φυλες , οπου δεν υπαρχει το χρημα , υπαρχον οι ανισοτητες ... Ο αρχηγος της φυλης , ειναι ενας ... ο μαγος ειναι ενας ...ο καλυτερος κυνηγος ειναι ενας και αυτοι παιρνουν παντα την καλυτερη μεριδα απο το κυνηγι ... Ακομα και στα ζωα παρατηρειται ιεραρχια και διαφοροποιηση π.χ στα κοπαδια των λυκων ...
Το κοινο συμφερον ειναι η υπαρξη και επιβιωση τους εθνους ... Σαν μοναδες δεν εχουμε τεραστιες διαφορες με τους αλλους λαους ... Σαν συνολο , ομως πρωτιστος σκοπος μας ειναι η υπαρξη μας ... Και για να γινει αυτο χρειαζεται συνολικη προσπαθεια ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 11 Μάιος 2018, 11:01

nemo έγραψε:ολντι πιστευω οτι υπαρχουν ομοιοτητες κανενα συστημα
ποτε δεν ηταν και ειναι αποξενωμενο απο το αλλο
το ενα τρεφει το αλλο και ολα μαζι δημιουργουν το επομενο
πχ και ο εθνικισμος ειναι ενα ολοκληρωτικο συστημα
επισης ο κομμουνισμος δεν εχει καμια πιθανοτητα να αναβιωσει
γιατι το βαθυ κκ αρνειται καθε αλλαγη
ο εθνικισμος ή κατι προς αυτον θα επιβιωσει λιγο ακομη
ή και υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα για μακροημερευση σε μερικα εθνη
οπως στην πολωνια ουγγαρια ουκρανια ρουμανια κροατια σερβια κλπ


:)

Φυσικα και υπαρχουν ομοιοτητες ... Αλλωστε τα συστηματα εφευρισκονται και κατασκευαζονται απο ανθρωπους οι οποιοι ζουν σε ενα διαφορετικο συστημα ...
Ο εθνικισμος , δεν ειναι ολοκληρωτικο συστημα , με την εννοια οτι αποδεχεται τις ελευθερες εκλογες ... Ο εθνικισμος ειναι ιδεα ...
Παρε παραδειγμα την Τουρκια ... Ανεξαρτητα ποιο κομμα βρισκετα στην αρχη , ανεξαρτητα αν βγηκε με εκλογες η επεβληθη σαν δικτατορια , εχει καθορισμενες εθνικες επιδιωξεις τις οποιες υπηρετουν ΟΛΟΙ ...
Το ΚΚ και η ΧΑ ειναι ολοκληρωτικα κομματα και σαν τετοια φοβουνται τις αλλαγες ... Η ηγεσια τους φοβαται μην χασει την εξουσια ... Ακομα και η , για γελια , ΝΔουλα , αλλαζει προεδρο καθε 4-5 χρονια ... ο ΓΓ του ΚΚ ειναι στην εξουσια μεχρι να βαρεθει η να γερασει , το ιδιο και ο Μιχαλολιακος ...
Και κανεις λαθος ...ΟΛΑ τα κρατη συμπερφερονται εθνικιστικα ... δες τις ΗΠΑ ... κοιτανε το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ συμφερον ... δες την Γερμανια ... κοιταει το ΔΙΚΟ της συμφερον και εχει επιβληθει σε ολοκληρη την Ευρωπη ... το οτι το ιδιο ονειρο το ειχαν και ο Βισμαρκ και ο Χιτλερ , δεν τους εμποδισε να το πραγματοποιησουν εν καιρω ειρηνης ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 11 Μάιος 2018, 13:19

Αυτο το νημα αποδεικνυει για αλλη μια φορα την ενδεια επιχειρηματων των λεγομενων εθνικιστων

5 σελιδες και δε μαθαμε ουτε ποιοι πολιτικοι θεωρουνται εθνικιστες, ουτε τι πρεσβευει ο λεγομενος εθνικισμος.
0 .

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13629
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 11 Μάιος 2018, 13:27

Ο εθνικισμός είναι παιδική ασθένεια. Είναι η ιλαρά της ανθρωπότητας. Άλμπερτ Αϊνστάιν.
0 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13629
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 11 Μάιος 2018, 13:38

Λαχουρένιος έγραψε:Αυτο το νημα αποδεικνυει για αλλη μια φορα την ενδεια επιχειρηματων των λεγομενων εθνικιστων

5 σελιδες και δε μαθαμε ουτε ποιοι πολιτικοι θεωρουνται εθνικιστες, ουτε τι πρεσβευει ο λεγομενος εθνικισμος.


Φόβο και μίσος για τους ξένους. Δλδ ψυχοπαθολογικός εθνοκεντρισμός.
Φυλετικότητα. Δλδ απομονωτισμός που τροφοδοτείται από την εχθρότητα στο διαφορετικό.
Εθνοκάθαρση. Δλδ η βίαιη απέλαση ή και εξολόθρευση ξένων λαών από τα ''πάτρια'' εδάφη.
Επεκτατισμό. Δλδ επιθετικότητα για κατάληψη ζωτικού εδάφους για το έθνος.
Και καμιά δεκαριά ακόμα χαρακτηριστικά που αν εφαρμοστούν η ιστορία έχει αποδείξει ότι αυτοί που χάνουν πάντα είναι οι πρεσβευτές του εθνικισμού.
:reklas:
0 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 11 Μάιος 2018, 13:41

:)

Οποιος ακομα δεν καταλαβε τι ειναι ο εθνικισμος , μετα απο 5 σελιδες , ειναι η ανικανος να καταλαβει , η εχει σοβαρο προβλημα αντιληψης ...
Κανενα προβλημα ... Ανθρωπο ειμαστε ολοι ...

Το οτι ο εβραιος Αϊνσταϊν , εκπροσωπος μιας εθνικιστικης φυλης , καταδικαζει τον εθνικισμο , ειναι δειγμα του οτι τα μαθηματικα και η πολιτικη φιλοσοφια , δεν ειναι συμβατα ...
Τον σεβομαι σαν μαθηματικο , αλλα σαν πολιτικος φιλοσοφος , δεν αξιζει μια ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”