Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 22 Ιούλ 2018, 00:10

Λαχουρένιος έγραψε:Αυτο λεει και ο μαρξισμος περιπου: οταν αλλαζουν οι παραγωγικες δυναμεις αλλαζουν και οι παραγωγικες σχεσεις.

Περιπου καθως διδει βαρος στις σχεσεις υποτελειας μεταξυ εργατων και κεφαλαιου κατι που για μενα δεν ισχυει.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 22 Ιούλ 2018, 00:18

Οργισμένος έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Aυτο που περιγραφεις Οργι ειναι φουλ κομμουνισμος. Σε γενικες γραμμες η λογικη σου ειναι σωστη και οσο και αν δεν το πιστευεις κοντα σε αυτην του μαρξισμου.

Παρ'ολα αυτα, ακομα και σημερα θα μπορουσε να υπαρξει σοσιαλισμος (δηλαδη ανωριμος κομμουνισμος). Το βλεπουμε σε Κουβα και ΒΚ, δεν ειναι καμια ουτοπια. Και η ΕΣΣΔ θα μπορουσε να υπαρχει σημερα αν δεν λαμβανονταν καποιες συγκεκριμενες πολιτικες αποφασεις.

Οι θεωρητικοι του κομμουνισμου παντως κατακεραυνωνουν μια τετοια προοπτικη (μηδενισμο εργατικης ταξης καθως ΔΙΑΛΥΕΙ ολο το μαρξιστικο οικοδομημα).

Δεν με απασχολει αν ειναι κομμουνιστικο αυτο που περιγραφω αλλα θεωρω πως δεν ειναι καθως θεμελιος λιθος του μαρξισμου ειναι οι εργατικη ταξη η οποια σε μια υποτιθεμενη κοινωνια ρομποτικης παραγωγης ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ απο το κεφαλαιο. Αυτη η προοπτικη λοιπον ,την οποια θεωρω ισχυρη (ρομποτικη παραγωγη) ΔΕΙΧΝΕΙ την κενοτητα του Μαρξισμου καθως το κεφαλαιο μηδενιζει την εργατικη ταξη κι ετσι οδηγουμαστε σε μια κοινωνια κοντα σε αυτη που περιεγραφε ο Καρολος(!!!).

ΑΠο κει και περα ιστορικα , δεν χρειαζεται καν να το συζητησουμε , ο Μαρξισμος απετυχε ΤΡΑΓΙΚΑ οπου κι αν εφαρμοστηκε κι αυτο ειναι μια αναποδραστη αληθεια. Ως φιλοσοφικο ρευμα ο Μαρξισμος με ελκυει αλλα ως κοινωνικοοικονομικο συστημα μου προκαλει εμετο καθως δεν λαμβανει υποψη του το κυριο δομικο στοιχειο των κοινωνιων δλδ τον ανθρωπο ΚΑΙ ΑΡΑ ειναι καταδικασμενος να αποτυχει.


Μα δεν ειναι σκοπος του μαρξισμου η διατηρηση της ΕΤ, αλλα η καταργηση ολων των ταξεων.

Η αυτοματοποιηση δημιουργει τις αντικειμενικες προυποθεσεις οικοδομησης του κομμουνισμου, αλλα ποτε δε θα εφαρμοστει πληρως στο καπιταλιστικο συστημα γιατι θα διαλυσει τα θεμελια του. Δε θα το επιτρεψουν οι καπιταλιστες για αυτο θα χρειαστει πολιτικη αλλαγη (επανασταση ή καποια αλλη μορφη) για να περασουμε στον κομμουνισμο.

Οι αλλαγες απο ενα συστημα στο αλλο γινονται μεσω της πολιτικης. Η τεχνολογια και η οικονομια δημιουργει τις προυποθεσεις αλλα δεν παει μεχρι τελους τις αλλαγες.
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 22 Ιούλ 2018, 11:18

Λαχουρένιος έγραψε:
Οργισμένος έγραψε:Οι θεωρητικοι του κομμουνισμου παντως κατακεραυνωνουν μια τετοια προοπτικη (μηδενισμο εργατικης ταξης καθως ΔΙΑΛΥΕΙ ολο το μαρξιστικο οικοδομημα).

Δεν με απασχολει αν ειναι κομμουνιστικο αυτο που περιγραφω αλλα θεωρω πως δεν ειναι καθως θεμελιος λιθος του μαρξισμου ειναι οι εργατικη ταξη η οποια σε μια υποτιθεμενη κοινωνια ρομποτικης παραγωγης ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ απο το κεφαλαιο. Αυτη η προοπτικη λοιπον ,την οποια θεωρω ισχυρη (ρομποτικη παραγωγη) ΔΕΙΧΝΕΙ την κενοτητα του Μαρξισμου καθως το κεφαλαιο μηδενιζει την εργατικη ταξη κι ετσι οδηγουμαστε σε μια κοινωνια κοντα σε αυτη που περιεγραφε ο Καρολος(!!!).

ΑΠο κει και περα ιστορικα , δεν χρειαζεται καν να το συζητησουμε , ο Μαρξισμος απετυχε ΤΡΑΓΙΚΑ οπου κι αν εφαρμοστηκε κι αυτο ειναι μια αναποδραστη αληθεια. Ως φιλοσοφικο ρευμα ο Μαρξισμος με ελκυει αλλα ως κοινωνικοοικονομικο συστημα μου προκαλει εμετο καθως δεν λαμβανει υποψη του το κυριο δομικο στοιχειο των κοινωνιων δλδ τον ανθρωπο ΚΑΙ ΑΡΑ ειναι καταδικασμενος να αποτυχει.


Μα δεν ειναι σκοπος του μαρξισμου η διατηρηση της ΕΤ, αλλα η καταργηση ολων των ταξεων.

Η αυτοματοποιηση δημιουργει τις αντικειμενικες προυποθεσεις οικοδομησης του κομμουνισμου, αλλα ποτε δε θα εφαρμοστει πληρως στο καπιταλιστικο συστημα γιατι θα διαλυσει τα θεμελια του. Δε θα το επιτρεψουν οι καπιταλιστες για αυτο θα χρειαστει πολιτικη αλλαγη (επανασταση ή καποια αλλη μορφη) για να περασουμε στον κομμουνισμο.

Οι αλλαγες απο ενα συστημα στο αλλο γινονται μεσω της πολιτικης. Η τεχνολογια και η οικονομια δημιουργει τις προυποθεσεις αλλα δεν παει μεχρι τελους τις αλλαγες.

Διαφωνω
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 22 Ιούλ 2018, 11:24

Οργισμένος έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Οι αλλαγες απο ενα συστημα στο αλλο γινονται μεσω της πολιτικης. Η τεχνολογια και η οικονομια δημιουργει τις προυποθεσεις αλλα δεν παει μεχρι τελους τις αλλαγες.

Διαφωνω


Δες πως εγινε η μεταβαση στον καπιταλισμο. Αλλου μπορει να εγινε αναιμακτα, αλλου με επανασταση, σε ολες τις περιπτωσεις ομως ληφθηκαν συγκεκριμενα πολιτικα μετρα για την εδραιωση του.
0 .

pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό pan » 22 Ιούλ 2018, 13:11

Οργισμένος έγραψε:
ΑΠο κει και περα ιστορικα , δεν χρειαζεται καν να το συζητησουμε , ο Μαρξισμος απετυχε ΤΡΑΓΙΚΑ οπου κι αν εφαρμοστηκε κι αυτο ειναι μια αναποδραστη αληθεια.

Γενικά μπορεί οι σοσιαλιστικές χώρες με την κατάργηση της ανεργίας, της αμορφωσιάς, της σύνταξης, του μισθού, της δωδεκάχρονης παιδείας να τα έλυσαν σε "μία μέρα" τα προβλήματα του καπιταλισμού αλλά αυτό δε φτάνει. Για αυτό σήμερα δεν μπορούν να φτάσουν τα επίπεδα ζωής ούτε της δεκαετίας του 1960 στις χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού.
0 .

pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό pan » 22 Ιούλ 2018, 13:15

Λαχουρένιος έγραψε:Δες πως εγινε η μεταβαση στον καπιταλισμο. Αλλου μπορει να εγινε αναιμακτα, αλλου με επανασταση, σε ολες τις περιπτωσεις ομως ληφθηκαν συγκεκριμενα πολιτικα μετρα για την εδραιωση του.


Η μετάβαση στο σοσιαλισμό στις χώρες της Ευρώπης πάντως έγινε με ελεύθερες εκλογές. Είχαν έρθει και δυτικοί παρατηρητές σε όλες τις εκλογές, το είδαν όλοι μπροστά στα μάτια τους πως μαύρισε ο λαός τους καπιταλιστές.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 22 Ιούλ 2018, 13:18

pan έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Δες πως εγινε η μεταβαση στον καπιταλισμο. Αλλου μπορει να εγινε αναιμακτα, αλλου με επανασταση, σε ολες τις περιπτωσεις ομως ληφθηκαν συγκεκριμενα πολιτικα μετρα για την εδραιωση του.


Η μετάβαση στο σοσιαλισμό πάντως έγινε με ελεύθερες εκλογές. Είχαν έρθει και δυτικοί παρατηρητές σε όλες τις εκλογές, μπροστά στα μούτρα τους μαύρισε τους καπιταλιστές ο λαός.


:laugh1: :laugh1: :laugh1:

Συγγνωμη Παν, ξερεις ποσο σε εκτιμω, αλλα ειναι τελειως γελοιο αυτο που λες. Πουθενα δεν εγινε αυτο που λες.
0 .

pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό pan » 22 Ιούλ 2018, 13:22

Λαχουρένιος έγραψε:
pan έγραψε:
Η μετάβαση στο σοσιαλισμό πάντως έγινε με ελεύθερες εκλογές. Είχαν έρθει και δυτικοί παρατηρητές σε όλες τις εκλογές, μπροστά στα μούτρα τους μαύρισε τους καπιταλιστές ο λαός.


:laugh1: :laugh1: :laugh1:

Συγγνωμη Παν, ξερεις ποσο σε εκτιμω, αλλα ειναι τελειως γελοιο αυτο που λες. Πουθενα δεν εγινε αυτο που λες.

Τι δεν έγινε. Σε όλες τις χώρες ελεύθερες εκλογές έγιναν μετά την κατοχή. Και με μεγάλη συμμετοχή
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 22 Ιούλ 2018, 13:24

pan έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:
:laugh1: :laugh1: :laugh1:

Συγγνωμη Παν, ξερεις ποσο σε εκτιμω, αλλα ειναι τελειως γελοιο αυτο που λες. Πουθενα δεν εγινε αυτο που λες.

Τι δεν έγινε. Σε όλες τις χώρες ελεύθερες εκλογές έγιναν μετά την κατοχή. Και με πάρα πολύ μεγάλη συμμετοχή


Οι μονες καθαρες εκλογες ηταν της Τσεχοσλοβακιας, που και εκει οι κομμουνιστες δεν ειχαν απολυτη πλειοψηφια.

Οι ΛΔ της Ευρωπης εγιναν σοσιαλιστικες λογω κοκκινου στρατου. Εξαιρουνται Γιουγκοσλαβια και Αλβανια που ειχαν πραγματι λαοφιλη ανταρτικα και ΚΚ.
0 .

pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

Re: Άνταμ Σμιθ – Η «ξύλινη» γλώσσα ενός «κρυφοκομμουνιστή»!

Δημοσίευσηαπό pan » 22 Ιούλ 2018, 13:32

Λαχουρένιος έγραψε:
pan έγραψε:Τι δεν έγινε. Σε όλες τις χώρες ελεύθερες εκλογές έγιναν μετά την κατοχή. Και με πάρα πολύ μεγάλη συμμετοχή


Οι μονες καθαρες εκλογες ηταν της Τσεχοσλοβακιας, που και εκει οι κομμουνιστες δεν ειχαν απολυτη πλειοψηφια.

Οι ΛΔ της Ευρωπης εγιναν σοσιαλιστικες λογω κοκκινου στρατου. Εξαιρουνται Γιουγκοσλαβια και Αλβανια που ειχαν πραγματι λαοφιλη ανταρτικα και ΚΚ.

Μια στάση εδώ. Πήραν την εξουσία οι κομμουνιστές με εκλογές ναι ή όχι;
Υπήρχε πολύ μεγάλη συμμετοχή; Διασφαλίστηκε πλήρως η δημοκρατική πρόσβαση όλων των πολιτών στις κάλπες; Απαγορεύτηκε σε κανέναν να ψηφίσει;
Υπάρχει χώρα που έχει καταγγείλει τις εκλογές ή δεν αναγνώριζαν κανονικά τη νέα κυβέρνηση της χώρας;
Γιατί το τι πιστεύει ο ένας κι ο άλλος να το δούμε. Αλλά ο κόσμος πήγαινε στη δουλειά του κι έβγαλε στις κάλπες ΚΚ, δεν υπήρχε κανένας κόκκινος στρατός τότε. Δυτικοί παρατηρητές ήταν στις εκλογές.

Και ναι οι χώρες έγιναν σοσιαλιστικές, γιατί ο κόκκινος στρατός τις απελευθέρωσε, και μετά ήρθε ειρήνη και προκοπή. Κι αυτά τα είδε ο κόσμος και ας μην ήξερε γράμματα. Ήξερε να ξεχωρίζει τα βιβλία από τις μπόμπες.

Κατά τα λοιπά οι κομμουνιστές είχαν δώσει παντού τη ζωή τους για τη λευτεριά της πατρίδας τους και την αντίσταση στο φασισμό. Οι επιζώντες κομμουνιστές, απέκτησαν την πλειοψηφία του λαού. Οι αστοί πολιτικοί δεν επέδειξαν ίδια πολιτική διαδρομή. Και κρίθηκαν πολιτικά από το λαό.
0 .


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”