Ραν ταν πλαν έγραψε:Παυλος Γ. έγραψε:
Ειναι εκτος τοπου και χρονου, σε ολα.
Κι αυτο γιατι κοιταζουν το προβλημα, απο την πλευρα του Κεφαλαίου.
Δηλαδη αν βγει κυβερνηση το ΚΚΕ, που υποστηριζει πως βρισκεται στο πλευρο των εργαζομενων,
πώς θα βγει κερδισμενο το Κεφαλαιο απο την εξοδο της χωρας απο την Ευρωζωνη ;
Θα εφαρμοσει τις ιδιες πολιτικες ;
Ξαναδιάβασε με μεγαλύτερη προσοχή τη θέση του ΚΚΕ.
“Στην περίπτωση αλλαγής νομίσματος στη χώρα μας, το λαϊκό εισόδημα θα εξανεμιστεί μέσω της υποτίμησης του νέου νομίσματος, της αισχροκέρδειας, της ραγδαίας πτώσης της αγοραστικής δύναμης, καθώς και μέσω της μεγάλης ανατίμησης των εισαγόμενων εμπορευμάτων, στα οποία στηρίζεται όχι μόνο η κατανάλωση αλλά και η βιομηχανία.
Επίσης, θα χτυπηθεί και ένα μεγάλο μέρος αυτοαπασχολούμενων, φτωχών αγροτών, δανειοληπτών.
Το μεγάλο κεφάλαιο είναι αυτό που θα βγει και σε αυτήν την περίπτωση κερδισμένο.
Ιδιαίτερα μάλιστα ορισμένα τμήματα του κεφαλαίου θα βγουν ωφελημένα, γι’ αυτό και στήριξαν και στηρίζουν άμεσα ή έμμεσα την έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη.”
Ας τα παρουμε ενα ενα.
Το λαικο εισοδημα θα εξανεμιστει μεσω της υποτιμησης.
Μεγα λαθος.
Αν βγουμε απο την Ευρωζωνη και το ευρω, το πιο πιθανο ειναι να ανατιμηθει το νομισμα, παρα να υποτιμηθει.
Δυο λογοι συντρεχουν σ΄αυτο.
Πρωτον.
Η ανεργια καλπαζει τωρα στο 30%.
Μολις εισαγουμε το νεο νομισμα, το κρατος θ' ανακοινωσει νεα προγραμματα, με σκοπο τη μειωση της ανεργιας.
Το κλασικο παραδειγμα, ενας να σκαβει τρυπες, κι ενας αλλος να τις γεμιζει.
Τι κατορθωνεις μ' αυτο ;
Δινεις δουλεια κι εισοδημα σε ολο τον κοσμο.
Δευτερον.
Πιστωνεις τους λογαριασμους των φορολογουμενων, μ' ενα επιπλεον μηνιατικο.
Κανοντας αυτα τα δυο, δινεις εισοδημα στο νοικοκυριο.
Αυτο σημαινει οτι θα βγουν ν' αγορασουν τα ειδη πρωτης αναγκης, που τους λειπουν.
Αυτο σημαινει επαναλειτουργια της αγορας, κι αυξηση της παραγωγης.
Αυτο με τη σειρα του σημαινει σταθεροτητα του πληθωρισμου.
Παμε στην αισχροκερδεια.
Απο τη στιγμη που θα εχεις παραγωγη, αρα και διαθεσιμα αγαθα,
αυτο δεν μπορει να συμβει.
Αισχροκερδεια ειδαμε στην περιοδο του κορωνοιου, γιατι τα σουπερ μαρκετ ειχαν περιορισμενο αριθμο,
απο μασκες και αντισηπτικα.
Επισης, το κρατος επετρεψε να συμβει.
Μην ξεχναμε τις δηλωσεις του Αδωνη, περι ελευθερης αγορας.
Πτωση αγοραστικης δυναμης.
Το ακριβως αντιθετο.
Η παραγωγη και η εργασια διαμορφωνουν τις τιμες και τις ισοτιμιες.
Απο τη στιγμη που εχεις εργασια και παραγωγη, εχεις και αγοραστικη δυναμη.
Ανατιμηση εισαγομενων προιοντων.
Ουτε αυτο θα συμβει.
Απο τα χρονια του '70 και του '80, καναμε διακρατικες συμφωνιες, στο νομισμα μας.
Δηλαδη χρειαζομασταν καυσιμα.
Ερχομασταν σε συμφωνια με τη Γαλλια, ή τη Ρωσσια, ή οποιονδηποτε αλλο,
και κλειναμε σταθερες συμφωνιες στο νομισμα μας.
Θ' ανατιμηθουν ορισμενα προιοντα, κυριως τεχνολογιας.
Πρεπει ομως να προστατευτει η εγχωρια οικονομια.
Θελεις να παρεις ενα γκατζετακι ;
Ελευθερα. Πληρωσε ομως κι ενα 15-20% φορο.
Και κατι τελευταιο, που δεν το λεει το ΚΚΕ.
Ο Κουλης θα κλεισει λεει τα εργοστασια λιγνιτη στην Κοζανη, για το παραμυθι της πρασινης αναπτυξης.
Οι Γερμανοι θα ερθουν να τα παρουν τζαμπα, για να εχουν την Ενεργεια της Ελλαδας.
Κι οπως θριαμβολογει ο Κουλης στην Μπιλντ
«Με ρωτήσατε πού θα διοχετευτούν τα χρήματα. Ένα άλλο παράδειγμα είναι ότι
κλείνουμε όλα τα ανθρακωρυχεία μας στη βόρεια Ελλάδα, νωρίτερα από τη Γερμανία. Συνεπώς, μέρος των χρημάτων θα διατεθεί για τη στήριξη της πράσινης μετάβασης σε μια ολόκληρη περιφέρεια της Ελλάδας, η οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον άνθρακα και
θα πρέπει πλέον οι κάτοικοί της να βρουν κάτι άλλο να κάνουν. Και, βεβαίως, θα επωφεληθούν και γερμανικές εταιρείες».
https://www.efsyn.gr/node/245525Δηλαδη μας λεει οτι, το δημοσιο αγαθο της ενεργειας, που μας το δινει η κρατικη ΔΕΗ,
θα περασει στα χερια ιδιωτικων συμφεροντων και μαλιστα ξενων.
Αν ειχαμε βγει απο την ΕΕ και το ευρω, και ειχαμε δικη μας ανεξαρτητη πολιτικη,
θα μπορουσε ποτε να συμβει αυτο ;
Επειδη ομως ειμαστε στην ΕΕ, γινεται μπροστα στα ματια μας, μερα μεσημερι.
Τι λεει ο Κος Κουτσουμπας γι αυτο ;
Τι λεει για την Φραπορτ, που με 28χιλ. ευρω μετοχικο κεφαλαιο, πηρε δανειο 1,5 δις ευρω απο τις εγχωριες τραπεζες,
με εγγυηση του ελληνικου δημοσιου, για ν' αγορασει τα 14 λιμανια κι αεροδρομια ;
Τι λεει ο κος Κουτσουμπας και τα πεφωτισμενα μελη της Κ.Ε. για το Υπερταμειο και την ΑΑΔΕ ;
Γιατι δεν εχουμε ανακοινωσει τη δικη μας ΑΟΖ, και γιατι δεν εχουμε διαμαρτυρηθει στον ΟΗΕ και στο ΝΑΤΟ για το συμφωνο Λιβυης-Τουρκιας ;
Ξερω, αυτα πεφτουν βαρια για την ηγεσια του κομματος.
Οι συνθηκες δεν ειναι ωριμες και ειναι ο καπιταλισμος ηλιθιε.
Αρκει να πεφτει η κομματικη αντιμισθια, και να μη μας ενοχλουν για τα δανεια.