Από τον Λένιν στον Μαρξ

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 03 Ιουν 2020, 12:00

Παυλος Γ. έγραψε:
Ραν ταν πλαν έγραψε:
Αυτό που περιγράφεις μόνο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός δεν είναι.
Αν θέλεις να συζητήσουμε πάνω σε ζητήματα που αφορούν την οργάνωση και λειτουργία των ΚΚ,
και ειδικά τη βασική αρχή της οργανωτικής συγκρότησης τους, πρέπει να είσαι άριστα ενημερωμένος.
Και προς το παρόν δεν είσαι φίλε Παύλο όταν υποστηρίζεις ότι ο Δ.Σ. «..ηταν μια βασικη διαφορα απο την θεωρια του Μαρξ.»


Υ.Γ. Αυτό στο λέω γιατί προσωπικά στο φόρουμ αστειεύομαι και τρολλάρω τα πάντα,
αλλά σοβαρεύομαι σε βαθμό παρεξηγήσεως όταν πρόκειται να πάρω μέρος σε συζήτηση που αφορά το ΚΚΕ. :fico:


Μιας και τα χρονια περασαν, κι εχω αποτραβηχτει συνειδητα απο παλιους συντροφους,
εχω καιρο να συζητησω τετοια θεματα και θεωριες.
Αν εισαι ιδεολογος και μαχεσαι για το καλο της κοινωνιας, με τον τροπο που μπορεις και πιστευεις,
μολις αντιληφτεις τη δομη και την λειτουργια του Κομματος,
θελεις να φυγεις οσο πιο μακρυα γινεται.

Εμενα με βοηθησε οτι εζησα τα γεγονοτα της πτωσης του Τειχους, και της διαλυσης του ΚΚΕ.
Γιατι μολις σταματησαν να ερχονται τα ρουβλια, ενας ενας ολοι οι ''φωτισμενοι'' καθοδηγητες,
την εκαναν μ' ελαφρα πηδηματακια.

Κι εκει πειστηκα, οτι τελικα δεν ηταν και τοσο ανιδιοτελεις οι σκοποι τους.

Τελος παντων, δεν επαθα και τιποτα σοβαρο.
Ισα ισα που αφοσοιωθηκα στη δουλεια μου και μπορεσα να εχω μια αξιοπρεπη λιτη ζωη.
Και να γραφω στο εδω φορουμ, ανωνυμα :) :)

Σ' αυτο που λες για το Δημοκρατικο Συγκεντρωτισμο και τις διαφορες του Μαρξ με το Λενιν.
Στο συνεδριο του 1903, υπηρξε η διασπαση με τους Μενσεβικους του Μαρτοφ.
Η αιτια ηταν ακριβως αυτη. Ο Δημοκρατικος Συγκεντρωτισμος.
Αντιθετα ο Μαρτοφ ηταν πιο κοντα στην Μαρξιστικη θεωρια, γιατι επεμενε να ειναι ανοιχτη σε ολους η ηγετικη ομαδα.
Αυτο που σημερα θα λεγαμε Κεντρικη Επιτροπη.

Ενας αλλος λογος της διασπασης, ηταν οι συνεργασιες που επεδιωκε ο Μαρτοφ,
σε αντιθεση με το Λενιν, που ηθελε μονο προλεταριους επαναστατες.
Στο Κομμουνιστικο Μανιφεστο ομως, ολο το δευτερο κεφαλαιο αναλυει τις σχεσεις του κομμουνιστικο κομματος,
με άλλα κομματα, και πιθανες συνεργασιες.

Απο την ιστορια βλεπουμε, οτι η καταληψη της εξουσιας απο τους Μπολσεβικους του Λενιν, εφερε μεν τη δικτατορια του προλεταριατου,
ομως στη συνεχεια δεν εφερε τη διαλυση του, και την παραδοση της εξουσιας στο Λαο.
Αντ' αυτου, ο Δημοκρατικος Συγκεντρωτισμος του Λενιν, καταργησε κομματα και Συντακτικη Συνελευση,
δινοντας στοιχεια ολοκληρωτισμου στον προπομπο της Κεντρικης Επιτροπης, οπως την ξερουμε σημερα.

Επισης ο Μαρξ πιστευε οτι ο κομμουνισμος θα ελθει, ως αποτελεσμα του Ιστορικου Υλισμου,
σε μια βιομηχανικη-καπιταλιστικη χωρα, (εννοουσε την Αγγλια),
ωστε οι προλεταριοι να παρουν στα χερια τους τα μεσα παραγωγης και τα δικτυα διανομης των αγαθων.
Αντ' αυτου προεκυψε το δεσποτικο φεουδαρχικο Τσαρικο καθεστως.

Δηλαδη αν ο Λενιν ηταν ο ηγετης της Παρισινης Κομμουνας, με την αποφασιστικοτητα που ελυσε το θεμα της οικονομιας,
ισως ο υπαρκτος σοσιαλισμος-κομμουνισμος, να ηταν διαφορετικος.

Αυτα τα λιγα και σταματω εδω. Δε θελω αλλο.
Συγνωμη και για το προσωπικο υφος.

Μάλλον με όποιον καθοδηγητή καθίσης τέτοια φωτιση θα πάρεις. Ολη η ερμηνεία σου είναι εντελώς μηχανιστική, την διαλεκτική δεν την μελετήσατε; Αυτό το λέω για να μην πάω στα επιμέρους. Αναφερομαι μονο στο πνευμα της τοποθετησης σου.
0 .

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 03 Ιουν 2020, 12:11

Παυλος Γ. έγραψε:Δηλαδη μας λεει οτι, το δημοσιο αγαθο της ενεργειας, που μας το δινει η κρατικη ΔΕΗ,
θα περασει στα χερια ιδιωτικων συμφεροντων και μαλιστα ξενων.
Αν ειχαμε βγει απο την ΕΕ και το ευρω, και ειχαμε δικη μας ανεξαρτητη πολιτικη,
θα μπορουσε ποτε να συμβει αυτο ;
Επειδη ομως ειμαστε στην ΕΕ, γινεται μπροστα στα ματια μας, μερα μεσημερι.
Τι λεει ο Κος Κουτσουμπας γι αυτο ;
Τι λεει για την Φραπορτ, που με 28χιλ. ευρω μετοχικο κεφαλαιο, πηρε δανειο 1,5 δις ευρω απο τις εγχωριες τραπεζες,
με εγγυηση του ελληνικου δημοσιου, για ν' αγορασει τα 14 λιμανια κι αεροδρομια ;
Τι λεει ο κος Κουτσουμπας και τα πεφωτισμενα μελη της Κ.Ε. για το Υπερταμειο και την ΑΑΔΕ ;
Γιατι δεν εχουμε ανακοινωσει τη δικη μας ΑΟΖ, και γιατι δεν εχουμε διαμαρτυρηθει στον ΟΗΕ και στο ΝΑΤΟ για το συμφωνο Λιβυης-Τουρκιας ;

Ξερω, αυτα πεφτουν βαρια για την ηγεσια του κομματος.
Οι συνθηκες δεν ειναι ωριμες και ειναι ο καπιταλισμος ηλιθιε.
Αρκει να πεφτει η κομματικη αντιμισθια, και να μη μας ενοχλουν για τα δανεια.



λολ παρακολουθείς καθόλου τις θέσεις του κόμματος ή αναπαράγεις αυτά που λένε τα αστικά μέσα;
0 .

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 03 Ιουν 2020, 12:16

Παυλος Γ. έγραψε:
mister spooky έγραψε:
Αντιλαμβανεσαι όμως πως το κριτήριο που θέτεις δεν μπορεί να είναι αυθαίρετο;
Π.χ. έγινε καλύτερη η ζωή του κοσμου όταν ζουσε η αλικη βουγιουκλακη;
Αντιλαμβανεσαι ότι δεν μπορείς να θέτεις ως κριτήριο ότι αίτιο της καλης ζωης είναι η αλικη βουγιουκλακη; Το νόμισμα δεν αλλαζει την εκμεταλλευτικη φύση του καπιταλισμού.

Και φυσικά την περίοδο της οικοδόμησης του σοσιαλισμου η ζωή βελτιώθηκε αστρονομικά, τι να πουμε, απο έρευνα αμερικανικης υπηρεσιας στα 80ς που δεν ήταν και στα φορτε της ο σοβιετικος πολιτης ζουσε με 200 θερμιδες λιγοτερες απο τον αμερικανο, 3,200 ημηρεσίως. δεν το λες και λιγο. Να μη παμε στην εξαλιψη της παιδικης εργασιας στα ορυχεία, στον αναλφαβιστισμό.

Προφανώς και δεν παίζουν ρολο οι προθέσεις. Στην πράξη λοιπόν ο κεντρικος σχεδιασμος στην σοσιαλιστικη οικοδομηση πήρε τον άνθρωπο απο το χέρι, που σκαλιζε τη γη με την ξυλινη αξίνα, και μέσα σε λιγότερο από ένα ιωβηλαίο τον έβγαλε στο διάστημα. Η ανθρωπότητα έκανε, ας μη πούμε άλματα, τεραστια βήματα προς τα μπρος.



Το ποσο καλη ηταν η ζωη στο παλαι ποτε ανατολικο μπλοκ, το γνωριζω απο πρωτο χερι.
Ειχα την τυχη-ατυχια, να πηγαινω τακτικα σε Γιουγκοσλαβια και Βουλγαρια, για επαγγελματικους λογους,
την εποχη του υπαρκτου.
Γυριζοντας στην Ελλαδα, ενιωθα οτι ειμαι ευλογημενος που γεννηθηκα εδω.

Και; ειπες να συγκρίνουμε αν ο σοσιαλισμος καλυτερευσε την ζωή τους. Δουλευαν τα παιδακια στα ορυχεία επι σοσιαλισμου, το ωραριο εργασίας ποιο ήταν;
0 .

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13629
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 03 Ιουν 2020, 12:19

mister spooky έγραψε:
Παυλος Γ. έγραψε:
Μιας και τα χρονια περασαν, κι εχω αποτραβηχτει συνειδητα απο παλιους συντροφους... [.....]



Μάλλον με όποιον καθοδηγητή καθίσεις τέτοια φωτιση θα πάρεις. Ολη η ερμηνεία σου είναι εντελώς μηχανιστική, την διαλεκτική δεν την μελετήσατε; Αυτό το λέω για να μην πάω στα επιμέρους. Αναφερομαι μονο στο πνευμα της τοποθετησης σου.


Δεν πειράζει ρε σπούκυ.
Οι ''ανανήψαντες'' διαχρονικά έχουν έναν ιδιαίτερο, αλλά πάντα κοινό μεταξύ τους, τρόπο αντίληψης των θέσεων του ΚΚΕ. :D
0 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 03 Ιουν 2020, 12:25

Ραν ταν πλαν έγραψε:
mister spooky έγραψε:

Μάλλον με όποιον καθοδηγητή καθίσεις τέτοια φωτιση θα πάρεις. Ολη η ερμηνεία σου είναι εντελώς μηχανιστική, την διαλεκτική δεν την μελετήσατε; Αυτό το λέω για να μην πάω στα επιμέρους. Αναφερομαι μονο στο πνευμα της τοποθετησης σου.


Δεν πειράζει ρε σπούκυ.
Οι ''ανανήψαντες'' διαχρονικά έχουν έναν ιδιαίτερο, αλλά πάντα κοινό μεταξύ τους, τρόπο αντίληψης των θέσεων του ΚΚΕ. :D

Πολλες φορές, οπως φάνηκε, δεν έχουν γνώση καν των θέσεων.
0 .

Άβαταρ μέλους
Θανάσης
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 252

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό Θανάσης » 03 Ιουν 2020, 12:39

ο κοινοβουλευτισμός, ένα κόμμα που συμμετέχει σε εκλογές, κάτι που έχει παγκοσμίως απαξιωθεί στα μάτια του κόσμου, και παραδοθεί στα χέρια των αγορών, μπορεί να είναι όχημα αποτελεσματικό σήμερα;
0 .

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 03 Ιουν 2020, 13:53

Θανάσης έγραψε:ο κοινοβουλευτισμός, ένα κόμμα που συμμετέχει σε εκλογές, κάτι που έχει παγκοσμίως απαξιωθεί στα μάτια του κόσμου, και παραδοθεί στα χέρια των αγορών, μπορεί να είναι όχημα αποτελεσματικό σήμερα;

για πιο πραγμα να είναι όχημα;
για προπαγάνδα μια χαρά είναι
0 .

Παυλος Γ.
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1061

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό Παυλος Γ. » 04 Ιουν 2020, 06:57

mister spooky έγραψε:
Παυλος Γ. έγραψε:
Μιας και τα χρονια περασαν, κι εχω αποτραβηχτει συνειδητα απο παλιους συντροφους,
εχω καιρο να συζητησω τετοια θεματα και θεωριες.
Αν εισαι ιδεολογος και μαχεσαι για το καλο της κοινωνιας, με τον τροπο που μπορεις και πιστευεις,
μολις αντιληφτεις τη δομη και την λειτουργια του Κομματος,
θελεις να φυγεις οσο πιο μακρυα γινεται.

Εμενα με βοηθησε οτι εζησα τα γεγονοτα της πτωσης του Τειχους, και της διαλυσης του ΚΚΕ.
Γιατι μολις σταματησαν να ερχονται τα ρουβλια, ενας ενας ολοι οι ''φωτισμενοι'' καθοδηγητες,
την εκαναν μ' ελαφρα πηδηματακια.

Κι εκει πειστηκα, οτι τελικα δεν ηταν και τοσο ανιδιοτελεις οι σκοποι τους.

Τελος παντων, δεν επαθα και τιποτα σοβαρο.
Ισα ισα που αφοσοιωθηκα στη δουλεια μου και μπορεσα να εχω μια αξιοπρεπη λιτη ζωη.
Και να γραφω στο εδω φορουμ, ανωνυμα :) :)

Σ' αυτο που λες για το Δημοκρατικο Συγκεντρωτισμο και τις διαφορες του Μαρξ με το Λενιν.
Στο συνεδριο του 1903, υπηρξε η διασπαση με τους Μενσεβικους του Μαρτοφ.
Η αιτια ηταν ακριβως αυτη. Ο Δημοκρατικος Συγκεντρωτισμος.
Αντιθετα ο Μαρτοφ ηταν πιο κοντα στην Μαρξιστικη θεωρια, γιατι επεμενε να ειναι ανοιχτη σε ολους η ηγετικη ομαδα.
Αυτο που σημερα θα λεγαμε Κεντρικη Επιτροπη.

Ενας αλλος λογος της διασπασης, ηταν οι συνεργασιες που επεδιωκε ο Μαρτοφ,
σε αντιθεση με το Λενιν, που ηθελε μονο προλεταριους επαναστατες.
Στο Κομμουνιστικο Μανιφεστο ομως, ολο το δευτερο κεφαλαιο αναλυει τις σχεσεις του κομμουνιστικο κομματος,
με άλλα κομματα, και πιθανες συνεργασιες.

Απο την ιστορια βλεπουμε, οτι η καταληψη της εξουσιας απο τους Μπολσεβικους του Λενιν, εφερε μεν τη δικτατορια του προλεταριατου,
ομως στη συνεχεια δεν εφερε τη διαλυση του, και την παραδοση της εξουσιας στο Λαο.
Αντ' αυτου, ο Δημοκρατικος Συγκεντρωτισμος του Λενιν, καταργησε κομματα και Συντακτικη Συνελευση,
δινοντας στοιχεια ολοκληρωτισμου στον προπομπο της Κεντρικης Επιτροπης, οπως την ξερουμε σημερα.

Επισης ο Μαρξ πιστευε οτι ο κομμουνισμος θα ελθει, ως αποτελεσμα του Ιστορικου Υλισμου,
σε μια βιομηχανικη-καπιταλιστικη χωρα, (εννοουσε την Αγγλια),
ωστε οι προλεταριοι να παρουν στα χερια τους τα μεσα παραγωγης και τα δικτυα διανομης των αγαθων.
Αντ' αυτου προεκυψε το δεσποτικο φεουδαρχικο Τσαρικο καθεστως.

Δηλαδη αν ο Λενιν ηταν ο ηγετης της Παρισινης Κομμουνας, με την αποφασιστικοτητα που ελυσε το θεμα της οικονομιας,
ισως ο υπαρκτος σοσιαλισμος-κομμουνισμος, να ηταν διαφορετικος.

Αυτα τα λιγα και σταματω εδω. Δε θελω αλλο.
Συγνωμη και για το προσωπικο υφος.

Μάλλον με όποιον καθοδηγητή καθίσης τέτοια φωτιση θα πάρεις. Ολη η ερμηνεία σου είναι εντελώς μηχανιστική, την διαλεκτική δεν την μελετήσατε; Αυτό το λέω για να μην πάω στα επιμέρους. Αναφερομαι μονο στο πνευμα της τοποθετησης σου.


Κοιταξε συντροφε,
σαν νεος εχεις τις δικες σου αυταπατες και ψευδαισθησεις, εισαι ενθουσιωδης και γενικα ατομο της δρασης.
Ειναι καποια πραγματα ομως, που αναβουν το κοκκινο λαμπακι του συναγερμου.
Αυτο ηταν η οικουμενικη και στη συνεχεια η συγκυβερνηση του 1989.
Η τοτε διασπαση φανταζε οτι ειχε αυτη την αιτια.
Λαθος.
Ηταν η περεστροικα και η γκλασνοστ, που σήμαινε το τελος του υπαρκτου.
Αυτο ειχε ως συνεπεια να σταματησουν να ερχονται τα ρουβλια.

Καθομαι και σκεφτομαι τι απεγιναν αυτοι που εφυγαν απο το Κομμα ;
Ας πουμε ο πολυς Νικος Κοτζιας.
Ή ο λογογραφος του Χαριλαου, Μιμης Ανδρουλακης.
Ή ο παραλιγο χαλιφης Γιαννης Δραγασακης.
Βαλε και τα ονοματα των Λαφαζανη, Βαλαβανη, Χουντή, Σταθακη, Στρατουλη.

Αμεσως εχουμε πρωτοκλασατους υπουργους του Συριζα και των μνημονιων. (Εξαιρεση ο αντιμνημονιακος Λαφαζανης).
Ενας μαλιστα εισηγηθηκε και υπεγραψε την συνθηκη των Πρεσπων.
Για τετοια ανιδιοτελεια και αγαπη στην πατριδα και στο εργατικο κινημα μιλαμε.

Κι αυτοι που εμειναν πισω, τεθηκαν υπο των εντολων της χρυσης μετριοτητας της Αλεκας.
Μονο τοσους μπορουσε να συντηρει το κομμα απο τον κρατικο προυπολογισμο.
Γι αυτο και το ταβανι του 5%-6%
Ξυλινη γλωσσα, κι ακομα πιο ξυλινη επιχειρηματολογια.

Ξερω, βλεπω τα πραγματα μηχανιστικα και δεν προχωρω στη διαλεκτικη. Ευτυχως.
1 .

Παυλος Γ.
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1061

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό Παυλος Γ. » 04 Ιουν 2020, 07:31

mister spooky έγραψε:
Παυλος Γ. έγραψε:Δηλαδη μας λεει οτι, το δημοσιο αγαθο της ενεργειας, που μας το δινει η κρατικη ΔΕΗ,
θα περασει στα χερια ιδιωτικων συμφεροντων και μαλιστα ξενων.
Αν ειχαμε βγει απο την ΕΕ και το ευρω, και ειχαμε δικη μας ανεξαρτητη πολιτικη,
θα μπορουσε ποτε να συμβει αυτο ;
Επειδη ομως ειμαστε στην ΕΕ, γινεται μπροστα στα ματια μας, μερα μεσημερι.
Τι λεει ο Κος Κουτσουμπας γι αυτο ;
Τι λεει για την Φραπορτ, που με 28χιλ. ευρω μετοχικο κεφαλαιο, πηρε δανειο 1,5 δις ευρω απο τις εγχωριες τραπεζες,
με εγγυηση του ελληνικου δημοσιου, για ν' αγορασει τα 14 λιμανια κι αεροδρομια ;
Τι λεει ο κος Κουτσουμπας και τα πεφωτισμενα μελη της Κ.Ε. για το Υπερταμειο και την ΑΑΔΕ ;
Γιατι δεν εχουμε ανακοινωσει τη δικη μας ΑΟΖ, και γιατι δεν εχουμε διαμαρτυρηθει στον ΟΗΕ και στο ΝΑΤΟ για το συμφωνο Λιβυης-Τουρκιας ;

Ξερω, αυτα πεφτουν βαρια για την ηγεσια του κομματος.
Οι συνθηκες δεν ειναι ωριμες και ειναι ο καπιταλισμος ηλιθιε.
Αρκει να πεφτει η κομματικη αντιμισθια, και να μη μας ενοχλουν για τα δανεια.



λολ παρακολουθείς καθόλου τις θέσεις του κόμματος ή αναπαράγεις αυτά που λένε τα αστικά μέσα;


Αλλη μια κλασικη ομιλια του συντροφου Κουτσουμπα. (Το δευτερο βιντεο.)
Οι αντιλαικες θεσεις της κυβερνησης,
η επιθεση του καπιταλισμου,
το στριμωγμα των λαικων στρωματων,

Δηλαδη, καταγραφει την επικαιροτητα και το ξεπουλημα της χωρας, χωρις να κατονομαζει τους υπευθυνους,
και κυριως χωρις να προτεινει λυσεις.
5.000 χιλ. εργαζομενοι θα χασουν τις θεσεις τους, μετα το κλεισιμο των εργοστασιων στην Πτολεμαιδα.
Κι ο Κουτσουμπας λεει, για κοινωνικη ιδιοκτησια των συγκεντρωμενων μεσων παραγωγης, αντισταση στον εργασιακο μεσαιωνα,
αυξησεις μισθων, 7ωρο, πενθημερο, 35ωρο.

Ολ' αυτα εχουν ονοματεπωνυμο και λεγονται μνημονια (κι αυτοι που τα ψηφισαν), Ε.Ε. (κι αυτοι που την στηριζουν),
μεταρυθμισεις (δηλαδη ξεπουλημα) εκτελωντας τις επιταγες της Τροικας.
Ποιος ειναι ο τοποτηρητης της τροικας στην Ελλαδα ;
Γιατι δεν εχει αναφερει ουτε μια φορα το ονομα Στουρναρας ο συντροφος Κουτσουμπας ;
Και γιατι στην ψηφοφορια για την ανανεωση του Στουρναρα, στη θεση του κεντρικου τραπεζιτη, το ΚΚΕ ψηφισε ''παρων'' ;
Που σημαινει νεα δανεια απο τον ΕΜΣ και νεο μνημονιο. (Να γιατι θα κλεισουν τα εργοστασια).
https://parallaximag.gr/epikairotita/th ... o-mnimonio
0 .

Παυλος Γ.
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1061

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό Παυλος Γ. » 04 Ιουν 2020, 07:47

Ραν ταν πλαν έγραψε:
mister spooky έγραψε:

Μάλλον με όποιον καθοδηγητή καθίσεις τέτοια φωτιση θα πάρεις. Ολη η ερμηνεία σου είναι εντελώς μηχανιστική, την διαλεκτική δεν την μελετήσατε; Αυτό το λέω για να μην πάω στα επιμέρους. Αναφερομαι μονο στο πνευμα της τοποθετησης σου.


Δεν πειράζει ρε σπούκυ.
Οι ''ανανήψαντες'' διαχρονικά έχουν έναν ιδιαίτερο, αλλά πάντα κοινό μεταξύ τους, τρόπο αντίληψης των θέσεων του ΚΚΕ. :D



Βρε το ΚΚΕ εχει βαλει την κασετα και παιζει και μιλας για ανανηψαντες ;
Παραδειγμα. https://blogs.sch.gr/dtampouris/2013/10 ... %BD%CE%B1/

Η πολυμορφη και πλουσια εμπειρια, αλλά και η πραγματωση των στοχων που εχουμε θεσει,
αποτελουν μια πολυ σημαντικη βαση για ενα γενικοτερο συστημα πλατειας συμμετοχης.

Τραγουδακι.
https://www.youtube.com/watch?v=RidPJkzsGaw
0 .


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”