ο εθνικισμος στην ελλαδα

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 13 Μάιος 2018, 16:16

το υπαρχον κλιμα διαδοχε θα αντιστραφει οταν το θελησουν οι ιδιοι
1) απο και σε θεματα εργασιας --σε ποσους ξενους θα δωσουν εργασια ;
και για ποσο καιρο η οικονομια θα πηγαινει τραινο;
2) και για λογους ασφαλειας
με γενικοτερο πλανο να αφορα ολους τους πολιτες

δηλαδη θα κορεσθουν καποτε και θα αρχισουν να πυροβολουν τις βαρκες
αυτο θα γινει καποια στιγμη
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 13 Μάιος 2018, 16:22

Λαχουρένιος έγραψε:Αντιφασκεις, απο την στιγμη που καθε σοβαρο κρατος εφαρμοζει το πινακακι δεν υπαρχει λογος να μιλαμε για εθνικισμο εκτος και αν θεωρεις ολα τα κρατη του κοσμου εθνικιστικα.


δεν ξερω τι δεν ειπε ο ολντι ή τι κρυβει στο μυαλο του
απο αυτα που εγραψε εδω διεκρινα μια σαφηνεια μεγαλυτερη απο ολους
μας ειπε οτι θελει απλα να λειτουργει το κρατος και οι νομοι
δηλαδη οπως το κλεψιμο των ταμειων
χρηματιστηριο -δεν νοειται πρωθυπουργος να λεει παιξτε αφοβα
ή τον τροπο που μας βαλανε στα μνημονια κλπ κλπ κλπ
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 13 Μάιος 2018, 16:23

nemo έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Αντιφασκεις, απο την στιγμη που καθε σοβαρο κρατος εφαρμοζει το πινακακι δεν υπαρχει λογος να μιλαμε για εθνικισμο εκτος και αν θεωρεις ολα τα κρατη του κοσμου εθνικιστικα.


δεν ξερω τι δεν ειπε ο ολντι ή τι κρυβει στο μυαλο του
απο αυτα που εγραψε εδω διεκρινα μια σαφηνεια μεγαλυτερη απο ολους
μας ειπε οτι θελει απλα να λειτουργει το κρατος και οι νομοι
δηλαδη οπως το κλεψιμο των ταμειων
χρηματιστηριο -δεν νοειται πρωθυπουργος να λεει παιξτε αφοβα
ή τον τροπο που μας βαλανε στα μνημονια κλπ κλπ κλπ


Ουτε αυτο ειναι αποκλειστικο του εθνικισμου. Τελος παντων με καλυψε ο Ρεκλαμας 1-2 σελιδες πισω.
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 13 Μάιος 2018, 16:34

Λαχουρένιος έγραψε:
Ουτε αυτο ειναι αποκλειστικο του εθνικισμου. Τελος παντων με καλυψε ο Ρεκλαμας 1-2 σελιδες πισω.


τωρα εγραψες σωστα ... ειναι γιατι εμεις εδω στο ελαντα εννοουμε αλλα πραγματα
για τον εθνικισμο και εγω αν προσεξες δεν μιλησα ακομη
γιατι ακριβως ή μαλλον να το πω λιγο διαφορετικα ποσοι κομμουνισμοι υπαρχουν;
εσυ θα μου πεις ενας καποιος αλλος θα πει δυο ή και καποιος αλλος
θα τονισει καποια διαφορα απο αυτο που εχεις εσυ στο νου σου
επισης αλλα πραγματα ειχε ο λενιν στο μυαλο και αλλα πραγματα εφηρμοσε ο σταλιν
ο μαο κλπ

το ιδιο πραγμα και χειροτερα ειναι και για τον εθνικισμο αλλος το εννοει να αρχιζει
απο την απελευθερωση αλλος απο την αρχαια ελλαδα αλλος δεν θελει τον χριστιανισμο
αλλος λεει για μεταξα και ουτω καθεξης
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 13 Μάιος 2018, 19:16

Διάδοχος έγραψε:
Τα σοβαρα κρατη ειναι εθνικστικα


Τα σοβαρά κράτη του πλανήτη είναι η Νορβηγία, η Σουηδία, ο Καναδας, η Αυστραλία, και είναι κάπως έτσι:


ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


:)

Ολα αυτα τα κρατη , ειναι γεωπολιτικα ανεξαρτητα και δεν εχουν διπλα τους Τουρκιες και Βαλκανια ... Ιδιαιτερα Καναδας και ΗΠΑ , περικλειονται απο 2 ωκεανους και ειναι σε ασφαλη συνορα...
Οποτε εχουν την πολυτελεια να κρινουν τι τους συμφερει εθνικα και να το κανουν ...
Περιεργως δεν μου εβαλες καμμια αναλογη φωτο απο την Κινα ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 13 Μάιος 2018, 19:30

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα


Αντίπαλός του στις προσεχείς εκλογές:

Last fall, Jagmeet Singh made history by becoming the first Sikh man to lead one of Canada’s three major political parties. Singh is only 38 years old, a lawyer, and a practicing Sikh man. He is the son of two Indian immigrants. Singh is now positioned to go head to head against Prime Minister Justin Trudeau in Canada’s 2019 federal election.

Εικόνα


Έτσι είναι τα σοβαρά κράτη με υψηλή ποιότητα ζωής.


ΥΓ
Τα υπογλώσσια κοντά για να μην έχουμε τίποτε ντράβαλα.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 13 Μάιος 2018, 19:33

Η Ελλαδα εχει κανει πολλα βηματα την τελευταια 5ετια με το αντιρατσιστικο και το συμφ. συμβιωσης για ομοφυλοφιλους. Σε 20 χρονια απο τωρα θα αποκτησουν δικαιωμα ψηφου ανθρωποι που οταν γεννηθηκαν ηταν ηδη θεσπισμενα αυτα οποτε θα τους φαινεται φυσικο ο,τι κομμα και αν ψηφιζουν.
Ειμαι αισιοδοξος.
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 13 Μάιος 2018, 19:50

Λαχουρένιος έγραψε:Η Ελλαδα εχει κανει πολλα βηματα την τελευταια 5ετια με το αντιρατσιστικο και το συμφ. συμβιωσης για ομοφυλοφιλους. Σε 20 χρονια απο τωρα θα αποκτησουν δικαιωμα ψηφου ανθρωποι που οταν γεννηθηκαν ηταν ηδη θεσπισμενα αυτα οποτε θα τους φαινεται φυσικο ο,τι κομμα και αν ψηφιζουν.
Ειμαι αισιοδοξος.

Εγώ αν δεν δω Πρωθυπουργό να πηγαίνει στο Μπαϊράμι σε τζαμί στην Αθήνα και να τρώει παρέα ή να να κάνει high-fives σε παρέλαση γκέη, αν η ευρύτερη αριστερά δεν συγκεντρώνει συνολικά 55%+, κόμμα με 18% δεν έχει αρχηγό Ινδό με ελληνική υπηκοότητα και αν δεν υπάρχει αυτονομιστικό κόμμα με 5%, όπως στον υπέροχο Καναδά, λέω να μην αισιοδοξήσω.


https://en.wikipedia.org/wiki/Opinion_p ... l_election
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 13 Μάιος 2018, 20:55

Διάδοχος έγραψε:
Έτσι είναι τα σοβαρά κράτη με υψηλή ποιότητα ζωής.


ΥΓ
Τα υπογλώσσια κοντά για να μην έχουμε τίποτε ντράβαλα.


:)

Δεν υπαρχει λογος για υπογλωσσια ... Μιλαμε για διαφορετικα πραγματα και καταστασεις ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 13 Μάιος 2018, 20:58

Λαχουρένιος έγραψε:Η Ελλαδα εχει κανει πολλα βηματα την τελευταια 5ετια με το αντιρατσιστικο και το συμφ. συμβιωσης για ομοφυλοφιλους. Σε 20 χρονια απο τωρα θα αποκτησουν δικαιωμα ψηφου ανθρωποι που οταν γεννηθηκαν ηταν ηδη θεσπισμενα αυτα οποτε θα τους φαινεται φυσικο ο,τι κομμα και αν ψηφιζουν.
Ειμαι αισιοδοξος.


:)

Κατα ποσο αυτα τα βηματα συμβαδιζουν , με τα εθνικα συμφεροντα οπως περιγραφονται στον πινακα που εβαλα ;;

Εαν διαφωνεις με τον πινακα που εβαλα , γραψε τα δικα σου ...εθνικα συμφεροντα ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”