ο εθνικισμος στην ελλαδα

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 13 Μάιος 2018, 21:25

oldjedi έγραψε:Κατα ποσο αυτα τα βηματα συμβαδιζουν , με τα εθνικα συμφεροντα οπως περιγραφονται στον πινακα που εβαλα ;;

Εαν διαφωνεις με τον πινακα που εβαλα , γραψε τα δικα σου ...εθνικα συμφεροντα ...


Με τον αντιρατσιστικο μπαινει φρενο στην ναζιστικη προπαγανδα και την ρητορικη μισους περιθωριακων στοιχειων. Αυτο μεταφραζεται σε μεγαλυτερη ασφαλεια των πολιτων και κοινωνικη ειρηνη.

Με το συμφωνο συμβιωσης διευρυνονται τα δικαιωματα σημαντικης μεριδας συμπολιτων μας. Εκει που διαφωνω ειναι με την αναδοχη απο γκει.

Ο πινακας που εβαλες μιλαει για προστασια της αξιοπρεπειας, της τιμης και της ελευθεριας μεταξυ των αλλων και ο αντιρατσιστικος εκει εμπιπτει.
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 13 Μάιος 2018, 21:28

oldjedi έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Η Ελλαδα εχει κανει πολλα βηματα την τελευταια 5ετια με το αντιρατσιστικο και το συμφ. συμβιωσης για ομοφυλοφιλους. Σε 20 χρονια απο τωρα θα αποκτησουν δικαιωμα ψηφου ανθρωποι που οταν γεννηθηκαν ηταν ηδη θεσπισμενα αυτα οποτε θα τους φαινεται φυσικο ο,τι κομμα και αν ψηφιζουν.
Ειμαι αισιοδοξος.


:)

Κατα ποσο αυτα τα βηματα συμβαδιζουν , με τα εθνικα συμφεροντα οπως περιγραφονται στον πινακα που εβαλα ;;

Εαν διαφωνεις με τον πινακα που εβαλα , γραψε τα δικα σου ...εθνικα συμφεροντα ...

Ολντ

Κοινωνική ειρήνη και εστιασμός στα σημαντικά θέματα.

Δεν είναι δυνατόν το 2018 να ασχολούμαστε με τον Τζέησον-Αντιγόνη ή το αν θα απελάσουμε όλους τους μετανάστες και θα ζήσουμε σε μια αμιγώς βλαχαρβανιτικη κοινωνία όπως τότε που ο ΕΛ έτρεχε με τα κοντοπαντέλονα ξυπόλητος στις αλάνες, ξυρισμένος με την ψιλή για να μην πιάνει ψείρα.

Η χώρα έχει άλλα προβλήματα, όπως πχ έλλειψη λειτουργικής ταυτότητας και οράματος τον 21ο αιώνα.

Όποιος δεν προσαρμόζεται, εξαφανίζεται.
1 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 13 Μάιος 2018, 21:41

Διάδοχος έγραψε:Κοινωνική ειρήνη και εστιασμός στα σημαντικά θέματα.

Δεν είναι δυνατόν το 2018 να ασχολούμαστε με τον Τζέησον-Αντιγόνη ή το αν θα απελάσουμε όλους τους μετανάστες και θα ζήσουμε σε μια αμιγώς βλαχαρβανιτικη κοινωνία όπως τότε που ο ΕΛ έτρεχε με τα κοντοπαντέλονα ξυπόλητος στις αλάνες, ξυρισμένος με την ψιλή για να μην πιάνει ψείρα.

Η χώρα έχει άλλα προβλήματα, όπως πχ έλλειψη λειτουργικής ταυτότητας και οράματος τον 21ο αιώνα.

Όποιος δεν προσαρμόζεται, εξαφανίζεται.


Αν και συμφωνω με το ποστ σου, πιστευω πως οι ΗΠΑ ειναι εξαιρεση στον κανονα. Εκει αν και ειναι ανεπτυγμενη κοινωνια, τετοια ζητηματα ειναι ψηλα στην ατζεντα. Βεβαια και εκει εχουν πιο προοδευτικη κοινωνικη νομοθεσια απ'οτι εμεις, με εξαιρεση την οπλοκατοχη.
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 13 Μάιος 2018, 21:51

Εγώ ξέρω ότι αν ποτέ χρειαστεί, οι Καναδοί γκέη θα κάνουν θυσίες για το κράτος τους, γιατί το κράτος τους είναι σέξι και τους κάνει να αισθάνονται άνετα. Όποιος το πειράξει, θα τον πιάσουν απο το μαλλί και θα του το βγάλουν τρίχα-τρίχα.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 13 Μάιος 2018, 21:54

Λογικα τρολλαρεις, αρα πραγματι ακομα και αν το δεις απο εθνικιστικη σκοπια, δεν εχει κανενα λογο το κρατος να εχει σαν πολιτη δευτερης κατηγοριας εναν ελληνα που ειναι γενικα τιμιος, δουλευει, πληρωνει φορους κλπ απλως γιατι ειναι γκει.

Μπορω να καταλαβω μεχρι ενος σημειου τις ανησυχιες για το μεταναστευτικο, αλλα η λογικη των ακροδεξιων να στοχοποιουν τους γκει λογω των προτιμησεων τους ειναι αυτοκτονικη γιατι αποξενωνει ενα τμημα του εθνους απο το υπολοιπο και μειωνει την συνοχη του.

Νομιζω ενας βασικος λογος δηλαδη που τετοιες φιλελευθερες ατζεντες προωθουνται τις τελευταιες δεκαετιες ειναι αυτος: μειωνεται στο ελαχιστο η δυσαρεσκεια για μη οικονομικους λογους (λογω περιθωριοποιησης με βαση το χρωμα, το θρησκευμα κοκ) και αυξανεται η κοινωνικη συνοχη και πιστη προς το κρατος μειωνοντας τις πιθανοτητες για εξεγερσεις στο ελαχιστο

Ειναι μια κινηση που εχει μονο πλεονεκτηματα για το κρατος. Σιγουρα το συντηρητικο κομματι του πληθυσμου θα τσινισει αλλα η δυσαρεσκεια τους δε συγκρινεται με εκεινη του περιθωριοποιημενου. Ο δευτερος ειναι σαφως πιο επικινδυνος.
0 .

stavmanr
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3379

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό stavmanr » 13 Μάιος 2018, 22:11

oldjedi έγραψε:
stavmanr έγραψε:Ο εθνικισμός έχει τόσο νόημα στον ανθρώπινο πολιτισμό, όσο νόημα έχει το κατούρημα ενός σκύλου στο δέντρο για μία παρτίδα σκάκι.


:)

Με την απλη διαφορα οτι το κατουρημα ειναι μια καθημερινη αναγκη , απαραιτητη για την επιβιωση του σκυλου , ενω ο ανθρωπος , αν δεν παιξει ποτε στην ζωη του σκακι ,δεν προκειται να παθει κατι ...
Μην γραφετε ανοησιες , μονο και μονο για να εκφρασετε την αντιθεση σας ...

Ολντ


Δεν έχεις καταλάβει ότι το κατούρημα των σκύλων στο ΔΕΝΤΡΟ δεν έχει σχέση με την καθημερινή τους ανάγκη; Ουράνε κάθε τρία λεπτά σε νέο δέντρο. Λες να πασχουν από συχνουρία;

Ξανασκέψου λοιπόν αυτό που έγραψα και θα διαβάσω τις ενστάσεις σου. :)
0 .

stavmanr
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3379

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό stavmanr » 13 Μάιος 2018, 22:14

nemo έγραψε:stavmanr για δωσε ενα παραδειγμα πχ..σε αντιθεση απο αυτο που λες
και εδω μια μικρη παρατηρηση δεν γραφουμε για να την πει ο ενας στον αλλον
ξανα πχ..δεν σε αρεσει ο εθνικισμος για τους χ,ψ, λογους λογους
κανενα προβλημα απλως δωσε ενα συστημα που κατα την γνωμη σου
ειναι το καλυτερο για τους εξης λογους δηλαδη να εξηγησεις το γιατι


Νομίζω ότι έδωσα το καλύτερο παράδειγμα που μπορεί να δοθεί...
Ο εθνικισμός εκφράζει τα πιο ποταπά και ζωώδη ένστικτα του ανθρώπου.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 13 Μάιος 2018, 22:15

stavmanr έγραψε:
Δεν έχεις καταλάβει ότι το κατούρημα των σκύλων στο ΔΕΝΤΡΟ δεν έχει σχέση με την καθημερινή τους ανάγκη; Ουράνε κάθε τρία λεπτά σε νέο δέντρο. Λες να πασχουν από συχνουρία;

Ξανασκέψου λοιπόν αυτό που έγραψα και θα διαβάσω τις ενστάσεις σου. :)


Συσχετιζεις τα συνορα με το μαρκαρισμα περιοχων των σκυλων αν καταλαβα καλα?
0 .

stavmanr
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3379

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό stavmanr » 13 Μάιος 2018, 22:16

Διάδοχος έγραψε:
oldjedi έγραψε:
:)

Κατα ποσο αυτα τα βηματα συμβαδιζουν , με τα εθνικα συμφεροντα οπως περιγραφονται στον πινακα που εβαλα ;;

Εαν διαφωνεις με τον πινακα που εβαλα , γραψε τα δικα σου ...εθνικα συμφεροντα ...

Ολντ

Κοινωνική ειρήνη και εστιασμός στα σημαντικά θέματα.

Δεν είναι δυνατόν το 2018 να ασχολούμαστε με τον Τζέησον-Αντιγόνη ή το αν θα απελάσουμε όλους τους μετανάστες και θα ζήσουμε σε μια αμιγώς βλαχαρβανιτικη κοινωνία όπως τότε που ο ΕΛ έτρεχε με τα κοντοπαντέλονα ξυπόλητος στις αλάνες, ξυρισμένος με την ψιλή για να μην πιάνει ψείρα.

Η χώρα έχει άλλα προβλήματα, όπως πχ έλλειψη λειτουργικής ταυτότητας και οράματος τον 21ο αιώνα.

Όποιος δεν προσαρμόζεται, εξαφανίζεται.


Αυτό το ν μπορεί να σου φέρει μέχρι και αντιρατσιστική καταγγελία.
Το ίδιο το Τζέισον αυτοπροσδιορίζεται ως ΤΟ. Ουδέτερο. ;)
0 .

stavmanr
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3379

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό stavmanr » 13 Μάιος 2018, 22:16

Λαχουρένιος έγραψε:
stavmanr έγραψε:
Δεν έχεις καταλάβει ότι το κατούρημα των σκύλων στο ΔΕΝΤΡΟ δεν έχει σχέση με την καθημερινή τους ανάγκη; Ουράνε κάθε τρία λεπτά σε νέο δέντρο. Λες να πασχουν από συχνουρία;

Ξανασκέψου λοιπόν αυτό που έγραψα και θα διαβάσω τις ενστάσεις σου. :)


Συσχετιζεις τα συνορα με το μαρκαρισμα περιοχων των σκυλων αν καταλαβα καλα?


Τα έθνη δεν έχουν σύνορα. Τα κράτη έχουν. ;)
Και οι σκύλοι δεν έχουν σύνορα. Έχουν περιοχές επιρροής οι οποίες αυξομειώνονται ανάλογα με το κατούρημα.

Κανείς εθνικιστής δεν ήταν ποτέ ευχαριστημένος με τα σύνορά του και με τους ομοεθνείς του. Πχ. ο Χίτλερ δεν θα σταματούσε ούτε στη σελήνη, και φυσικά θα έσφαζε πρώτα από όλους τους δικούς του, όπως κι έκανε (στέλοντάς τους να σκοτωθούν στα μέτωπα χωρίς λόγο).
0 .


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”