σχόλιο 105
....ανοίγω το θεμα <<ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;>>....σε αντιδιαστολη με τα διασημα <ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ > του Λενιν και Τσερνιτσεφσκυ....
ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3214
Re: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
-
- Supreme poster
- Δημοσιεύσεις: 16516
Re: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
εγραψα και εξαφανισθηκε θα γραψω κατι αλλο αργοτερα
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
-
- Kalamata Lover
- Δημοσιεύσεις: 13120
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΥΘΗΡΑ έγραψε:σχόλιο 105
....ανοίγω το θεμα <<ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;>>....σε αντιδιαστολη με τα διασημα <ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ > του Λενιν και Τσερνιτσεφσκυ....
0 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3727
- Τοποθεσία: space
-
- Supreme poster
- Δημοσιεύσεις: 16516
Re: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ρε παπαρες ; οσο σας τρωει η ζηλια εμεις θα τα αναπτυξουμε και ιδου
μυθηρα εχεις παρει τιποτα απο αυτα που μεταφερω ;
Κύριο άρθρο: Τέταρτος τρόπος
Ο Gurdjieff υποστήριξε ότι πολλές από τις υπάρχουσες μορφές θρησκευτικής και πνευματικής παράδοσης στη Γη είχαν χάσει τη σύνδεση με το αρχικό νόημα και τη ζωτικότητά τους και έτσι δεν μπορούσαν πλέον να υπηρετούν την ανθρωπότητα με τον τρόπο που είχε προβλεφθεί κατά την έναρξή τους. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι δεν κατάφεραν να συνειδητοποιήσουν τις αλήθειες των αρχαίων διδασκαλιών και αντ 'αυτού γινόταν όλο και περισσότερο σαν αυτοματοποιημένα, επιρρεπείς στον έλεγχο από το εξωτερικό και όλο και περισσότερο ικανοί για κατά τα άλλα αδιανόητες πράξεις μαζικής ψύχωσης όπως ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος . Στην καλύτερη περίπτωση, οι διάφορες φυλές και τα σχολεία που επιβίωσαν θα μπορούσαν να προσφέρουν μόνο μια μονόπλευρη ανάπτυξη, η οποία δεν είχε ως αποτέλεσμα έναν πλήρως ολοκληρωμένο άνθρωπο.
Σύμφωνα με τον Gurdjieff, μόνο μία διάσταση από τις τρεις διαστάσεις του ατόμου - δηλαδή, είτε τα συναισθήματα, είτε το φυσικό σώμα ή το μυαλό - τείνει να αναπτύσσεται σε τέτοια σχολεία και αιρέσεις, και γενικά σε βάρος των άλλων σχολών ή κέντρων, όπως τους κάλεσε ο Gurdjieff. Ως αποτέλεσμα, αυτά τα μονοπάτια αποτυγχάνουν να παράγουν έναν σωστά ισορροπημένο άνθρωπο. Επιπλέον, όποιος επιθυμούσε να ακολουθήσει κάποιο από τα παραδοσιακά μονοπάτια προς την πνευματική γνώση (το οποίο ο Gurdjieff μείωσε σε τρία - δηλαδή το μονοπάτι του φακίρ , το μονοπάτι του μοναχού και το μονοπάτι του γιόγκι ) υποχρεώθηκε να αποκηρύξει τη ζωή στον κόσμο. Ο Gurdjieff ανέπτυξε έτσι έναν «τέταρτο δρόμο» [54]που θα ήταν δεκτό στις απαιτήσεις των σύγχρονων ανθρώπων που ζουν σύγχρονες ζωές στην Ευρώπη και την Αμερική. Αντί να αναπτύξει το σώμα, το μυαλό ή τα συναισθήματα ξεχωριστά, η πειθαρχία του Gurdjieff δούλεψε και στα τρία για να προωθήσει μια ολοκληρωμένη και ισορροπημένη εσωτερική ανάπτυξη.
Παράλληλα με άλλες πνευματικές παραδόσεις, ο Gurdjieff δίδαξε ότι ένα άτομο πρέπει να καταβάλει σημαντική προσπάθεια για να πραγματοποιήσει τον μετασχηματισμό που οδηγεί στην αφύπνιση . Η προσπάθεια που εφαρμόζεται στην πράξη ο Gurdjieff αναφέρεται ως "The Work" ή "Work onself". [55] Σύμφωνα με τον Gurdjieff, "... Η εργασία στον εαυτό σου δεν είναι τόσο δύσκολη όσο η επιθυμία εργασίας, λαμβάνοντας την απόφαση." [56] Αν και ο Gurdjieff δεν έδωσε ποτέ μεγάλη σημασία στον όρο "Fourth Way" και δεν χρησιμοποίησε ποτέ τον όρο στα γραπτά του, ο μαθητής του PD Ouspensky από το 1924 έως το 1947 έθεσε τον όρο και τη χρήση του στο επίκεντρο της δικής του διδασκαλίας των ιδεών του Gurdjieff. Μετά το θάνατο του Ouspensky,με βάση τις διαλέξεις του. [57]
Η διδασκαλία του Gurdjieff ασχολήθηκε με το ζήτημα της θέσης της ανθρωπότητας στο σύμπαν και τη σημασία της ανάπτυξης λανθάνουσας δυνατότητας - που θεωρείται ως το φυσικό μας προνόμιο ως ανθρώπινα όντα, αλλά σπάνια υλοποιήθηκε. Δίδαξε ότι υψηλότερα επίπεδα συνείδησης, υψηλότερα σώματα, [58] η εσωτερική ανάπτυξη και ανάπτυξη είναι πραγματικές δυνατότητες που ωστόσο χρειάζονται συνειδητή εργασία για να επιτευχθεί. [59]
Στη διδασκαλία του ο Gurdjieff έδωσε ένα ξεχωριστό νόημα σε διάφορα αρχαία κείμενα όπως η Βίβλος και πολλές θρησκευτικές προσευχές . Πίστευε ότι τέτοια κείμενα έχουν σημασίες πολύ διαφορετικές από αυτές που συνήθως αποδίδονται σε αυτά. "Δεν κοιμάσαι"; "Ξυπνήστε, γιατί δεν γνωρίζετε την ώρα". και "Η Βασιλεία των Ουρανών είναι Εντός" είναι παραδείγματα βιβλικών δηλώσεων που δείχνουν διδασκαλίες των οποίων η ουσία έχει ξεχαστεί. [60]
Ο Gurdjieff δίδαξε στους ανθρώπους πώς να αυξάνουν και να εστιάζουν την προσοχή και την ενέργειά τους με διάφορους τρόπους και να ελαχιστοποιούν την ονειροπόληση και την απουσία. Σύμφωνα με τη διδασκαλία του, αυτή η εσωτερική ανάπτυξη του εαυτού του είναι η αρχή μιας πιθανής περαιτέρω διαδικασίας αλλαγής, σκοπός της οποίας είναι να μετατρέψει τους ανθρώπους σε αυτό που ο Gurdjieff πίστευε ότι έπρεπε να είναι. [61]
Η δυσπιστία της «ηθικής», την οποία περιγράφει ως ποικίλλει από πολιτισμό σε πολιτισμό, συχνά αντιφατική και υποκριτική, ο Gurdjieff τόνισε πολύ τη σημασία της « συνείδησης ».
Για να παρέχει συνθήκες στις οποίες η εσωτερική προσοχή θα μπορούσε να ασκηθεί πιο εντατικά, ο Gurdjieff δίδαξε επίσης στους μαθητές του "ιερούς χορούς" ή "κινήσεις", αργότερα γνωστές ως κινήσεις Gurdjieff , τις οποίες έκαναν μαζί ως ομάδα. Έφυγε επίσης από ένα μουσικό σώμα, εμπνευσμένο από αυτό που άκουσε σε επισκέψεις σε απομακρυσμένα μοναστήρια και σε άλλα μέρη, γραμμένο για πιάνο σε συνεργασία με έναν από τους μαθητές του, τον Thomas de Hartmann .
Ο Gurdjieff χρησιμοποίησε επίσης διάφορες ασκήσεις, όπως η άσκηση «Διακοπή», για να προκαλέσει αυτοπαρατήρηση στους μαθητές του. Άλλα σοκ για να ξυπνήσει τους μαθητές του από τη συνεχή ονειροπόληση ήταν πάντα δυνατά ανά πάσα στιγμή
μυθηρα εχεις παρει τιποτα απο αυτα που μεταφερω ;
Κύριο άρθρο: Τέταρτος τρόπος
Ο Gurdjieff υποστήριξε ότι πολλές από τις υπάρχουσες μορφές θρησκευτικής και πνευματικής παράδοσης στη Γη είχαν χάσει τη σύνδεση με το αρχικό νόημα και τη ζωτικότητά τους και έτσι δεν μπορούσαν πλέον να υπηρετούν την ανθρωπότητα με τον τρόπο που είχε προβλεφθεί κατά την έναρξή τους. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι δεν κατάφεραν να συνειδητοποιήσουν τις αλήθειες των αρχαίων διδασκαλιών και αντ 'αυτού γινόταν όλο και περισσότερο σαν αυτοματοποιημένα, επιρρεπείς στον έλεγχο από το εξωτερικό και όλο και περισσότερο ικανοί για κατά τα άλλα αδιανόητες πράξεις μαζικής ψύχωσης όπως ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος . Στην καλύτερη περίπτωση, οι διάφορες φυλές και τα σχολεία που επιβίωσαν θα μπορούσαν να προσφέρουν μόνο μια μονόπλευρη ανάπτυξη, η οποία δεν είχε ως αποτέλεσμα έναν πλήρως ολοκληρωμένο άνθρωπο.
Σύμφωνα με τον Gurdjieff, μόνο μία διάσταση από τις τρεις διαστάσεις του ατόμου - δηλαδή, είτε τα συναισθήματα, είτε το φυσικό σώμα ή το μυαλό - τείνει να αναπτύσσεται σε τέτοια σχολεία και αιρέσεις, και γενικά σε βάρος των άλλων σχολών ή κέντρων, όπως τους κάλεσε ο Gurdjieff. Ως αποτέλεσμα, αυτά τα μονοπάτια αποτυγχάνουν να παράγουν έναν σωστά ισορροπημένο άνθρωπο. Επιπλέον, όποιος επιθυμούσε να ακολουθήσει κάποιο από τα παραδοσιακά μονοπάτια προς την πνευματική γνώση (το οποίο ο Gurdjieff μείωσε σε τρία - δηλαδή το μονοπάτι του φακίρ , το μονοπάτι του μοναχού και το μονοπάτι του γιόγκι ) υποχρεώθηκε να αποκηρύξει τη ζωή στον κόσμο. Ο Gurdjieff ανέπτυξε έτσι έναν «τέταρτο δρόμο» [54]που θα ήταν δεκτό στις απαιτήσεις των σύγχρονων ανθρώπων που ζουν σύγχρονες ζωές στην Ευρώπη και την Αμερική. Αντί να αναπτύξει το σώμα, το μυαλό ή τα συναισθήματα ξεχωριστά, η πειθαρχία του Gurdjieff δούλεψε και στα τρία για να προωθήσει μια ολοκληρωμένη και ισορροπημένη εσωτερική ανάπτυξη.
Παράλληλα με άλλες πνευματικές παραδόσεις, ο Gurdjieff δίδαξε ότι ένα άτομο πρέπει να καταβάλει σημαντική προσπάθεια για να πραγματοποιήσει τον μετασχηματισμό που οδηγεί στην αφύπνιση . Η προσπάθεια που εφαρμόζεται στην πράξη ο Gurdjieff αναφέρεται ως "The Work" ή "Work onself". [55] Σύμφωνα με τον Gurdjieff, "... Η εργασία στον εαυτό σου δεν είναι τόσο δύσκολη όσο η επιθυμία εργασίας, λαμβάνοντας την απόφαση." [56] Αν και ο Gurdjieff δεν έδωσε ποτέ μεγάλη σημασία στον όρο "Fourth Way" και δεν χρησιμοποίησε ποτέ τον όρο στα γραπτά του, ο μαθητής του PD Ouspensky από το 1924 έως το 1947 έθεσε τον όρο και τη χρήση του στο επίκεντρο της δικής του διδασκαλίας των ιδεών του Gurdjieff. Μετά το θάνατο του Ouspensky,με βάση τις διαλέξεις του. [57]
Η διδασκαλία του Gurdjieff ασχολήθηκε με το ζήτημα της θέσης της ανθρωπότητας στο σύμπαν και τη σημασία της ανάπτυξης λανθάνουσας δυνατότητας - που θεωρείται ως το φυσικό μας προνόμιο ως ανθρώπινα όντα, αλλά σπάνια υλοποιήθηκε. Δίδαξε ότι υψηλότερα επίπεδα συνείδησης, υψηλότερα σώματα, [58] η εσωτερική ανάπτυξη και ανάπτυξη είναι πραγματικές δυνατότητες που ωστόσο χρειάζονται συνειδητή εργασία για να επιτευχθεί. [59]
Στη διδασκαλία του ο Gurdjieff έδωσε ένα ξεχωριστό νόημα σε διάφορα αρχαία κείμενα όπως η Βίβλος και πολλές θρησκευτικές προσευχές . Πίστευε ότι τέτοια κείμενα έχουν σημασίες πολύ διαφορετικές από αυτές που συνήθως αποδίδονται σε αυτά. "Δεν κοιμάσαι"; "Ξυπνήστε, γιατί δεν γνωρίζετε την ώρα". και "Η Βασιλεία των Ουρανών είναι Εντός" είναι παραδείγματα βιβλικών δηλώσεων που δείχνουν διδασκαλίες των οποίων η ουσία έχει ξεχαστεί. [60]
Ο Gurdjieff δίδαξε στους ανθρώπους πώς να αυξάνουν και να εστιάζουν την προσοχή και την ενέργειά τους με διάφορους τρόπους και να ελαχιστοποιούν την ονειροπόληση και την απουσία. Σύμφωνα με τη διδασκαλία του, αυτή η εσωτερική ανάπτυξη του εαυτού του είναι η αρχή μιας πιθανής περαιτέρω διαδικασίας αλλαγής, σκοπός της οποίας είναι να μετατρέψει τους ανθρώπους σε αυτό που ο Gurdjieff πίστευε ότι έπρεπε να είναι. [61]
Η δυσπιστία της «ηθικής», την οποία περιγράφει ως ποικίλλει από πολιτισμό σε πολιτισμό, συχνά αντιφατική και υποκριτική, ο Gurdjieff τόνισε πολύ τη σημασία της « συνείδησης ».
Για να παρέχει συνθήκες στις οποίες η εσωτερική προσοχή θα μπορούσε να ασκηθεί πιο εντατικά, ο Gurdjieff δίδαξε επίσης στους μαθητές του "ιερούς χορούς" ή "κινήσεις", αργότερα γνωστές ως κινήσεις Gurdjieff , τις οποίες έκαναν μαζί ως ομάδα. Έφυγε επίσης από ένα μουσικό σώμα, εμπνευσμένο από αυτό που άκουσε σε επισκέψεις σε απομακρυσμένα μοναστήρια και σε άλλα μέρη, γραμμένο για πιάνο σε συνεργασία με έναν από τους μαθητές του, τον Thomas de Hartmann .
Ο Gurdjieff χρησιμοποίησε επίσης διάφορες ασκήσεις, όπως η άσκηση «Διακοπή», για να προκαλέσει αυτοπαρατήρηση στους μαθητές του. Άλλα σοκ για να ξυπνήσει τους μαθητές του από τη συνεχή ονειροπόληση ήταν πάντα δυνατά ανά πάσα στιγμή
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
-
- Supreme poster
- Δημοσιεύσεις: 16516
Re: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
συνέχεια ....Μέθοδοι
Το "The Work" είναι ουσιαστικά μια εκπαίδευση στην ανάπτυξη της συνείδησης. Ο Gurdjieff χρησιμοποίησε διάφορες μεθόδους και υλικά, όπως συναντήσεις, μουσική, κινήσεις (ιερός χορός), γραπτά, διαλέξεις και καινοτόμες μορφές ομαδικής και ατομικής εργασίας. Μέρος της λειτουργίας αυτών των διαφόρων μεθόδων ήταν να υπονομεύσουν και να αναιρέσουν τα ριζωμένα πρότυπα συνήθειας του νου και να φέρουν στιγμές διορατικότητας. Δεδομένου ότι κάθε άτομο έχει διαφορετικές απαιτήσεις, ο Gurdjieff δεν είχε μια προσέγγιση που να ταιριάζει σε όλα, και προσαρμόστηκε και καινοτομεί ανάλογα με τις περιστάσεις. [62] Στη Ρωσία χαρακτηρίστηκε ότι διατηρούσε τη διδασκαλία του περιορισμένη σε έναν μικρό κύκλο, [63] ενώ στο Παρίσι και τη Βόρεια Αμερική έδωσε πολλές δημόσιες διαδηλώσεις. [64]
Ο Gurdjieff θεώρησε ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι αυτογνωσίας - εκείνες του fakir , του μοναχού και του γιόγκι (αποκτήθηκαν, αντίστοιχα, μέσω του πόνου, της αφοσίωσης και της μελέτης) - ήταν ανεπαρκείς μόνες τους και συχνά οδήγησαν σε διάφορες μορφές στασιμότητας και μία- ελευθερία. Οι μέθοδοι του σχεδιάστηκαν για να αυξήσουν τα παραδοσιακά μονοπάτια με σκοπό να επιταχύνουν την αναπτυξιακή διαδικασία. Μερικές φορές κάλεσε αυτές τις μεθόδους τον τρόπο του πονηρού ανθρώπου [65]επειδή αποτελούσαν ένα είδος συντόμευσης μέσω μιας διαδικασίας ανάπτυξης που διαφορετικά θα μπορούσε να συνεχιστεί για χρόνια χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα. Ο δάσκαλος, πιο ικανός, βλέπει τις ατομικές απαιτήσεις του μαθητή και θέτει καθήκοντα που γνωρίζει ότι θα οδηγήσει σε μετασχηματισμό της συνείδησης σε αυτό το άτομο. Διδακτικές ιστορικές παραλληλισμοί μπορούν να βρεθούν στα χρονικά του Βουδισμού του Ζεν , όπου οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν μια ποικιλία μεθόδων (μερικές φορές εξαιρετικά ανορθόδοξες) για να προκαλέσουν την εμφάνιση της γνώσης στον μαθητή.
Το "The Work" είναι ουσιαστικά μια εκπαίδευση στην ανάπτυξη της συνείδησης. Ο Gurdjieff χρησιμοποίησε διάφορες μεθόδους και υλικά, όπως συναντήσεις, μουσική, κινήσεις (ιερός χορός), γραπτά, διαλέξεις και καινοτόμες μορφές ομαδικής και ατομικής εργασίας. Μέρος της λειτουργίας αυτών των διαφόρων μεθόδων ήταν να υπονομεύσουν και να αναιρέσουν τα ριζωμένα πρότυπα συνήθειας του νου και να φέρουν στιγμές διορατικότητας. Δεδομένου ότι κάθε άτομο έχει διαφορετικές απαιτήσεις, ο Gurdjieff δεν είχε μια προσέγγιση που να ταιριάζει σε όλα, και προσαρμόστηκε και καινοτομεί ανάλογα με τις περιστάσεις. [62] Στη Ρωσία χαρακτηρίστηκε ότι διατηρούσε τη διδασκαλία του περιορισμένη σε έναν μικρό κύκλο, [63] ενώ στο Παρίσι και τη Βόρεια Αμερική έδωσε πολλές δημόσιες διαδηλώσεις. [64]
Ο Gurdjieff θεώρησε ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι αυτογνωσίας - εκείνες του fakir , του μοναχού και του γιόγκι (αποκτήθηκαν, αντίστοιχα, μέσω του πόνου, της αφοσίωσης και της μελέτης) - ήταν ανεπαρκείς μόνες τους και συχνά οδήγησαν σε διάφορες μορφές στασιμότητας και μία- ελευθερία. Οι μέθοδοι του σχεδιάστηκαν για να αυξήσουν τα παραδοσιακά μονοπάτια με σκοπό να επιταχύνουν την αναπτυξιακή διαδικασία. Μερικές φορές κάλεσε αυτές τις μεθόδους τον τρόπο του πονηρού ανθρώπου [65]επειδή αποτελούσαν ένα είδος συντόμευσης μέσω μιας διαδικασίας ανάπτυξης που διαφορετικά θα μπορούσε να συνεχιστεί για χρόνια χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα. Ο δάσκαλος, πιο ικανός, βλέπει τις ατομικές απαιτήσεις του μαθητή και θέτει καθήκοντα που γνωρίζει ότι θα οδηγήσει σε μετασχηματισμό της συνείδησης σε αυτό το άτομο. Διδακτικές ιστορικές παραλληλισμοί μπορούν να βρεθούν στα χρονικά του Βουδισμού του Ζεν , όπου οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν μια ποικιλία μεθόδων (μερικές φορές εξαιρετικά ανορθόδοξες) για να προκαλέσουν την εμφάνιση της γνώσης στον μαθητή.
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3214
Re: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
....εγκαταλείπω ..για λιγο το νήμα ..εξαλλου τα βασικα εχουν ειπωθει ...νεμο για το Γκουρτζιεφ δεν θελω να μιλησουμε σε αυτο το νημα ..
...ελατε στο < ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ >....
...ελατε στο < ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ >....
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
-
- Supreme poster
- Δημοσιεύσεις: 16516
Re: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΥΘΗΡΑ έγραψε:....εγκαταλείπω ..για λιγο το νήμα ..εξαλλου τα βασικα εχουν ειπωθει ...νεμο για το Γκουρτζιεφ δεν θελω να μιλησουμε σε αυτο το νημα ..
...ελατε στο < ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ >....
σε αυτα που λεει και που τα εχω δει να συμβαινουν τα πιστευω στα υπολοιπα αφηνω μια επιφυλαξη
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3214
Re: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
nemo έγραψε:ΜΥΘΗΡΑ έγραψε:....εγκαταλείπω ..για λιγο το νήμα ..εξαλλου τα βασικα εχουν ειπωθει ...νεμο για το Γκουρτζιεφ δεν θελω να μιλησουμε σε αυτο το νημα ..
...ελατε στο < ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ >....
σε αυτα που λεει και που τα εχω δει να συμβαινουν τα πιστευω στα υπολοιπα αφηνω μια επιφυλαξη
...νεμο το σταματαμε εδω ... εχει αποθρασυνθει ο μλκς εχει χοντρες αναποδες ..θα τα πουμε ...εν ευθετω χρονω... με την πρωτη ευκαιρεια ...
0 .
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
viewtopic.php?f=23&t=5843
ΤΡΕΜΟΥΝΤΑΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
viewtopic.php?f=23&t=5865&p=182131#p182131
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
viewtopic.php?f=23&t=12429
-
- Kalamata Lover
- Δημοσιεύσεις: 13120
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Spark έγραψε:Ραν ταν πλαν έγραψε:
Η μούτζα στην περίπτωση της αλλού γι' αλλού φιλοσοφοβιοσοφοφίστριας της πλάκας είναι εύσημο.
Έχει βαρέσει ταβάνι η έπαρση της, τόσο που έχει το θράσος να εξισώνει τις αντιδιαστολικές παπάτζες της με κολοσσιαία πνευματικά έργα και την πολιτική μεγαλοφυΐα του Λένιν.
0 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.