Ραν ταν πλαν έγραψε:Το παραπάνω αστείο πόνημα είναι κάτι λιγότερο και από έκθεση ιδεών μαθητή έκτης δημοτικού και απευθύνεται σε καθυστερημένους και παντελώς άσχετους με το κοινωνικό γίγνεσθαι σε όλα του τα επίπεδα.
Κατάλαβες τίποτα ρε βούρλο;
Πάμε τώρα εδώ.«Δεν είναι η συνείδηση των ανθρώπων που ορίζει το Eίναι τους, αλλά αντίστροφα το κοινωνικό τους Eίναι καθορίζει τη συνείδησή τους».
Αυτό σημαίνει ρε καθυστερημένο σούργελο ότι το κλειδί ανάπτυξης των ανθρώπινων κοινωνιών δεν το αναζητάμε στις κάθε φιλοσοφικές μαλακίες περί ''ατομικής συνείδησης'' αλλά στις συνθήκες της υλικής τους ζωής και στις αναπτυσσόμενες μεταξύ τους υλικές σχέσεις στο σύνολο της διαδικασίας της παραγωγής και είναι αποτέλεσμα των γενικών νόμων που ισχύουν τόσο στη φύση όσο και στην κοινωνία όπως ''Ο νόμος ενότητας και πάλης των αντιθέτων'', ''Ο νόμος των ποσοτικών αλλαγών σε ποιοτικές'' και ο ''Νόμος της άρνησης της άρνησης''.
Τράβα τώρα να διαβάσεις τι σημαίνει ''ανάπτυξη ως πάλη των αντιθέτων'', ''βαθμιαία συσσώρευση ποσότητας και μετατροπή της σε ποιότητα'' και ''άρνηση της μη διακοπής της σύνδεσης'' και έλα μετά να ξαναγίνεις ρόμπα.
Και ουστ γιατί μας τα 'πρηξες φιλοσόφα της κακιάς ώρας.
σχόλιο 6
..παραβλεπω τα μυγοχεσματα τα υβριστικα σου που δειχνουν την χωριατια σου και την παρακμιακοτητα σου και θα απαντησω επι της ουσιας ...γιατι θιχτηκαν σοβαρα θεματα και δεν πρεπει να οθουν εξηγησεις ια χαριν οχι της δικης σου επιγνωση αλλα οσων αλλων διαβαζουν το νημα ...
α) αν η συνειδηση καθοριζει την κοινωνια ή το κοινωνικο ειναι καθοριζει την συνειδηση ..το διλημμα αυτο ειναι για ενα φιλοσοφημενο ανθρωπο ανυπαρκτο καθως και τα δυο αλληλο καθοριζονται .. συνειδησεις ανθρωπινες δημιουργουν το κοινωνικο ειναι και αυτο με την σειρα του δημιουργει τις συνειδησειςκαι τις επανακαθοριζει .. αλλα αν κανεις ειναι αφιλοσφητος
... ο Μαρξ δεν το ειχε με την φιλοσοφια εξ αναγκης ασχοληθηκε μαζι της τον πιεζε κι ο Ενγκελς για να βρει δυο τρεις νομους να στηριξει θεωρητικα τις πολιτικες θεσεις του,,, αφου τον στειλανε να σπουδασει και αυτος μπεκροπινε σε ταβερνες και τα ειχε παρατησει ...χεχε .. ψιλοχαμουρης κι αυτος δεν ηταν ουτε επιστημονικο πνευμα ουτε φιλοσοφος ....στο πλευρο του Ενγκελς σουλουπωθηκε ως φιλοσοφος και καλα ..η αλληλογραφια τους οταν εγραφε το Κεφαλαιο ειναι χαρακτηριστικη ποσο πολυ απεχθανοταν το εργο αυτο και ποσο πολυ τον πιεζε ο Ενγκελς να τελειωσει ..για να εχει κατι θεωρητικο και βαρυσημαντο ο δημοσιογραφικος τους λογος να στηριξει την προσωπικοτητα του και τα κινηματα που ετοοιμαζονταν διεθνως με βαση το εργο του !!
β) σχετικα με τον ""νομο"" οτι οι ποσοτικες αλλαγες φερνουν τις αλλαγες στην ποιοτητα .. ...οι φιλοσοφικες κατηγοριες ποιοτητα και ποσοτητα ειναι διακριτες και διαφορετικες ( αλλο το ερωτημα περι του <ποσου> κι αλλο περι του < ποιου>...βεβαια ιδεα δεν ειχε απο τις κατηγοριε ςτου Αριστοτελη ...καμμια ποσοτικη αλλαγη οριακα και απο μονη της δεν φερνει την αλλαγη στην ποιοτητα ..παραδειγμα τα μυαλα σου .. χωρις ριζικες δομικες αλλαγες η ποιοτητα παραμενει ιδια ...εχεις πολλες γνωσεις μονομερεις βεβαια αλλα καμμια διαφορετικη ποιοτητα δεν εχεις κατακτησει μεσα απο αυτες... ως ανθρωπος ενα πικροχολο ζωαριο παραμενεις ...το 19οαιωνα πολλες μελετες βεβαια προσπαθουσαν να συνδεσουν την ποσοτητα με την ποιοτητα ..πθανα ο Μαρξ ηταν ενημερος για αυτες ...δεν ανακαλυψε αυτος το <<νομο >>αυτο .... φανταζομαστε καποιο που κανει χιλιομετρα κανονας παντα την ιδια διαδρομη εννοειται οτι δεν μπορει να ταξιζεψει σε νεους τοπους .. παραμενει εγκλειστος μιας διαδρομης παρα το πληθος των χιλιομετρων που διανυει ...
γ) σχετικα με την ενοτητα των αντιθετων .. αυτο ειναι ενας παλιος νομος της φυσης απο την εποχη των ταοιστων φιλοσοφων πριν 2000 πριν τον Μαρξ ( γιν γιανγκ τι σου λεω τωρα !!) ...αλλα τα <αντιθετα> για να θεωρηθουν ενωμενα θα πρεπει να νοηματοδοτηθουν ως συμπληρωματικα οχι ως ανομοια κι ανταγωνιστικα ...κι αυτον τον παναρχαιο νομο φυσικα δεν ειχε το φιλοσοφικο σθενος κι υπομονη να τον αναλυσει σωστα ο Μαρξ .. απλα τον εσπρωξε και τον εχωσε κι αυτον μεσα στην θεωρητικολογια του ποδαριου ...ο φουριοζος κινηματιας του 19ου αιωνα ..γιανα δωσει θεωρητικο κυρος στα γραπτα του ...
δ) η αρνηση της αρνησης που ειναι μια καταφαση ειναι κι αυτος νομος της λογικης που διερευνηθηκε απο τους αρχαιους ελληνες φιλοσοφους που απορρεει απο τους βασικους νομους οπως ειναι ο νομος της μη αντιφασης, της ταυτοτητας, του αποκλεισμου του τριτου ....μια γενικη φιλοσοφικη παιδεια θα σε βοηθουσε να μη στεκεσαι ως γονυ πετης σε οσα ειπε ενα δημοσιογραφος φιλοσοφιζων κατω απο την πιεση του φιλου του πιο φιλοσοφημενου ...αλλα εσυ πρωτη φορα εμαθες για αυτους τους νομους απο τα κομμουνιστικα μανιφεστα και μαρξιστικα εργα οποτε σταθηκες ως δουλος με ανοικτο το στομα ..νομιζωντας οτι επιασες του παπα τους ορχεις ...καταντωντας ποδαριλας βεβαιως λογω της γενικοτερης αφιλοσοφητης ζωης σου ..
χμμμ...
Και ουστ γιατί μας τα 'πρηξες φιλοσόφα της κακιάς ώρας
κι οχι μονο θα στα πρηξω ρεε αλλα θα στα κοψω τα σαπια σου και στραβοκανικα σου απο την ριζα ...