Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Τα θέματα εσωτερικής πολιτικής.
Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 27 Ιαν 2023, 12:04

Για να έχουμε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται:
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από επτά ερωτήσεις – απαντήσεις

1. Σε τι και πώς αξιολογείται ο εκπαιδευτικός;

Η αξιολόγηση εστιάζει σε δύο πεδία:

* α) το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, που εξειδικεύεται σε α1) γενική και ειδική διδακτική, α2) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης και

* β) την υπηρεσιακή του συνέπεια και επάρκεια. Η αξιολόγηση διενεργείται βάσει τετράβαθμης περιγραφικής κλίμακας («εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό», «μη ικανοποιητικό» έργο).


2. Ποιοι αξιολογούν τους εκπαιδευτικούς;

Το έργο των εκπαιδευτικών αξιολογείται από 3 στελέχη εκπαίδευσης:

* τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (π.χ. Σύμβουλος Φυσικής αξιολογεί τους Φυσικούς),

* τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης του Σχολείου και

* τον Διευθυντή του σχολείου.


3. Ποια είναι η διαδικασία της αξιολόγησης;

Η αξιολόγηση εκκινεί με μια πρώτη συνάντηση μεταξύ αξιολογητή και αξιολογούμενου προκειμένου να αναλυθεί η διαδικασία και οι παράμετροι της αξιολόγησης. Στη συνέχεια, σε συμφωνημένη ώρα/ημέρα, ο αξιολογητής παρακολουθεί τον αξιολογούμενο σε δύο διδασκαλίες. Η παρατήρηση των διδασκαλιών, σε συνδυασμό με την έκθεση αυτοαξιολόγησης του αξιολογούμενου, τα σχετικά τεκμήρια που προσκομίζει, καθώς και τη διαδικασία αναστοχασμού που ακολουθεί μετά από κάθε διδασκαλία, συνιστούν τη βάση για την αξιολογική κρίση του αξιολογητή.

Για τους σκοπούς της αξιολόγησης, έχει δημιουργηθεί ειδική ψηφιακή εφαρμογή, προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Στην εφαρμογή αυτή τηρούνται όλοι οι σχετικοί ηλεκτρονικοί φάκελοι των στελεχών εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών, μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), μαζί με όλα τα σχετικά τεκμήρια για την αξιολόγηση (π.χ. ατομικός φάκελος/portfolio, εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, αξιολογικές εκθέσεις των αξιολογητών κλπ). Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής αυτής θα μπορούν να υποβληθούν και αντιρρήσεις ή ενστάσεις. Η συμμετοχή στη διαδικασία αξιολόγησης και στις σχετικές με αυτή διαδικασίες αποτελεί υπηρεσιακό καθήκον των εκπαιδευτικών.


4. Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών;

Στο πεδίο α1, το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, στο πλαίσιο της γενικής και ειδικής διδακτικής του γνωστικού αντικειμένου, αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας), με βάση τα εξής κριτήρια:

α) Προετοιμασία διδασκαλίας, β) Ετοιμότητα ως προς το γνωστικό́ αντικείμενο, γ) Διδακτική́ μεθοδολογία και πρακτικές, δ) Παιδαγωγικό́ κλίμα και διαχείριση της τάξης, ε) Αναστοχασμός της διδασκαλίας - Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού́.

Στο πεδίο α2, αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας η συμβολή́ του εκπαιδευτικού́ στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, στην προώθηση πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού́ μεταξύ́ του ιδίου και των μαθητών στην εμπλοκή́ τους στη μαθησιακή́ διαδικασία, στην πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας, στην επίλυση διαφορών και στη διαχείριση συγκρούσεων και στην αποδοχή́ της διαφορετικότητας. Αξιολογείται επίσης, η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού́, ως προς τη διαχείριση του παιδαγωγικού́ κλίματος της τάξης, την κριτική επανεξέταση των πρακτικών του, τον εντοπισμό́ των προβληματικών σημείων στη διαχείριση του κλίματος και την υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την αντιμετώπισή́ τους.

Στο πεδίο β, η υπηρεσιακή́ συνέπεια και η επάρκεια του εκπαιδευτικού αξιολογούνται τεκμηριωμένα από́ τον Διευθυντή́ ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, με βάση τα εξής κριτήρια: α) Συνέπεια και ενδιαφέρον κατά́ την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του, β) Ενεργός συμμετοχή́ στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της, γ) Συνεργασία με τους συναδέλφους, δ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς. Για την αξιολόγηση του πεδίου β, υποβάλλεται μία έκθεση από κοινού και από τους δύο αξιολογητές.

Τέλος, το αξιολογικό πλαίσιο προσαρμόζεται κατάλληλα για τις περιπτώσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και εκπαιδευτικών που είναι αποσπασμένοι σε συγκεκριμένες θέσεις.


5. Ποιες είναι οι συνέπειες της θετικής ή μη ικανοποιητικής αξιολόγησης;

Η θετική αξιολόγηση συμβάλλει στην ευρύτερη αναγνώριση και επιβράβευση του έργου του εκπαιδευτικού. Σε περίπτωση θετικής αξιολόγησης, ο εκπαιδευτικός θα μπορεί να αξιοποιήσει την αξιολόγησή του ως μοριοδοτούμενο κριτήριο για την επιλογή του σε θέση ευθύνης (π.χ. για να αναλάβει θέση Διευθυντή Σχολείου, Διευθυντή Εκπαίδευσης, Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης) που συνεπάγεται και υψηλότερες αποδοχές. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού ή του μέλους ΕΕΠ ή ΕΒΠ δύναται να λαμβάνεται επίσης υπόψη σε διαδικασίες επιλογής για την ανάθεση επιμορφωτικού ή άλλου επιστημονικού-εκπαιδευτικού έργου.

Σε περίπτωση μη ικανοποιητικής αξιολόγησης, δεδομένου ότι ο στόχος της αξιολόγησης είναι κυρίως διαμορφωτικός και όχι τιμωρητικός, ο αξιολογηθείς υποψήφιος θα πρέπει να παρακολουθήσει υποχρεωτική επιμόρφωση, βάσει υλικού που εκπονεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).


6. Πώς διασφαλίζεται περαιτέρω η διαδικασία αξιολόγησης;

Ενδεικτικά:

* Είναι τρεις οι αξιολογητές κάθε εκπαιδευτικού.
* Η αξιολογική έκθεση όλων των αξιολογητών είναι υποχρεωτικά τεκμηριωμένη και, αφού καταχωριστεί στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή, γνωστοποιείται στον αξιολογούμενο που αφορά.
* Προβλέπεται ειδική διαδικασία ένστασης.


7. Τι ισχύει ανά την Ευρώπη αναφορικά με την αξιολόγηση;

Η συντριπτική πλειονότητα των χωρών της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης ειδικότερα εφαρμόζει αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Πληθώρα εκθέσεων από Ευρωπαϊκούς φορείς υπογραμμίζουν την αξία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ως μια διαδικασία η οποία συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, ενισχύοντας παράλληλα και τα επίπεδα εργασιακής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών.


https://www.cnn.gr/politiki/story/34652 ... apantiseis

Τι το παράλογο βλέπετε; :dunno:

Κι αν βλέπετε, ποια η συγκεκριμένη εναλλακτική πρόταση μεθόδου αξιολόγησης;
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13107
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 27 Ιαν 2023, 12:07

pluton έγραψε:Παρακολουθώ την αγωνία να λουφαρουν, το ένα τους μυρίζει το άλλο τους βρωμάει.... Πρόσεξες τι γράφει ,,κριτές της δουλειάς του δασκάλου είναι οι γονείς,,


Αποκλειστικά και μόνο οι γονείς.
Και μόνο πάνω στους ίδιους έχει πολυμορφικές συνέπειες η επάρκεια ή η ανεπάρκεια του δασκάλου.
Κατάλαβες τι εννοώ ή να γράψω διευκρινιστικό σεντόνι; :fico:
0 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 27 Ιαν 2023, 12:18

H γνώμη γονέων των μαθητών που ανέφερε το Μπιζέλι, θα μπορούσαν να είναι ένα απο τα κριτήρια αξιολόγησης (προφανώς και μια τέτοια αξιολόγηση απαιτεί πληθώρα διαφορετικών τύπων κριτηρίων, αν θέλει να τείνει όσο το δυνατόν προς την αντικειμενικότητα).
Γιατί όχι, οι γονείς και μαθητές π.χ. να είχαν μηχανισμό/διαδικασία για να βαθμολογούν ανώνυμα τους δασκάλους τους. Έχω όμως την εντύπωση ότι ισως δεν το εννοούσε ακριβώς έτσι, δηλαδή όχι θεσμοθετημένο-τεχνοκρατικό, αλλά φλού. Μπορεί να με διορθώσει αν κάνω λάθος.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 15430

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό pluton » 27 Ιαν 2023, 13:20

Ραν ταν πλαν έγραψε:
pluton έγραψε:Παρακολουθώ την αγωνία να λουφαρουν, το ένα τους μυρίζει το άλλο τους βρωμάει.... Πρόσεξες τι γράφει ,,κριτές της δουλειάς του δασκάλου είναι οι γονείς,,


Αποκλειστικά και μόνο οι γονείς.
Και μόνο πάνω στους ίδιους έχει πολυμορφικές συνέπειες η επάρκεια ή η ανεπάρκεια του δασκάλου.
Κατάλαβες τι εννοώ ή να γράψω διευκρινιστικό σεντόνι; :fico:


Στον υπαρκτό οι γονείς βαθμολογούσαν την επάρκεια του δασκάλου;

Οι γονείς στην πλειοψηφία τους δεν έχουν γνώσεις και χρόνο να κρίνουν με πραγματικά κτήρια, είναι αυτοί που ευκολότερα από όλους ξεγελιουνται, το έχω ζήσει αυτό το σενάριο.... Αφήστε τον λαϊκισμό.

Ο επαγγελματίας κρίνεται από επαγγελματία.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 16510

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό nemo » 27 Ιαν 2023, 13:29

pluton έγραψε:
vallon έγραψε:
ευγε και καλημέρα
μα τώρα σοβαρά
μπορούν αυτοί να αποφασίζουν για εμάς;


Σε δουλεύει ο nemo....


Είπα κάτι να σου γράψω αλλά θα στο γράψω σε άλλο θέμα. Για να μη χαλάσω το εκπαιδευτικό με απορίες μου εκτός θέματος.

καθολου! αμα συνεχιστει ο ξεριζωμος των επιστημονων θα χρειαστουν δρακοντεια μετρα
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 15430

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό pluton » 27 Ιαν 2023, 14:18

Προέλλην έγραψε:H γνώμη γονέων των μαθητών που ανέφερε το Μπιζέλι, θα μπορούσαν να είναι ένα απο τα κριτήρια αξιολόγησης (προφανώς και μια τέτοια αξιολόγηση απαιτεί πληθώρα διαφορετικών τύπων κριτηρίων, αν θέλει να τείνει όσο το δυνατόν προς την αντικειμενικότητα).
Γιατί όχι, οι γονείς και μαθητές π.χ. να είχαν μηχανισμό/διαδικασία για να βαθμολογούν ανώνυμα τους δασκάλους τους. Έχω όμως την εντύπωση ότι ισως δεν το εννοούσε ακριβώς έτσι, δηλαδή όχι θεσμοθετημένο-τεχνοκρατικό, αλλά φλού. Μπορεί να με διορθώσει αν κάνω λάθος.



Το κολπακια αυτό Προελληνα το εφάρμοσε η αριστερά στα πανεπιστήμια. Και το εφάρμοσε διότι ήθελε την διάλυσή τους, όπως και την πέτυχε.

Τι δηλαδή οι φοιτητές να κρίνουν τους καθηγητές, αποτέλεσμα όλοι οι καθηγητές εφάρμοζαν στο έπακρο αριστερή ρητορική για να είναι αρεστοί στους μπαχαλακηδες.

Τώρα τι λένε; Οι γονείς να κρίνουν τους δασκάλους προφανώς στην στοιχειώδη εκπαίδευση του δημοτικου.... Οι γονείς κινούνται όχι από μαθησιακά κριτήρια αλλά από κοινωνικά το παιδί μου και εγώ να έχουμε ξεχωριστή θέση, αν αυτό το ικανοποιεί ο δάσκαλος δεν εξετάζουν τίποτα περισσότερο.

Τώρα στο γυμνάσιο και το λύκειο εκεί οι γονείς έχουν πλήρη άγνοια για να κρίνουν, πως θα κρίνει ένας γονιός ένα μαθηματικό καθηγητή; Για να μη πάρω άλλες ειδικότητες, μη τρελαθουμε τώρα. Πέρυσι δίδασκε η κόρη μου σε λύκειο στον Ασπροπυργο, επειδή χάλασε το αυτοκίνητο της την πήγαινα εγώ... Έβλεπα το επίπεδο των γονιών.... Αυτούς που έβλεπα θα έκριναν την δουλειά ενός φιλολόγου η ενός φυσικού;

Τίποτα κρίνει ούτε ο διευθυντής του σχολείου που γίνεται τακιμι με τους εκπαιδευτικούς, ανεξάρτητοι εξωσχολικοι επιθεωρητές... Αυτός δεν είναι ο χειρότερος εφιάλτης σας Μπιζέλι; Μη φοβάσαι δεν θα το κάνουν, διότι και η Κεραμεως όσο καλή και αν είναι, είναι μέρος της μεταπολίτευσης.

Θυμάμαι τους μαθητές καθοδηγούμενοι από την αριστερή καφριλα σε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του Αρσένη να τραγουδά απειλητικά:

Κάτσε καλά, κάτσε καλά Γεράσιμεεεεεεε.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 15430

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό pluton » 27 Ιαν 2023, 15:27

Προέλλην έγραψε:Για να έχουμε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται:
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από επτά ερωτήσεις – απαντήσεις

1. Σε τι και πώς αξιολογείται ο εκπαιδευτικός;

Η αξιολόγηση εστιάζει σε δύο πεδία:

* α) το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, που εξειδικεύεται σε α1) γενική και ειδική διδακτική, α2) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης και

* β) την υπηρεσιακή του συνέπεια και επάρκεια. Η αξιολόγηση διενεργείται βάσει τετράβαθμης περιγραφικής κλίμακας («εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό», «μη ικανοποιητικό» έργο).


2. Ποιοι αξιολογούν τους εκπαιδευτικούς;

Το έργο των εκπαιδευτικών αξιολογείται από 3 στελέχη εκπαίδευσης:

* τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (π.χ. Σύμβουλος Φυσικής αξιολογεί τους Φυσικούς),

* τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης του Σχολείου και

* τον Διευθυντή του σχολείου.


3. Ποια είναι η διαδικασία της αξιολόγησης;

Η αξιολόγηση εκκινεί με μια πρώτη συνάντηση μεταξύ αξιολογητή και αξιολογούμενου προκειμένου να αναλυθεί η διαδικασία και οι παράμετροι της αξιολόγησης. Στη συνέχεια, σε συμφωνημένη ώρα/ημέρα, ο αξιολογητής παρακολουθεί τον αξιολογούμενο σε δύο διδασκαλίες. Η παρατήρηση των διδασκαλιών, σε συνδυασμό με την έκθεση αυτοαξιολόγησης του αξιολογούμενου, τα σχετικά τεκμήρια που προσκομίζει, καθώς και τη διαδικασία αναστοχασμού που ακολουθεί μετά από κάθε διδασκαλία, συνιστούν τη βάση για την αξιολογική κρίση του αξιολογητή.

Για τους σκοπούς της αξιολόγησης, έχει δημιουργηθεί ειδική ψηφιακή εφαρμογή, προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Στην εφαρμογή αυτή τηρούνται όλοι οι σχετικοί ηλεκτρονικοί φάκελοι των στελεχών εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών, μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), μαζί με όλα τα σχετικά τεκμήρια για την αξιολόγηση (π.χ. ατομικός φάκελος/portfolio, εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, αξιολογικές εκθέσεις των αξιολογητών κλπ). Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής αυτής θα μπορούν να υποβληθούν και αντιρρήσεις ή ενστάσεις. Η συμμετοχή στη διαδικασία αξιολόγησης και στις σχετικές με αυτή διαδικασίες αποτελεί υπηρεσιακό καθήκον των εκπαιδευτικών.


4. Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών;

Στο πεδίο α1, το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, στο πλαίσιο της γενικής και ειδικής διδακτικής του γνωστικού αντικειμένου, αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας), με βάση τα εξής κριτήρια:

α) Προετοιμασία διδασκαλίας, β) Ετοιμότητα ως προς το γνωστικό́ αντικείμενο, γ) Διδακτική́ μεθοδολογία και πρακτικές, δ) Παιδαγωγικό́ κλίμα και διαχείριση της τάξης, ε) Αναστοχασμός της διδασκαλίας - Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού́.

Στο πεδίο α2, αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας η συμβολή́ του εκπαιδευτικού́ στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, στην προώθηση πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού́ μεταξύ́ του ιδίου και των μαθητών στην εμπλοκή́ τους στη μαθησιακή́ διαδικασία, στην πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας, στην επίλυση διαφορών και στη διαχείριση συγκρούσεων και στην αποδοχή́ της διαφορετικότητας. Αξιολογείται επίσης, η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού́, ως προς τη διαχείριση του παιδαγωγικού́ κλίματος της τάξης, την κριτική επανεξέταση των πρακτικών του, τον εντοπισμό́ των προβληματικών σημείων στη διαχείριση του κλίματος και την υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την αντιμετώπισή́ τους.

Στο πεδίο β, η υπηρεσιακή́ συνέπεια και η επάρκεια του εκπαιδευτικού αξιολογούνται τεκμηριωμένα από́ τον Διευθυντή́ ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, με βάση τα εξής κριτήρια: α) Συνέπεια και ενδιαφέρον κατά́ την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του, β) Ενεργός συμμετοχή́ στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της, γ) Συνεργασία με τους συναδέλφους, δ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς. Για την αξιολόγηση του πεδίου β, υποβάλλεται μία έκθεση από κοινού και από τους δύο αξιολογητές.

Τέλος, το αξιολογικό πλαίσιο προσαρμόζεται κατάλληλα για τις περιπτώσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και εκπαιδευτικών που είναι αποσπασμένοι σε συγκεκριμένες θέσεις.


5. Ποιες είναι οι συνέπειες της θετικής ή μη ικανοποιητικής αξιολόγησης;

Η θετική αξιολόγηση συμβάλλει στην ευρύτερη αναγνώριση και επιβράβευση του έργου του εκπαιδευτικού. Σε περίπτωση θετικής αξιολόγησης, ο εκπαιδευτικός θα μπορεί να αξιοποιήσει την αξιολόγησή του ως μοριοδοτούμενο κριτήριο για την επιλογή του σε θέση ευθύνης (π.χ. για να αναλάβει θέση Διευθυντή Σχολείου, Διευθυντή Εκπαίδευσης, Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης) που συνεπάγεται και υψηλότερες αποδοχές. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού ή του μέλους ΕΕΠ ή ΕΒΠ δύναται να λαμβάνεται επίσης υπόψη σε διαδικασίες επιλογής για την ανάθεση επιμορφωτικού ή άλλου επιστημονικού-εκπαιδευτικού έργου.

Σε περίπτωση μη ικανοποιητικής αξιολόγησης, δεδομένου ότι ο στόχος της αξιολόγησης είναι κυρίως διαμορφωτικός και όχι τιμωρητικός, ο αξιολογηθείς υποψήφιος θα πρέπει να παρακολουθήσει υποχρεωτική επιμόρφωση, βάσει υλικού που εκπονεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).


6. Πώς διασφαλίζεται περαιτέρω η διαδικασία αξιολόγησης;

Ενδεικτικά:

* Είναι τρεις οι αξιολογητές κάθε εκπαιδευτικού.
* Η αξιολογική έκθεση όλων των αξιολογητών είναι υποχρεωτικά τεκμηριωμένη και, αφού καταχωριστεί στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή, γνωστοποιείται στον αξιολογούμενο που αφορά.
* Προβλέπεται ειδική διαδικασία ένστασης.


7. Τι ισχύει ανά την Ευρώπη αναφορικά με την αξιολόγηση;

Η συντριπτική πλειονότητα των χωρών της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης ειδικότερα εφαρμόζει αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Πληθώρα εκθέσεων από Ευρωπαϊκούς φορείς υπογραμμίζουν την αξία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ως μια διαδικασία η οποία συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, ενισχύοντας παράλληλα και τα επίπεδα εργασιακής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών.


https://www.cnn.gr/politiki/story/34652 ... apantiseis

Τι το παράλογο βλέπετε; :dunno:

Κι αν βλέπετε, ποια η συγκεκριμένη εναλλακτική πρόταση μεθόδου αξιολόγησης;


Όχι εγώ αυτό που βλέπω μου αρέσει, εξ άλλου κάτι τέτοιο υποστήριζα σε όλα τα ποστ μου.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 27 Ιαν 2023, 16:19

pluton έγραψε:Στον υπαρκτό οι γονείς βαθμολογούσαν την επάρκεια του δασκάλου;

Οι γονείς στην πλειοψηφία τους δεν έχουν γνώσεις και χρόνο να κρίνουν με πραγματικά κτήρια, είναι αυτοί που ευκολότερα από όλους ξεγελιουνται, το έχω ζήσει αυτό το σενάριο.... Αφήστε τον λαϊκισμό.

Ο επαγγελματίας κρίνεται από επαγγελματία.

Προφανώς δεν μπορεί να είναι το μοναδικό ή βαρύνουσας σημασίας κριτήριο, για αυτούς και άλλους λόγους. Θα μπορούσε όμως κάλλιστα να είναι μέρος μιας μεγάλης σειράς κριτηρίων, με την σχετική βαρύτητα που του αναλογεί.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 27 Ιαν 2023, 19:35

nemo έγραψε:
pluton έγραψε:
Σε δουλεύει ο nemo....

Είπα κάτι να σου γράψω αλλά θα στο γράψω σε άλλο θέμα. Για να μη χαλάσω το εκπαιδευτικό με απορίες μου εκτός θέματος.

καθολου! αμα συνεχιστει ο ξεριζωμος των επιστημονων θα χρειαστουν δρακοντεια μετρα

Στην Ελλάδα υπάρχει υπερπροσφορά επιστημόνων. Η έξοδος έχει μόνο θετικές συνέπειες για την οικονομία. Μειώνεται η ανεργία στον τομέα και έρχεται και σπαρταριστό συνάλλαγμα στην χώρα.

Η φάση είναι κάτι σαν λατινοαμερικάνικη ή αφρικανική χώρα στο ποδόσφαιρο (πχ, δεν έχουν καλές υποδομές, ποδοσφαιρικές ακαδημίες , κτλ, αλλά θα βγούν στατιστικά παίχτες ταλαντούχοι και διψασμένοι. Στην Ελλάδα συμβαίνει για υποκειμενικούς αλλά και αντικειμενικούς λόγους, πχ όλοι ο γονείς θέλουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν, αλλά απο την άλλη είναι και η τεχνική εκπαίδευση που πάσχει και δεν προσφέρει λύσεις), κάποιοι θα μείνουν στις τοπικές λίγκες, αλλοι, όσοι έχουν το ταλέντο και τα στομάχια, θα πάνε στο τσάμπιο λή για την ευχαρίστηση ανώτερου παιχνιδιού, τη φήμη και τα λεφτά.

Αν θες να βάλεις απογορεύσεις εξόδων απο τη χώρα, βάλε εκεί που χρειάζεται, στους ικανούς Έλληνες τεχνίτες. Θα πρέπει πρώτα όμως να βρείς μερικούς, οι οποίοι δυνητικά θα μπορούσαν να δουλέψουν σε ανεπτυγμένη χώρα.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 13644

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό vallon » 28 Ιαν 2023, 00:14

Επιτέλους
είναι καιρός να απολυθούν οι δημόσιοι τεμπέληδες που κάθονται και δεν δουλεύουν

ετσι κι αλλιώς κουμούνια είναι όλοι τους , στη Μακρόνησο γρήγορα
:D
0 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.


Επιστροφή σε “Εσωτερική Πολιτική”