Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Τα θέματα εσωτερικής πολιτικής.
Άβαταρ μέλους
break
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 581

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό break » 28 Σεπ 2018, 23:44

Δεν είναι λογική έχουν περάσει τόσα χρόνια αλλά λογική ότι αυτές οι εταιρίες έχουν πτωχεύσει σε όλα πέραν του τυπικού. Οταν μία εταιρία πτωχεύει δηλώνει ότι δεν έχει φράγκο και αυτοί που χρωστάει παίρνουν ότι έχει μείνει σε αυτήν από κινητά και ακίνητα. Τα υπόλοιπα χρωστούμενα ουσιαστικά διαγράφονται. Δεν υπάρχουν να τα πάρεις. Τα χρήματα που αθροίζει το άρθρο είναι αέρας κοπανιστός.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 28 Σεπ 2018, 23:46

break έγραψε:Δεν είναι λογική έχουν περάσει τόσα χρόνια αλλά λογική ότι αυτές οι εταιρίες έχουν πτωχεύσει σε όλα πέραν του τυπικού. Οταν μία εταιρία πτωχεύει δηλώνει ότι δεν έχει φράγκο και αυτοί που χρωστάει παίρνουν ότι έχει μείνει σε αυτήν από κινητά και ακίνητα. Τα υπόλοιπα χρωστούμενα ουσιαστικά διαγράφονται. Δεν υπάρχουν να τα πάρεις. Τα χρήματα που αθροίζει το άρθρο είναι αέρας κοπανιστός.


Δεν ειναι του αρθρου ειναι επισημα στοιχεια του κρατους.
0 .

Άβαταρ μέλους
break
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 581

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό break » 28 Σεπ 2018, 23:50

Ναι το ξέρω ότι είναι του κράτους. Αυτό ενοούσα πριν με τα Γρίκ Στατίστικς. Οτι το κράτος το ίδιο μετράει εσφαλμένα τις οφειλές προς το δημόσιο όταν έχει μέσα στην λίστα την ΠΠ και το Μινιόν.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 28 Σεπ 2018, 23:52

Μια χαρα τις μετραει απλως δεν εχει την πολιτικη βουληση να τα παρει
0 .

Echelon
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1358

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό Echelon » 29 Σεπ 2018, 01:58

Ο Γιαννόπουλας που σε μόνιμη βάση κλαίγεται επειδή σβήστηκαν οι τόκοι/πανωτόκια/προσαυξήσεις των χρεών του ΠΑΟΚ για να βολευτεί ο Σαββίδης, θεωρεί απεχθές να αναφέρονται ως χρέος οι τόκοι/πανωτόκια/προσαυξήσεις του (κάθε) Μπόμπολα. Γελάει όλο το σύμπαν.
1 .
«Προφανείς και μεγάλες ευθύνες» της κυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή για την «φάκα του μνημονίου» απέδωσε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, κατά τη συνέντευξή του στο Open.

Ερωτηθείς από την Έλλη Στάη για τις ευθύνες των δύο κυβερνήσεων εις ότι αφορά την είσοδο στα μνημονία, ο κ. Τσίπρας σχολίασε ότι η μεν κυβέρνηση Καραμανλή «μας έβαλε στη φάκα, όμως οι χειρισμοί που έγιναν στη συνέχεια δεν ήταν οι κατάλληλοι για να μας βγάλουν από τη φάκα».

«Είναι διαφορετικές οι ευθύνες αλλά εξίσου μεγάλες» ανέφερε ο κ. Τσίπρας.

Άβαταρ μέλους
denplirono
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3289

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό denplirono » 29 Σεπ 2018, 01:59

με εναν τροπο μαζευονται τα λεφτα. δινεις τα στοιχεια των 40.000 λεβεντηδων στην Blackrock και τους δινεις το 50% απο οσο εισπραξουν....χεχε...θα χεστουμε στα δις λεμε
0 .
Θα γινει πολιτειακη ανωμαλια.Μολις γινει πολιτειακη ανωμαλια,αμεσως θα τραβηξει πισω το κεφαλαιο και θα απολυθουν ολοι οι υπαλληλοι. "Όταν αρχίσει απ΄τη Συρία...θα γενικευτεί"
Я не голосовал за Мицотакиса - εγω δεν ψηφισα Μητσοτακη

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝIΣ ΓΙΑΝΝΩΠΟΥΛΟΣ
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 10724

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό ΓΙΑΝΝIΣ ΓΙΑΝΝΩΠΟΥΛΟΣ » 29 Σεπ 2018, 05:58

Echelon έγραψε:Ο Γιαννόπουλας που σε μόνιμη βάση κλαίγεται επειδή σβήστηκαν οι τόκοι/πανωτόκια/προσαυξήσεις των χρεών του ΠΑΟΚ για να βολευτεί ο Σαββίδης, θεωρεί απεχθές να αναφέρονται ως χρέος οι τόκοι/πανωτόκια/προσαυξήσεις του (κάθε) Μπόμπολα. Γελάει όλο το σύμπαν.


Παραπεοιεις αυτα που γραφω
Ειμαι υπερ της παταξης της απατης και της φοροδιαφυγης
Ειμαι κατα των υπερογκων τοκων προστιμων και προσαυξησεων
Διαδωνω καθετα με τον τροπο που λειτουργει ο ελεγκτικος μηχανισμος του Υπουργειου Οικονομικων
Και φυσικα ειμαι υπερ των επιλεκτικων σβησιματων προστιμων
Οπως οχ ειμαι και κατα των αλλλεπαληλων ρυθμισεων χρεων σε πολες δοσεις

Καταλαβαινεις οτι αν δημιουργησεις χρεη στα 20 σου σου χρονια οτι δεν υπαρχει μηχανισμος να σβηστουν αυτα ουτε οταν γινεις 70;
0 .
Αρίστος wrote: for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη...
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες....
..

nrg wrote:
H κυβερνηση περικόπτει τις συντάξεις 5% διότι το υπέγραψε στο 2015 και μετά από 10 μέρες δίνει αύξηση 5,5% διότι το επιτρέπουν τα δημοσιονομικά της χώρας

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝIΣ ΓΙΑΝΝΩΠΟΥΛΟΣ
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 10724

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό ΓΙΑΝΝIΣ ΓΙΑΝΝΩΠΟΥΛΟΣ » 29 Σεπ 2018, 06:00

Λαχουρένιος έγραψε:Μια χαρα τις μετραει απλως δεν εχει την πολιτικη βουληση να τα παρει



Ενα ερωτημα ειναι απο ποτε υπαρχουν τα συγκεκριμενα χρεη
Ειναι χρεη της τελευταιας τριετιας ας πουμε η υπαρχουν πχ μεσα σε αυτα χρεη απο τοτε που επεσε η χουντα;
Παραδειγμα
Η Πειραικη Πατραικη εχει κλεισει το 1992
26 χρονια κλειστη και τα χρεης της βρισκονται σε αυτο το συνολο των 101 δις
0 .
Αρίστος wrote: for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη...
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες....
..

nrg wrote:
H κυβερνηση περικόπτει τις συντάξεις 5% διότι το υπέγραψε στο 2015 και μετά από 10 μέρες δίνει αύξηση 5,5% διότι το επιτρέπουν τα δημοσιονομικά της χώρας

Άβαταρ μέλους
break
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 581

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό break » 29 Σεπ 2018, 07:56

Λαχουρένιος έγραψε:Μια χαρα τις μετραει απλως δεν εχει την πολιτικη βουληση να τα παρει


Εδώ διάβασε.

Πολιτική βούληση να πάρει τι ; Μιλάμε για πρόστιμα σε άτομα που βρίσκονται φυλακή, πτωχευμένες εταιρίες, ακόμα και εταιρίες του δημοσίου !

Πάρε το παράδειγμα του Κασσιμάτη που είναι στην φυλακή και έχει φάει πρόστιμο 500εκ που με τις προσαυξήσεις έχει φτάσει τα 2 δις. Σου δίνω εγώ όλη την πολιτική βούληση του κόσμου. Πες μου εσύ αυτά τα 2 δις από που θα πας να τα εισπράξεις.

Καταλαβαίνεις τώρα για τι λαϊκίστικες ανοησίες μιλάμε. Με τέτοιες λίστες αντιπολιτεύονται όλα τα κόμματα στην Ελλάδα (συν την πάταξη της φοροδιαφυγής) και όταν έρχονται στην εξουσία τις ξεχνάνε και μας ξεσκίζουν στους φόρους και στις περικοπές.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Σεπ 2018, 08:25

Δεν ισχυει οτι το δημοσιο εχει κατασχει ο,τι μπορει για τα χρεη αυτα. Για παραδειγμα στο αρθρο που εβαλε ο Μπρεικ λεει οτι ο Κοσκωτας χρωσταει 2,5 εκ. Παρ'ολα αυτα εχει ανοιξει νεα επιχειρηση στην Βουλγαρια και περναει τον χειμωνα στο Μπανσκο και το καλοκαιρι σε ακριβα ξενοδοχεια στο Καβουρι

http://www.larissanet.gr/2017/11/19/ti- ... akisi-tou/

Πως αυτος ο ανθρωπος εχει επιχειρησεις και κανει διακοπαρες οταν χρωσταει 2,5 εκατομυριακια?

Ο Μπατατουδης χρωσταει 3,6 εκ. και αυτην την στιγμη εχει επιχειρηση στην Ρουμανια με καθαρα κερδη την πρωτη χρονια 300.000

http://www.fimes.gr/2014/11/giorgos-mpa ... z5SSuMFhQe
0 .


Επιστροφή σε “Εσωτερική Πολιτική”