Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Τα θέματα εσωτερικής πολιτικής.
Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 25 Ιαν 2023, 21:29

bizeli έγραψε:
Προέλλην έγραψε:Απο παντού, πλήν του στενού κύκλου των εκπαιδευτικών.
Θα είχε πάντως ενδιαφέρον να διαβάσουμε την αντιπρότασή σας για την αξιολόγηση, πως θέλετε δηλαδή να αξιολογείστε, τι θα πρέπει να συμβαίνει με όσους τα πάνε καλά, με όσους τα πάνε χάλια, κλπ. Δεν πιστεύω να μην θέλετε να αξιολογείστε καθόλου.


Εσύ θα μου πεις πώς με μια- δυο συναντήσεις ο αξιολογητής θα μπορέσει να σχηματίσει ασφαλή άποψη για το αν τα πηγαίνω καλά ή χάλια στο έργο μου.
Που θα μπει μια φορά στην τάξη για μια διδακτική ώρα;

Αξιολόγηση ήδη συμβαίνει. Όταν δεν ακούγεται το όνομά σου στη δ/νση σημαίνει ότι κάνεις καλά τη δουλειά σου και όλοι είναι ευχαριστημένοι. Όταν φτάσεις στο σημείο να ακουστεί το όνομά σου στη δ/νση να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις μπλεξίματα.
Ένα τηλέφωνο είναι.

Από και και πέρα ένα μετρήσιμο μέγεθος είναι οι εξετάσεις τύπου pisa. Βάλε στο τέλος κάθε τάξης εξετάσεις σε πανελλαδικό επίπεδο. Αν έχεις υψηλά ποσοστά επιτυχίας σημαίνει ότι πέτυχες τους διδακτικούς στόχους σου. Αν έχεις χαμηλά ποσοστά επιτυχίας σημαίνει ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά.
Αλλά για να έχεις χαμηλά ποσοστά επιτυχίας πανελλαδικά δε φταίνε οι εκπ/κοί. Δεν μπορεί να είμαστε όλοι ανίκανοι.
Κάτι άλλο θα φταίει.

Αλλά στην εκπαίδευση, προέλληνα, δεν είναι όλα άσπρο/μαύρο όπως καταλαβαίνεις. Υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες που διαμορφώνουν το επίπεδο εκπαίδευσης ανά τάξη, σχολείο και περιοχή.

Όπως παντού, πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο σύστημα όπου θα καταγράφεται η απόδοση, η αποτελσματικότητα του κάθε εργαζόμενου στην εκπαίδευση.
Το αν ακούγεται το όνομά σου κάπου κτλ είναι ανέκδοτα τριτοκοσμικά πράγματα. Η επiτυχία στις πανελλήνιες, επίσης-μη αντικειμενικό διότι εξαρτάται απο την περιοχή, το κοινωνικό περιβάλλον των μαθητών κτλ.
Το ερώτημα όμως είναι ακόμη εκεί, ποιά η πρότασή σου για μηχανισμό αξιολόγησης; Γιατί, δεν γίνεται, εσύ μπορεί να κάνεις την δουλειά σου, άλλος σίγουρα όχι, και όλο αυτό πρέπει κάπως να αξιολογείται, γιατί πρόκειται για λεφτά της κοινωνίας, δεν είναι το χωράφι του παππού του κάθε εκπαιδευτικού.


bizeli έγραψε:
Προέλλην έγραψε: Επίσης, σε περίπτωση που αυξηθεί ο ομολογουμένως διαχρονικά χαμηλός προϋπολογισμός για την παιδεία, πως θα πρέπει να κατανεμηθεί ποσοστιαία μεταξύ αύξησης αποδοχών των εκπαιδευτικών και βελτίωσης υποδομών και υλικού; Θυμίζω ότι σήμερα το 75% πάει για μισθούς και επιδόματα εκπαιδευτικών.


Ή θα απολύσεις εκπαιδευτικό προσωπικό ή θα μειώσεις τον μισθό τους στα 100 ευρώ.
Τι από τα δύο θεωρείς βιώσιμο;


Και ποια επιδόματα παίρνουμε;
Πέρα από τα επιδόματα μητρότητας τα οποία ισχύουν για όλον τον δημόσιο τομέα τι άλλο παίρνουμε; Όλα τα υπόλοιπα είναι τα ακαδημαϊκά σου προσόντα που σε ανεβάζουν μισθολογικό κλιμάκιο.
Όχι απλά δεν παίρνουμε επιδόματα αλλά είμαστε φουλ στις κρατήσεις.

Και εδώ το ερώτημα είνσαι σαφές. Αύριο μπορεί πχ να υπάρχει μια αύξηση 1 δις στο προϋπολογισμό. Πως πρέπει να κατανεμηθεί αυτό, σε σχέση με τους μισθούς σας και τις υποδομές και υλικό. Νοιάζεται ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός για την Παιδεία, ή απλά για τα έσοδά του;
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 15433

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό pluton » 25 Ιαν 2023, 21:30

Θα το ρίξει κεραμέως;



Το πιθανότερο είναι πανευτυχης, εγώ δεν ψηφίζω κόμματα εξουσίας, άρα εγώ δεν θα ψηφίσω ΝΔ ... Αν και ομολογώ ότι κάποια τάξη έβαλε σε ζητήματα παιδείας και μπράβο της πχ η πανεπιστημιακη αστυνομία, νοικοκοιρεψε τους χώρους που ήταν το παζάρι της Καμπούλ κλπ τέτοια.

Εγώ να δεχτώ ότι κατέχεις κάποια αιτήματα του ευνοημένου κλάδου σου, μη το κάνετε συντεχνιακό το ζήτημα, δείτε πως και πόσο εργάζονται σε άλλους τομείς και καντε τον σταυρό σας διότι και εμείς από έξω βλέπουμε και συγκρίνουμε.

Επ ευκαιρία να σε ρωτήσω εκείνο το επίδομα βιβλίων καταργήθηκε η ενσωματώθηκε στον μισθό;
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 25 Ιαν 2023, 21:36

bizeli έγραψε:
Προέλλην έγραψε:Αυτό που κλείνουν τα σχολεία 3 μήνες συνεχόμενα δεν ξέρω που αλλού συμβαίνει. Πρόκειται για textbook αντιεκπαιδευτική πρακτική, οι διακοπές των μαθητών θα πρέπει να κατανέμονται σε όλη την διάρκεια του έτους.


Το θέμα είναι αν οι διακοπές θα είναι συνεχόμενες ή σπαστές;
Απ'όσο ξέρω σε όλον τον κόσμο κλείνουν τα σχολεία και σε κάποιες μάλιστα χώρες οι διακοπές είναι πολύ περισσότερες από τις δικές μας.

Αλλά οκ. Σου τη σπάει που καθόμαστε.
Πού θα μας απορροφήσεις για όσο διάστημα είναι κλειστά τα σχολεία;

Ένα απο τα θέματα, ναι. Στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες έχεις περισσότερες ενδιάμεσες διακοπές των 2 εβδομάδων, για να ξεκουράζονται οι μαθητές, παρά ένα μπλοκ 3 μηνών.

Δεν μου τη σπάει ότι καθόσαστε, μπορείτε να κάθεστε σπαστά αντί για 3 συνεχόμενους μήνες και να ξεχνούν οι μαθητές ότι είναι μαθητές, ή να έχουν συνεχόμενα 3μηνα χωρίς σοβαρές ενδιάμεσες διακοπές και να ζορίζονται.

Φυσικά, ο χρόνος είναι χρήμα, και όσο περισσότερες διακοπές έχετε, τόσο θα πρέπει αυτό να αντικατοπρίζεται στον μισθό.

Πχ, εγώ στην δουλειά έχω κόσμο που δουλεύει 4ημερο, και είναι πολύ ευτυχισμένοι για αυτό, κι ας παίρνουν μικρότερο μισθό απ ότι αυτοί με το 5ημερο. Δεν τους νοιάζουν τα 500 ευρώ παραπάνω, γι αυτούς είναι πολυτιμότερο να έχουν μια μέρα παραπάνω προσωπικό χρόνο. Δεν την σπάει σε κανέναν αυτό. Θα την έσπαζε αν οι 4ημεροι ήθελαν να έχουν τις ίδιες απολαβές με τους 5ημερούς. Βασικά, δεν είναι θέμα σπασίματος καν, κανένα λογιστήριο δεν θα πλήρωνε κάποιον για 5 ημέρες ενώ αυτός θα δούλευε 4.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9636

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό bizeli » 25 Ιαν 2023, 22:10

Προέλλην έγραψε: Όπως παντού, πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο σύστημα όπου θα καταγράφεται η απόδοση, η αποτελσματικότητα του κάθε εργαζόμενου στην εκπαίδευση.
Το αν ακούγεται το όνομά σου κάπου κτλ είναι ανέκδοτα τριτοκοσμικά πράγματα. Η επiτυχία στις πανελλήνιες, επίσης-μη αντικειμενικό διότι εξαρτάται απο την περιοχή, το κοινωνικό περιβάλλον των μαθητών κτλ.
Το ερώτημα όμως είναι ακόμη εκεί, ποιά η πρότασή σου για μηχανισμό αξιολόγησης; Γιατί, δεν γίνεται, εσύ μπορεί να κάνεις την δουλειά σου, άλλος σίγουρα όχι, και όλο αυτό πρέπει κάπως να αξιολογείται, γιατί πρόκειται για λεφτά της κοινωνίας, δεν είναι το χωράφι του παππού του κάθε εκπαιδευτικού.


Τι τριτοκοσμικά ρε φίλε;
Ουσία δε θες;
Πιο άμεση και αυστηρή αξιολόγηση από τους γονείς και τους μαθητές δεν υπάρχει.
Ειδικά στις μέρες μας όπου έχουν αγριέψει τόσο πολύ τα πράγματα και παίρνουν τηλ ακόμα και για ψύλλου πήδημα.
Αν καταφέρεις και τους έχεις όλους αυτούς ευχαριστημένους είσαι ένας σούπερ ντούπερ δάσκαλος και σε διδακτικό κομμάτι και σε παιδαγωγικό και σε επίπεδο διαχείρισης σχολικής τάξης.
Απλά εγώ σου βάζω στο τέλος και ένα μετρήσιμο μέγεθος τύπου εξετάσεων να δεις αν πέτυχες τους διδακτικούς στόχους για κάθε τάξη.
Τώρα τι τύπου εξετάσεις το συζητάμε.
Αλλά είμαι υπέρ ενός συστήματος εξετάσεων στο τέλος ότι παρέλαβα το συγκεκριμένο μαθητικό δυναμικό και το πήγα από το 0 στο 5 στο 6 στο 10 ξέρω γω συνυπολογίζοντας και όσους άλλους παράγοντες χρειάζονται.
Πχ άλλον βαθμό βαρύτητας στις εξετάσεις θα έχει ένα σχολείο τσιγγανοπαίδων πχ και άλλον ένα σχολείο στη Γλυφάδα.
Ή άλλον βαθμό βαρύτητας θα έχει ένα σχολείο σε ένα κατσικοχώρι και άλλο σε ένα μεγάλο αστικό κέντρο που τα έχει όλα στα πόδια του.

Αλλά το ρεζουμέ είναι αυτό ρε φίλε για την αξιολόγηση που σου προτείνω εγώ.
Βάλε μου 5 στόχους που θες να σου πετύχω (εφικτούς), δες αν στους πέτυχα με κάποιο αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης (πχ εξετάσεις) και αν στους πέτυχα όλα καλά. Αυτό δε θες;
Και αν μέσα σε όλα αυτά έχω καταφέρει να μη σε ενοχλήσω και σε τίποτα είμαι ο δάσκαλος που θες. Κάνω παπάδες.

Όλα τα άλλα είναι τύπου μεταρρυθμίσεις για να ψαρώνουν άτομα σαν κι εσένα.


Προέλλην έγραψε: Και εδώ το ερώτημα είνσαι σαφές. Αύριο μπορεί πχ να υπάρχει μια αύξηση 1 δις στο προϋπολογισμό. Πως πρέπει να κατανεμηθεί αυτό, σε σχέση με τους μισθούς σας και τις υποδομές και υλικό. Νοιάζεται ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός για την Παιδεία, ή απλά για τα έσοδά του;


Πού να ξέρω ρε φίλε πώς κατανέμεται ο κρατικός προϋπολογισμός;
Φαντάζομαι υπάρχει ένας κατώτατος μισθός όπως ισχύει για όλους.
Ο άλλος έχει κάνει μεταπτυχιακά, διδακτορικά χίλια δυο και τι πρέπει να γίνει δλδ; Να παίρνει τον μισθό της καθαρίστριας για να πληρώσει τα σπασμένα σε υλικοτεχνική υποδομή;
Με τον μισθό του δασκάλου θα χτιστούν τα σχολεία;
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;
Να σου κόψουν τον δικό σου τον μισθό για να χτιστούν σχολεία, νοσοκομεία κτλ. Δέχεσαι;

Και άσε αυτά τα νοιάζεται ο εκπαιδευτικός για την παιδεία. Πέρα από λειτούργημα είναι και επάγγελμα από το οποίο βιοποριζόμαστε.
Και ο γιατρός ζωές σώζει αλλά άμα είναι φιλεύσπλαχνος με όλους φαλίρισε.

Και στο φινάλε ρε φίλε δώσε μου όσα νομίζεις. Αλλά θα μου ανοίξεις το ασυμβίβαστο.
Θα μου επιτρέπεις δλδ να κάνω δυο και τρεις δουλειές με ό,τι συνεπάγεται αυτό συν τον αντίκτυπο που θα έχει στην ποιότητα της διδασκαλίας μου για να τρέχω να τα προλάβω όλα.
Μίζερος δάσκαλος, μίζερη διδασκαλία φίλε.
1 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 25 Ιαν 2023, 22:22

bizeli έγραψε:
Προέλλην έγραψε: Όπως παντού, πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο σύστημα όπου θα καταγράφεται η απόδοση, η αποτελσματικότητα του κάθε εργαζόμενου στην εκπαίδευση.
Το αν ακούγεται το όνομά σου κάπου κτλ είναι ανέκδοτα τριτοκοσμικά πράγματα. Η επiτυχία στις πανελλήνιες, επίσης-μη αντικειμενικό διότι εξαρτάται απο την περιοχή, το κοινωνικό περιβάλλον των μαθητών κτλ.
Το ερώτημα όμως είναι ακόμη εκεί, ποιά η πρότασή σου για μηχανισμό αξιολόγησης; Γιατί, δεν γίνεται, εσύ μπορεί να κάνεις την δουλειά σου, άλλος σίγουρα όχι, και όλο αυτό πρέπει κάπως να αξιολογείται, γιατί πρόκειται για λεφτά της κοινωνίας, δεν είναι το χωράφι του παππού του κάθε εκπαιδευτικού.


Τι τριτοκοσμικά ρε φίλε;
Ουσία δε θες;
Πιο άμεση και αυστηρή αξιολόγηση από τους γονείς και τους μαθητές δεν υπάρχει.
Ειδικά στις μέρες μας όπου έχουν αγριέψει τόσο πολύ τα πράγματα και παίρνουν τηλ ακόμα και για ψύλλου πήδημα.
Αν καταφέρεις και τους έχεις όλους αυτούς ευχαριστημένους είσαι ένας σούπερ ντούπερ δάσκαλος και σε διδακτικό κομμάτι και σε παιδαγωγικό και σε επίπεδο διαχείρισης σχολικής τάξης.
Απλά εγώ σου βάζω στο τέλος και ένα μετρήσιμο μέγεθος τύπου εξετάσεων να δεις αν πέτυχες τους διδακτικούς στόχους για κάθε τάξη.
Τώρα τι τύπου εξετάσεις το συζητάμε.
Αλλά είμαι υπέρ ενός συστήματος εξετάσεων στο τέλος ότι παρέλαβα το συγκεκριμένο μαθητικό δυναμικό και το πήγα από το 0 στο 5 στο 6 στο 10 ξέρω γω συνυπολογίζοντας και όσους άλλους παράγοντες χρειάζονται.
Πχ άλλον βαθμό βαρύτητας στις εξετάσεις θα έχει ένα σχολείο τσιγγανοπαίδων πχ και άλλον ένα σχολείο στη Γλυφάδα.
Ή άλλον βαθμό βαρύτητας θα έχει ένα σχολείο σε ένα κατσικοχώρι και άλλο σε ένα μεγάλο αστικό κέντρο που τα έχει όλα στα πόδια του.

Αλλά το ρεζουμέ είναι αυτό ρε φίλε για την αξιολόγηση που σου προτείνω εγώ.
Βάλε μου 5 στόχους που θες να σου πετύχω (εφικτούς), δες αν στους πέτυχα με κάποιο αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης (πχ εξετάσεις) και αν στους πέτυχα όλα καλά. Αυτό δε θες;
Και αν μέσα σε όλα αυτά έχω καταφέρει να μη σε ενοχλήσω και σε τίποτα είμαι ο δάσκαλος που θες. Κάνω παπάδες.

Όλα τα άλλα είναι τύπου μεταρρυθμίσεις για να ψαρώνουν άτομα σαν κι εσένα.

Αμέ, γιατί είναι absract και πρακτικά δεν σημαίνει τίποτε :rolleyes:

Π.χ., σε έναν ιδανικό κόσμο, κάθε Δντης Ββάθμιας (που θα έχει διοριστεί βάση του φακέλου αξιολόγησής του) θέλει όταν κάνει τον σχεδιασμό του, θέλει πχ να ξέρει βάσει αντικειμενικών κριτηρίων ποιόν να ρίξει στα προβληματικά σχολεία, να ξέρει ποιός μπορεί να κάνει εκεί την διαφορά. Δεν θα βγεί στην πιάτσα γύρα να ρωτήσει γονείς και μαθητές.
Σε όλα αυτά, η μονομανιακή συντεχνιακή άρνηση κάθε μορφής αξιολόγησης, στέκεται εμπόδιο, γίνεται τροχοπέδη, σαμποτάζ, εχθρός της παιδείας.
Λες για εξετάσεις και στόχους. Αν σε ρίξουμε σε ένα σχολείο στο Μενίδι, θα τους πετύχεις αυτούς που πέτυχες στο τάδε σχετικά καλό σχολείο της Θεσσνίκης;
ΟΚ, Κεραμέως, φτού κακά, λάθος κόνσεπτ αξιολόγησης. Ποια είναι η τεχνοκρατική σου πρόταση για γενική αξιολόγηση των καθηγητών, και όχι μοναχά της πάρτης σου; Ποιά είναι η πρόταση της ΕΛΜΕ; Συγκεκριμένα, όχι μόνο αντιαξιολογικές κραυγές.


bizeli έγραψε:
Προέλλην έγραψε: Και εδώ το ερώτημα είνσαι σαφές. Αύριο μπορεί πχ να υπάρχει μια αύξηση 1 δις στο προϋπολογισμό. Πως πρέπει να κατανεμηθεί αυτό, σε σχέση με τους μισθούς σας και τις υποδομές και υλικό. Νοιάζεται ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός για την Παιδεία, ή απλά για τα έσοδά του;


Πού να ξέρω ρε φίλε πώς κατανέμεται ο κρατικός προϋπολογισμός;
Φαντάζομαι υπάρχει ένας κατώτατος μισθός όπως ισχύει για όλους.
Ο άλλος έχει κάνει μεταπτυχιακά, διδακτορικά χίλια δυο και τι πρέπει να γίνει δλδ; Να παίρνει τον μισθό της καθαρίστριας για να πληρώσει τα σπασμένα σε υλικοτεχνική υποδομή;
Με τον μισθό του δασκάλου θα χτιστούν τα σχολεία;
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;
Να σου κόψουν τον δικό σου τον μισθό για να χτιστούν σχολεία, νοσοκομεία κτλ. Δέχεσαι;

Και άσε αυτά τα νοιάζεται ο εκπαιδευτικός για την παιδεία. Πέρα από λειτούργημα είναι και επάγγελμα από το οποίο βιοποριζόμαστε.
Και ο γιατρός ζωές σώζει αλλά άμα είναι φιλεύσπλαχνος με όλους φαλίρισε.

Και στο φινάλε ρε φίλε δώσε μου όσα νομίζεις. Αλλά θα μου ανοίξεις το ασυμβίβαστο.
Θα μου επιτρέπεις δλδ να κάνω δυο και τρεις δουλειές με ό,τι συνεπάγεται αυτό συν τον αντίκτυπο που θα έχει στην ποιότητα της διδασκαλίας μου για να τρέχω να τα προλάβω όλα.
Μίζερος δάσκαλος, μίζερη διδασκαλία φίλε.

75% για έσοδα δασκάλων, 25% για τα υπόλοιπα. Μπορείς να μου πείς, ποια ποσόστοση κρίνεις ορθή, δεδομένου ενός πεπερασμένου ποσού προϋπολογισμού; H EΛΜΕ τι λέει; Σε καμιά πολιτισμένη χώρα πάντως δεν πάει η συντριπτική πλειοψηφία του προϋπολογισμού στις απολαβές των δασκάλων. Αυτό, δεν είναι τυχαίο, αλλά άμεση απόρροια του γεγονότος ότι οι συνδικαλιστές σας νοιάζονται πρωτίστως για τα έσοδά σας, και όχι γενικά για την παιδεία. Γι αυτό και οποιαδήποτε μπαρούφα ότι κάνετε λειτούργημα, νοιάζεστε για το κοινό καλό, κτλ είναι απο τα αποδυτήρια χαμένο.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9636

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό bizeli » 25 Ιαν 2023, 22:24

Προέλλην έγραψε:Ένα απο τα θέματα, ναι. Στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες έχεις περισσότερες ενδιάμεσες διακοπές των 2 εβδομάδων, για να ξεκουράζονται οι μαθητές, παρά ένα μπλοκ 3 μηνών.

Δεν μου τη σπάει ότι καθόσαστε, μπορείτε να κάθεστε σπαστά αντί για 3 συνεχόμενους μήνες και να ξεχνούν οι μαθητές ότι είναι μαθητές, ή να έχουν συνεχόμενα 3μηνα χωρίς σοβαρές ενδιάμεσες διακοπές και να ζορίζονται.

Φυσικά, ο χρόνος είναι χρήμα, και όσο περισσότερες διακοπές έχετε, τόσο θα πρέπει αυτό να αντικατοπρίζεται στον μισθό.

Πχ, εγώ στην δουλειά έχω κόσμο που δουλεύει 4ημερο, και είναι πολύ ευτυχισμένοι για αυτό, κι ας παίρνουν μικρότερο μισθό απ ότι αυτοί με το 5ημερο. Δεν τους νοιάζουν τα 500 ευρώ παραπάνω, γι αυτούς είναι πολυτιμότερο να έχουν μια μέρα παραπάνω προσωπικό χρόνο. Δεν την σπάει σε κανέναν αυτό. Θα την έσπαζε αν οι 4ημεροι ήθελαν να έχουν τις ίδιες απολαβές με τους 5ημερούς. Βασικά, δεν είναι θέμα σπασίματος καν, κανένα λογιστήριο δεν θα πλήρωνε κάποιον για 5 ημέρες ενώ αυτός θα δούλευε 4.


Πω πω ρε φίλε.
Βάλτε μας καλύτερα να σπάμε πέτρες στο νταμάρι να σας φύγει ο καημός. Πραγματικά βαρέθηκα.
Και 365 μέρες τον χρόνο να δουλεύουμε πάλι για κάτι θα φταίμε.
Θα αναβαθμιστεί έτσι το εκπαιδευτικό σύστημα δλδ; Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι που σας ενδιαφέρει. :laugh1:



Αλλά αλήθεια δε μου απάντησες.
Ποια είναι η πρότασή σου;
Ή μας κόβεται ο μισθός το διάστημα που δεν εργαζόμαστε ή να απορροφηθούμε αλλού; Και αν ναι πού και με ποιον τρόπο;
1 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 25 Ιαν 2023, 22:37

bizeli έγραψε:
Προέλλην έγραψε:Ένα απο τα θέματα, ναι. Στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες έχεις περισσότερες ενδιάμεσες διακοπές των 2 εβδομάδων, για να ξεκουράζονται οι μαθητές, παρά ένα μπλοκ 3 μηνών.

Δεν μου τη σπάει ότι καθόσαστε, μπορείτε να κάθεστε σπαστά αντί για 3 συνεχόμενους μήνες και να ξεχνούν οι μαθητές ότι είναι μαθητές, ή να έχουν συνεχόμενα 3μηνα χωρίς σοβαρές ενδιάμεσες διακοπές και να ζορίζονται.

Φυσικά, ο χρόνος είναι χρήμα, και όσο περισσότερες διακοπές έχετε, τόσο θα πρέπει αυτό να αντικατοπρίζεται στον μισθό.

Πχ, εγώ στην δουλειά έχω κόσμο που δουλεύει 4ημερο, και είναι πολύ ευτυχισμένοι για αυτό, κι ας παίρνουν μικρότερο μισθό απ ότι αυτοί με το 5ημερο. Δεν τους νοιάζουν τα 500 ευρώ παραπάνω, γι αυτούς είναι πολυτιμότερο να έχουν μια μέρα παραπάνω προσωπικό χρόνο. Δεν την σπάει σε κανέναν αυτό. Θα την έσπαζε αν οι 4ημεροι ήθελαν να έχουν τις ίδιες απολαβές με τους 5ημερούς. Βασικά, δεν είναι θέμα σπασίματος καν, κανένα λογιστήριο δεν θα πλήρωνε κάποιον για 5 ημέρες ενώ αυτός θα δούλευε 4.


Πω πω ρε φίλε.
Βάλτε μας καλύτερα να σπάμε πέτρες στο νταμάρι να σας φύγει ο καημός. Πραγματικά βαρέθηκα.
Και 365 μέρες τον χρόνο να δουλεύουμε πάλι για κάτι θα φταίμε.
Θα αναβαθμιστεί έτσι το εκπαιδευτικό σύστημα δλδ; Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι που σας ενδιαφέρει. :laugh1:

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, η αυτιστική αντίδραση.

Εδώ το θέμα είναι πολύ πολύ συγκεκριμένο. Δεν είναι μα και μου και ξανθοπουλισμοί.

Πιστεύεις ότι πρέπει να αξιολογούνται οι δάσκαλοι, ναι ή όχι; Πιστεύεις ότι αυτό αν γίνει σωστά έχει να προσφέρει στην παιδεία ναι ή όχι;

Tα ρέστα, είναι απλά διαδικαστικές λεπτομέρειες. Aν είναι σωστό να γίνει όπως λέει η κάθε Κεραμέως ή όχι είναι αδιάφορο ως προς την ουσία, μπορείτε να διεκδικήσετε την δική σας πρόταση και η κοινωνία το πιθανότερο να σας στηρίξει.

Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με παρανοϊκές αντιδράσεις, του τύπου: τι, αξιολόγηση; ποιόν ρε, μένα; ούρτ απο δώ ρε! Mένα με ξέρει όλη η πιάτσα ρε! Ντώσε ρε το ντώρο πίσω!
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 25 Ιαν 2023, 22:44

bizeli έγραψε:Αλλά αλήθεια δε μου απάντησες.
Ποια είναι η πρότασή σου;
Ή μας κόβεται ο μισθός το διάστημα που δεν εργαζόμαστε ή να απορροφηθούμε αλλού; Και αν ναι πού και με ποιον τρόπο;

Εγώ δεν έχω καμιά τέτοια πρόταση. Εγώ απλά γράφω το προφανές, ότι η απόδοση, η καταλληλότητα, οι δυνατότητες του κάθε δασκάλου θα πρέπει να αξιολογούνται και να καταγράφονται με κάποιο τρόπο τεχνοκρατικά, με έναν τρόπο που καθίσταται πρακτικά χρήσιμο. Αν κάποιος είναι ακατάλληλος να διδάσκει (o καθένας μας ξέρει τέτοιες περιπτώσεις) θα πρέπει να κάνει κάτι άλλο. Αν κάποιος είναι ικανότερος του μέσου όρου, θα πρέπει να ανταμείβεται μισθολογικά και ιεραρχικά.
Επίσης, βάσει δυνατοτήτων, θα πρέπει να κατανέμονται στα σχολεία διαφορετικού -κατά περίπτωση κατάλληλου- προφίλ δάσκαλοι, για να λειτουργεί με τον βέλτιστο τρόπο το σύστημα.

Αξιολόγηση συμβαίνει σε κάθε σοβαρό οργανισμό. Ειδικά εδώ που οι εργαζόμενοι έχουν να κάνουν με παιδιά, θα πρέπει να είναι περισσότερο ενδελεχής. Άτομα που αρνούνται επί της αρχής κάτι τέτοιο (όχι μια συγκεκριμένη πρόταση κτλ, επί της αρχής λέω), δεν έχουν θέση στην παιδεία, είναι λαθρεπιβάτες, επικίνδυνοι.

Επίσης λέω ότι σε πιθανή άυξηση του προϋπολογισμού παιδείας, δεν είναι δυνατόν να πάει πάλι το 75% στους μισθούς και να σαπίζουν τα σχολεία. Μπορεί να πάει το 50% ας πούμε.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9636

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό bizeli » 25 Ιαν 2023, 22:50

Παιδιά συγγνώμη θα συνεχίσουμε αύριο τη συζήτηση.
Έχω ντιάβασμα για αύριο και θα με πιάσει το ξημέρωμα.

Σόρι που μπήκα λίγο φόρουμ και έκανα ένα διάλειμμα από την 0 προσωπική ζωή.
Αφαιρέστέ το μου από τον μισθό που τόσο σας καίει.
:dirol:
1 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Μερικοί έχουν λάθος αντίληψη για τα πράγματα και θα το καταλάβουν το βράδυ των εκλογών

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 25 Ιαν 2023, 22:51

bizeli έγραψε:Παιδιά συγγνώμη θα συνεχίσουμε αύριο τη συζήτηση.
Έχω ντιάβασμα για αύριο και θα με πιάσει το ξημέρωμα.

Σόρι που μπήκα λίγο φόρουμ και έκανα ένα διάλειμμα από την 0 προσωπική ζωή.
Αφαιρέστέ το μου από τον μισθό που τόσο σας καίει.
:dirol:

Κανείς δεν λέει αυτό - αυτιστική αντίδραση - απόδραση απο την πραγματικότητα :D

Οτιδήποτε γράφηκε είναι ορθολογικότατο, συνεπές, θεμιτό, ηθικοπλαστικό, εν γένει σωστό.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.


Επιστροφή σε “Εσωτερική Πολιτική”