Λαχουρένιος έγραψε:pluton έγραψε:Η αριστερά νυν και αεί εργαλιοποιουσε τον ανθρώπινο πόνο, ειδικά το ΚΚΕ έχει ντοκτορά σε αυτό το ζήτημα.
Υπάνθρωποι ήταν η ιδεολογία με πολλές δεκάδες εκατομμύρια δολοφονημένους.
Η απάντηση στον λαϊκισμό και στην εργαλιοποιηση, είναι απλή:
https://www.facebook.com/share/v/mRWeZnZZ5dpvFwSi/
Μονίμως εκτός θέματος λόγω έλλειψης επιχειρημάτων
Να αυτό ακριβώς είναι η εργαλιοποιηση.
Τι αρνείσαι ότι ήταν ένα δυστύχημα;
Τι δεν παραδέχεσαι ότι υπήρχαν σωρεία ανθρωπίνων παραλείψεων;
Τα γεγονότα είναι ξεκάθαρα, εργαζόμενοι μέσα από υπόγειες συνδικαλιστικές διαδρομές ενήργησαν αλληλοκαλυπτομενοι και τελικά υπήρξαν δεκάδες αθώα θύματα... Άλλη μια φορά τα συνδικαλιστικά σκουλήκια στον χώρο της εργασίας έχοντας επίγνωση ότι είναι στο απυρόβλητο ενήργησαν με τον τρόπο που διαβάσαμε στον τύπο, όλοι οι εμπλεκόμενοι ήταν συνδικαλιστές η καλύπτονται από συνδικαλιστές.
Τρομακτικός είναι ο τρόπος που εκβιαστηκε γιατρός να βγάλει ασθένεια στον σκασιαρχη σταθμάρχη.... Στην δική που θα γίνει φαντάζομαι σύντομα διότι η ΝΔ θέλει να φωτίσει όλη αυτή την θολούρα μέσα στην οποία ψαρεύει η αριστερά.
Τι αμφισβητείς;
Ότι ενας ανεπαρκής εργαζόμενος επειδή ήταν συνδικαλιστής κρίθηκε κατάλληλος για σταθμάρχης;
Οτι ο υπεύθυνος σταθμάρχης πήρε άδεια από την σημαία για να κάνει τριήμερο και εκ των υστέρων πήρε άδεια από ιατρό του Βόλου, κατ εντολή;
Ότι ο άλλος υπεύθυνος σταθμάρχης έφυγε νωρίτερα να αγοράσει σουβλάκια για το σπίτι και έμεινε μόνος ο ακατάλληλος; Ο οποίος δεν ήταν ικανός να χωρίσει δύο γαϊδουριων άχυρα; έβαλε δύο τραίνα στην ίδια γραμμή.
Βλάβες ηλεκτρικές στην σηματοδότηση είχαν εντοπιστεί και όφειλαν να ξέρουν πως λειτουργούσαν σε αυτές τις συνθήκες.....
Η κυβέρνηση έχει ευθύνη;
Φυσικά έχει ευθύνη, η κυβέρνηση έπρεπε να κόψει τον κωλο στους συνδικαλιστές που αλωνιζαν και έβαλαν σε κίνδυνο ζωές.
Ορίστε λοιπόν ΕΝΤΕΚΑ ατυχήματα:
Ιούνιος 1998, Γερμανία: Πάνω από 100 άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν τρένο υψηλής ταχύτητας που πραγματοποιούσε δρομολόγιο από το Μόναχο στο Αμβούργο εκτροχιάζεται στο Ένσχεντε.
Οκτώβριος 1999, Βρετανία: Δύο τρένα συγκρούονται κοντά στην περιοχή Πάντιγκτον του Λονδίνου, σκοτώνοντας 31 άτομα.
Νοέμβριος 2000, Αυστρία: Βαγόνι τελεφερίκ πήρε φωτιά σε ορεινή σήραγγα στο Καπρούν της Αυστρίας, σκοτώνοντας 155 ανθρώπους.
Μάιος 2003, Ουγγαρία: Σύγκρουση τρένου με πούλμαν που μετέφερε Γερμανούς παραθεριστές σε ισόπεδη διάβαση κοντά στο Σιόφοκ. Εχασαν τη ζωή τους 34 άτομα.
Ιανουάριος 2006, Μαυροβούνιο: 45 άτομα σκοτώθηκαν όταν τρένο εκτροχιάστηκε και έπεσε σε χαράδρα έξω από την πρωτεύουσα της χώρας Ποντγκόριτσα.
Ιούλιος 2006, Ισπανία: Συρμός του μετρό που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα συνετρίβη σε υπόγεια σήραγγα τον Ιούλιο του 2006. Η συντριβή είχε σαν αποτέλεσμα τον θάνατο 43 ανθρώπων και τον τραυματισμό δεκάδων άλλων.
Σεπτέμβριος 2006, Γερμανία: Μια αμαξοστοιχία απλής σιδηροτροχιάς συγκρούστηκε με βαγόνι συντήρησης κοντά στο Λάθεν. Εχασαν τη ζωή τους 23 άνθρωποι.
Ιούνιος 2009, Ιταλία: 32 άτομα έχασαν τη ζωή τους όταν το φορτηγό τρένο εξερράγη και κατέληξε σε σπίτια στην παραθαλάσσια πόλη του Βιαρέτζιο.
Φεβρουάριος 2010, Βέλγιο: Μετωπική σύγκρουση δύο επιβατικών αμαξοστοιχιών στο Μπουιζίγκεν. 19 άτομα σκοτώθηκαν.
Ιούλιος 2013, Ισπανία: Τρένο των ισπανικών σιδηροδρόμων εκτροχιάστηκε κοντά στην πόλη Σαντιάγκο ντε Κομποστέλα. Συνολικά, 80 άτομα έχασαν τη ζωή τους και 145 τραυματίστηκαν. Σύμφωνα με την έρευνα για τις συνθήκες που οδήγησαν στο δυστύχημα, η αμαξοστοιχία πήγαινε με 179 χλμ/ώρα σε μια διαδρομή με όριο ταχύτητας 80 χλμ/ώρα όταν βγήκε από τις ράγες και προσέκρουσε σε τοίχο.
Ιούλιος 2016, Ιταλία: Δύο ιταλικά τρένα συγκρούστηκαν μετωπικά μεταξύ πόλεων στη νότια περιοχή της Πούλια. Τουλάχιστον 31 άνθρωποι σκοτώθηκαν και δεκάδες άλλοι τραυματίστηκαν. Από την έρευνα διαπιστώθηκε σφάλμα επικοινωνίας μεταξύ των σταθμών από τους οποίους είχε αναχωρήσει το κάθε τρένο.