κίνηση με Υδρογόνο

Υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, λογισμικά, γκάτζετ κλπ.
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 24 Σεπ 2018, 21:05

Διάδοχος έγραψε:Το μέλλον είναι η πλήρης κατάργηση των ανορθολογικών και ιστορικά ξεπερασμένων μετακινήσεων.

Εργασία απο το σπίτι ή κάπου πολύ κοντά, επικοινωνία όλων με όλους μέσω εξελιγμένου διαδικτύου, τουρισμός μέσω virtual reality.

Δραματική μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, ελαχιστοποίηση για κίνδυνο επιδημιών, κλπ.

Ξεβλαχέψτε.

Καλα ναι, κοντα ειμεθα
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 01 Οκτ 2018, 06:49

Εικόνα

θα δείξω και τις δικές μου γεννήτριες υδρογόνου
ΗΗΟ - \|/ - Η2Ο
0 .

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 01 Μάιος 2019, 23:50

εφοδιασμός αυτοκινήτου Hyundai με αέριο υδρογόνο.

0 .

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 26 Ιουν 2019, 14:03

Εικόνα

Οι ερευνητές προτείνουν πλωτά νησιά παρόμοια με μεγάλα πλωτά ιχθυοτροφεία
Μεγάλες προοπτικές παρουσιάζουν τα εκατομμύρια υπεράκτια νησιά που μετατρέπουν το διοεξείδιο του άνθρακα σε καύσιμο μεθανόλης, συμβάλλοντας στη μείωση ποσότητας των αερίων του θερμοκηπίου στην ατμόσφαιρα, σύμφωνα με ερευνητές από τη Νορβηγία και την Ελβετία.
Η ομάδα των ερευνητών έχει ήδη υποβάλει πρόταση για τα ηλιακά νησιά μεθανόλης, σε μια δημοσίευση στο περιοδικό Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών, PNAS.
Στο πλαίσιο του άρθρου, συμφωνούν ότι απαιτείται μαζική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από καύση ορυκτών καυσίμων για να περιοριστεί η έκταση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Ωστόσο, τα υγρά καύσιμα με βάση τον άνθρακα θα εξακολουθήσουν να αποτελούν σημαντικά μέσα αποθήκευσης ενέργειας στο εγγύς μέλλον.
Προτείνουν συνδυασμό μεγάλων τεχνολογιών που χρησιμοποιούν την ηλιακή ενέργεια για την ανακύκλωση του ατμοσφαιρικού διοξειδίου του άνθρακα σε υγρό καύσιμο.
Στο έγγραφο, οι ερευνητές προτείνουν πλωτά νησιά παρόμοια με μεγάλα πλωτά ιχθυοτροφεία.
Θα χρησιμοποιούσαν φωτοβολταϊκά στοιχεία που θα μπορούσαν να μετατρέψουν την ηλιακή ενέργεια σε ηλεκτρική ενέργεια.
Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στην παραγωγή υδρογόνου και την εκχύλιση διοξειδίου του άνθρακα από το θαλασσινό νερό.

0 .

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 17 Σεπ 2019, 13:02

To BMW Group επενδύει και στο υδρογόνο.
Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να αποτελέσει μία ρεαλιστική λύση στο κοντινό μέλλον. Το BMW Group εκτιμά ότι η ζήτηση για τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα αυξηθεί το δεύτερο μισό της επόμενης δεκαετίας και ένας δοκιμαστικός στόλος οχημάτων με κυψέλες καυσίμου θα λανσαριστεί το 2022.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
0 .

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 14 Μάιος 2021, 14:33

Εκπληκτικό ρεκόρ αυτονομίας από τη Hyundai
Η κορεατική φίρμα σημείωσε ένα ακόμη αξιοθαύμαστο ρεκόρ, αποδεικνύοντας ότι τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με υδρογόνο, εκτός από εξαιρετικά φιλικά προς το περιβάλλον είναι και απολύτως πρακτικά.

Το Nexo, το οποίο φέρει κυψέλες καυσίμου και εκλύει στην ατμόσφαιρα μόνο νερό, κατάφερε να καλύψει μια διαδρομή μήκους 887,5 χιλιομέτρων με ένα μόνο γέμισμα. Συγκεκριμένα, ο επαγγελματίας οδηγός Brendan Reeves πήγε από τη Μελβούρνη έως το Broken Hill (στην Αυστραλία) χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αυτονομία που έχει καταγραφεί ποτέ με υδρογονοκίνητο όχημα. Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις, το Hyundai Nexo κατανάλωσε σε πραγματικές συνθήκες μόλις 6,27 κιλά υδρογόνου, δηλαδή 0,706κ. ανά 100 χιλιόμετρα.

Από την εξάτμιση βγαίνει καθαρό νερό.Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, το Nexo καθάρισε 449.100 λίτρα αέρα, όσα δηλαδή χρειάζονται 33 ενήλικες σε μία ημέρα.

To μοντέλο της Hyundai τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 163 ίππων και 395 Nm ροπής. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 179 χλμ./ώρα, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 9,2 δευτερόλεπτα και η αυτονομία με βάση τις εργοστασιακές ρυθμίσεις αγγίζει τα 756 χλμ.

Χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα φιλτραρίσματος, απομονώνει και καθαρίζει το 99,9% των πολύ λεπτών σωματιδίων, ενώ από την εξάτμιση βγαίνουν μόνο σταγονίδια.

Στη Γερμανία το Nexo κοστίζει γύρω στα 77.000 ευρώ και στην Αγγλία 65.995 λίρες.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
1 .

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 02 Φεβ 2023, 17:36

Πρώτη φορά αυτοκίνητο υδρογόνου στους Ελληνικούς δρόμους

Για πρώτη φορά θα παρουσιαστεί στο ελληνικό κοινό αυτοκίνητο Υδρογόνου, από τον Ευρωπαϊκό Σύνδεσμο Υδρογόνου «Hydrogen Europe». Όπως έγινε γνωστό, η παρουσίαση θα γίνει την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023 στις 13:00 στο εκθεσιακό κέντρο στην Κοζάνη κατά τη διάρκεια των ημερών καινοτομίας που διοργανώνει η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

Ειδικότερα, οι κκ Γιώργος Κασαπίδης περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας και Γιώργος Χατζημαρκάκης, διευθύνων σύμβουλος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Υδρογόνου «Hydrogen Europe» θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα αυτοκίνητο κυψελών καυσίμου (Fuel Cell Electric Vehicle - FCEV)) με σκοπό την ανάδειξη της χρήσης του υδρογόνου στις μεταφορές.

Στόχος της παρουσίασης είναι να γνωρίσουν οι πολίτες από κοντά την τεχνολογία του πράσινου υδρογόνου, να την δοκιμάσουν στην πράξη, να ενημερωθούν για τα οφέλη που έχει για την μείωση των εκπομπών θερμοκηπίου στην Ευρώπη και στην Ελλάδα καθώς και για τα πλεονεκτήματά του αφού θεωρείται ότι είναι το καύσιμο του μέλλοντος.

Ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Υδρογόνου (Hydrogen Europe) έχει έδρα τις Βρυξέλλες και εκπροσωπεί τον βιομηχανικό και ερευνητικό κλάδο των τεχνολογιών υδρογόνου. Σήμερα εκπροσωπεί περισσότερες από 400 βιομηχανικές επιχειρήσεις, περισσότερους από 70 ερευνητικούς οργανισμούς καθώς και 17 Εθνικούς Συνδέσμους που δραστηριοποιούνται στον τομέα του υδρογόνου και των κυψελών καυσίμου.

Τα μέλη του συνδέσμου συνεργάζονται με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του CLEANHYDROGEN PARTNERSHIP που αποτελεί το επιστέγασμα μίας μακροχρόνιας συνεργασίας μεταξύ των εκπροσώπων της βιομηχανίας, των πανεπιστημίων, των ερευνητικών οργανισμών και των δημόσιων φορέων, στον τομέα των στρατηγικών έρευνας, ανάπτυξης και διάδοσης των τεχνολογιών υδρογόνου και κυψελών καυσίμου.

Σκοπός του, μεταξύ άλλων, είναι να επιταχύνει την εμπορευματοποίηση των τεχνολογιών υδρογόνου και κυψελών καυσίμου δρώντας ως μια πλατφόρμα που φέρνει κοντά τους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς να συνενώσουν τους πόρους τους γύρω από τις βασικές προτεραιότητες προς την κατεύθυνση της αειφόρου ανάπτυξης, να εντοπίσει τις πλέον υποσχόμενες εφαρμογές υδρογόνου και κυψελών καυσίμου, και να δημιουργήσει επιτυχείς κοινοπραξίες για την μόχλευση των απαραίτητων διαθέσιμων κεφαλαίων και χρηματοδοτικών μηχανισμών.

0 .

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 13 Φεβ 2023, 21:05

Πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου που εκλύει νερό αντί για ρύπους έκατσε ο πρωθυπουργός της χώρας, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψή του στη Δυτική Μακεδονία όπου παρουσίασε το αναπτυξιακό όραμα της κυβέρνησης για την περιοχή.

Πρόκειται για το υδρογονοκίνητο Hyundai Nexo που, πριν από λίγες ημέρες, είχε συγκεντρώσει το ενδιαφέρον στην 1η «Έκθεση & Συνέδριο Καινοτομίας» στο Εκθεσιακό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στα Κοίλα Κοζάνης.

Εικόνα

Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, το μηδενικών ρύπων crossover δεν πέρασε απαρατήρητο από τον πρωθυπουργό της χώρας, ο οποίος θέλησε να γνωρίσει από… πρώτο χέρι τα τεχνολογικά μυστικά του οχήματος.

Τα αυτοκίνητα υδρογόνου ενσωματώνουν κυψέλες καυσίμου που αποτελούν την «καρδιά» του κινητήρα. Το καύσιμο υδρογόνο εισέρχεται από το ντεπόζιτο στην κυψέλη και αναμιγνύεται με οξυγόνο παράγοντας νερό.
Μεγάλο προσόν των υδρογονοκίνητων οχημάτων είναι το γεγονός ότι δεν χρειάζεται να μπουν στην πρίζα (όπως τα ηλεκτρικά με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες) και ως εκ τούτου βάζουν τέλος στο άγχος της αυτονομίας.

Στον αντίποδα, το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αφορά στο υποανάπτυκτο δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Πρόκειται για ένα ζήτημα που αφορά και τη χώρα μας, αν και πρόθεση της κυβέρνησης είναι να προβεί στις απαραίτητες νομοθετικές πράξεις που θα σηματοδοτήσουν τη δημιουργία τέτοιων σταθμών ανεφοδιασμού.

Εικόνα
0 .


Επιστροφή σε “Τεχνολογία”