Η περιήγηση στον παρόντα ιστότοπο συνεπάγεται ότι συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Χρήσης Cookies.

κίνηση με Υδρογόνο

Υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, λογισμικά, γκάτζετ κλπ.
Άβαταρ μέλους
Spark
Συντονιστής Κατασκευών
Συντονιστής Κατασκευών
Δημοσιεύσεις: 2214
Τοποθεσία: Space Traveller
Επικοινωνία:

κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 19 Σεπ 2018, 20:29

Μετά την ηλεκτροκίνηση, οι κινητήρες υδρογόνου πρόκληση για νέα εποχή στις μεταφορές.

Οι Γερμανοί επιβάτες σιδηροδρόμων έχουν πλέον την ευκαιρία να ταξιδέψουν με το πρώτο τρένο στον κόσμο που αναμένεται να αντικαταστήσει πλέον τις παλιές τις ντιζελομηχανές. Ο κινητήρας του χρησιμοποιεί υδρογόνο και από την εξάτμιση βγαίνει νερό.

Το γαλλικής κατασκευής τρένο υδρογόνου έκανε ήδη την πρώτη του διαδρομή από τον σταθμό Bremervörde της Κάτω Σαξωνίας τη Δευτέρα εγκαινιάζοντας νέα εποχή στις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Δύο μηχανές υδρογόνου «Coradia iLint» θα αντικαταστήσουν τις παλιές ντιζελομηχανές στην διαδρομή 100 χιλιομέτρων που συνδέει τις πόλεις Cuxhaven και Buxtehude. Για τη συγκοινωνία έχουν προγραμματισθεί να κατασκευασθούν άλλες 14 μηχανές με υδρογόνο ώστε να εξαπλωθούν και σε άλλες σιδηροδρομικές γραμμές έως το 2021.
Την ευθύνη για την κατασκευή τους έχει αναλάβει η γαλλική εταιρία Alstom.

1 .

Άβαταρ μέλους
Spark
Συντονιστής Κατασκευών
Συντονιστής Κατασκευών
Δημοσιεύσεις: 2214
Τοποθεσία: Space Traveller
Επικοινωνία:

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 20 Σεπ 2018, 18:45

Στη προσπάθεια να μειωθεί η εξάρτηση μας από το πετρέλαιο, έχει επιστρατευθεί και το υδρογόνο. Το υδρογόνο όταν ενωθεί με το οξυγόνο παράγεται ηλεκτρική ενέργεια και νερό.

Αυτή την χημική εξίσωση έχουν εκμεταλλευθεί οι επιστήμονες για να τροφοδοτήσουν με ηλεκτρικό ρεύμα τα οχήματα. Η εφαρμογή και η εξάπλωση των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου έχει καθυστερήσει γιατί απαιτείται η κατασκευή ενός νέου δικτύου μεταφοράς υδρογόνου σε πολλά σημεία στην Ευρώπη. Η δαπάνη είναι τεράστια και προς το παρόν το βάρος έχει ριχθεί στην ανάπτυξη του δικτύου μεταφοράς φυσικού αερίου.

Στην Ιαπωνία και στη Ν. Κορέα, αυξάνεται σταδιακά το δίκτυο παροχής υδρογόνου. Η Toyota είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο που τόλμησε να κατασκευάσει το πρώτο επιβατικό μοντέλο με κυψέλες καυσίμου σε μαζική παραγωγή. Ο λόγος για το Mirai που κυκλοφορεί στην Ευρώπη στα κράτη που έχουν την κατάλληλη υποδομή.

Η Hyundai, μετά από πολλές έρευνες και μελέτες εισέρχεται στη κατηγορία των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου. Ξεκίνησε στη Ν. Κορέα τις πωλήσεις του Nexo. Αξίζει να τονισθεί το ενδιαφέρον των οδηγών στη Ν. Κορέα για το οικολογικό αυτοκίνητο που εκπέμπει μόνο καθαρό νερό. Μέσα σε επτά ημέρες παραγγέλθηκαν 1.061 Nexo.

Η Hyundai παρέδωσε επίσης αρκετά αυτοκίνητα αυτού του τύπου στις δημοτικές αρχές δυο μεγάλων πόλεων της Ν. Κορέας. Οι δύο δημοτικές αρχές εξέφρασαν την πρόθεσή τους να επεκτείνουν την υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Εικόνα

0 .

Άβαταρ μέλους
itteithe
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1690
Τοποθεσία: Τρίπολη
Επικοινωνία:

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό itteithe » 20 Σεπ 2018, 19:01

Σ' αυτό το θέμα ταιριάζει και ο μάστορας παρακάτω που προσπαθεί να παράξει υδρογόνο στο σπίτι του:

0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2845

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 20 Σεπ 2018, 20:34

Το Η2 ειναι το μελλον . ΤΟ νερο ειναι αφθονο και η ηλεκτρικη ενεργεια απο ΑΠΕ θααποθηκευθεται με τη μορφη υδρογονου σεδεξαμενες. Αυτο το υδρογονο επειτα θα γεμιζει μπαταριες κυψελων υδρογονου. Ηδη εχομετιςπρωτες μπαταριες κυψελων σε ντροουν.

Αρνητικα
Οσοι εχουν πειρα ξερουν οτι το υδρογονο οχι μονο ειναι ευφλεκτο αλλα κυριως ειναι εκρηκτικό. Η παραμικρή πρόκληση σπιθας προκαλει εκρηξη. Και αυτο ειναι προβλημα ειδικα οταν μιλαμεγια αυτοκινηση. Μεγαλη προκληση η κατασκευη μπαταριων κυψελων υδρογονου με επαρκη ασφαλη χαρακτηριστικα.
Εκει παμε παντως.
1 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2845

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 20 Σεπ 2018, 20:35

Οικονομια υδρογονου!!!
Η λύση για την ανοδο της σταθμης των θαλασσών... :laugh1:
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Spark
Συντονιστής Κατασκευών
Συντονιστής Κατασκευών
Δημοσιεύσεις: 2214
Τοποθεσία: Space Traveller
Επικοινωνία:

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 20 Σεπ 2018, 20:53

ο Μιχ.Καλογεράκης είναι ένας απο τους ανθρώπους που έχουν και χρησιμοποιούν γεννήτρια Υδρογόνου, νομίζω πως στην Ελλάδα έχει την μεγαλύτερη γεννήτρια που διαχωρίζει τα αέρια Οξυγόνο κ Υδρογόνο ωστε η αποθήκευση και η χρήση του Υδρογόνου να γίνεται με ασφάλεια.

σημασία έχει να καταλάβουμε πως γίνεται η μετατροπή της ενέργειας απο χημική σε ηλεκτρική για χρήση στους ηλεκτροκινητήρες των οχημάτων. το βιντεο αυτό τα εξηγεί όλα

1 .

Άβαταρ μέλους
Spark
Συντονιστής Κατασκευών
Συντονιστής Κατασκευών
Δημοσιεύσεις: 2214
Τοποθεσία: Space Traveller
Επικοινωνία:

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 21 Σεπ 2018, 17:45

στην Ελλάδα μονάδα παραγωγής αποθήκευσης και συμπίεσης υδρογόνου από αιολική ενέργεια υλοποιήθηκε στο επιδεικτικό αιολικό πάρκο του ΚΑΠΕ στην Κερατέα Αττικής, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου RES2H2 (ENK5-CT-2001-536).

Μια μονάδα ηλεκτρόλυσης 25 kW που παράγει υδρογόνο υπό πίεση έως και 2 ΜPa είναι συνδεδεμένη με την ανεμογεννήτρια Enercon E40 500 kW του πάρκου. Η μονάδα μπορεί να λειτουργεί υπό μεταβαλλόμενη ισχύ, ανάλογα με τον αέρα. Η περίσσεια αιολικής ενέργειας διαχέεται στο ηλεκτρικό δίκτυο. Το παραγόμενο υδρογόνο συμπιέζεται στα 22 MPa σε ένα στάδιο, και αποθηκεύεται σε φιάλες υψηλής πίεσης. Εκτός από το εμφιαλωτήριο, το ηλεκτρολυτικό υδρογόνο μπορεί να αποθηκευτεί και σε 6 δεξαμενές μεταλλοϋδριδίων, συνολικής χωρητικότητας 3.6 κιλών. Η εγκατάσταση περιλαμβάνει και όλα τα απαραίτητα βοηθητικά συστήματα, δηλαδή έναν συμπιεστή αέρα με ξηραντή για τις πνευματικές βάνες, έναν θερμοσίφωνα για την παραγωγή ζεστού νερού που χρησιμοποιείται κατά την εκφόρτιση των μεταλλοϋδριδίων και έναν ψύκτη νερού με κλειστό κύκλωμα για την ψύξη των μηχανημάτων. Το σύστημα ελέγχεται κεντρικά μέσω Programmable Logic Controller (PLC).

Η εγκατάσταση τέθηκε σε λειτουργία τον Οκτώβριο 2005 και χρησιμοποιείται για πειραματικούς σκοπούς, προκειμένου να μελετηθεί η συμπεριφορά και απόδοση της ηλεκτρόλυσης, του συμπιεστή, των μεταλλοϋδριδίων και του ολοκληρωμένου συστήματος.

Στο τέλος του 2008, στο σύστημα προστέθηκε και μια κυψέλη καυσίμου τύπου PEM, με ονομαστική ισχύ 7.5 kW, που μπορεί να δίνει στο δίκτυο έως 6 kW συνεχούς ισχύος.

http://www.creswindfarm.gr/site1/H2_prod_gr.htm
0 .

Άβαταρ μέλους
Spark
Συντονιστής Κατασκευών
Συντονιστής Κατασκευών
Δημοσιεύσεις: 2214
Τοποθεσία: Space Traveller
Επικοινωνία:

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 22 Σεπ 2018, 19:17

ο κατασκευαστής του συστήματος Ν. Λυμπερόπουλος μετατρέπει την αιολική ενέργεια σε υδρογόνο (2005)

http://library.tee.gr/digital/m2102/m2102_liberopoulos.pdf

και φανταστικά λεωφορεία...

"Ο Δήμος Αθηναίων αποκτά τα 10 πρώτα καινούργια αστικά λεωφορεία του (θα
ακολουθήσουν σε δεύτερη φάση άλλα 25) συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Καθαρές
Αστικές Συγκοινωνίες» της Ευρωπαϊκής Ένωσης – στο πλαίσιο του οποίου
χρηματοδοτούνται οι πόλεις που θέλουν να προμηθευτούν λεωφορεία με εναλλακτικά
καύσιμα. Στο ίδιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα συμμετέχουν το Άμστερνταμ, η Βαρκελώνη,
το Αμβούργο, το Λονδίνο, το Λουξεμβούργο, η Μαδρίτη, το Οπόρτο, η Στοκχόλμη,
και το Ρέικιαβικ. Στην πρωτεύουσα της Ισλανδίας, μάλιστα, όπως και στη
Μαδρίτη, έκαναν πρόσφατα την εμφάνισή τους τα πρώτα λεωφορεία υδρογόνου. Ήδη,
το υπουργείο Ανάπτυξης αναζητά τον χώρο για τη δημιουργία σταθμού εφοδιασμού
των αθηναϊκών λεωφορείων."

Εικόνα

Μετά απο 13 χρόνια δεν έχω δει να κυκλοφορεί ούτε ένα λεωφορείο υδρογόνου στην Ελλάδα.
που είναι τα λεωφορεία με υδρογόνο; μήπως ειναι αυτά στα αμαξοστάσια Ανθούσας;

Εικόνα
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 23 Σεπ 2018, 23:17

Το μέλλον είναι η πλήρης κατάργηση των ανορθολογικών και ιστορικά ξεπερασμένων μετακινήσεων.

Εργασία απο το σπίτι ή κάπου πολύ κοντά, επικοινωνία όλων με όλους μέσω εξελιγμένου διαδικτύου, τουρισμός μέσω virtual reality.

Δραματική μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, ελαχιστοποίηση για κίνδυνο επιδημιών, κλπ.

Ξεβλαχέψτε.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
Spark
Συντονιστής Κατασκευών
Συντονιστής Κατασκευών
Δημοσιεύσεις: 2214
Τοποθεσία: Space Traveller
Επικοινωνία:

Re: κίνηση με Υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό Spark » 24 Σεπ 2018, 13:17

Η τεχνολογία πολλαπλασιάζει τη διάρκεια πτήσεων των drones
Εικόνα

Σε αγροκτήματα στο Λάφμπορο, 170 χιλιόμετρα βόρεια του Λονδίνου, ειδικοί από τον ενεργειακό όμιλο «Intelligent Energy» που έχει την βάση του στο Ηνωμένο Βασίλειο κάνουν δοκιμές σε κάτι, που θεωρούν ότι θα αλλάξει τους όρους της τεχνολογίας των drones.
Παρόλο που φαινομενικά δεν διαφέρει από τα λοιπά drones, τα συγκεκριμένα τροφοδοτούνται από δύο κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Τα μόνα απόβλητά τους είναι νερό και θερμός αέρας. Η «Intelligent Energy» υποστηρίζει ότι αυτή η μέθοδος λύνει δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχουν σχέση με τα σημερινά drones, τα οποία τροφοδοτούνται από μπαταρίες: την διάρκεια των πτήσεων και τον επανεφοδιασμό τους.

Ο Τζούλιαν Χιουζ, διευθυντής του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της «Intelligent Energy» εξηγεί ότι με τη νέα μέθοδο έχουμε μόνο τις δύο στοίβες κυψελών καυσίμου. «Χρειάζονται οξυγόνο, το οποίο προέρχεται είναι από τον αέρα, γα το οποίο βοηθούν οι ανεμιστήρες και από κάτω είναι το υδρογόνο. Έτσι, το υδρογόνο και το οξυγόνο διασχίζουν τις πλάκες των κυψελών καυσίμου και παράγουν ηλεκτρική ενέργεια».

Η ανεξάρτητη εταιρεία «MarketsandMarkets» εκτιμά ότι η παγκόσμια αγορά των εμπορικών drones θα εκτοξευθεί τα επόμενα χρόνια κοντά στα πέντε δισ. ευρώ ως το 2020.

Όπως εκτιμούν, αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα λόγω της μικρής εμβέλειας που έχουν σήμερα οι μη επανδρωμένες πτήσεις με τις μπαταρίες που χρησιμοποιούν αλλά και εξαιτίας του χρόνου που χρειάζεται για να φορτιστούν.

«Το κύριο πρόβλημα με την υπάρχουσα τεχνολογία των μπαταριών για τα drones είναι ο χρόνος της πτήσης. Έχεις περίπου 15 λεπτά και μετά πρέπει να επαναφορτίσεις την μπαταρία για κάμποσες ώρες. Με την τεχνολογία κυψελών καυσίμου που δοκιμάζουμε τώρα, η διάρκεια της πτήσης αυξάνεται σημαντικά, φτάνοντας τη μία με δυο ώρες. Επίσης, δεν υπάρχει ανάγκη να επαναφορτίσεις την μπαταρία, το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάξεις την πηγή του καυσίμου και αυτό δεν παίρνει πάνω από ένα λεπτό», εξηγεί ο Τζούλιαν Χιουζ.

Ο ενεργειακός όμιλος πρόσφατα ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας με έναν μεγάλο κατασκευαστή drones με τελικό στόχο την αξιοποίηση της λύσης των κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Ωστόσο οι ερευνητές της εταιρείας δεν πειραματίζονται μόνο με drones. Βλέπουν πιθανές εφαρμογές στα πάντα, από τα αυτοκίνητα μέχρι τα κινητά τηλέφωνα.

Ο Τζούλιαν Χιουζ εξηγεί: «Μόλις ξεκινήσαμε και εισβάλει αυτή η νέα τεχνολογία σε διαφορετικούς τομείς. Είδαμε αυτοκινητοβιομηχανίες που τώρα κυκλοφόρησαν τέτοια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα λεγόμενα fuel cell vehicles. Επίσης, υπάρχουν σταθερές εφαρμογές με τις κυψέλες καυσίμου να παρέχουν εφεδρική ενέργεια σε πράγματα όπως σε πύργους κινητής τηλεφωνίας ή γενικά σε γεννήτριες».

Η αύξηση του χρόνου διάρκειας των πτήσεων και ο ταχύτερος επανεφοδιασμός θα ανοίξει μεγάλο φάσμα δυνατοτήτων για την υψηλή τεχνολογία των μη επανδρωμένων πτήσεων. Επιθεωρήσεις, έρευνες, διασώσεις, αεροφωτογραφίσεις, γεωργικές και ταχυδρομικές υπηρεσίες, όλα αυτά είναι τομείς που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τη νέα τεχνολογία.

Πηγή: euronews.gr
0 .


Επιστροφή σε “Τεχνολογία”