Ξεκινάμε με έναν σύγχρονο μεγάλο οραματιστή, τον Γιώργη τον Παπαδόπουλο. Ο Γιώργης μας ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του, αλλά πού να καταλάβουν οι βλαχαραπάδες.









.gif)

vallon έγραψε:Αρα τι κάνουμε; γλωσσόφιλα με τα μεμέτια;
κρίμα ρε και ότι είχα ακονίσει το ..γιαταγάνι

taliban έγραψε:vallon έγραψε:Αρα τι κάνουμε; γλωσσόφιλα με τα μεμέτια;
κρίμα ρε και ότι είχα ακονίσει το ..γιαταγάνι
Μόλις θα τους δούμε να έρχονται θα πετάξουμε τα όπλα και θα τρέξουμε να τους αγκαλιάσουμε.
Αφού τους εξηγήσουμε την αγάπη που μας περιβάλει όλους θα πάμε όλοι μαζί στην Τουρκία.
Θα πετάξουμε τον Ερντογάν απ το παράθυρο του παλατιού και έπειτα θα διοργανώσουμε Τουρκορωμαικο,ας το πούμε,συμπόσιο συνοδεία ναργιλέ για να συσφίξουμε τις πολιτισμικές μας αξίες.


taliban έγραψε:vallon έγραψε:Αρα τι κάνουμε; γλωσσόφιλα με τα μεμέτια;
κρίμα ρε και ότι είχα ακονίσει το ..γιαταγάνι
Μόλις θα τους δούμε να έρχονται θα πετάξουμε τα όπλα και θα τρέξουμε να τους αγκαλιάσουμε.
Αφού τους εξηγήσουμε την αγάπη που μας περιβάλει όλους θα πάμε όλοι μαζί στην Τουρκία.
Θα πετάξουμε τον Ερντογάν απ το παράθυρο του παλατιού και έπειτα θα διοργανώσουμε Τουρκορωμαικο,ας το πούμε,συμπόσιο συνοδεία ναργιλέ για να συσφίξουμε τις πολιτισμικές μας αξίες.
), ο οποίος σε αγαστή συνεργασία με τον Μεχμέτ τον Πορθητή τα κανόνισε για την παράδοση της Πελοποννήσου, στέλνοντας και πεσκέσι την κόρη του στο χαρέμι του Μεχμέτ, ώστε αυτός να έχει προνόμια και να συνεχίσει να τα κονομάει.



Ο Μωάμεθ Β΄ και ο Γεννάδιος
Ο Μωάμεθ Β΄ καθώς και οι διάδοχοί του προσπάθησαν να ενισχύσουν τη θέση των Ανθενωτικών προκειμένου να διαιωνίζεται η πατροπαράδοτη καχυποψία Ορθοδόξων και Λατίνων. Με αυτό τον τρόπο, ο Πορθητής κατόρθωσε να διευρύνει τα ιδεολογικά χάσματα μεταξύ της ελληνικής Ανατολής και της καθολικής Δύσης και να περιορίσει τους κινδύνους χριστιανικών εκστρατειών εναντίον των Τούρκων. Οι προσδοκίες αυτές των Οθωμανών δικαιώθηκαν σε μεγάλο μέρος.
Οι θιασώτες της ελληνοτουρκικής συνεργασίας ήταν, πριν από όλα, οι Ανθενωτικοί, οι δύσπιστοι απέναντι σε κάθε πολιτικό ή θρησκευτικό κήρυγμα της Δύσης, και τέλος αυτοί που ήταν εχθρικοί σε κάθε εκδήλωση αντιτουρκικής ενέργειας των υποδούλων.
Αντίθετα, όλοι εκείνοι που ήταν θιασώτες της ένοπλης αντιστάσεως ήταν διατεθειμένοι να προβούν σε δογματικές υποχωρήσεις απέναντι στις απαιτήσεις της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, με αντάλλαγμα την εξασφάλιση στρατιωτικών επεμβάσεων των καθολικών δυνάμεων στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι δε από αυτούς ήταν στενά συνδεδεμένοι (οικονομικά και πολιτιστικά) με τον δυτικό τρόπο ζωής και με τις «φραγκοκρατούμενες» περιοχές της ελληνικής χερσονήσου.
Γεώργιος Γεννάδιος ή Σχολάριος
Υπήρξε ο πρώτος μετά την Άλωση πατριάρχης που τοποθετήθηκε στον θρόνο από τον ίδιο τον Μωάμεθ Β΄ ως επιβράβευση για τον φανατικό ανθενωτικό αγώνα του, για τον οποίο και ανταμείφθηκε από τον Πορθητή. Αυτός υπήρξε ο βασικός εκπρόσωπος της πολιτικής της συνεργασίας με τους Οθωμανούς, με κύριο μέλημά του τη διαφύλαξη των προνομίων της Εκκλησίας.
Κάπως έτσι έγινε ευκολότερη η παράδοση της Πόλης στους Οθωμανούς και εδραιώθηκε ένας φανατικός αντιδυτικισμός που ανιχνεύεται στην περίοδο των Σταυροφοριών, ενώ η ερμηνεία της ιστορίας διολίσθησε σε έναν πρωτόγονο συναισθηματισμό – ο οποίος είναι το λιγότερο ο πιο καταστροφικός σύμβουλος για την υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων που δεν πρέπει να εξαρτώνται από βεντέτες, φανατισμούς, γινάτια και στενόμυαλες ερμηνείες.




Adminović έγραψε:Περνάγαμε ωραία
με τους Τούρκους παρέα
που είχαν το Αγιασοφια τζαμιιιι......
Θα πρότεινα να γίνει Πατριαρχης όταν κάποτε πραγματωθεί το όραμα του Γιώργη του Παπαδόπουλου, του Μεχμέτ του Πορθητή κλπ για την Τουρκορούμ ομοσπονδια.![]()
