● Matrix ταινία-ανάλυση
-
Spark
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3727
- Τοποθεσία: space
Re: ● Matrix ταινία-ανάλυση
σχετικό με την δομή του παρόντος κοινωνικού συστήματος βασισμένο σε οικονομικό matrix.
0 .
-
Spark
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3727
- Τοποθεσία: space
Re: ● Matrix ταινία-ανάλυση
Το Μάτριξ είναι μια πραγματικότητα αντιληπτή από ένα ποσοστό ανθρώπων. Είναι μια πλάνη που μας κρατά σαν τυφλούς, σαν ζόμπι, σε μια κοιμισμένη κατάσταση.
Τι είναι Πραγματικό; Και τι δεν είναι;
Σπάνια έχουμε αυτές τις απορίες μιας και υποθέτουμε πως αυτό που βλέπουμε μπροστά μας είναι και πραγματικό. Το ότι μπορούμε να δούμε, νοιώσουμε, αγγίξουμε, μυρίσουμε και ακούσουμε διάφορα πράγματα γύρω μας, δε πάει να πει πως είναι και αληθινά. Πολλοί από ΄μας είμαστε σαν υπνωτισμένοι και δεν έχουμε την ικανότητα να δούμε έξω απ΄ το σημερινό ρεύμα σκέψης. Έχουμε την τάση να πιστεύουμε πως αυτά που βλέπουμε στην τηλεόραση είναι αλήθειες. Πιστεύουμε, πως το Οικονομικό Σύστημα είναι Αληθινό, ή πιστεύουμε πως το χρήμα είναι αληθινό. Αυτά που πιστεύουμε καθορίζουν τις ζωές μας, και μας κινούν σε πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις, εάν το επιτρέψουμε.
Το Μάτριξ είναι παντού, όταν πηγαίνεις στη δουλειά, όταν πληρώνεις τους φόρους σου, όταν πηγαίνεις στην εκκλησία και όταν βλέπεις τηλεόραση. Είναι ο Κόσμος που σου έχουν κατεβάσει μπροστά απ’τα μάτια σου, για να σε τυφλώσουν απ’την Αλήθεια.
Η Τριλογία έφερε πολλά και σημαντικά μηνύματα στο συλλογικό υποσυνείδητο μας. Πολλοί άνθρωποι έχουν χαθεί ή παγιδευτεί μέσα στη δικιά τους αντίληψη της πραγματικότητας, και τους τρομάζει να ανακαλύψουν την Αλήθεια. Φοβούνται να αποδεχτούν πως το Οικονομικό Σύστημα είναι μια ψευδαίσθηση ώστε να μας έχουν σε μία μόνιμη μάχη για πόρους, γη και να μαχόμαστε μεταξύ μας. Οι άνθρωποι που ζουν μέσα στο Μάτριξ είναι ο ταχυδρόμος σου, η νοσοκόμα, ο αστυφύλακας, ο πολιτικός, το Αφεντικό σου.
Αυτοί οι άνθρωποι είναι που αποκαλούμε οι ΄ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΜΑΤΡΙΞ’. Είναι τα άτομα που εργάζονται μέσα στο ίδιο το σύστημα ώστε να είναι υπαρκτό και να λειτουργεί. Αυτά τα άτομα είναι σαν εσένα κι εμένα, όμως δεν θέλουν ν’αλλάξουν, φοβούνται να ξυπνήσουν. Κι έτσι, συχνά πολεμούν τους άλλους, τους επιτίθενται, απλά για να διατηρήσουν την ψευδαίσθηση υπαρκτή.
Πολλοί άνθρωποι που είναι εκεί έξω, προσδοκούν να έχουν δύναμη πάνω σε άλλους, και άλλοι απλά θέλουν να κλέψουν όσο πλούτο μπορούν από άλλους. Η Αλήθεια είναι, πως δεν ζούμε σ΄ένα Καλό Σύμπαν ενάντιων στο Κακό. Ζούμε σ’ένα Τρισδιάστατο Σύμπαν (3D) το οποίο δίνει μια κάπως περιορισμένη Ελευθερία σ΄ ένα ποσοστό ατόμων. Ζούμε σ’ένα σύμπαν όπου ότι κάνεις σε σένα και στους άλλους, σου επιστρέφεται δεκαπλάσιο.
Η Μεγάλη Αλήθεια είναι, πως φοβόμαστε να Δεχτούμε πως είμαστε ΟΛΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ του παρόντος οικονομικού και τραπεζικού συστήματος. Είμαστε σκλάβοι των πιστεύω μας και των πεποιθήσεών μας, όπως και στους Νόμους που μας κυβερνούν. Είμαστε ΟΛΟΙ , σκλάβοι κάποιας Κυβέρνησης, και στην Οργανωμένη Συμμορία κακοποιών, που θέλουν να βλάψουν άλλους ώστε να κρατήσουν τη δική τους δομημένη μορφή εξουσίας.
Επιτρέψαμε στους εαυτούς μας να χαθούμε μέσα στο Μάτριξ για πάρα πολύ καιρό. Έχουμε απορροφηθεί στις καθημερινότητες μας, στη ρουτίνα και στα δράματα μας. Ένα μικρό ποσοστό ατόμων πάνω σ’αυτόν το πλανήτη γνωρίζουν καλά πως να ξεγελάσουν το 99,9% των ανθρώπων σε υποταγή και στην σκλαβιά. Γνωρίζουν πως να κατευθύνουν τις μάζες (σαν πρόβατα) προς όποια κατεύθυνση επιλέξουν.
ΠΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ:
‘Ενα από τα μέσα που χρησιμοποιούν αυτοί ‘οι λίγοι’, είναι τα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης), γεμίζοντας έτσι τα κεφάλια μας με ψέμματα και προπαγάνδα, ώστε να παραμένουμε τρομοκρατημένοι και γεμάτοι ΦΟΒΟ σε κάποια αντιληπτή χειριστική απειλή. Να μας κρατήσουν σε άγνοια, λήθαργο και α-νόητους. Τα ΜΜΕ είναι υπεύθυνα για τουλάχιστον το 40% το πως δημιουργείται η πραγματικότητά μας.
Οι Θρησκείες είναι ένα άλλο μέσο που χρησιμοποιούν ώστε να μας κρατούν σε άγνοια και μοιρασμένους εδώ και χιλιάδες χρόνια, όμως αυτό έχει να κάνει με περίπου το 20% της πραγματικότητας που δημιουργούμε.
Το υπόλοιπο 40% είναι το Νομισματικό Σύστημα, το οποίο κρατάει ανθρώπους σε τέτοια πείνα και φτώχεια ώστε να είναι αναγκασμένοι να κοιμούνται σε χαρτοκιβώτια στα πεζοδρόμια ενώ άλλοι κοιμούνται σε βίλες και επαύλεις.
Η ανισότητα ανάμεσα στους Φτωχούς και τους Πλούσιους είναι τόσο υπερβολική που πολλοί από ‘μας δεν έχουμε ιδέα για το πως είναι να είμαστε αληθινά σε μια κατάσταση Ευδαιμονίας και Ελευθερίας. Η Απληστία για το Χρήμα και τη Δύναμη έχουν δηλητηριάσει τον Νου και τη Νοημοσύνη μας με τόσους πολλούς τρόπους, και έχει χρησιμοποιηθεί για να κρατάνε το κόσμο χαμένο και παγιδευμένο μέσα στο Μάτριξ.
Θα ξυπνήσουμε από το Μάτριξ, όπως έκανε και ο Νίο, ή απλά θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για να διατηρούμε το υπάρχον τραπεζικό σύστημα όσο πιο ζωντανό γίνεται;
Υπάρχει τεράστια ομορφιά και εκπληκτική δύναμη μέσα σ΄ όλους μας, απλά είμαστε κολλημένοι και χαμένοι μέσα σ’αυτό το Μάτριξ που ονομάζουμε Πραγματικότητα και δεν έχουμε επινοήσει τον τρόπο να βγούμε, ακόμα.
Μετάφραση: awakengr.com
Τι είναι Πραγματικό; Και τι δεν είναι;
Σπάνια έχουμε αυτές τις απορίες μιας και υποθέτουμε πως αυτό που βλέπουμε μπροστά μας είναι και πραγματικό. Το ότι μπορούμε να δούμε, νοιώσουμε, αγγίξουμε, μυρίσουμε και ακούσουμε διάφορα πράγματα γύρω μας, δε πάει να πει πως είναι και αληθινά. Πολλοί από ΄μας είμαστε σαν υπνωτισμένοι και δεν έχουμε την ικανότητα να δούμε έξω απ΄ το σημερινό ρεύμα σκέψης. Έχουμε την τάση να πιστεύουμε πως αυτά που βλέπουμε στην τηλεόραση είναι αλήθειες. Πιστεύουμε, πως το Οικονομικό Σύστημα είναι Αληθινό, ή πιστεύουμε πως το χρήμα είναι αληθινό. Αυτά που πιστεύουμε καθορίζουν τις ζωές μας, και μας κινούν σε πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις, εάν το επιτρέψουμε.
Το Μάτριξ είναι παντού, όταν πηγαίνεις στη δουλειά, όταν πληρώνεις τους φόρους σου, όταν πηγαίνεις στην εκκλησία και όταν βλέπεις τηλεόραση. Είναι ο Κόσμος που σου έχουν κατεβάσει μπροστά απ’τα μάτια σου, για να σε τυφλώσουν απ’την Αλήθεια.
Η Τριλογία έφερε πολλά και σημαντικά μηνύματα στο συλλογικό υποσυνείδητο μας. Πολλοί άνθρωποι έχουν χαθεί ή παγιδευτεί μέσα στη δικιά τους αντίληψη της πραγματικότητας, και τους τρομάζει να ανακαλύψουν την Αλήθεια. Φοβούνται να αποδεχτούν πως το Οικονομικό Σύστημα είναι μια ψευδαίσθηση ώστε να μας έχουν σε μία μόνιμη μάχη για πόρους, γη και να μαχόμαστε μεταξύ μας. Οι άνθρωποι που ζουν μέσα στο Μάτριξ είναι ο ταχυδρόμος σου, η νοσοκόμα, ο αστυφύλακας, ο πολιτικός, το Αφεντικό σου.
Αυτοί οι άνθρωποι είναι που αποκαλούμε οι ΄ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΜΑΤΡΙΞ’. Είναι τα άτομα που εργάζονται μέσα στο ίδιο το σύστημα ώστε να είναι υπαρκτό και να λειτουργεί. Αυτά τα άτομα είναι σαν εσένα κι εμένα, όμως δεν θέλουν ν’αλλάξουν, φοβούνται να ξυπνήσουν. Κι έτσι, συχνά πολεμούν τους άλλους, τους επιτίθενται, απλά για να διατηρήσουν την ψευδαίσθηση υπαρκτή.
Πολλοί άνθρωποι που είναι εκεί έξω, προσδοκούν να έχουν δύναμη πάνω σε άλλους, και άλλοι απλά θέλουν να κλέψουν όσο πλούτο μπορούν από άλλους. Η Αλήθεια είναι, πως δεν ζούμε σ΄ένα Καλό Σύμπαν ενάντιων στο Κακό. Ζούμε σ’ένα Τρισδιάστατο Σύμπαν (3D) το οποίο δίνει μια κάπως περιορισμένη Ελευθερία σ΄ ένα ποσοστό ατόμων. Ζούμε σ’ένα σύμπαν όπου ότι κάνεις σε σένα και στους άλλους, σου επιστρέφεται δεκαπλάσιο.
Η Μεγάλη Αλήθεια είναι, πως φοβόμαστε να Δεχτούμε πως είμαστε ΟΛΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ του παρόντος οικονομικού και τραπεζικού συστήματος. Είμαστε σκλάβοι των πιστεύω μας και των πεποιθήσεών μας, όπως και στους Νόμους που μας κυβερνούν. Είμαστε ΟΛΟΙ , σκλάβοι κάποιας Κυβέρνησης, και στην Οργανωμένη Συμμορία κακοποιών, που θέλουν να βλάψουν άλλους ώστε να κρατήσουν τη δική τους δομημένη μορφή εξουσίας.
Επιτρέψαμε στους εαυτούς μας να χαθούμε μέσα στο Μάτριξ για πάρα πολύ καιρό. Έχουμε απορροφηθεί στις καθημερινότητες μας, στη ρουτίνα και στα δράματα μας. Ένα μικρό ποσοστό ατόμων πάνω σ’αυτόν το πλανήτη γνωρίζουν καλά πως να ξεγελάσουν το 99,9% των ανθρώπων σε υποταγή και στην σκλαβιά. Γνωρίζουν πως να κατευθύνουν τις μάζες (σαν πρόβατα) προς όποια κατεύθυνση επιλέξουν.
ΠΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ:
‘Ενα από τα μέσα που χρησιμοποιούν αυτοί ‘οι λίγοι’, είναι τα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης), γεμίζοντας έτσι τα κεφάλια μας με ψέμματα και προπαγάνδα, ώστε να παραμένουμε τρομοκρατημένοι και γεμάτοι ΦΟΒΟ σε κάποια αντιληπτή χειριστική απειλή. Να μας κρατήσουν σε άγνοια, λήθαργο και α-νόητους. Τα ΜΜΕ είναι υπεύθυνα για τουλάχιστον το 40% το πως δημιουργείται η πραγματικότητά μας.
Οι Θρησκείες είναι ένα άλλο μέσο που χρησιμοποιούν ώστε να μας κρατούν σε άγνοια και μοιρασμένους εδώ και χιλιάδες χρόνια, όμως αυτό έχει να κάνει με περίπου το 20% της πραγματικότητας που δημιουργούμε.
Το υπόλοιπο 40% είναι το Νομισματικό Σύστημα, το οποίο κρατάει ανθρώπους σε τέτοια πείνα και φτώχεια ώστε να είναι αναγκασμένοι να κοιμούνται σε χαρτοκιβώτια στα πεζοδρόμια ενώ άλλοι κοιμούνται σε βίλες και επαύλεις.
Η ανισότητα ανάμεσα στους Φτωχούς και τους Πλούσιους είναι τόσο υπερβολική που πολλοί από ‘μας δεν έχουμε ιδέα για το πως είναι να είμαστε αληθινά σε μια κατάσταση Ευδαιμονίας και Ελευθερίας. Η Απληστία για το Χρήμα και τη Δύναμη έχουν δηλητηριάσει τον Νου και τη Νοημοσύνη μας με τόσους πολλούς τρόπους, και έχει χρησιμοποιηθεί για να κρατάνε το κόσμο χαμένο και παγιδευμένο μέσα στο Μάτριξ.
Θα ξυπνήσουμε από το Μάτριξ, όπως έκανε και ο Νίο, ή απλά θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για να διατηρούμε το υπάρχον τραπεζικό σύστημα όσο πιο ζωντανό γίνεται;
Υπάρχει τεράστια ομορφιά και εκπληκτική δύναμη μέσα σ΄ όλους μας, απλά είμαστε κολλημένοι και χαμένοι μέσα σ’αυτό το Μάτριξ που ονομάζουμε Πραγματικότητα και δεν έχουμε επινοήσει τον τρόπο να βγούμε, ακόμα.
Μετάφραση: awakengr.com
0 .
-
Παυλος Γ.
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1061
Re: ● Matrix ταινία-ανάλυση
Η αλήθεια ειναι, πως δεν μπορεί να βγει κανείς από το Ματριξ, γιατί δεν το επιτρέπει η φυσιολογία του ανθρώπου.
Αυτό που ο άνθρωπος καταλαβαίνει μέσω των αισθήσεων του, είναι ένα μικρό μέρος της πραγματικότητας,
κι αυτό παραμορφωμένο.
Η γεωμετρία Ρίμαν και ο ψευδοχώρος Μινκόφσκι, εξηγούν καλύτερα αυτό που καταλαβαίνει η ανθρώπινη φυσιολογία.
Το ερώτημα είναι, πώς μπορεί ν΄αναβαθμιστεί ο άνθρωπος και ν΄ αντιλαμβάνεται την τέταρτη, (ή και παραπάνω) διάσταση ;
Ενα από τα πολλά πειράματα που γίνονται, είναι και το πρόσφατο με τον κορωνοιό και τα εμβόλια.
Αν μπορέσει τελικά, μεσω του mRNA να τροποποιήσει το DNA, και να μπορέσει να κλωνοποιήσει,
και στο εγγύς μέλλον να θεραπεύσει τις ανίατες αρρώστιες,
μπορεί να καταστήσει τον άνθρωπο αθάνατο.
Ηδη υπάρχει η τεχνολογία 3D-printing, η οποία μπορεί να κατασκευάσει οποιοδήποτε ανθρώπινο όργανο.
Αν μπορέσει και μεταφέρει τον εγκέφαλο του ανθρώπου, σε έναν κλώνο, και ξεκλειδώσει τη συνείδηση,
τότε θα μιλάμε για κάτι υπεράνθρωπο.
Οπως τις τηλεμεταφορές του Νίο και τις υπερδυνάμεις του.
Αυτά λέει πολύ καιρό τώρα ο τεράστιος Μίτσιο Κάκου, αλλά και ο δικος μας Μάνος Δανέζης, παρέα με τον Στράτο Θεοδοσίου.
Αυτό που ο άνθρωπος καταλαβαίνει μέσω των αισθήσεων του, είναι ένα μικρό μέρος της πραγματικότητας,
κι αυτό παραμορφωμένο.
Η γεωμετρία Ρίμαν και ο ψευδοχώρος Μινκόφσκι, εξηγούν καλύτερα αυτό που καταλαβαίνει η ανθρώπινη φυσιολογία.
Το ερώτημα είναι, πώς μπορεί ν΄αναβαθμιστεί ο άνθρωπος και ν΄ αντιλαμβάνεται την τέταρτη, (ή και παραπάνω) διάσταση ;
Ενα από τα πολλά πειράματα που γίνονται, είναι και το πρόσφατο με τον κορωνοιό και τα εμβόλια.
Αν μπορέσει τελικά, μεσω του mRNA να τροποποιήσει το DNA, και να μπορέσει να κλωνοποιήσει,
και στο εγγύς μέλλον να θεραπεύσει τις ανίατες αρρώστιες,
μπορεί να καταστήσει τον άνθρωπο αθάνατο.
Ηδη υπάρχει η τεχνολογία 3D-printing, η οποία μπορεί να κατασκευάσει οποιοδήποτε ανθρώπινο όργανο.
Αν μπορέσει και μεταφέρει τον εγκέφαλο του ανθρώπου, σε έναν κλώνο, και ξεκλειδώσει τη συνείδηση,
τότε θα μιλάμε για κάτι υπεράνθρωπο.
Οπως τις τηλεμεταφορές του Νίο και τις υπερδυνάμεις του.
Αυτά λέει πολύ καιρό τώρα ο τεράστιος Μίτσιο Κάκου, αλλά και ο δικος μας Μάνος Δανέζης, παρέα με τον Στράτο Θεοδοσίου.
0 .
-
Spark
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3727
- Τοποθεσία: space
Re: ● Matrix ταινία-ανάλυση
Παυλος Γ. έγραψε:Το ερώτημα είναι, πώς μπορεί ν΄αναβαθμιστεί ο άνθρωπος και ν΄ αντιλαμβάνεται την τέταρτη, (ή και παραπάνω) διάσταση ;
Ενα από τα πολλά πειράματα που γίνονται, είναι και το πρόσφατο με τον κορωνοιό και τα εμβόλια.
Αν μπορέσει τελικά, μεσω του mRNA να τροποποιήσει το DNA, και να μπορέσει να κλωνοποιήσει,
και στο εγγύς μέλλον να θεραπεύσει τις ανίατες αρρώστιες,
μπορεί να καταστήσει τον άνθρωπο αθάνατο...
Γεια σου Παυλο, απαντώ στα 2 θέματα που έθεσες.
Ξεκινάω από το θέμα των εμβολίων mRNA, πιστεύω πως είναι έγχυση γενετικού κώδικα που κάνουν στους ανθρώπους-θύματα αφού τους εξαπατούν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και με περιοριστικά μέτρα που δεν είναι δημοκρατικά.
Η θέση μου δεν πρόκειται να αλλάξει για κανέναν λόγο, προτιμώ να πεθάνω με καθαρό αίμα παρά να πεθάνω με μολυσμένο αίμα. προσέχω πολύ τι βάζω μέσα μου γι αυτό και έχω καλή υγεία. φαντάσου πως τρώω μόνο ότι μαγειρεύω και δεν τρώω αυτά που σερβίρουν. εσύ ξέρεις εάν πας σε ένα εστιατόριο να φας εάν το φαγητό είναι καθαρό ή είναι μολυσμένο με οτιδήποτε;;
ε λοιπόν δεν εμπιστεύομαι κανέναν, ειδικά τους πολιτικούς που λένε πάντα ψέμματα.
και πιστεύω πως τους ιούς κατασκεύασαν, και τις μεταλλάξεις, για να εξοντώσουν όσο δυνατόν περισσότερους αδύναμους ανθρώπους αφού οι άνθρωποι είναι το μεγάλο πρόβλημα της Γης.
Ο στόχος είναι να πεθαίνουν πολλοί άνθρωποι για να ζήσουν όσοι απομείνουν σε καλύτερο κόσμο.
Δεν είναι τραγικό, είναι μείωση πληθυσμού, εντελώς λογικό, καλύτερο από το να γίνει πόλεμος με πυρηνικά όπλα.
για να ξέρετε μέχρι τώρα έχουν καταγραφεί 4.511.238 θάνατοι απο κοβιντ σε όλο τον κόσμο.
Για το άλλο θέμα να αναβαθμιστεί ο ο άνθρωπος και ν΄ αντιλαμβάνεται την τέταρτη, (ή και παραπάνω) διάσταση..
η αντίληψη είναι σχετική με το μάτι του παρατηρητή. διαφορετική αντίληψη έχεις εσύ απο έναν τυφλό, διαφορετική αντίληψη έχω εγώ απο εσένα, διαφορετική αντίληψη έχουν αυτοί που μπορούν να δουν με ηλεκτρονικά μάτια, να ακούσουν με ηλεκτρονικά αυτιά - κυκλώματα σαν αυτά που κατασκευάζω προσφέρουν επαυξημένες αισθήσεις.
και τι με αυτά; ποιος θέλει να είναι υπεράνθρωπος και να ζει για πάντα - μόνο ένας βλάκας θα το ήθελε.
μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα έλεγαν άνθρωποι σοφοί.
καλύτερα ζει ένας που δεν καταλαβαίνει αυτά, πιο ευτυχής είναι ένας που δεν ξέρει.
η γνώση είναι δύναμη αλλά φέρνει τρέλα, και αυτοί που ξέρανε πολλά πέθαναν.
η βιβλιοθήκη μου είναι γεμάτη με βιβλία που έγραψαν άνθρωποι που πέθαναν. δεν τα θέλει κανένας.
τέλος γουστάρω τους πεθαμένους γιατί είναι ήσυχοι, δεν μιλούν, δεν λένε βλακείες, δεν έχουν ανάγκες..
μακάρι να μπορούσα να εξοντώσω όλους τους ανθρώπους για να ησυχάσει ο πλανήτης.
εάν υπήρχε κουμπί καταστροφής θα το πατούσα αμέσως δίχως δεύτερη σκέψη.
0 .
-
nemo
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 17098
Re: ● Matrix ταινία-ανάλυση
δοξα στον θεο που δεν εχω τετοιες αποψεις οντας αναμεσα στον λαουτζικο
αν πιστευετε ...θα το συνεχισω οταν δεν θα εχω δουλεια
αν πιστευετε ...θα το συνεχισω οταν δεν θα εχω δουλεια
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
-
Παυλος Γ.
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1061
Re: ● Matrix ταινία-ανάλυση
Ολο το ζουμί της τριλογίας, είναι η συζήτηση της Προφητισσας και του Νίο στο παγκάκι.
Ρωτάει η Προφήτισσα.
Τί θέλει ένα άτομο που έχει δύναμη κι εξουσία ;
Κι απαντάει αμέσως, χωρίς να περιμένει το Νίο.
Περισσότερη δύναμη κι εξουσία.
Αυτή η ματαιοδοξία είναι που κάνει τον άνθρωπο, να θέλει να καταστεί αθάνατος.
Σκέψου τον Τζεφ Μπέζος.
Εδωσε δισ. δολλαρια, για να κάνει διαστημικό ταξίδι λίγων λεπτων.
Με τη δική του λογική, αν γίνει αθάνατος, θα μπορεί να κυριαρχεί των ανθρώπων στο διηνεκές.
Τα ίδια ισχύουν και για τους υπόλοιπους του κλειστού κλαμπ.
Την ανατροπή στο γκρέμισμα και το χτίσιμο του Μάτριξ, (στην ταινία ήταν η εκτη φορά),
την κάνει η Προφήτισσα, πού δίνει την ελεύθερη βούληση στους ανθρώπους.
Συν την Αγάπη που εχουν μεταξύ τους ο Νίο και η Τρίνιτι.
Αν είναι να εστιάσουμε σε δύο αξίες στη ζωή μας,
αυτές είναι η ελεύθερη βούληση και η αγάπη.
Το πάω πιο μεταφυσικά (γιατί δεν μπορώ να το αποδείξω).
Ο σημερινός άνθρωπος, μ΄ αυτήν την φυσιολογία, πρέπει να καλλιεργήσει τον εσωτερικό του κόσμο,
και μέσω αυτού, ν΄ αντιλαμβάνεται τα πράγματα.
Η ύλη είναι σαφώς μια αξία, αλλά δεν είναι η κορυφή των αξιών.
Ρωτάει η Προφήτισσα.
Τί θέλει ένα άτομο που έχει δύναμη κι εξουσία ;
Κι απαντάει αμέσως, χωρίς να περιμένει το Νίο.
Περισσότερη δύναμη κι εξουσία.
Αυτή η ματαιοδοξία είναι που κάνει τον άνθρωπο, να θέλει να καταστεί αθάνατος.
Σκέψου τον Τζεφ Μπέζος.
Εδωσε δισ. δολλαρια, για να κάνει διαστημικό ταξίδι λίγων λεπτων.
Με τη δική του λογική, αν γίνει αθάνατος, θα μπορεί να κυριαρχεί των ανθρώπων στο διηνεκές.
Τα ίδια ισχύουν και για τους υπόλοιπους του κλειστού κλαμπ.
Την ανατροπή στο γκρέμισμα και το χτίσιμο του Μάτριξ, (στην ταινία ήταν η εκτη φορά),
την κάνει η Προφήτισσα, πού δίνει την ελεύθερη βούληση στους ανθρώπους.
Συν την Αγάπη που εχουν μεταξύ τους ο Νίο και η Τρίνιτι.
Αν είναι να εστιάσουμε σε δύο αξίες στη ζωή μας,
αυτές είναι η ελεύθερη βούληση και η αγάπη.
Το πάω πιο μεταφυσικά (γιατί δεν μπορώ να το αποδείξω).
Ο σημερινός άνθρωπος, μ΄ αυτήν την φυσιολογία, πρέπει να καλλιεργήσει τον εσωτερικό του κόσμο,
και μέσω αυτού, ν΄ αντιλαμβάνεται τα πράγματα.
Η ύλη είναι σαφώς μια αξία, αλλά δεν είναι η κορυφή των αξιών.
2 .
-
nemo
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 17098
Re: ● Matrix ταινία-ανάλυση
πως μπορουμε να ορισουμε την ελευθερη βουληση; χωρις να χρησιμοποιησουμε θρησκευτικους ορους ;
κανονικα τωρα που το σκεφτομαι εκτος πιστης ειναι λιγο μπερδεμα
κανονικα τωρα που το σκεφτομαι εκτος πιστης ειναι λιγο μπερδεμα
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
-
Παυλος Γ.
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1061
Re: ● Matrix ταινία-ανάλυση
Η ελεύθερη βούληση ειναι πάντα αυτή, που δεν υπακούει σε κανένα δόγμα ή θρησκεία.
Η θρησκεία είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα, για να ικανοποιήσει το φόβο του θανάτου και του αγνώστου που επιφέρει ο θάνατος.
Αναλόγως την επιστήμη και το κοινωνικό σύστημα, έχουμε και την κατάλληλη θρησκεία.
Γι αυτό έχουμε πολλές θρησκείες και πολλά κοινωνικά και πολιτικά συστήματα στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Η ελέυθερη βούληση και η αγάπη όταν συνυπάρχουν, προσφέρουν πανέμορφα πράγματα.
Βασει του συμπαντικου νόμου της Δρασης-Αντιδρασης,
όταν κάνεις κάτι (δραση), να περιμένεις και το αποτέλεσμα αυτού (αντίδραση).
Οταν αυτή η δράση είναι κάτι καλό, τότε και η αντίδραση θα είναι κατι καλό.
Οπως λέει ο λαός μας, ΄΄κανε το καλό και ριξτο στο γυαλό΄΄.
Στην τριλογία, όταν ο Νίο συζητά με τον Αρχιτέκτονα, αυτός του λέει να διαλέξει την πόρτα στα δεξιά.
Αν πάρει ο Νίο αυτήν την απόφαση, θα διαλέξει 7 αντρες και 14 γυναίκες, και θα φτιάξουν τη νέα Ζάιον,
αφού το Ματριξ θα καταστραφεί.
Ο ερωτευμένος όμως Νίο, διαλέγει την αριστερή πόρτα, (η ελεύθερη βούληση και η αγαπη μαζί),
και σώζει και τις μηχανές και τους ανθρώπους, δίπλα στην αγαπημένη του Τρινιτι, (που πεθαίνει).
Η θρησκεία είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα, για να ικανοποιήσει το φόβο του θανάτου και του αγνώστου που επιφέρει ο θάνατος.
Αναλόγως την επιστήμη και το κοινωνικό σύστημα, έχουμε και την κατάλληλη θρησκεία.
Γι αυτό έχουμε πολλές θρησκείες και πολλά κοινωνικά και πολιτικά συστήματα στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Η ελέυθερη βούληση και η αγάπη όταν συνυπάρχουν, προσφέρουν πανέμορφα πράγματα.
Βασει του συμπαντικου νόμου της Δρασης-Αντιδρασης,
όταν κάνεις κάτι (δραση), να περιμένεις και το αποτέλεσμα αυτού (αντίδραση).
Οταν αυτή η δράση είναι κάτι καλό, τότε και η αντίδραση θα είναι κατι καλό.
Οπως λέει ο λαός μας, ΄΄κανε το καλό και ριξτο στο γυαλό΄΄.
Στην τριλογία, όταν ο Νίο συζητά με τον Αρχιτέκτονα, αυτός του λέει να διαλέξει την πόρτα στα δεξιά.
Αν πάρει ο Νίο αυτήν την απόφαση, θα διαλέξει 7 αντρες και 14 γυναίκες, και θα φτιάξουν τη νέα Ζάιον,
αφού το Ματριξ θα καταστραφεί.
Ο ερωτευμένος όμως Νίο, διαλέγει την αριστερή πόρτα, (η ελεύθερη βούληση και η αγαπη μαζί),
και σώζει και τις μηχανές και τους ανθρώπους, δίπλα στην αγαπημένη του Τρινιτι, (που πεθαίνει).
1 .