Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 28 Μάιος 2020, 11:23
Ακρίδης Κατσαριδόπουλος έγραψε:Τλαξκαλτέκος έγραψε:Η τσακωνική ίσα ίσα επιβιώνει και αυτό λογικά έγινε λόγω κάποιας απομόνωσης .
Οι Σλάβοι δεν ήταν το ίδιο απομονωμένοι;
Όχι. Μόνο οι Μηλιγγοί του Ταϋγέτου που ήταν όμως ολιγάριθμοι. Οι Εζερίτες που ήταν πολυάριθμοι ζούσαν στα πεδινά της Λακωνικής ( Ντουραλή/Έλος , Σκλαβοχώρι/Αμύκλες, Λεβέτσοβα/Κροκεές κ.α. ) και ανακατεύθηκαν γρήγορα με τους Έλληνες και αφομοιώθηκαν.

Τον πληθυσμό τους θα τον βρεις απ' την φορολογία τους. Οι Μηλιγγοί πλήρωναν μόλις 60 χρυσά νομίσματα. Αντίθετα οι Εζερίτες πλήρωναν 300 χρυσά νομίσματα. Οι Έλληνες Μανιάτες πλήρωναν 400 χρυσά νομίσματα. Δηλαδή οι Μανιάτες πληθυσμιακά ήταν περισσότεροι και απ' τους Μηλιγγούς και απ' τους Εζερίτες μαζί. Και η Μάνη ήταν μια φτωχή περιοχή. Φυσικά στην Λακωνική ζούσαν και άλλοι Έλληνες.
1 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )