UK ANARCHY

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: UK ANARCHY

Δημοσίευσηαπό bizeli » 20 Μαρ 2021, 18:40

vallon έγραψε:και φυσικά είμαι φαν σε όλη αυτή την κουλτούρα των '70, των sex pistols, των class και των ramones
με αυτή μεγάλωσα at Soho
great times ever


Thats what I' m talking about!!! :D
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: UK ANARCHY

Δημοσίευσηαπό bizeli » 20 Μαρ 2021, 18:43

Εν τω μεταξύ μη σας δεσμεύει ο τίτλος του νήματος. Τον έβαλα γιατί τον διάβασα κάπου ως φράση και μου άρεσε.
Αλλά πιστεύω ότι καταλάβατε ποια είναι η γενικότερη ατμόσφαιρα του νήματος.

Πχ η ταινία "Στο όνομα του πατρός" που έβαλα δεν αναφέρεται προφανώς στη uk anarchy αλλά ξέρετε ... την ενέταξα σε αυτό που λέμε αγγλικός/ιρλανδικός κινηματόγραφος που πιστεύω ότι αυτά πάνε μαζί.
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”