-Bob's Burgers: Σημερα τελειωσα την 1η σεζον, φαινεται ενδιαφερον και μοιαζει καλη συνταγη (για αμερικανικο χιουμορ ειδικα). Ωραιο στορυ και χαρακτηρες, ισως μια (αρκετα) πιο εξευγενισμενη εκδοχη του family guy (χωρις ομιλουντες σκυλους).
-The Affair: ειπα να δωσω μια ευκαιρια στην chick series πλευρα μου αλλα ματαια. Παιζει η Maura Tierney γνωστη απο το ΕR οποτε σου δινε και μια αισθηση everyday wife/mother κλπ. Λογικα ολος ο ντορος θα γινεται για την untli-death-do-us-part-"Hello i'm death"- Ruth Wilson που ειναι και η αιτια για τον τιτλο ως ο παρανομος δεσμος, αλλα βαρετη η ροη. 2 επεισοδια ειδα, το βαρεθηκα και μαλλον με βαρεθηκε κι αυτο. Αγγελοπουλικες σκηνες (50 λεπτα το επεισοδιο, 25 λεπτα πως το βιωσε ο ενας, 25 η εκδοχη του αλλου -δηλαδη βλεπεις οτι ειδες και πριν αντε με καμια εξτρα ατακα λουσμενη στη θηλυκη ορμονη) και εσυ να ψαχνεις να καταπιεις το ψαλιδι μεχρι να ανταλλαξουν μια φραση.
-American horror story: Δατς δε σιτ. Αν και κανεις μπορει να πει οτι λιγο ξεφευγει σε ισως πιο ρεαλιστικα ζητηματα, ας συμφωνησουμε οτι τα κανεις πανω σου. Ναι μπορει να αναρωτιεσαι ωρες ωρες τι IQ παιζει να χουν οι ηρωες, αλλα στο υπογειο δεν κατεβαινεις ουτε για κανα εκατομμυριο. Την βλεπω μεσημερι, αφου φαω και ποτε παραλληλα (ουτε αντιβιωση δηλαδη) και αν τυχον τη δω βραδυ βαζω και ενα μικρο μου πονι μετα να συνελθω. 5ο επεισοδιο 1ης σεζον και αλλες 3 ακομη να περιμενουν...........
Προτείνετε σειρές
-
Στύγα
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 22
Re: Προτείνετε σειρές
0 .
"Alone. Yes, that's the key word, the most awful word in the English tongue. Murder doesn't hold a candle to it and hell is only a poor synonym.”
-
Perseus
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 782
Re: Προτείνετε σειρές
American horror story: Δατς δε σιτ. Αν και κανεις μπορει να πει οτι λιγο ξεφευγει σε ισως πιο ρεαλιστικα ζητηματα, ας συμφωνησουμε οτι τα κανεις πανω σου. Ναι μπορει να αναρωτιεσαι ωρες ωρες τι IQ παιζει να χουν οι ηρωες, αλλα στο υπογειο δεν κατεβαινεις ουτε για κανα εκατομμυριο. Την βλεπω μεσημερι, αφου φαω και ποτε παραλληλα (ουτε αντιβιωση δηλαδη) και αν τυχον τη δω βραδυ βαζω και ενα μικρο μου πονι μετα να συνελθω. 5ο επεισοδιο 1ης σεζον και αλλες 3 ακομη να περιμενουν...........
γιεπ!
0 .
-
Kauldron
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 11127
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Προτείνετε σειρές
Γατάκια, ξανάρχισε το The Strain.
Γερμανοί βαμπίρ, ζάμπλουτοι μεγαλοεπιχειρηματίες που "βοηθούν" με γραμμή χρηματοδότησης την πόλη για να την έχουν εξαρτημένοι απ' αυτούς, δε γουώρκς.
Ανοίξτε τα γκαβά σας να μαθαίνετε.
Γερμανοί βαμπίρ, ζάμπλουτοι μεγαλοεπιχειρηματίες που "βοηθούν" με γραμμή χρηματοδότησης την πόλη για να την έχουν εξαρτημένοι απ' αυτούς, δε γουώρκς.
Ανοίξτε τα γκαβά σας να μαθαίνετε.
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.
-
Στύγα
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 22
Re: Προτείνετε σειρές
Μετα απο κανα 2μηνο σχεδον, εχουμε και λεμε:
-Bob's Burger: καλα κρατει, μπηκα 4η σεζον ομορφα και χαλαρα, διασκεδαστικο οσο πρεπει και για τα χρονια που ερχονται!
-American horror story: τελειωσα και την 3η σεζον (1η"Murder House, 2η "Asylum", 3η "Coven") και ακολουθει η 4η "Freak show". Επιβεβαιωνεται το ποσο προσεγμενη σειρα ειναι, μουσικα και σκηνοθετικα, με ανατροπες που θυμιζουν λιγο σε game of thrones (ποιος πεθαινει που και πως, πως κινει τα νηματα μπλα μπλα) και με συνδεσεις με την εσωτερικη πλοκη της σειρας αλλα και παραδοξως με την συγχρονη πραγματικοτητα (τελευταιο επεισοδιο 2ης σεζον, αρθρα για την αναλυση του επεισοδιου [link=http://americanhorrorstory.wikia.com/wiki/Madness_Ends /link] ).
Υ.Γ. Jessica lange εκπληκτικοτατη σε ολα της! Βουρ για την 4η!!
-Mr. Robot: Μαλλον προκειται για το χιτ της χρονιας, βρισκεται στην 1η σεζον του, μολις στο 4ο επεισοδιο. Το χαρακτηριζουν ως μυστηριου/δραμα, αν και μου κανει πιο κοντα σε κοινωνικο/δραμα-δρασης. Με λιγα λογια, τεχνικος πληροφορικης με χακερικες τασεις και ικανοτητες βρισκεται αντιμετωπος με σοβαρα οικονομικο-πολιτικα διλημματα υπο το φοντο μεγαλων εταιρικων συμφεροντων. Εχει κι αυτος τους δικους του δαιμονες και ολο μαζι συνθετουν μια προσωπικοτητα που μπορει να αποδεχτει ο θεατης και δεν κουραζει. Πολυ ωραια μουσικη και αποδοση ρολων. Στα πολυ θετικα, θεωρω, προσμετραται πως ο ηρωας δεν κανει διπλο κλικ κι επιλεγει ενα YES/NO και ΜΠΑΜ ολες οι πληροφοριες που θελει βρισκονται μπροστα του,αλλα υπαρχει ενα "φυσιολογικο" στησιμο με παραθεση γνωσεων πληροφορικης, το οποιο ομως δεν αποξενωνει το κοινο που δεν ισως δεν γνωριζει και πολλα απο υπολογιστες.
Η σεζον ολοκληρωνεται τελη Αυγουστου με αρχες Σεπτεμβρη αν θυμαμαι καλα. Υποθετω ηρθε για να μεινει
-Bob's Burger: καλα κρατει, μπηκα 4η σεζον ομορφα και χαλαρα, διασκεδαστικο οσο πρεπει και για τα χρονια που ερχονται!
-American horror story: τελειωσα και την 3η σεζον (1η"Murder House, 2η "Asylum", 3η "Coven") και ακολουθει η 4η "Freak show". Επιβεβαιωνεται το ποσο προσεγμενη σειρα ειναι, μουσικα και σκηνοθετικα, με ανατροπες που θυμιζουν λιγο σε game of thrones (ποιος πεθαινει που και πως, πως κινει τα νηματα μπλα μπλα) και με συνδεσεις με την εσωτερικη πλοκη της σειρας αλλα και παραδοξως με την συγχρονη πραγματικοτητα (τελευταιο επεισοδιο 2ης σεζον, αρθρα για την αναλυση του επεισοδιου [link=http://americanhorrorstory.wikia.com/wiki/Madness_Ends /link] ).
Υ.Γ. Jessica lange εκπληκτικοτατη σε ολα της! Βουρ για την 4η!!
-Mr. Robot: Μαλλον προκειται για το χιτ της χρονιας, βρισκεται στην 1η σεζον του, μολις στο 4ο επεισοδιο. Το χαρακτηριζουν ως μυστηριου/δραμα, αν και μου κανει πιο κοντα σε κοινωνικο/δραμα-δρασης. Με λιγα λογια, τεχνικος πληροφορικης με χακερικες τασεις και ικανοτητες βρισκεται αντιμετωπος με σοβαρα οικονομικο-πολιτικα διλημματα υπο το φοντο μεγαλων εταιρικων συμφεροντων. Εχει κι αυτος τους δικους του δαιμονες και ολο μαζι συνθετουν μια προσωπικοτητα που μπορει να αποδεχτει ο θεατης και δεν κουραζει. Πολυ ωραια μουσικη και αποδοση ρολων. Στα πολυ θετικα, θεωρω, προσμετραται πως ο ηρωας δεν κανει διπλο κλικ κι επιλεγει ενα YES/NO και ΜΠΑΜ ολες οι πληροφοριες που θελει βρισκονται μπροστα του,αλλα υπαρχει ενα "φυσιολογικο" στησιμο με παραθεση γνωσεων πληροφορικης, το οποιο ομως δεν αποξενωνει το κοινο που δεν ισως δεν γνωριζει και πολλα απο υπολογιστες.
Η σεζον ολοκληρωνεται τελη Αυγουστου με αρχες Σεπτεμβρη αν θυμαμαι καλα. Υποθετω ηρθε για να μεινει

0 .
"Alone. Yes, that's the key word, the most awful word in the English tongue. Murder doesn't hold a candle to it and hell is only a poor synonym.”
-
ΠΗΞΤΕ
- Adonis Fan Club

- Δημοσιεύσεις: 3388
Re: Προτείνετε σειρές
In Treatment, το δείχνει αυτόν τον καιρό και το Μακεδονία TV, από τις καλύτερες σειρές που έχω δει, με εξωπραγματικές ερμηνείες.
0 .
Με του Κυριάκαρου το λιλί
θα τους αλλάξουμε την ψυχή
θα τους αλλάξουμε την ψυχή