Λαχουρένιος έγραψε:Πιο καλη απο την περσυνη,αλλα υπαρχει η ταση να τα παιρνανε στο ετσι ολα,πολυ γρηγορα και στο ποδι και αυτο δεν μου αρεσει.Αυτα τα βιβλια ειναι τοσο πυκνογραμμενα που δεν μεταφερονται ευκολα μεσα σε 10 ωρες στην οθονη καθε σεζον.
είναι ίσως η καλύτερη σεζόν ως τώρα για μένα. τρέχει η υπόθεση σε αρκετά μέτωπα, κι είχαμε μόνο 1 filler επεισόδιο. όλα δείχνουν πως πάμε και για 1 μεγάλη μάχη στο Βορρά, ίσως κι άλλη 1 στο νότο μετά, ενώ έρχεται κι η δελφίνα του Έσος.
1η φορά βλέπουμε τόσα μέτωπα ανοιχτά και να τσουλάνε. δεν ξέρω αν το πάνε για λήξιμο ή βαρέθηκαν το πήξιμο, αλλά φέτος η σειρά πετάει

