Μόνο στα Επτάνησα υπήρχαν κάποια νησιά που πράγματι δεν κατακτήθηκαν ποτέ από τους Τούρκους, ενώ άλλα έμειναν για λίγα χρόνια υπό τουρκική κατοχή.





τον βέην και το πλείστον των στρατιωτών του.

Τλαξκαλτέκος έγραψε:οι χριστιανοί Ρωμιοί παρακαλούσαν και έβαζαν και μέσο για να βάλουν τους πρωτότοκους τους
στο σώμα των Γενίτσαρων
Πολύ σπάνιο.
Το σουλτανικό φιρμάνι του 24/3/1609 προέβλεπε τι πάθαινε ( δέον ν' απαγχονίζεται ) όποιος αρνιόταν να δώσει τον γιο του ( συνεπώς οι χριστιανοί δεν χαίρονταν να δίνουν τα παιδιά τους ) :
Οι αριστεροί είναι φυσικό να βλέπουν με καλό μάτι το παιδομάζωμα , αφού το έκαναν κι αυτοί.
Μάχη της Νάουσας. 11/1/1948. 2500 αντάρτες εναντίον 1.000 κυβερνητικών. Οι αντάρτες καταλαμβάνουν την πόλη. Εφοδιάζονται και στρατολογούν 500 νέους - σχετικά μικρός αριθμός αφού η Νάουσα θεωρούταν αριστερή πόλη . Η Έκθεση του ΔΣΕ λέει :
Tα συνεργεία επιστράτευσης αντί να βρουν όλους τους τρόπους για να ξετρυπώσουν τον επιστρατεύσιμο κόσμο , έκαναν τυπικές επισκέψεις , επηρεάστηκαν από τις ρεβεράντσες και τα κεράσματα που τους έκαναν οι γυναικούλες και έτσι δεν πήραμε όσους μπορούσαμε να επιστρατεύσουμε.
Οι αντάρτες αποχώρησαν στις 14/1 εξαιτίας της πίεσης ισχυρών κυβερνητικών δυνάμεων. Πριν όμως έκαψαν εργοστάσια της πόλης , δηλαδή "σύμβολα της πλουτοκρατίας". Ο ίδιος ο ΔΣΕ αναφερόμενος στις λέηλασίες καταστημάτων βιοπαλαιστών , βιοτεχνών και επαγγελματιών , έκανε λόγο για λαθεμένες αντιλαϊκές πράξεις αγωνιστών !
εκδόσεις Εμφύλιος Τύπος , τεύχος 42


Τλαξκαλτέκος έγραψε:Ημιαυτόνομο καθεστώς που κρατάει μουσουλμάνους δούλους όπως περιγράφει παραπάνω ο Εβλιά Τσελεμπή που έβαλα δεν υπάρχει. Η περιοχή ήταν ελεύθερη.



Ραν ταν πλαν έγραψε:Το ''παιδομάζωμα'' (ντεβσιρμέ) δεν αφορούσε αποκλειστικά τους Ρωμιούς αλλά χριστιανικές
εθνότητες και εφαρμόστηκε από το 14ο μέχρι και τα μέσα του 17ου αιώνα.
Η στρατολόγηση γινόταν επιλεκτικά κυρίως από εθνότητες με πολεμικές αρετές (Αλβανοί, Αρμένιοι και Σέρβοι).
Το Ρουμ μιλλέτ θεωρούνταν κατάλληλο από τους Οθωμανούς μόνο για καμιά ψιλοφασίνα εκτός
κάποιων ελάχιστων εξαιρέσεων.


Και η μόρφωση που έπαιρναν τα παιδιά στις αυτοκρατορικές σχολές της Ινσταμπούλ και της
Ανδριανούπολης ήταν τέτοια που τα καλύτερα σε προσόντα αναλάμβαναν ανώτατα αξιώματα
στην κεντρική αυτοκρατορική και επαρχιακή διοίκηση.
Πολλά από αυτά έγιναν μεγάλοι βεζίρηδες, γαμπροί σουλτάνων και βοήθησαν σε μεγάλο
βαθμό τους τόπους καταγωγής τους.
Τώρα για τα παραμύθια των κομμουνιστικών παιδομαζωμάτων έχει ξεκαθαριστεί το ζήτημα
από τα ίδια τα ''παιδομαζωμένα'' όταν επέστρεψαν στην Ελλάδα.
Ας πούμε, δείτε την απαγωγή , ε παρντόν
, την εθελοντική κατάταξη κάποιων μαθητών στον ΔΣΕ απ' την εμπόλεμη ζώνη της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής της Θεσσαλονίκης . Σε σπόιλερ για να μην λέει ο Λαχου πως το γυρνάμε σε Γραμμοβίτσι.
Adminović έγραψε:Τλαξκαλτέκος έγραψε:Ημιαυτόνομο καθεστώς που κρατάει μουσουλμάνους δούλους όπως περιγράφει παραπάνω ο Εβλιά Τσελεμπή που έβαλα δεν υπάρχει. Η περιοχή ήταν ελεύθερη.
Και σε άλλες περιοχές έπιαναν αιχμαλώτους μουσουλμάνους και ζητούσαν λύτρα ή τους σκότωναν ή τους πουλούσαν σκλάβους. Και γενικά στα βουνά μπορείς να πεις ότι ζούσαν σε ένα σχετικά πιο ελεύθερο καθεστώς.
Αυτό τί σημαίνει; Ότι μπορούσαν οι Μανιάτες να πουν ότι γράφουν στα ούμπαλα τους τον σουλτάνο και ότι στο εξής θα έχουν δική τους διοίκηση;
Ή μήπως ένα τέτοιο εγχείρημα θα είχε ως αποτέλεσμα την αποστολή στρατευμάτων από τον σουλτάνο και οι Μανιάτες μετά θα τρεχαν να γλιτώσουν σε τίποτα ενετοκρατούμενες περιοχές;
, αλλά κλάιν μάιν. Σημασία έχει πως οι Μανιάτες απειλούσαν τους Τούρκους έξω απ' την Μάνη και όχι το αντίστροφο.
), αλλά στη συνέχεια μας λες ότι υπήρχε Μπέης εκεί.



Adminović έγραψε:Από τη μία μας παρουσιάζεις τάχαμου δήθεν ως μη υποδουλωμένη σε Τούρκους τη Μάνη (μα κάνανε και πλιάτσικο τα παιδιά, ελεύθερα ήταν, που το έχετε ξαναδεί στην Ελλάδα αυτό), αλλά στη συνέχεια μας λες ότι υπήρχε Μπέης εκεί.
Σε καλό δρόμο βρίσκεσαι πάντως.![]()