Δημιουργική κριτική

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Δημιουργική κριτική

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 21 Δεκ 2015, 15:11

Ρωμαλέος έγραψε:Η συνταγή του και το μοτίβο που ακολουθάει ο Λαζόπουλος είναι χαλαρωτικό και διασκεδαστικό γι αυτούς τουλάχιστον που συμφωνούν με τα λεγόμενά του.


Η συνταγη του ειναι να κατακρινει με adhominemιες τους αντιπαλους του ΣΥΡΙΖΑ (ανεκαθεν,οχι μονο τωρα που ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ κυβερνηση) και στο τελος της εκπομπης να βγαζει ενα κλαψομουνικο λογυδριο,για τους νεους,την ιστορια,την αριστερα κλπ
0 .

Ρωμαλέος
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 45

Re: Δημιουργική κριτική

Δημοσίευσηαπό Ρωμαλέος » 22 Δεκ 2015, 11:03

Λαχουρένιος έγραψε:
Ρωμαλέος έγραψε:Η συνταγή του και το μοτίβο που ακολουθάει ο Λαζόπουλος είναι χαλαρωτικό και διασκεδαστικό γι αυτούς τουλάχιστον που συμφωνούν με τα λεγόμενά του.


Η συνταγη του ειναι να κατακρινει με adhominemιες τους αντιπαλους του ΣΥΡΙΖΑ (ανεκαθεν,οχι μονο τωρα που ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ κυβερνηση) και στο τελος της εκπομπης να βγαζει ενα κλαψομουνικο λογυδριο,για τους νεους,την ιστορια,την αριστερα κλπ


Έχει πει και για τον ΣΥΡΙΖΑ πράγματα, μην τον αδικείς. Σάτιρα κάνει, πετάει κάποιο αστείο βίντεο, παίζει με το κοινό και άλλα κλασικά μιας τέτοιας παράστασης όπως γίνεται σε όλον τον κόσμο. Τι άλλο ήθελες να κερνάει και γλυκό του κουταλιού;
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Δημιουργική κριτική

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 22 Δεκ 2015, 15:20

Δε μου αρεσουν ουτε τα αστεια του ουτε το περιεχομενο της προπαγανδας του.Αν μου αρεσε το ενα απο τα δυο (κυριως το πρωτο),θα τον εβλεπα ακομα.
Στο κατω κατω,αν θελω να διαβασω προπαγανδα του ΣΥΡΙΖΑ θα διαβασω Αυγη,Εφημεριδα των Συντακτων ή Σταθη,που βγαζουν πιο πολυ γελιο χωρις να το προσπαθουν.
0 .

ΓΑΛΗ
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1965

Re: Δημιουργική κριτική

Δημοσίευσηαπό ΓΑΛΗ » 23 Δεκ 2015, 14:50

Λαχουρένιος έγραψε:Δε μου αρεσουν ουτε τα αστεια του ουτε το περιεχομενο της προπαγανδας του.Αν μου αρεσε το ενα απο τα δυο (κυριως το πρωτο),θα τον εβλεπα ακομα.


Κι εγώ το ίδιο. Αυτό ίσως συμβαίνει επειδή παριστάνοντας τον κήρυκα έχασε το στίγμα του δημιουργού και της έκπληξης, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα όπλα του χιούμορ και κατ' επέκταση της σάτιρας. Το κοινό που έμεινε στον Λάκη, τον στηρίζει πλέον κυρίως ως προπαγανδιστή και όχι ως χιουμορίστα.

Ξέρουν εκ των προτέρων τι θα πει και με τι θα γελάσουν.

Και τελικώς, αυτό που έχει σημασία είναι η αίσθηση του χιούμορ που έχουν οι οπαδοί του και όχι ο Λάκης. Αυτός από δημιουργός των Μήτσων κατέληξε ο 11ος και πλέον προβλέψιμος -άρα αδιάφορος- Μήτσος.
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”