Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
με σκέτο αίματα είναι βαρεμάρα, δεν το γουστάρω καθόλου
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
Freisinniger έγραψε:ναι με εξιτάρει η ιδέα να προσφέρουν Stoff zum Nachdenken, γιατί με βοηθάει να σκέφτομαι όμορφα πράγματα.
Οι ταινίες είναι όπως τα τραγούδια.
Δεν έχεις την ίδια όρεξη πάντα.
Άλλες φορές θες να δεις μια ταινία και να σε προβληματίσει και άλλες για να σου ανεβάσει την αδρεναλίνη.
Το ερώτημα όμως είναι άλλο.
Όχι αν βλέπεις θρίλερ.
Αλλά αν τολμάς να δεις μόνος σου. Πες ότι τυχαίνει να δεις κάποιο.
Θα το έβλεπες μόνος σου;
0 .
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
Ναι ρε μόνος μου τις έβλεπα και τις βλέπω
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
Freisinniger έγραψε:με σκέτο αίματα είναι βαρεμάρα, δεν το γουστάρω καθόλου
Δεν είναι όλα έτσι ρε συ.
Δεν μιλάμε για θρίλερ τελευταίας κατηγορίας.
Υπάρχουν διάφορα καλά θρίλερ.
Θα συμφωνήσω μόνο μαζί σου ότι όλα έχουν το ίδιο μοτίβο τώρα τελευταία.
Αλλά με κάποιο καλό ψάξιμο μπορείς να βρεις πολύ καλά θρίλερ.
0 .
-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
Freisinniger έγραψε:Ναι ρε μόνος μου τις έβλεπα και τις βλέπω
Εγώ τώρα τελευταία δεν ξέρω τι έχω πάθει και δεν μπορώ να δω μόνη μου.
Ενώ παλιά έβλεπα.
Δεν μπορώ να αντέξω το "ξαφνικό". Ότι κάτι πρόκειται να πεταχθεί από κάπου ξαφνικά.
Όχι ότι δεν μπορώ να αντέξω τις τρομακτικές εικόνες, αίματα και τέτοια.
Την αναμονή δεν αντέχω.
Γενικότερα δεν μπορώ να με τρομάζουν και να με αιφνιδιάζουν εκεί που δεν το περιμένω.
Πχ να σκάσει κάποιος ένα μπαλόνι ξαφνικά δίπλα μου.
0 .
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
μια από τα ίδια
όχι δεν με τρομάζει ο αιφνιδιασμός κλπ
βασικά τις έβρισκα βαρετές, όπως είπα
όχι δεν με τρομάζει ο αιφνιδιασμός κλπ
βασικά τις έβρισκα βαρετές, όπως είπα
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
Freisinniger έγραψε:μια από τα ίδια
όχι δεν με τρομάζει ο αιφνιδιασμός κλπ
βασικά τις έβρισκα βαρετές, όπως είπα
Να σου πω κάτι;
Βλέπω κάτι φάρσες που τρομάζουν ανθρώπους στο γιουτιουμπ και είναι κάποιοι που είναι τελείως καλμ και χαλαροί.
Εγώ στη θέση τους ενστικτωδώς θα τους πετούσα καμιά τσάντα στο κεφάλι έτσι και μου κάναν κι εμένα ανάλογη φάρσα.
Τι νευρικό σύστημα έχουν αυτοί ρε φίλε που δεν τους ταράζει τίποτα;
0 .
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
Το θυμάμαι αυτό που είχα τρομάξει κάποτε την γειτόνισσά μου (απλώς ένα μπουυυ είπα και ήταν με παρέα κιόλας) είπα πως πέθανε και πήγα να δω αν είναι καλά. Είναι θέμα οργανισμού εντάξει και σε γυναίκες είναι πιο έντονο, ιδίως με τον φόβο στα ζώα.
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
Freisinniger έγραψε:Το θυμάμαι αυτό που είχα τρομάξει κάποτε την γειτόνισσά μου (απλώς ένα μπουυυ είπα και ήταν με παρέα κιόλας) είπα πως πέθανε και πήγα να δω αν είναι καλά. Είναι θέμα οργανισμού εντάξει και σε γυναίκες είναι πιο έντονο, ιδίως με τον φόβο στα ζώα.
Άσχετο.
Σε τι ζώα αναφέρεσαι;
Σε αρκούδες;
0 .
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;
σκυλιά, κότες, ποντίκια, ίσως και φίδια
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
