Από τον Λένιν στον Μαρξ

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό nemo » 07 Ιουν 2020, 10:53

Pendegren έγραψε:
nemo έγραψε:
δωσε και σε μας την γνωση σου .... τι ειχε παραπανω απο μας;


Υπομονή. Εγκράτεια.

για τους ασκητες θα συμφωνησω
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 07 Ιουν 2020, 10:55

nemo έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:

Επισης δεν αντιλαμβανομαι ουφο,ψεκασμους, ατλαντες, οτι η γη ειναι επιπεδη και αλλα σπαρταριστα γεγονοτα :D

μολις τωρα ενας αστυνομικος υψηλοβαθμος ανεφερε οτι απο αυγουστο σεπτεβριο θα εχουμε καραντινα
παλι μου το μετεφεραν και λεω εγω πως το γνωριζουν; και γιατι θα πρεπει να στεναχωριεσαι
για κατι που δεν εισαι σιγουρη;
-αν δεν γνωριζουν αυτοι ! τοτε ποιοι γνωριζουν ;ηταν η απαντηση
κακως απαντησα ετσι ..επρεπε να πω ..ειναι ο καπιταλισμος ηλιθια γυναικα !! :laugh1:


Μηπως ειναι σε ανοιχτη επικοινωνια με τον Σορος συνελληνα? Μηπως ηταν κομμουνιστης? Τσιπαρισμενος? Ή ακομα χειροτερα...εμβολιασμενος? Υποπτα αυτα.
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό nemo » 07 Ιουν 2020, 11:02

Λαχουρένιος έγραψε:
nemo έγραψε:μολις τωρα ενας αστυνομικος υψηλοβαθμος ανεφερε οτι απο αυγουστο σεπτεβριο θα εχουμε καραντινα
παλι μου το μετεφεραν και λεω εγω πως το γνωριζουν; και γιατι θα πρεπει να στεναχωριεσαι
για κατι που δεν εισαι σιγουρη;
-αν δεν γνωριζουν αυτοι ! τοτε ποιοι γνωριζουν ;ηταν η απαντηση
κακως απαντησα ετσι ..επρεπε να πω ..ειναι ο καπιταλισμος ηλιθια γυναικα !! :laugh1:


Μηπως ειναι σε ανοιχτη επικοινωνια με τον Σορος συνελληνα? Μηπως ηταν κομμουνιστης? Τσιπαρισμενος? Ή ακομα χειροτερα...εμβολιασμενος? Υποπτα αυτα.


μα το απαντησα ηδη ..δεν με παρακολουθεις συντροφε λαχου
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Παυλος Γ.
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1061

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό Παυλος Γ. » 08 Ιουν 2020, 09:16

mister spooky έγραψε:
Ραν ταν πλαν έγραψε:
Λόγω του καπιταλισμού μήπως; :D

Κατα τον Παυλο δεν φταίει αυτό, δεν μπορεί να δεχτεί την νομοτέλεια της υπερρσυσσώρευσης κεφαλαίου ως τάση αλλά είναι επειδής αυτοί οι πλουσιοι είναι κακοί ηθικά, πλεονέκτες και τα λοιπά. Αν βγάλεις αυτούς ας πουμε και βάλεις τον ρανταπλανη, τον μιστερ σπουκυ και τον παυλο στη θεση τους η ταση αυτή θα ρθει τουμπα γιατί δε θα θέλουν να πλουτισουν αλλα θα νοιάζονται για τους φτωχους (παραλείπουμε ότι και οι συγκεκριμένοι που είναι τώρα μπορούν να κάνουν τεράστιες φιλανθρωπίες).



Συντροφε,
εμεις οι πραγματικοι κομμουνιστες, θελουμε να παρουμε τα μεσα παραγωγης,
και να τα χρησιμοποιησουμε υπερ των εργατων που παραγουν τον πλουτο.
Οπως γνωριζεις, η υπεραξια που καρπωνεται ο εργοδοτης-καπιταλιστης, ειναι το ποσό αυτο που λειπει απο την πραγματικη οικονομια.
Παραδειγμα.
Ειμαστε σε κλωστουφαντουργικο εργοστασιο.
Παιρνουμε τα νηματα και τα υφασματα, και φτιαχνουμε ομορφα φορεματα.
Η αξια των υλικων, μαζι με τα εργατικα, κανουν 100 ευρω.
Το φορεμα πουλιεται 500 ευρω.
Αυτα τα 400 ευρω κερδος, τα παρκαρει ο εργοδοτης στην τραπεζα, και ειναι αυτα που λειπουν απο την οικονομια.
Αν παρουμε τα μεσα παραγωγης, αυτη η υπεραξια των 400 ευρω, μενει μεσα στην οικονομια, και βελτιωνεται η ζωη ολων.

Παραδειγμα #2
Το ΚΚΕ εχει δικη του εφημεριδα και ραδιοφωνο.
Οι πωλησεις και η ακροαματικοτητα, φερνουν εσοδα στο Κομμα, κι απο κει πληρωνονται οι εργαζομενοι.
Τι γινεται ομως με την υπεραξια ;
Την αποδιδει πισω στους εργαζομενους, ή σε αλλους φτωχους εργατες ;
Την καβατζαρει πουθενα ;
Επισης σαν γνησιος καπιταλιστης εργοδοτης, απολυει εργαζομενους, καταργει συλλογικες συμβασεις εργασιας,
και πουλαει σε τριτους τον τηλεοπτικο σταθμο, (αγνωστο σε ποιους).
Μπορουμε να παρουμε τα μεσα παραγωγης, εμεις οι απλοι και γνησιοι κομμουνιστες, ωστε να βελτιωσουμε το εργατικο κινημα ;

Ολα τα παραπανω παραδειγματα, ειναι απο την Μαρξιστικη οπτικη.
Δηλαδη ο καπιταλισμος οπως τον αναλυει ο Μαρξ, εδω και σχεδον δυο αιωνες.

Παμε παρακατω.
Παραδειγμα #3
Ειναι ενας επιχειρηματιας που καταθετει προσωρινα στην τραπεζα 1 εκ. ευρω, για να φτιαξει μια μοναδα.
Ο τραπεζιτης παιρνει το εκατομμυριο, το κανει τιτλο και το βγαζει στη δευτερογενη αγορα.
Επειδη ειναι ελκυστικο (ζεστο χρημα), μεσα σε μια βδομαδα ανεβαινει η αξια του 10%
Μετα τη βδομαδα ο επιχειρηματιας, πηγαινει στην τραπεζα και ''σηκωνει'' το εκατομμυριο.
Ο κατοχος του τιτλου, δινει εντολη ρευστοποιησης του τιτλου.
Τι κανει η τραπεζα ;
Ανακεφαλαιοποιηση, με δανεικα λεφτα και μνημονιο, με εγγυητη τον Ελληνα φορολογουμενο,
που αν και δινει τα λεφτα, δεν παιρνει τη διοικηση της τραπεζας.
Αν το παραδειγμα βρει εφαρμογη στις ΗΠΑ, ειναι too big to fail. (Bear Stern, Merryl Lynch)

Τα δυο πρωτα παραδειγματα, ειναι γνησιος ανοθευτος καπιταλισμος.
Το τριτο ειναι απατη και οικονομικο εγκλημα.
Συνεπως μην τα τσουβαλιαζεις ολα και τα βαφτιζεις καπιταλισμο.
Και ο Σορος και ο Γκέιτς, εκαναν την περιουσια τους, απο την χρηματιστηριακη φουσκα.
Ακομα και τα ιδρυματα τους και οι φιλανθρωπιες τους, γινονται για φοροαπαλλαγες.
Αν μετρησουμε τα προστιμα για παραβιαση νομων και κανονων περι ανταγωνισμου, που εχουν φαει ολοι αυτοι oi κροισοι,
θα δουμε οτι ειναι πολλα δις δολαρια.

Τραγουδακι νοσταλγικο. Νυχτες της Μοσχας.
Ισως στο εξηγησει κανας παλιος συντροφος.
https://www.youtube.com/watch?v=Yfw3wAB5ESs
0 .

Παυλος Γ.
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1061

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό Παυλος Γ. » 08 Ιουν 2020, 09:29

Λαχουρένιος έγραψε:
Παυλος Γ. έγραψε:Αυτο λεμε αγαπητε μου.
Δεν ειναι ολα ''καπιταλισμος'' ετσι αοριστα.
Εχει ονομα και τον λενε Σορος, Γκέιτς, Ζουκερμπεργκ, Μπεζος, κλπ.
Φορτωσανε στον πλανητη μια απατη ''πανδημια'', και μαζεψανε τα 8 τρις των προγραμματων ενισχυσης.
(Μιλαω μόνο για τις ΗΠΑ. Στην Ευρωπη ειναι πιο περιπλοκα).
Κι αυτο το εκαναν με τα παραγωγα της δευτερογενους και την ποσοτικη χαλαρωση.
Δυο εργαλεια, που ανοιξαν την χρηματιστηριακη φουσκα κοντα στα 800 τρις δολαρια,
οταν το παγκοσμιο ΑΕΠ, ειναι κοντα στα 120 τρις δολαρια.

Αυτη την πραγματικοτητα εχουμε μπροστα μας, κι αυτην αναλυουμε.
Δεν την αντιλαμβανεσαι, ή δεν θελεις να την αντιληφτεις ; Δεκτον.
Μη λες ομως γι αλλους πλανητες και γαλαξιες.
Χωρις παρεξηγηση.


Επισης δεν αντιλαμβανομαι ουφο,ψεκασμους, ατλαντες, οτι η γη ειναι επιπεδη και αλλα σπαρταριστα γεγονοτα που αντιλαμβανεστε οι οπαδοι του Λιακοπουλου :D



Τους πανω απο 30 χιλ. προσφυγες-μεταναστες στη Μόρια τους αντιλαμβανεσαι συνελληνα ;
https://sputniknews.gr/ellada/202002176 ... etanaston/
0 .

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 08 Ιουν 2020, 09:36

Παυλος Γ. έγραψε:
mister spooky έγραψε:Κατα τον Παυλο δεν φταίει αυτό, δεν μπορεί να δεχτεί την νομοτέλεια της υπερρσυσσώρευσης κεφαλαίου ως τάση αλλά είναι επειδής αυτοί οι πλουσιοι είναι κακοί ηθικά, πλεονέκτες και τα λοιπά. Αν βγάλεις αυτούς ας πουμε και βάλεις τον ρανταπλανη, τον μιστερ σπουκυ και τον παυλο στη θεση τους η ταση αυτή θα ρθει τουμπα γιατί δε θα θέλουν να πλουτισουν αλλα θα νοιάζονται για τους φτωχους (παραλείπουμε ότι και οι συγκεκριμένοι που είναι τώρα μπορούν να κάνουν τεράστιες φιλανθρωπίες).



Συντροφε,
εμεις οι πραγματικοι κομμουνιστες, θελουμε να παρουμε τα μεσα παραγωγης,
και να τα χρησιμοποιησουμε υπερ των εργατων που παραγουν τον πλουτο.
Οπως γνωριζεις, η υπεραξια που καρπωνεται ο εργοδοτης-καπιταλιστης, ειναι το ποσό αυτο που λειπει απο την πραγματικη οικονομια.
Παραδειγμα.
Ειμαστε σε κλωστουφαντουργικο εργοστασιο.
Παιρνουμε τα νηματα και τα υφασματα, και φτιαχνουμε ομορφα φορεματα.
Η αξια των υλικων, μαζι με τα εργατικα, κανουν 100 ευρω.
Το φορεμα πουλιεται 500 ευρω.
Αυτα τα 400 ευρω κερδος, τα παρκαρει ο εργοδοτης στην τραπεζα, και ειναι αυτα που λειπουν απο την οικονομια.
Αν παρουμε τα μεσα παραγωγης, αυτη η υπεραξια των 400 ευρω, μενει μεσα στην οικονομια, και βελτιωνεται η ζωη ολων.

Παραδειγμα #2
Το ΚΚΕ εχει δικη του εφημεριδα και ραδιοφωνο.
Οι πωλησεις και η ακροαματικοτητα, φερνουν εσοδα στο Κομμα, κι απο κει πληρωνονται οι εργαζομενοι.
Τι γινεται ομως με την υπεραξια ;
Την αποδιδει πισω στους εργαζομενους, ή σε αλλους φτωχους εργατες ;
Την καβατζαρει πουθενα ;
Επισης σαν γνησιος καπιταλιστης εργοδοτης, απολυει εργαζομενους, καταργει συλλογικες συμβασεις εργασιας,
και πουλαει σε τριτους τον τηλεοπτικο σταθμο, (αγνωστο σε ποιους).
Μπορουμε να παρουμε τα μεσα παραγωγης, εμεις οι απλοι και γνησιοι κομμουνιστες, ωστε να βελτιωσουμε το εργατικο κινημα ;

Ολα τα παραπανω παραδειγματα, ειναι απο την Μαρξιστικη οπτικη.
Δηλαδη ο καπιταλισμος οπως τον αναλυει ο Μαρξ, εδω και σχεδον δυο αιωνες.

Παμε παρακατω.
Παραδειγμα #3
Ειναι ενας επιχειρηματιας που καταθετει προσωρινα στην τραπεζα 1 εκ. ευρω, για να φτιαξει μια μοναδα.
Ο τραπεζιτης παιρνει το εκατομμυριο, το κανει τιτλο και το βγαζει στη δευτερογενη αγορα.
Επειδη ειναι ελκυστικο (ζεστο χρημα), μεσα σε μια βδομαδα ανεβαινει η αξια του 10%
Μετα τη βδομαδα ο επιχειρηματιας, πηγαινει στην τραπεζα και ''σηκωνει'' το εκατομμυριο.
Ο κατοχος του τιτλου, δινει εντολη ρευστοποιησης του τιτλου.
Τι κανει η τραπεζα ;
Ανακεφαλαιοποιηση, με δανεικα λεφτα και μνημονιο, με εγγυητη τον Ελληνα φορολογουμενο,
που αν και δινει τα λεφτα, δεν παιρνει τη διοικηση της τραπεζας.
Αν το παραδειγμα βρει εφαρμογη στις ΗΠΑ, ειναι too big to fail. (Bear Stern, Merryl Lynch)

Τα δυο πρωτα παραδειγματα, ειναι γνησιος ανοθευτος καπιταλισμος.
Το τριτο ειναι απατη και οικονομικο εγκλημα.
Συνεπως μην τα τσουβαλιαζεις ολα και τα βαφτιζεις καπιταλισμο.
Και ο Σορος και ο Γκέιτς, εκαναν την περιουσια τους, απο την χρηματιστηριακη φουσκα.
Ακομα και τα ιδρυματα τους και οι φιλανθρωπιες τους, γινονται για φοροαπαλλαγες.
Αν μετρησουμε τα προστιμα για παραβιαση νομων και κανονων περι ανταγωνισμου, που εχουν φαει ολοι αυτοι oi κροισοι,
θα δουμε οτι ειναι πολλα δις δολαρια.

Τραγουδακι νοσταλγικο. Νυχτες της Μοσχας.
Ισως στο εξηγησει κανας παλιος συντροφος.
https://www.youtube.com/watch?v=Yfw3wAB5ESs

Μα η απάτη και το οικονομικό έγκλημα ξεχυλίζει από κάθε πόρο του καπιταλισμου ή μήπως υπάρχει καλός καπιταλισμός;
0 .

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 08 Ιουν 2020, 09:36

Σύντροφε Παύλε, δεν μας είπες, πόσα παίρνει ένα στέλεχος του κκε;
0 .

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 08 Ιουν 2020, 09:38

Παυλος Γ. έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:
Επισης δεν αντιλαμβανομαι ουφο,ψεκασμους, ατλαντες, οτι η γη ειναι επιπεδη και αλλα σπαρταριστα γεγονοτα που αντιλαμβανεστε οι οπαδοι του Λιακοπουλου :D



Τους πανω απο 30 χιλ. προσφυγες-μεταναστες στη Μόρια τους αντιλαμβανεσαι συνελληνα ;
https://sputniknews.gr/ellada/202002176 ... etanaston/

Είναι ή δεν είναι ντροπή της ανθρωπότητας αυτό που περνάνε αυτοί οι άνθρωποι;
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό nemo » 08 Ιουν 2020, 10:30

mister spooky έγραψε:
Παυλος Γ. έγραψε:

Τους πανω απο 30 χιλ. προσφυγες-μεταναστες στη Μόρια τους αντιλαμβανεσαι συνελληνα ;
https://sputniknews.gr/ellada/202002176 ... etanaston/

Είναι ή δεν είναι ντροπή της ανθρωπότητας αυτό που περνάνε αυτοί οι άνθρωποι;

σταματηστε με τις ηλιθιοτητες που σας ειπαν και σας πότισαν και δεν εχετε τα εγκεφαλικα κυτταρα
να τις αξιολογησετε προς την σωστη κατευθυνση .....
και ειστε πολλοι με χαλασμενα κυτταρα και που προσπαθειτε να περασετε την ηλιθιοτητα
για χρησιμη ....αν διαφωνεις με αυτα που λεω και θελεις να μου αποδειξεις οτι εχεις δικιο
φτιαξε μου ενα προγραμμα οπου θα εχουμε την δυνατοτητα εμεις οι ελ
να φυλοξενησουμε πανω απο πεντε εκατ. μετανααστων ......μη μου πεις να μας στελνει βοηθεια η εε
γιατι κατι θα πω για το μυαλο σου
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Από τον Λένιν στον Μαρξ

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 08 Ιουν 2020, 10:44

Παυλος Γ. έγραψε:Τους πανω απο 30 χιλ. προσφυγες-μεταναστες στη Μόρια τους αντιλαμβανεσαι συνελληνα ;
https://sputniknews.gr/ellada/202002176 ... etanaston/


Οι εβραιοι τους φερνουν
0 .


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”