Ραν ταν πλαν έγραψε:pluton έγραψε:
Στην περίπτωση που παραμενατε μέχρι τέλους αξονική δύναμη, πολύ απλά θα είχατε ηττηθεί από τις δυνάμεις των συμμάχων...
Ποιες δυνάμεις των συμμάχων ρε φουκαρά.
Τη Γαλλία την πήρε ο Χίτλερ σε τρεις μέρες, την Αγγλία την έκλεισε στο νησί και παραλίγο να ψοφήσουν οι λόρδοι από την πείνα
και η Αμερική βγήκε στον πόλεμο όταν οι Ευρωπαίοι της υποσχέθηκαν ότι μεταπολεμικά θα της στηθούν στα τέσσερα.
Τέσσερα χρόνια τους έλεγε ο Στάλιν να ανοίξουν μέτωπο στα δυτικά και κλάνανε πατάτες οι σύμμαχοι σου ελπίζοντας ταυτόχρονα
σε νίκη του Χίτλερ ώστε να τα βρουν μετά μαζί του.
Και όταν είδαν ότι οι Σοβιετικοί με τη φόρα που είχαν πάρει θα έβγαιναν στον Ατλαντικό έτρεξαν άρον άρον
να βγουν στη Νορμανδία μπας και σώσουν ότι προλάβαιναν.

Δεν μπορεί να είσαι τόσο λίγος!
Άκουσε σύντροφε, έχεις φάει σανό με την σέσουλα.
Α. Οι σύμμαχοι δεν άνοιξαν ένα μέτωπο στην Ευρώπη αλλά ΔΥΟ ΚΑΙ ΜΙΣΑ (2 1/2). Κάτσε να το σκεφτώ, όχι περισσότερα από 2,5.... Τώρα μόλις μέτρησα 6,5 μέτωπα.
Β. Η Αγγλία όπως λες και εσύ ,,παραλίγο ,, στο ,,παραλίγο ,, ηττήθηκε ο άξονας στον οποίο συμμετείχε ενοπλως και η ΕΣΣΔ.
Γ. Χωρίς την υλική βοήθεια της δύσης, η αντεπίθεση της ΕΣΣΔ δεν θα έφτανε ούτε στο Κίεβο.
Γεγονός είναι ότι τον ναζισμό και τον φασισμό και τον ιαπωνικό μιλιταρισμό τους νίκησαν οι σύμμαχοι.
Η ΕΣΣΔ μπήκε στον Β ΠΠ δύο χρόνια από την έναρξη του, αυτά τα δύο χρόνια ήταν αξονική δύναμη, απο το καλοκαίρι 1941 έγινε συμμαχική.
Η Ιταλία μπήκε τέσσερα χρόνια από την έναρξη του, τα 4 πρώτα χρόνια ήταν αξονική δύναμη, από τον Σεπτέμβριο του 1943 έγινε συμμαχική.
Η Βουλγαρία μπήκε πέντε χρόνια από την έναρξη του, τα 5 πρώτα χρόνια ήταν αξονική δύναμη.
Η Τουρκία ήταν ευνοϊκά προς τον άξονα ουδέτερη μπήκε στον πόλεμο τον Φεβρουάριο του 1945 ... Τρεις μήνες πριν την αυτοκτονία του Χίτλερ.
Έχεις αναλογιστεί ότι αν η ΕΣΣΔ εξακολουθούσε μέχρι το 1945 να είναι αξονική χώρα, ότι είναι ζήτημα αν μπορούσε να αντέξει μισό χρόνο μετά την πτώση της Ιαπωνίας; .... Πιστεύεις ότι ο Τρούμαν θα έστελνε στρατό στην ΕΣΣΔ;
Βαθειά νυχτωμενοι είστε.
Η Μόσχα, το Στάλινγκραντ, το Λένινγκραντ η πτώση τους ήταν ζήτημα τριών ατομικών βομβών..... Έτσι για να ξυπνήσετε....
Όπως και τώρα ο πόλεμος θα γίνει από το διάστημα, η πτώση της ΕΣΣΔ έγινε μόλις οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν τον πόλεμο των άστρων.
Στις 23 Μαρτίου του 1983 ο Αμερικανός πρόεδρος Ρόναλντ Ρέηγκαν ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ σχεδίαζαν τη θωράκισή τους απέναντι σε πυρηνική επίθεση από τη Σοβιετική Ένωση. Η Πρωτοβουλία Στρατηγικής Άμυνας (SDI), η οποία έγινε περισσότερη γνωστή ως «Πόλεμος των Άστρων», προκάλεσε αμέσως τεράστια αίσθηση στη διεθνή κοινή γνώμη.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».