Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Θέματα ιστορικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό pluton » 02 Δεκ 2024, 22:42

FB_IMG_1733171064094.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό pluton » 04 Δεκ 2024, 08:53

ΤΟΤΕ...
Αυτές τις μέρες το 1944 ξεκινάνε τα Δεκεμβριανά ...
Τις 33 ημέρες που κράτησαν θα σκοτωθούν περισσότεροι από όσους σκοτώθηκαν στον Ελληνο-Ιταλικό πόλεμο και την κατοχή.!!


Σύμφωνα με έκδοση του ΓΕΣ-ΔΙΣ οι εκτελεσθέντες αιχμάλωτοι και άμαχοι από τους κομμουνιστές ανέρχονται σε 46.985...


Επρόκειτο ίσως για το πιο κρίσιμο δεκαπενθήμερο στην ελληνική ιστορία του 20ου αιώνα...

Αν είχε πέσει η Αθήνα στο ΕΑΜ , δηλαδή στο ΚΚΕ του Ιωαννίδη -Σιάντου, με σιγουριά μπορούμε να πούμε θα ακολουθούσαν 40 χρόνια ακραίας φτώχειας υποδούλωσης ,καταπίεσης και σταλινισμού στυλ Αλβανίας και Βουλγαρίας και με εθνικό ακρωτηριασμό, που έζησαν άλλοι λαοί εδώ στη γειτονιά μας...

Οι ήρωες χωροφύλακες του συνταγματάρχου Σαμουήλ στου Μακρυγιάννη, η ΙΙΙ ορεινή Ταξιαρχία του Τσακαλώτου , με την βοήθεια των Άγγλων συμμάχων του Σκόμπυ , αντιστάθηκαν και απέτρεψαν στην εγκαθίδρυση άλλης μιας κομουνιστικής δικτατορίας στην περιοχή μας...

Είδαμε τι έπαθαν οι κακομοίριδες γειτονικοί λαοί που είχαν την ατυχία να γευτούν και να υποστούν τις κομουνιστικές ονειρώξεις....

Αθάνατοι οι ήρωες μας που με το αίμα τους απέτρεψαν αυτή την εθνική περιπέτεια...


FB_IMG_1733294293893.jpg


FB_IMG_1733294287306.jpg


FB_IMG_1733294275581.jpg



FB_IMG_1733294267336.jpg



https://www.facebook.com/share/FVBFYWV9t7vUebJE/
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 12 Δεκ 2024, 19:58

Οι απώλειες ( νεκροί ) που προκάλεσε η Εθνική Αντίσταση στους Γερμανούς.

Α) Ιστορία των Ελλήνων , ΔΟΜΗ , τόμος 16 , κεφάλαιο 8 , Γεώργιος Μαργαρίτης
1) ηπειρωτική Ελλάδα : 1.100
2) Κρήτη: 4.000
3) επιχειρήσεις σε Δωδεκάνησα , Ιόνιο , βομβαρδισμοί : 1.000
4) ασθένειες , μετατραυματικές επιπλοκές , τραυματίες σπ' το μέτωπο της Αφρικής που κατέληξαν : 4.000
5) Αντίσταση : 4.000

Β) περιοδικό Στρατιωτική Ιστορία , εκδόσεις Περισκόπιο , τεύχος 80 , Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου
1) ηπειρωτική Ελλάδα: 2.259
2) Κρήτη: 3.352
3) βομβαρδισμοί , Σάμος, Λέρος κ.λπ. : 500 - 1.000
4) Αντίσταση: 8.000
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό pluton » 17 Δεκ 2024, 14:46

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Οι απώλειες ( νεκροί ) που προκάλεσε η Εθνική Αντίσταση στους Γερμανούς.

Α) Ιστορία των Ελλήνων , ΔΟΜΗ , τόμος 16 , κεφάλαιο 8 , Γεώργιος Μαργαρίτης
1) ηπειρωτική Ελλάδα : 1.100
2) Κρήτη: 4.000
3) επιχειρήσεις σε Δωδεκάνησα , Ιόνιο , βομβαρδισμοί : 1.000
4) ασθένειες , μετατραυματικές επιπλοκές , τραυματίες σπ' το μέτωπο της Αφρικής που κατέληξαν : 4.000
5) Αντίσταση : 4.000

Β) περιοδικό Στρατιωτική Ιστορία , εκδόσεις Περισκόπιο , τεύχος 80 , Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου
1) ηπειρωτική Ελλάδα: 2.259
2) Κρήτη: 3.352
3) βομβαρδισμοί , Σάμος, Λέρος κ.λπ. : 500 - 1.000
4) Αντίσταση: 8.000



:D :D :D

Οι Γερμανοί το ήξεραν ότι είχαν αυτές τις απώλειες


:D :D :D


Το κτίριο όπου στεγαζόταν τα γραφεία του ΕΑΜ αμέσως μετά την κατάληψη τους στις 7-12-1944. (Φωτογραφία Lt. Morris-IWM)
-------
The building where the EAM offices were housed immediately after their capture on 7-12-1944. (Photo Lt. Morris-IWM)


FB_IMG_1734438728615.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό pluton » 17 Δεκ 2024, 14:55

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Οι απώλειες ( νεκροί ) που προκάλεσε η Εθνική Αντίσταση στους Γερμανούς.

Α) Ιστορία των Ελλήνων , ΔΟΜΗ , τόμος 16 , κεφάλαιο 8 , Γεώργιος Μαργαρίτης
1) ηπειρωτική Ελλάδα : 1.100
2) Κρήτη: 4.000
3) επιχειρήσεις σε Δωδεκάνησα , Ιόνιο , βομβαρδισμοί : 1.000
4) ασθένειες , μετατραυματικές επιπλοκές , τραυματίες σπ' το μέτωπο της Αφρικής που κατέληξαν : 4.000
5) Αντίσταση : 4.000

Β) περιοδικό Στρατιωτική Ιστορία , εκδόσεις Περισκόπιο , τεύχος 80 , Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου
1) ηπειρωτική Ελλάδα: 2.259
2) Κρήτη: 3.352
3) βομβαρδισμοί , Σάμος, Λέρος κ.λπ. : 500 - 1.000
4) Αντίσταση: 8.000



Είναι απίστευτα δύσκολα να εντοπιστεί ο ακριβής αριθμός των γερμανικών απωλειών στην Ελλάδα, ο κύριος λόγος αυτής της αδυναμίας είναι οι υπερβολικοί αριθμοί που δίνουν οι αντιστασιακές οργανώσεις, έτσι πρέπει να ψάξουμε μέσα από στοιχεία άλλων πηγών που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν.

Στην Ελλάδα υπάρχουν κατ αρχάς δύο μεγάλα γερμανικά στρατιωτικά νεκροταφεία:
Α. Το κοιμητήριο στην Ραπεντώσα Αττικής όπου υπάρχουν 9.973 ταφές εκ των οποίων οι 9.905 κατά την διάρκεια του Β Παγκοσμίου Πολέμου.
Β. Το κοιμητήριο στο Μάλεμε Κρήτης με 4.465 ταφές όλες κατά την διάρκεια του Β Παγκοσμίου Πολέμου.
Ωστόσο υπάρχουν 437 σημεία που έχουν ταφεί Γερμανοί, πιο πιθανός αριθμός των γερμανικών απωλειών κατά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο θα πρέπει να θεωρηθεί ο αριθμός των 15.000 νεκρών.

Ένας μεγάλος αριθμός Γερμανών που σκοτώθηκαν στην μάχη των οχυρών, τάφηκαν στην Βουλγαρία. Όσοι σκοτώθηκαν στην μάχη της Καστοριάς, οι Γερμανοί τους πήραν μαζί τους.

Οι Γερμανοί την δεκαετία του 1980 έδωσαν αρκετά σαφή στοιχεία που προσεγκίζουν τον αριθμό των 15.000 νεκρών.

Στις 26-2-1985 γερμανικός φορέας για την ενημέρωση των συγγενών των Γερμανών πεσόντων της Βέρμαχτ σημειώνει ότι οι αριθμοί που κατέχουν είναι οι εξακριβωμένοι θάνατοι και ότι ξεφεύγουν περιπτώσεις που οφείλονται σε τέσσερεις λόγους, ο σπουδαιότερος λόγος είναι: «Οι δηλώσεις των ταφέντων δεν είναι πιθανότατα πλήρεις».
Η Γερμανική αυτή υπηρεσία έχει στα χέρια της τα πιο κάτω στοιχεία:



Στρατιώτες που έπεσαν στην μάχη (συμπεριλαμβάνονται νεκροί σε ναυμαχίες και αεροπορικές επιχειρήσεις) και των οποίων τα πτώματα βρέθηκαν καθώς και τραυματίες που υπέκυψαν στα τραύματά τους. 13.337 άνδρες.

Στρατιώτες που τραυματίστηκαν θανάσιμα 1.094 άνδρες.

Στρατιώτες που πέθαναν σε στρατιωτικά νοσοκομεία από ασθένειες και μαλάρια 721 άνδρες.

Στρατιώτες που σκοτώθηκαν σε μάχες με τους αντάρτες 376 άνδρες (δεν μπορούν να προσδιορίσουν τον αριθμό των Γερμανών που σκοτώθηκαν από τον ΕΔΕΣ και τον ΕΛΑΣ).

Δηλαδή σύνολο από επιχειρήσεις 13.337+1.094+376= 14.807 άνδρες (κατά τους Γερμανούς).

Τώρα έχουμε και τρεις ακόμα κατηγορίες ;
Α. Τους στρατιώτες που αυτοκτόνησαν 237 άνδρες.
Β. Τους στρατιώτες που καταδικάστηκαν από Γερμανικά στρατοδικεία και εκτελέστηκαν 139 άνδρες.
Γ. Τους στρατιώτες που αιχμαλωτίστηκαν και πέθαναν στην αιχμαλωσία 121 άνδρες.
Δηλαδή (πάλι κατά τους Γερμανούς) οι απώλειες νεκρών εκτός των στρατιωτικών επιχειρήσεων 721+237+139+121=1.218 άνδρες.

Ο γενικός αριθμός λοιπών των Γερμανικών απωλειών είναι 1.218+14.807=16.025 άνδρες.

Η γερμανική έκδοση του Β Παγκοσμίου Πολέμου παρουσιάζει τους πιο κάτω αριθμούς;
Το 1941 οι απώλειες στην Ελλάδα ήταν 2.559 νεκροί 5.820 τραυματίες και 3.169 αγνοούμενοι (χωρίς να συμπεριλαμβάνουν 4.000 περίπου νεκροί της μάχης της Κρήτης). Δηλαδή οι απώλειες της εισβολής των Γερμανών ήταν 5.911 άνδρες.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΣΤΕΜΜΑ ΚΑΙ ΣΒΑΣΤΙΧΑ του Χ Φλάισερ
ΝΤΟΥΚΟΥΜΕΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ εκδόσεις ΠΟΝΤΙΚΙ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ τεύχος 80


Αυτά 376 άντρες σκοτώθηκαν από τους αντάρτες.

Από την μαλάρια χάθηκαν 721 Γερμανοί.

Άχρηστη ήταν εντελώς η αντίσταση η μαλάρια έκανε διπλάσια ζημια στους Γερμανούς. :D :D :D
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 17 Δεκ 2024, 17:27

pluton έγραψε:376 άντρες σκοτώθηκαν από τους αντάρτες.

Αλλά αυτός ο αριθμός έχει μια διευκρίνηση :

4) Στρατιώτες, οι οποίοι σκοτώθηκαν σε μάχες με αντάρτες 376. Δεδομένου ότι δεν αναφέρεται σε όλες τις δηλώσεις των ταφέντων το είδος της μάχης, θα μπορούσε ο αριθμός αυτός να είναι μεγαλύτερος, ενώ ο υπό (1) αναφερόμενος μικρότερος.
(...)
Η εξεύρεση των Γερμανών στρατιωτών που σκοτωθήκαν από τις αντάρτικες οργανώσεις ΕΔΕΣ και ΕΛΑΣ είναι αδύνατη, γιατί λείπουν οι σχετικές καταχωρήσεις.

https://stratistoria.wordpress.com/2015 ... es-ellada/
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό pluton » 17 Δεκ 2024, 17:54

Τλαξκαλτέκος έγραψε:
pluton έγραψε:376 άντρες σκοτώθηκαν από τους αντάρτες.

Αλλά αυτός ο αριθμός έχει μια διευκρίνηση :

4) Στρατιώτες, οι οποίοι σκοτώθηκαν σε μάχες με αντάρτες 376. Δεδομένου ότι δεν αναφέρεται σε όλες τις δηλώσεις των ταφέντων το είδος της μάχης, θα μπορούσε ο αριθμός αυτός να είναι μεγαλύτερος, ενώ ο υπό (1) αναφερόμενος μικρότερος.
(...)
Η εξεύρεση των Γερμανών στρατιωτών που σκοτωθήκαν από τις αντάρτικες οργανώσεις ΕΔΕΣ και ΕΛΑΣ είναι αδύνατη, γιατί λείπουν οι σχετικές καταχωρήσεις.

https://stratistoria.wordpress.com/2015 ... es-ellada/



Εντάξει πέντε πάνω πέντε κάτω, θες να τους πούμε 400 νεκρούς.

Ποιο το όφελος για τον συμμαχικό αγώνα ΜΗΔΕΝ

Ποιο το κόστος για την πατρίδα; Χιλιάδες εκτελέσεις, χιλιάδες καμένα σπίτια, ατελείωτες καταστροφές.

Το ξέρεις ότι ο ντε Γκωλ μόλις έμαθε την εκτέλεση δύο Γερμανών, έβγαλε σχετική διαταγή που απαγόρευε τέτοιες ενέργειες, διότι έφεραν απείρως περισσότερη ζημιά από το ανύπαρκτο όφελος. Έχω εδώ το τρίτομο βιβλίο του ντε Γκωλ ο Β ΠΠ αν θες ψάχνω και σου δημοσιεύω και την δια ραδιοφώνου απαγόρευση..... Εδώ βλέπεις το ΚΚΕ ήθελε αιματοχυσία και ολική καταστροφή του τόπου κατά την εντολή της Μόσχας.


Το ζήτημα είναι ότι τους Γερμανούς αποτελεσματικά τους σκότωσε το καθεστώς της 4ης Αυγούστου και όχι οι σοβιετικοί εγκάθετοι. Τιμή στην εθνική αντισταση που οργανώθηκε από τον αντιφασίστα Ιωάννη Μεταξά.
1 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό pluton » 17 Δεκ 2024, 22:50

Ο Σαρλ Ντε Γκωλ μίλησε 23 Οκτωβρίου 1941 από το BBC και είπε τα ακόλουθα:

" Είναι απόλυτα φυσικό και απόλυτα δίκαιο να σκοτώνονται οι Γερμανοί από τους Γάλλους. Αν οι Γερμανοί δεν ήθελαν να δεχτούν τον θάνατο από τα χέρια μας. δεν είχαν παρά να μείνουν στην πατρίδα τους....

Από την στιγμή που δεν κατάφεραν να υποτάξουν όλο τον κόσμο. Θα πρέπει να ξέρουν ότι τους περιμένει ο τάφος και η φυλακή..... Αλλά στον πόλεμο υπάρχει μία τακτική.

Ο πόλεμος πρέπει να διεξάγεται από αυτούς που τον έχουν αναλάβει.

Σήμερα η συμβουλή που μπορώ να δώσω στις κατεχόμενες περιοχές είναι να μη σκοτώνουν ανοικτά τους Γερμανούς. Και αυτό για ένα μόνο λόγο: επειδή έτσι θυσιάζονται αυτή την στιγμή - πράγμα πολύ εύκολο να το επιχειρήσει ο εχθρός - άοπλοι πολεμιστές μας.

Αντίθετα μόλις είμαστε σε θέση να περάσουμε στην επίθεση, θα δοθούν οι αναμενόμενες εντολές.".


Λέτε να ήταν ηλίθιος ο ντε Γκωλ; Ένας στρατηγός αποικιακής υπερδύναμης του μεσοπολέμου που ήξερε καλά πως αντιμετωπίζει μια κατοχική στρατιωτική δύναμη την αυθόρμητη αντίδραση των υποδούλων. Και να είναι οι ξύπνιοι οι αγράμματοι εγκάθετοι της Μόσχας που ηγούνται του ΕΑΜ; Αλλά βέβαια ο Στάλιν ήθελε τον θάνατο έστω και ενός Γερμανού μοτοσικλετιστή και ας θυσιαζόταν για αυτό όλη η Ελλάδα, το συμφέρον της πατρίδας του κοίταζε, οι δικοί μας είχαν πατρίδα; Είχαν την ΕΣΣΔ.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό pluton » 07 Ιαν 2025, 23:42

Συνιστώ όσοι έχουν νεφλιξ να δουν την ταινία ,,ΑΡΙΘΜΟΣ 24,,

Δείχνει με ποιο τρόπο έκαναν αντίσταση οι Νορβηγοί .... Μια ταινία που δείχνει συγκριτικά την εγκληματική τακτική του ΕΑΜ ΕΛΑΣ σε σχέση με την νορβηγική αντίσταση.



Πατήρ Σιμητης.

FB_IMG_1736331429170.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Λίβανος, Καζέρτα, Απελευθέρωση, Δεκεμβριανά, Βάρκιζα

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 20 Ιαν 2025, 17:31

Με το πρώτο φως της 14ης Οκτωβρίου τα ελληνικά και τα βρετανικά ναρκαλιευτικά άρχισαν τον πολύ επικίνδυνο αγώνα για τη διάνοιξη διαύλων ναυσιπλοΐας , ανάμεσα στα πυκνά ναρκοπέδια τα οποία είχαν δημιουργήσει στον Σαρωνικό οι Γερμανοί. Η δύσκολη προσπάθεια εναντίον των χιλιάδων ναρκών συνεχίστηκε όλη την ημέρα και στοίχισε τελικά τη βύθιση δύο ελληνικών και δύο βρετανικών ναρκαλιευτικών και ενός υδροφόρου σκάφους. (...) Στις 15 Οκτωβρίου (...) τα [ μεγάλα ] πλοία του ελληνικού και του βρετανικού στόλου έφθασαν και αγκυροβόλησαν στον φαληρικό όρμο , επειδή οι ζημιές που είχαν προκληθεί στις εγκαταστάσεις του λιμανιού του Πειραιά καθιστούσαν αδύνατη τη χρησιμοποίησή του απ' τα μεγάλα σκάφη.
( Οκτώβριος 1944 - Οκτώβριος 2004 , 60 ρόνια απ' την απελευθέρωση της Αθήνα , Γιάννης Τερνιώτης , περιοδικό ΣΙ 98 , εκδόσεις Περισκόπιο )
1 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )


Επιστροφή σε “Ιστορία”