Ξαναειδα λοιπον αποψε το επεισοδιο αυτο με ακουστικα κλειστου τυπου και τελειως μόνος ωστε να καταλαβω καλυτερα τι επαιξε.
Καταρχην οφειλω να πω οτι η μουσικη και η ηχητικη επενδυση πραγματικα ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει σε κινηματογραφο ή τηλεοραση.
Τα ιδια ισχυουν και για την οσμή του θανατου που αναδυεται κλειστοφοβικα και συνθλιπτικα σε ολη τη διαρκεια του επεισοδίου.
Η αγωνια πριν τον φρικτο θανατο σπαει την οθονη και καρφωνεται απευθειας στον εγκεφαλο.
Η ατμοσφαιρα και η φωτογραφια απιστευτες, η ερεβωδης απελπισια ειναι διαχυτη και πολυγρηγορα σφιγγει την ψυχη του θεατη.
Ο κακος δεν εβγαλε αχνα αλλα τρομοκρατησε και τσακισε καθε ελπιδα των θεατων σαν να συνετριβε με τη μποτα του εναν βρωμερό καταπράσινο γυμνοσάλιαγκα.
Η ανεπαναληπτη πλοκη μας εκανε τελικα να κλαψουμε για το θανατο της υπερκαυλης μαγισσας με τις μυτερες θηλες που τοσο πολυ μισουσαμε μεχρι πριν απο λίγες μέρες.
Ενα ανεπαναληπτο επισοδιο τηλεοπτικης σειρας του οποιου ο ρεαλισμος μας βυθισε στο ερεβος, στην αγωνια στην καταθλιψη κανοντας μας να ξεχασουμε οτι επι της ουσιας βλεπαμε μια μαχη πολεμιστων του μεσαιωνα εναντιον ζομπι με ολιγη απο μαγεία και δράκους...
Ενα ανυπερβλητο πραγματικο τηλεοπτικο αριστουργημα το οποιο μετατρεπει ολες τις ταινιες με αντιστοιχη θεματολογια και μαχες ως απλες φαρσοκωμοδιες της πλακας.
Game of Thrones
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Game of Thrones
Προέλλην έγραψε:Παιδιά, αίσχος, δεν ξαναβλέπω GoT.
Aν είναι δυνατόν, έφαγαν τον λεβέντη της νύχτας έτσι στο χαλαρό.
Τι παπατζιά, και καλά δεν πεθαίνει με φωτιά δράκου αλλά με ένα εξωτικό ατσάλι.
ΝΚ, θα ζείς για πάντα στις καρδιές μας!
Το οτι εχουν αδυναμια στο Valyrian Steel ειναι γνωστο ρε.
Το γιατι δεν του κανε τιποτα η φωτια δεν ξερω.
0 .
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Πλεον στηριζω αλαφρογαμητη Κιρκη.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Αναψε η μαγικη φλογα της ελπιδας στις κυρτες σπαθες των κενταυρων και μαζι τους αναψε η γελασμενη πεποιθηση της σωτηριας και της νικης. Ομως η φλογα αυτη γρηγορα ξεψυχησε και η απελπισια δεμενη με τον τρομο αγκαλιασαν σφιχτα τις ψυχες των ζωντανων. Η ελπιδα νεκρη πια εσπερνε τον τρομο. Απεριγραπτα συναισθηματα σε αυτη τη σκηνη.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Και τι να πει κανεις για την μουσικη επενδυση η οποια ηταν σαν ενα πνιγηρο ψιθυρισμα στο αυτι απο τον ιδιο τον θανατο.
1 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: Game of Thrones
Λαχουρένιος έγραψε:Προέλλην έγραψε:Παιδιά, αίσχος, δεν ξαναβλέπω GoT.
Aν είναι δυνατόν, έφαγαν τον λεβέντη της νύχτας έτσι στο χαλαρό.
Τι παπατζιά, και καλά δεν πεθαίνει με φωτιά δράκου αλλά με ένα εξωτικό ατσάλι.
ΝΚ, θα ζείς για πάντα στις καρδιές μας!
Το οτι εχουν αδυναμια στο Valyrian Steel ειναι γνωστο ρε.
Το γιατι δεν του κανε τιποτα η φωτια δεν ξερω.
Για τα πανηγύρια λέμε.
Πρώτα ντού στα τυφλά και καταδίκη σε σίγουρο θάνατο πιστών Ντοθράκι, μετά καταδίκη σε θάνατο των ντεμέκ μη-δούλων ελεύθερων κομμένων. Όχι, δεν μπορούσαν να καβατζωθούν πίσω απο τα τείχη όπως όλες τις πολιορκίες της ιστορίας! Πολ Ποτ φάση, οι ανώμαλοι σαδιστές Ντενέρις και το μπάσταρδο ήθελαν να τους εξοντώσουν τζάμπα όλους!
Πέρα απο αυτά, και άλλα αστεία, το σενάριο έχει καταντήσει σαπουνόπερα. Η καινοτομία του GoT αρχικά ήταν ότι δεν υπήρχε το παλικάρι, και ότι οι κύριοι χαρακτήρες τα τίναζαν. Πλέον, μετά την εμπορική επιτυχία έχει καταντήσει κοινότυπο, στο τέλος να δείς που το παλικάρι του χωριού θα κάτσει στον θρόνο και θα ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα
Στα σημαντικά τώρα, σας ερωτώ και περιμένω τοποθέτηση απο τον καθένα: ήταν στ αλήθεια ο ΝΚ ο κακός της υπόθεσης;
Kακοί, ήταν/ήταν ο Ράμσεη Μπόλτον, η Σέρσεη, ο Λίτλ Φίνγκερ, κοκ.
Στα σοβαρά τώρα, συγκρίνετε αν τολμάτε κακία Ράμσεη με ΝΚ! Ποιόν βασάνισε ρε αλήτες ο ΝΚ; ΠΟΙΟΝ; Mε ποιόν έπαιξε ψυχολογικά; ΠΟΙΟΝ; Clean deaths, μόνο!
Τέλος, όλοι οι ντεμέκ ήρωες, έχουν πάρει άδικα ζωές, πολλές, αλλά όχι, όταν το κάνει ο ΝΚ είναι κακός! Άσε που ο ΝΚ τους ξαναζωντανεύει και τους χαρίζει μια ζωή αιώνια χωρίς ανάγκες και σκοτούρες...
Δεν μπορώ, με πνίγει το δίκιο. Σήμερα στην δουλειά τσακώθηκα και δεν μιλιέμαι με την μισή εταιρία. Ταγάρια!
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: Game of Thrones
Ο άλλος γαμούσε την αδελφή του και πετούσε τα παιδάκια απο τους πύργους να πεθάνουν έτσι στο χαλαρό με ατάκα, αλλά όχι, ο ΝΚ ήταν ο κακός.
ΑΛΗΤΕΙΑ!
ΑΛΗΤΕΙΑ!
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
nemo
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 17098
Re: Game of Thrones
Προέλλην έγραψε:
Δεν μπορώ, με πνίγει το δίκιο. Σήμερα στην δουλειά τσακώθηκα και δεν μιλιέμαι με την μισή εταιρία. Ταγάρια!
Δεν εβγαλα τα ματια μου απο την οθονη τετοιο σκοτωμα και ενταση δεν ματαειδαμε
διαδοχο -πως λεμ ποτ μαο ...εχεις αδικο
με οποιαδηποτε πλοκη παλι θα ειχαμε παραπονα ...και σιγα τον νκ
σε εκεινο που θα σταθω ειναι οτι με τετοια ορμη και με την ποσοτητα των απεθανων
δεν επρεπε να μεινει κανεις ζωντανος απο τους ζωντανους
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

