Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 30 Απρ 2019, 22:24

Έλα ρε συ αυγέ, δεν ήταν σοβαρά πράγματα αυτά.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 30 Απρ 2019, 23:03

Προέλλην έγραψε:Ο άλλος γαμούσε την αδελφή του και πετούσε τα παιδάκια απο τους πύργους να πεθάνουν έτσι στο χαλαρό με ατάκα, αλλά όχι, ο ΝΚ ήταν ο κακός.

ΑΛΗΤΕΙΑ!

Ποιος σου οτι ο ΝΚ ηταν κακος ρε ταγαρι; Αν μη τι αλλο αυτη η θεικη σειρα δειχνει απο το πρωτο λεπτο μεταδοσης της οτι δεν υαρχουν καλοι και κακοι παρα μονο συμφεροντα παθη και προσωπικες επιδιωξεις.


Απο την μυξοπαρθενα 1.50μ τον ηπιατε...
Γατακια.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 30 Απρ 2019, 23:09

Προέλλην έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:
Το οτι εχουν αδυναμια στο Valyrian Steel ειναι γνωστο ρε.

Το γιατι δεν του κανε τιποτα η φωτια δεν ξερω.

Για τα πανηγύρια λέμε.

Πρώτα ντού στα τυφλά και καταδίκη σε σίγουρο θάνατο πιστών Ντοθράκι, μετά καταδίκη σε θάνατο των ντεμέκ μη-δούλων ελεύθερων κομμένων. Όχι, δεν μπορούσαν να καβατζωθούν πίσω απο τα τείχη όπως όλες τις πολιορκίες της ιστορίας! Πολ Ποτ φάση, οι ανώμαλοι σαδιστές Ντενέρις και το μπάσταρδο ήθελαν να τους εξοντώσουν τζάμπα όλους!

Πέρα απο αυτά, και άλλα αστεία, το σενάριο έχει καταντήσει σαπουνόπερα. Η καινοτομία του GoT αρχικά ήταν ότι δεν υπήρχε το παλικάρι, και ότι οι κύριοι χαρακτήρες τα τίναζαν. Πλέον, μετά την εμπορική επιτυχία έχει καταντήσει κοινότυπο, στο τέλος να δείς που το παλικάρι του χωριού θα κάτσει στον θρόνο και θα ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα :wow04:

Στα σημαντικά τώρα, σας ερωτώ και περιμένω τοποθέτηση απο τον καθένα: ήταν στ αλήθεια ο ΝΚ ο κακός της υπόθεσης;
Kακοί, ήταν/ήταν ο Ράμσεη Μπόλτον, η Σέρσεη, ο Λίτλ Φίνγκερ, κοκ.
Στα σοβαρά τώρα, συγκρίνετε αν τολμάτε κακία Ράμσεη με ΝΚ! Ποιόν βασάνισε ρε αλήτες ο ΝΚ; ΠΟΙΟΝ; Mε ποιόν έπαιξε ψυχολογικά; ΠΟΙΟΝ; Clean deaths, μόνο!

Τέλος, όλοι οι ντεμέκ ήρωες, έχουν πάρει άδικα ζωές, πολλές, αλλά όχι, όταν το κάνει ο ΝΚ είναι κακός! Άσε που ο ΝΚ τους ξαναζωντανεύει και τους χαρίζει μια ζωή αιώνια χωρίς ανάγκες και σκοτούρες...

Δεν μπορώ, με πνίγει το δίκιο. Σήμερα στην δουλειά τσακώθηκα και δεν μιλιέμαι με την μισή εταιρία. Ταγάρια!

Δεν υπαρχει πιο αυτοκτονικη τακτικη απο το πακτωμα υπεραριθμου ιππικου και πεζικου εντος ενος μικρου καστρου με χαμηλα τειχη ευαλωτα στην μπλε φλογα.
Ντιλ γουιθ ιτ
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 30 Απρ 2019, 23:11

Η υπεροψια κατεβαλε τον ΝΚ απο το σημειο που χαμογελασε στην Ντανυ...
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 30 Απρ 2019, 23:34

Οργισμένος έγραψε:
Προέλλην έγραψε:Ο άλλος γαμούσε την αδελφή του και πετούσε τα παιδάκια απο τους πύργους να πεθάνουν έτσι στο χαλαρό με ατάκα, αλλά όχι, ο ΝΚ ήταν ο κακός.

ΑΛΗΤΕΙΑ!

Ποιος σου οτι ο ΝΚ ηταν κακος ρε ταγαρι; Αν μη τι αλλο αυτη η θεικη σειρα δειχνει απο το πρωτο λεπτο μεταδοσης της οτι δεν υαρχουν καλοι και κακοι παρα μονο συμφεροντα παθη και προσωπικες επιδιωξεις.


Απο την μυξοπαρθενα 1.50μ τον ηπιατε...
Γατακια.

Στημένο. Παράγκα.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 30 Απρ 2019, 23:37

Οργισμένος έγραψε:Η υπεροψια κατεβαλε τον ΝΚ απο το σημειο που χαμογελασε στην Ντανυ...


Παπαριά του -γραμμένου επί τροχάδην και υπό εμπορικής πίεσης- σεναρίου. Ο ΝΚ που δεν έδειχνε το παραμικρό συναίσθημα, όπως ήταν αναμενόμενο για έναν Παίκτη της κλάσης του, στο τελειωμένο επεισόδιο παρουσιάστηκε να χαμογελάει σαν κοινός χάχας, αντί απλά να ρίχνει ένα ανώτερο ψυχρό βλέμμα.
1 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 01 Μάιος 2019, 00:37

Προέλλην έγραψε:
Οργισμένος έγραψε:Η υπεροψια κατεβαλε τον ΝΚ απο το σημειο που χαμογελασε στην Ντανυ...


Παπαριά του -γραμμένου επί τροχάδην και υπό εμπορικής πίεσης- σεναρίου. Ο ΝΚ που δεν έδειχνε το παραμικρό συναίσθημα, όπως ήταν αναμενόμενο για έναν Παίκτη της κλάσης του, στο τελειωμένο επεισόδιο παρουσιάστηκε να χαμογελάει σαν κοινός χάχας, αντί απλά να ρίχνει ένα ανώτερο ψυχρό βλέμμα.

Ακομα στη φαση αρνησης βρισκεσαι;
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 01 Μάιος 2019, 00:38

Με στραπον απο γκομενιτσα 1,5μ την εφαγε ο ΝΚ...
Ηθελε ο μαλακας να σκοτωσει με τα ιδια του τα χερια τον κορακα, θανασιμο αμαρτημα κατα τας γραφας...
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 01 Μάιος 2019, 00:39

Τωρα οι ελπιδες μας στηριζονται στην ξανθια Κιρκη η οποια ως τωρα εχει επιδειξει τεραστιες ικανοτητες και πυγμη.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 01 Μάιος 2019, 00:42

Ομως εχει μισθοφορικο στρατο , μεγα μειονεκτημα αυτο. Ενω η κοντουλα εχει 2 δρακους...


Καποιοι παραπονιουνται οτι δεν πεθαναν αρκετοι ηρωες στη μαχη .
Αν ομως συνεβαινε αυτο, ποιοι θα πεθαιναν στα επομενα 3 επεισοδια;;;

Ειπαμε, ειναι τηλ σειρα και οχι βιβλιο.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”