ο εθνικισμος στην ελλαδα

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 14 Μάιος 2018, 14:30

ΜΠΕΤΑΤΖΗΣ έγραψε:Ας στα εξηγήσει και ο Τσόρτσιλ ,γιατί ο σκοπός σου στη συζήτηση είναι όπως πάντα να κάνεις το άσπρο-μαύρο λες και μπόρεσες ποτέ να ξεγελάσεις άνθρωπο :

Ομίλια στη Βουλή των Λόρδων 28.12.1959

«Το μεγάλο ευτύχημα για τη Ρωσία(σσ ΕΣΣΔ) ήταν ότι στα χρόνια των δυσκολότατων δοκιμασιών επικεφαλής της χώρας ήταν ο μεγαλοφυής και ακλόνητος στρατηλάτης Ι.Β. Στάλιν. Ήταν ο πιο επιφανής, επιβεβλημένη, αξιοσέβαστη προσωπικότητα στη ρευστή και σκληρή εποχή της περιόδου εκείνης, στην οποία κύλησε η ζωή του.
Ο Στάλιν ήταν άνθρωπος ασυνήθιστης ενέργειας, πολυμορφωμένος και ακατάβλητης ισχυρής θέλησης. Δριμύς, σκληρός και αμείλικτος συζητητής, σε σημείο που, παρά τη μαθητεία μου στο Βρετανικό Κοινοβούλιο, μου ήταν αδύνατο να τον αντιμετωπίσω. Ο Στάλιν πριν απ' όλα κατείχε σε μεγάλο βαθμό το αίσθημα του χιούμορ και του σαρκασμού, την ικανότητα να αντιλαμβάνεται ακριβώς τον συνομιλητή του και να εκφράζει τη σκέψη του.
Τους λόγους του ο Στάλιν τους έγραφε μόνος του. Στα έργα του αντηχούσε πάντα η εκτελεστική δύναμη. Η δύναμη αυτή ήταν τόσο μεγάλη, ώστε αναδείχτηκε σε ανεπανάληπτο ηγέτη των καθοδηγητών των κρατών όλων των εποχών και όλων των λαών.
Ο Στάλιν προξενούσε μεγαλειώδικη εντύπωση. Η επιρροή του στους ανθρώπους ήταν ακαταμάχητη. Όταν έμπαινε στην αίθουσα συνεδριάσεων της Διάσκεψης της Γιάλτας όλοι εμείς σηκωνόμασταν όρθιοι σαμπώς να μας πρόσταζε κανείς και είναι αξιοπερίεργο και ανεξήγητο γιατί στεκόμασταν σε στάση προσοχής.
Διακατέχονταν από βαθιά, απαλλαγμένη από κάθε πανικό, λογική και συνετή σοφίας. Ήταν ανυπέρβλητος τεχνίτης να βρίσκει στις δύσκολες στιγμές διέξοδο και από τις πιο αδιέξοδες καταστάσεις. Επιπλέον ο Στάλιν στις πιο κρίσιμες στιγμές όπως και σε στιγμές θριάμβου ήταν το ίδιο συγκρατημένος και ποτέ δεν υπέκυψε σε φαντασιώσεις. Ήταν μια ασυνήθιστα πολυσύνθετη προσωπικότητα.
Ο Στάλιν δημιούργησε και καθυπόταξε μια τεράστια αυτοκρατορία. Ήταν ο άνθρωπος ο οποίος εκμηδένισε τον εχθρό του με τη βοήθεια του ίδιου του εχθρού του. Μάλιστα ανάγκασε κι εμάς, που μας ονόμαζε ιμπεριαλιστές να πολεμήσουμε ενάντια στους ιμπεριαλιστές.
Ο Στάλιν υπήρξε ο μέγιστος, απαράμιλλος δικτάτορας, ο οποίος παρέλαβε τη Ρωσία με ξύλινο αλέτρι και την άφησε μια πυρηνική υπερδύναμη.
Όχι, ότι και να λένε γι' αυτόν, η ιστορία και οι λαοί τέτοιους ανθρώπους δεν τους ξεχνούν».


:)

Μεγαλη "πουτανα" ο Τσωρτσιλ ... :bigsmile35:
Οσο εξυμνεις τον αντιπαλο σου , τοσο εξυψωνεις τον εαυτο σου ...

ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 14 Μάιος 2018, 14:33

Λαχουρένιος έγραψε:
oldjedi έγραψε:Το μπερδεμα , ειναι δικο σου ...Με συγχωρεις , αλλα δεν μπορω να στο χρωματισω για να το καταλαβεις ...
Μια τελευταια προσπαθεια ...
Ο Σταλιν ( και καθε σοβαρο κρατος ) εφαρμοσε τηνπολιτικη του Εθνικου συμφεροντος ...
Ο Χιτλερ , ΔΕΝ εφαρμοσε την πολιτικη του Εθνικου Συμφεροντος ...
Ενα εθνικιστικο κομμα στην Ελλαδα , ΘΑ εφαρμοσει την πολιτικη του Εθνικου Συμφεροντος ...
Οι Ελληνικες κυβερνησεις , ( ΟΛΕΣ ) ΔΕΝ εφαρμοσαν την πολιτικη του Εθνικου Συμφεροντος μεχρι τωρα ...

Πιο ψιλα , δεν εχω να στο κανω ...


Πως προκυπτει αυτο το συμπερασμα?

Ετσι πιστευω ...

Ο ιδιος γραφεις οτι ο (εθνικιστης) Χιτλερ τα σκατωσε, ενω ο κομμουνιστης Σταλιν και αλλοι πολιτικοι σε αλλες χωρες οχι.

Ακριβως ...

Με βαση αυτες τις παρατηρησεις βγαινει το συμπερασμα οτι ο οποιοσδηποτε σοβαρος πολιτικος μπορει να διασφαλισει τα εθνικα συμφεροντα, ανεξαρτητα απο την ιδεολογια του.

Ακριβως ...υπογραμισα το "σοβαρος" ...

Δεν προκυπτει καποια αποτελεσματικοτητα των εθνικιστων σε αυτο με βαση οσα λες ο ιδιος.

Οχι , γιατι δεν εχουν ακομα κυβερνησει ...



Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 14 Μάιος 2018, 15:25

olti ηρεμα με τυπους που δεν αναγνωριζουν τα εθνικα συνορα πριν το σαραντα
μη το συνεχιζεις δεν αξιζει ο κοπος και χαλιομαστε
-τι ειπες αγορινα ; δεν υπηρχαν εθνικα συνορα ; μπραβο σου και φτου μη σε ματιασω

παμε τωρα εμεις να μου εξηγησεις πως το εννοεις πως ο χιτλερ δεν ηταν εθνικιστης
παρα μονο εθνικοσοσιαληστης αυτο με ητα

και θελω αναλυση γιατι εγω δεν ειμαι τοσο μορφωμενος για να τα καταλαβω
οπως οι υπολοιποι ονοματα να μη λεμε
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 14 Μάιος 2018, 15:31

μπορω να πω οτι τωρα που διαβασα και την απαντηση του λαχουρ
εχω τον ιδιο ----παναγια βοηθα με ....προβληματισμο !!!

οταν εχεις τον χρονο σου ολντι
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 14 Μάιος 2018, 16:15

Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ο Κόκκινος Στρατός έγινε ο αριθμητικά ισχυρότερος στον κόσμο. Επιπλέον ο αριθμός των εφέδρων του άγγιζε τα 30 εκατομμύρια άνδρες.

Πηγή: 100 χρόνια Κόκκινος Στρατός: Η θρυλική στρατιωτική δύναμη της ΕΣΣΔ που ίδρυσαν Στάλιν-Τρότσκι [εικόνες] | iefimerida.gr

αυτο δεν το λεμε και χωρα ειρηνης και αδελφοσυνη οπως αρεσκονται μερικοι
αλλα μιλιταρισμο και σωβινισμο
επισης και επεκτατισμο Στις 23 Αυγούστου του 1939 η ΕΣΣΔ και η Ναζιστική Γερμανία υπέγραψαν στη Μόσχα το Σύμφωνο Ρίμπεντροπ-Μολότωφ. Το Σύμφωνο αυτό προέβλεπε τη μη επίθεση μεταξύ των δυο κρατών. Πρόθεση του Στάλιν δεν ήταν τόσο μία οριστική συμφωνία με τη Ναζιστική Γερμανία, αλλά να κερδίσει χρόνο προετοιμασίας για τον πόλεμο που έβλεπε να πλησιάζει, ιδιαίτερα αφού οι περισσότεροι έμπειροι αξιωματικοί είχαν εκτελεσθεί κατά τις εκκαθαρίσεις. Εκτός από αυτό το συγκεκριμένο σύμφωνο περιελάμβανε και ένα Συμπληρωματικό Μυστικό Πρωτόκολλο, το οποίο προέβλεπε ότι σε περίπτωση αλλαγής των συνόρων στην περιοχή τότε τα Βαλτικά κράτη, ένα κομμάτι της Ρουμανίας και ένα μέρος την Πολωνίας θα ενταχθούν στην ΕΣΣΔ. Μια βδομάδα αργότερα η Γερμανία επιτέθηκε στην Πολωνία. Τα σύνορα άλλαξαν. Η Ανατολική Πολωνία μαζί με την πόλη Λβοβ, μετά την πτώση της Βαρσοβίας σε γερμανικά χέρια, εντάχθηκε στην Ουκρανική ΣΣΔ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σωθούν από τη ναζιστική επίθεση και έτσι να ανακοπεί έστω και προσωρινά η επέλαση του Χίτλερ. Η Βεσσαραβία έγινε η Σοβιετική Δημοκρατία της Μολδαβίας, με προσάρτηση από τη Ρουμανία (η τελευταία ήταν σύμμαχος της Γερμανίας και εθελοντικά παρέδωσε τα εδάφη αυτά). Επίσης οι Εσθονία, Λεττονία και Λιθουανία έγιναν και αυτές Σοβιετικές Δημοκρατίες. Το ίδιο έτος η ΕΣΣΔ πολεμούσε με τη Φινλανδία προσπαθώντας να προστατέψει γεωστρατηγικά το Λένινγκραντ (Αγία Πετρούπολη).


επισης και αυτο παντα σε αντικρισμα με αυτα που εγραψε ο ρατ πλαν για τον εθνικισμο
οπου βλεπουμε ιστορικα πανω κατω γινοταν με ολα τα ιδεολογηματα

εδω λοιπον εχουμε τοσους πολλους θανατους που θα θελαμε 1000 χρονια εθνικισμου και αν φταναμε ποτε σε αυτο το νουμερο
Η στάση των Ρώσων και των ρωσικών αρχών απέναντι στον Στάλιν παραμένει αμφίσημη Αν και δεν πέθαναν όλοι οι παραπάνω από αφύσικα αίτια, η εκτίμηση για 20 εκατομμύρια θανάτους αμάχων του Μεντβέντεφ, είναι πιθανά μια συντηρητική εικασία. Ο Αλεξάντρ Σολζενίτσιν, ο λογοτεχνικός γίγαντας που έγραψε για το σοβιετικό σύστημα γκουλάγκ, υποστήριξε ότι ο πραγματικός αριθμός των θυμάτων του Στάλιν είναι πιθανό να έφτασε τα 60 εκατομμύρια. Άλλες εκτιμήσεις από φημισμένους επιστήμονες και ιστορικούς κυμαίνονται μεταξύ 20 και 60 εκατομμυρίων. Στο βιβλίο του, «Αφύσικοι θάνατοι στην ΕΣΣΔ: 1928-1954» ο IG Dyadkin εκτιμά ότι η ΕΣΣΔ υπέστη 56-62.000.000 «αφύσικους θανάτους» κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, με 34 έως 49.000.000 να συνδέονται άμεσα με τον Στάλιν. Στο βιβλίο «Η Ευρώπη μια Ιστορία», ο Βρετανός ιστορικός Norman Davies υπολόγισε ότι 50 εκατομμύρια άνθρωποι σκοτώθηκαν μεταξύ 1924-1953, εξαιρώντας τα θύματα του πολέμου. Ο Alexander Nikolaevich Yakovlev, σοβιετικός πολιτικός και ιστορικός, έκανε εκτίμηση για 35 εκατομμύρια θανάτους. Ακόμη και ορισμένοι ιστορικοί που βασίζουν τις εκτιμήσεις τους στην έρευνα, παραδέχονται ότι οι υπολογισμοί τους μπορεί να είναι ανεπαρκείς. Στο περίφημο βιβλίο του «Ο Μεγάλος Τρόμος: Εκκαθάριση του Στάλιν της δεκαετίας του '30» ο Αγγλο-Αμερικανός ιστορικός Robert Conquest, έγραψε: «Μας έχουν πει για έναν αριθμό 20 εκατομμυρίων νεκρών (υπό το καθεστώς του Στάλιν) το οποίο είναι πολύ χαμηλό και θα χρειαζόταν να το αυξήσουμε σε 50%». Μέρος του προβλήματος με την καταμέτρηση της συνολικής απώλειας των ζωών, εντοπίζεται και στα ελλιπή σοβιετικά αρχεία, ενώ πολλοί θάνατοι - μετά από πείνα από λιμό - μπορεί να είναι συνδεδεμένες με τις πολιτικές του Στάλιν, αλλά μπορεί και όχι. Σε κάθε περίπτωση, εάν ο αριθμός των 60 εκατομμυρίων νεκρών είναι ακριβής αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο 2 εκατομμύρια άνθρωποι σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια κάθε χρόνου της ηγεσίας του Στάλιν - ή 40.000 κάθε εβδομάδα (ακόμα και «εν καιρώ ειρήνης»). Εάν η χαμηλότερη εκτίμηση των 20 εκατομμυρίων είναι ο πραγματικός αριθμός, τότε μεταφράζεται σε 1.830 θανάτους κάθε μέρα. Πηγή: http://www.lifo.gr
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 14 Μάιος 2018, 16:29

οπως βλεπουμε κατακτητικους πολεμους επεκτατισμους πεινα δυστυχια
ολα αυτα και πολλα οπως η μη ελευθερη μετακινηση πολιτων
υπηρχαν και στην σοβιετικη ενωση

που να μη ξεχναμε στην ουσια ηταν μια αυτοκρατορια με πληθος εθνικων κρατων
που με το ζορι τα κρατουσε σε μια συνοχη

Λύθηκε λοιπόν οριστικά το Ενικό Ζήτημα στην ΕΣΣΔ; Θα ήταν υπερβολή να ισχυριστούμε κάτι τέτοιο μια για πάντα. Υπήρχαν ισχυροί «θύλακες» εθνικισμού, π.χ. στην Ουκρανία, στις Βαλτικές Δημοκρατίες και στον Καύκασο, που αξιοποιήθηκαν από τους ναζί στα χρόνια του Β' Παγκόσμιου Πολέμου. Οταν κοινωνικές δυνάμεις που είχαν ανατραπεί (πρώην καπιταλιστές, μεγαλοκτηματίες κ.ά.) προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν την εθνική ταυτότητα για να πάρουν τη «ρεβάνς», στηριζόμενοι στα όπλα των χιτλερικών ορδών. Ετσι, π.χ., στις Βαλτικές χώρες εμφανίστηκαν οι λετονικές κι οι εσθονικές «λεγεώνες των SS» και στην Ουκρανία οι ντόπιοι «γερμανοτσολιάδες» (ΟΟΥΝ-ΟΥΠΑ). Αυτές οι δυνάμεις για άλλη μια φορά ηττήθηκαν το 1945 από τον Κόκκινο Στρατό, παρέμειναν ωστόσο κάποιες εθνικιστικές τάσεις σε διάφορες περιοχές. Ακόμη και εθνικιστικές ένοπλες ομάδες, που έκαναν δολιοφθορές ή και δολοφονίες στελεχών του ΚΚ κι άλλων Σοβιετικών πολιτών, κυρίως στη Δυτική Ουκρανία και στη Βαλτική έως τη δεκαετία του '60 (όπως, π.χ., η λιθουανική αντικομμουνιστική οργάνωση «Αδελφοί του δάσους»). Την ίδια ώρα, όμως, αυτές οι εθνικιστικές και αποσχιστικές τάσεις δεν μπορούσαν να αναπτυχθούν στις συνθήκες του σοσιαλισμού, αφού έλειπε ο βασικός «κινητήρας» του εθνικισμού, που είναι η ντόπια αστική τάξη.

Οι ΗΠΑ και οι άλλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις ποτέ δε σταμάτησαν με τις δεκάδες ραδιοφωνικές εκπομπές, σε όλες τις βασικές γλώσσες των λαών της ΕΣΣΔ, να προσπαθούν να σπείρουν το μίσος ανάμεσα στα έθνη, που αποτελούσαν την ΕΣΣΔ και να τη διασπάσουν πάνω στην εθνική βάση.

Πώς, πότε και γιατί εκδηλώθηκε;
Οπως γράφει το στέλεχος του Κομμουνιστικού Κόμματος Ρωσικής Ομοσπονδίας (ΚΚΡΟ) Β. Γκριζλόφ, διευθυντής του περιοδικού «Πολιτική Διαφώτιση»: «Αν κατανοούμε την Ιστορία στη βάση του διαλεκτικού υλισμού, τότε πρέπει να αναγνωρίσουμε πως το εθνικό ζήτημα αποτελεί μέρος του ζητήματος της εξουσίας στο κράτος. Οι ρίζες των σημερινών αντιθέσεων δεν πρέπει να τις ψάξουμε στο καθαυτό εθνικό ζήτημα, αλλά στην κοινωνικο-οικονομική σφαίρα. Κι όταν μιλάω για την κοινωνικο-οικονομική σφαίρα, δεν εννοώ κάποια πτώση στην οικονομία ή στο επίπεδο ζωής, αλλά στην κατεύθυνση της ανάπτυξης, στις βασικές κοινωνικο-οικονομικές αλλαγές. Τι εννοώ; Στο εσωτερικό του σοσιαλιστικού μας κράτους, πραγματοποιήθηκε μια καλυμμένη αλλαγή των μορφών ιδιοκτησίας, μια αλλαγή του κοινωνικού μας συστήματος, που οδήγησε στην παλινόρθωση του καπιταλισμού. Και μάλιστα σε ορισμένες περιοχές αυτή είχε και στοιχεία μεικτά με φεουδαρχικές και πατρογονικές σχέσεις. Σε όλο τον κόσμο η καπιταλιστική αγορά οδηγεί στην όξυνση του εθνικού ζητήματος. Εμφανίστηκαν νέες κοινωνικές δυνάμεις, που ενδιαφέρονταν με τον ένα ή άλλο τρόπο για σχέσεις «μοιράσματος». Αυτό οδηγεί σε συγκρούσεις, πολέμους κλπ. Η εμφάνιση της αστικής τάξης οδήγησε στην εμφάνιση του αστικού εθνικού κράτος. Στο εσωτερικό της ΕΣΣΔ εμφανίστηκαν εθνικιστικές ομάδες, που άνθισαν την περίοδο της «περεστρόικα» κι οι οποίες μετατράπηκαν σε ισχυρές πολιτικές δυνάμεις. Δυνάμεις, που όχι μόνο χρειάστηκε να τις λάβουμε υπόψη μας, αλλά που δυστυχώς, σε τελική φάση, νίκησαν. Υπέρ αυτών των σχέσεων μοιράσματος ήταν η σκιώδης οικονομία, ο οικονομικός κόσμος του εγκλήματος, που κρυφά είχε δημιουργηθεί στην ΕΣΣΔ» (Στρογγυλό τραπέζι στην «Πράβντα» για τα 85 χρόνια από την ίδρυση της ΕΣΣΔ (28/12/2007) http://kprf.ru/party-live/54065.html?print).


αυτα και συγνωμη που ξεφυγα τελειως απο το θεμα αλλα δεν μπορω να μη γραψω
για τις ομοιοτητες που συμβαινουν παντου.... δηλαδη να επικεντρωθουμε
στην ουσια των γεγονοτων που σημαινει οτι οποιος κραταει ενα οπλο
μπορει ανα πασα στιγμη να πυροβολησει ειτε ειναι βουδιστής ειτε βραχμάνος
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 15 Μάιος 2018, 00:08

nemo έγραψε:olti ηρεμα με τυπους που δεν αναγνωριζουν τα εθνικα συνορα πριν το σαραντα
μη το συνεχιζεις δεν αξιζει ο κοπος και χαλιομαστε
-τι ειπες αγορινα ; δεν υπηρχαν εθνικα συνορα ; μπραβο σου και φτου μη σε ματιασω

παμε τωρα εμεις να μου εξηγησεις πως το εννοεις πως ο χιτλερ δεν ηταν εθνικιστης
παρα μονο εθνικοσοσιαληστης αυτο με ητα

και θελω αναλυση γιατι εγω δεν ειμαι τοσο μορφωμενος για να τα καταλαβω
οπως οι υπολοιποι ονοματα να μη λεμε


:)

Να σου εξηγησω την αποψη μου για τον Χιτλερ ...
Ξεκινωντας απο τον ορισμο του εθνκισμου , και διαβαζοντας τα εθνικα συμφεροντα οπς φαινονται στον πινακα που εβαλα , βγαινει το συμπερασμα οτι ο Εθνικισμος , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ επεκτατικος ... Περιοριζεται στα συνορα του και ενδιαφερεται , για τους πολιτες του ...
Αντιθετα , ο σοσιαλισμος , ειναι μια επεκτατικη ιδεολογια ,η οποια θελει να επικρατησει παγκοσμιως ...
Ο Χιτλερ εφαρμοε ακριβως αυτο που αποκαλειτα στην πολιτικη φιλοσοφια ΣΩΒΙΝΙΣΜΟΣ ...
Διακηρυξε μια υπεροχη του Γερμανικου λαου και θελησε να την επεκτεινει οπου μπορουσε ... Φυσικα βρηκε διαφορες δικαιολογιες , οπως το Λεμπενσραουμ , αλλα το θεμα ηταν οτι συνεδυασε το Εθνικο συμφερον ( κατα την αποψη του ) , με την επεκτατικοτητα του σοσιαλισμου , εξ' ου και το εθνικοσοσιαλισμος...

Ο ορισμος του Σωβινισμου ειναι ο κατωθι κατα την METAPEDIA ...

Ο σωβινισμός είναι η ακραία αφοσίωση σε μια ομάδα, κοινότητα ή έθνος, που είναι συνυφασμένη με μοχθηρία και μίσος εναντίον μιας αντίπαλης ομάδας και στην πολιτική χρησιμοποιείται για να χαρακτηρίσει τον υπερβολικό, τον πολεμοχαρή και φανατικό εθνικισμό. Πήρε το όνομα του, στη διάρκεια της Α' Γαλλικής Αυτοκρατορίας, από τον Νικολά Σωβέν [Nicolas Chauvin]], Γάλλο αξιωματικό της εποχής του Ναπολέοντα Βοναπάρτη, ο οποίος έδειχνε χαρακτηριστικό ζήλο για τον Αυτοκράτορα. Ο όρος, αν και επινοήθηκε για να περιγράφει τον ακραίο εθνικισμό, χρησιμοποιείται πλέον συχνότερα ως αναφορά στον ρατσισμό ή τον αποκαλούμενο σεξισμό.

Βάση της, πολιτικής και ιδεολογικής, θεωρίας του Σωβινισμού αποτελεί η άποψη ότι, άξιον υπάρξεως είναι μόνο το δικό μας Έθνος σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κι ότι αποκλειστικός τους προορισμός είναι να υπηρετούν το δικό μας Έθνος, καθώς το δικό μας Έθνος είναι προορισμένο από την ιστορία να είναι Έθνος κυρίων και κυριάρχων όχι μόνο στο πεδίο του πολιτισμού, όπως αποδέχεται ο Εθνικισμός αλλά και στο πεδίο της πολιτικής.


Διαβαζοντας απο το ιδιο μεσον τους ορισμους του Εθνικισμου και του Σωβινισμου φαινονται ολοκαθαρα οι διαφορες τους ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 15 Μάιος 2018, 09:23

δεν νομιζω να εχει σχεσει ο σοσιαλισμος με την επεκτατικοτητα ή τον σωβινισμο
περισσοτερη σχετικοτητα εχουμε στον ορο εθνικισμο -σωβινισμο
εξαλλου καπου χανομαστε στην μεταφραση προσπαθωντας να προσδωσουμε
παραπανω εννοιες απο οτι σαν λεξεις μπορουν και αφορουν καθε αυτες τις ιδιες
ελληνικο φαινομενο πριν λιγο καιρο συζηταγα με εναν εθνικοσοσιαλιστη
μου μιλαγε για τον χιτλερ μου και μου τον παρουσιαζε σαν μια αγιοτητα
τελος παντων η περιπτωση του χιτλερ ειναι ιδιαζουσα τα ειχε ολα απο εθνικισμο
σοσιαλισμο σωβινισμο φυλετισμο και βαρβαροτητα
στο τελος αυτο που μενει απο τα δυο ιδεολογικα στρατοπεδα ειναι τα γεγονοτα
οι χιτλερικοι ετοιμαζαν τους αντιπαλους για τον φουρνο οι σταλινικοι για το ψυγειο
προκειται για το ιδιο νομισμα και κακως το συζηταμε οτι μας αφορα
το καινουργιο στην ιστορια δεν ηταν ο εθνικοσοσιαλισμος του χιτλερ
τα ιδια γινοταν παντοτε αλλα ο κομμουνισμος που εφαρμοσε τα ιδια με διαφορετικη
στρατηγικη
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 15 Μάιος 2018, 10:28

nemo έγραψε:δεν νομιζω να εχει σχεσει ο σοσιαλισμος με την επεκτατικοτητα ή τον σωβινισμο
περισσοτερη σχετικοτητα εχουμε στον ορο εθνικισμο -σωβινισμο
εξαλλου καπου χανομαστε στην μεταφραση προσπαθωντας να προσδωσουμε
παραπανω εννοιες απο οτι σαν λεξεις μπορουν και αφορουν καθε αυτες τις ιδιες
ελληνικο φαινομενο πριν λιγο καιρο συζηταγα με εναν εθνικοσοσιαλιστη
μου μιλαγε για τον χιτλερ μου και μου τον παρουσιαζε σαν μια αγιοτητα
τελος παντων η περιπτωση του χιτλερ ειναι ιδιαζουσα τα ειχε ολα απο εθνικισμο
σοσιαλισμο σωβινισμο φυλετισμο και βαρβαροτητα
στο τελος αυτο που μενει απο τα δυο ιδεολογικα στρατοπεδα ειναι τα γεγονοτα
οι χιτλερικοι ετοιμαζαν τους αντιπαλους για τον φουρνο οι σταλινικοι για το ψυγειο
προκειται για το ιδιο νομισμα και κακως το συζηταμε οτι μας αφορα
το καινουργιο στην ιστορια δεν ηταν ο εθνικοσοσιαλισμος του χιτλερ
τα ιδια γινοταν παντοτε αλλα ο κομμουνισμος που εφαρμοσε τα ιδια με διαφορετικη
στρατηγικη


:)

Κατ' αρχην ο ορισμος του κουμμουνισμου ειναι πως προκειται για την παιδικη ηλικια του σοσιαλισμου ...
Ας δουμε ενα παραδειγμα το οποιο το ζησαμε ... Εχουμε 2 κρατη ... ενα εθνικιστικο , στο οποιο επικρατει η ελευθερια του λογου , και η ελευθερη διακινηση των πολιτων ... Αυτο το κρατος , συνορευει με ενα κουμμουνιστικο κρατος οπως αυτα που ξεραμε ... Ποια θα ειναι τα αποτελεσματα ;; Οτι εγινε στο Βερολινο ... οι κουμμουνιστες , αδυνατωντας να επιβαλλουν τις αποψεις τους στο ελευθερο τμημα , θα αναγειρουν τειχος για να εμποδισυν τους πολιτες τους να αυτομολησουν ... Αρα ο σοσιαλισμος/κουμμουνισμος ειναι υποχρεωμενος να επεκταθει , γιατι αλλοιως θα συμβει οτι συνεβη ... θα γκρεμοτσακιστει ...
Ο Ελληνας εθνικοσοσιαληστης , και ο Ελληνας κουμμουνιστης αντιστοιχα θεοποιουν τον Χιτλερ και τον Σταλιν ... Δηλαδη παλι καταληγουμε στην ξενολατρεια , σε προτυπα ξενα ως προς τον Ελληνικο πολιτισμο ...
Γι' αυτο και ο εθνικισμος δεν μπορεσε να αναπτυχθει στην Ελλαδα ...
Συνηθιζω να λεω πως ο εθνικοσοσιαλισμος και ο κουμμουνισμος ειναι οι 2 οψεις ενος νομισματος, του νομισματος του ολοκληρωτισμου ...
Ο ολοκληρωτισμος , ειναι εξ' ορισμου αντιθετος με την δημοκρατια , η υπαρξη και βελτιωση της οποιας ειναι το καθηκον καθε ελευθερου ανθρωπου ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 15 Μάιος 2018, 10:37

Μετα απο 14 σελιδες:

α) Δεν αναφερθηκε ουτε μισο ονομα εθνικιστη πολιτικου απο τους αυτοαποκαλουμενους εθνικιστες
β) Δεν αναφερθηκαν συγκεκριμενα παραδειγματα εθνικιστικης πολιτικης παρα μονο γενικοτητες
γ) Οι εθνικιστες παιζουν την κολοκυθια ρωτωντας τους μη εθνικιστες τι εστι εθνικισμος αντι να πουν οι ιδιοι
δ) Οι εθνικιστες ειναι λαλιστατοι για τον κομμουνισμο αλλα δεν μπορουν να πουν κουβεντα για την δικη τους ιδεολογια

Εμπρος στον ετσι που χαραξε ο τετοιος λεω εγω.
0 .


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”