ο εθνικισμος στην ελλαδα

Πολιτικά συστήματα, πολιτική επιστήμη, πολιτικές ιδεολογίες κλπ.
Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 15 Μάιος 2018, 11:04

Λαχουρένιος έγραψε:Μετα απο 14 σελιδες:

α) Δεν αναφερθηκε ουτε μισο ονομα εθνικιστη πολιτικου απο τους αυτοαποκαλουμενους εθνικιστες
β) Δεν αναφερθηκαν συγκεκριμενα παραδειγματα εθνικιστικης πολιτικης παρα μονο γενικοτητες
γ) Οι εθνικιστες παιζουν την κολοκυθια ρωτωντας τους μη εθνικιστες τι εστι εθνικισμος αντι να πουν οι ιδιοι
δ) Οι εθνικιστες ειναι λαλιστατοι για τον κομμουνισμο αλλα δεν μπορουν να πουν κουβεντα για την δικη τους ιδεολογια

Εμπρος στον ετσι που χαραξε ο τετοιος λεω εγω.


:)

α) Δεν κολλαμε σε ονοματα ... Τελευταιος εθνικιστης , κατα την αποψη μου , ηταν ο Μεταξας και πριν απο αυτον ο Βενιζελος παρ'ολα τα λαθη του ... Καποιος αλλος μπορεινα εχει αλλα παραδειγματα ... Αλλα γενικα οι Ελληνες πολιτικοι δεν ειναι εθνικιστες ... ειναι ξενολατρες ...
β) Στον ορισμο του εθνικισμου αναφερονται παραδειγματα εθνικιστικης πολιτικης ...
γ) Το να συζητανε 2 ανθρωποι για ενα θεμα οπως ο εθνικισμος , δεν ειναι "κολοκυθια" ...
δ) Ναι , ειναι καθηκον του εθνικιστη να μελεταει τον εχθρο του για να τον αντιμετωπιζει καλυτερα ...
Μπορεις να εχεις ελευθερα τις αποψεις σου και να τις εκφραζεις ... Αλλωστε ζεις σε μια ελευθερη δημοκρατικη χωρα ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

stavmanr
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3379

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό stavmanr » 15 Μάιος 2018, 20:16

stavmanr έγραψε:
oldjedi έγραψε:
:)

Με την απλη διαφορα οτι το κατουρημα ειναι μια καθημερινη αναγκη , απαραιτητη για την επιβιωση του σκυλου , ενω ο ανθρωπος , αν δεν παιξει ποτε στην ζωη του σκακι ,δεν προκειται να παθει κατι ...
Μην γραφετε ανοησιες , μονο και μονο για να εκφρασετε την αντιθεση σας ...

Ολντ


Δεν έχεις καταλάβει ότι το κατούρημα των σκύλων στο ΔΕΝΤΡΟ δεν έχει σχέση με την καθημερινή τους ανάγκη; Ουράνε κάθε τρία λεπτά σε νέο δέντρο. Λες να πασχουν από συχνουρία;

Ξανασκέψου λοιπόν αυτό που έγραψα και θα διαβάσω τις ενστάσεις σου. :)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 15 Μάιος 2018, 20:20

:)

Εχουμε διαφορετικη αισθηση στο χιουμορ ..

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 15 Μάιος 2018, 20:48

oldjedi έγραψε::)

Εχουμε διαφορετικη αισθηση στο χιουμορ ..

Ολντ


δεν προκειται για χιουμορ αλλα για κατι αλλο
εχεις δυο πιατα με φακες μαγειρεμενα απο δυο μαγειρους
και οποσδηποτε θα εχουν καποιες μικρες διαφορες
αλλα δεν παυει να προκειται για δυο πιατα με φακες
σε καποιους ομως θα φανουν διαφορετικα τα πιατα
δεν εχει να κανει με την αντιληψη αλλα για θέληση
να ορισουν την διαφορετικοτητα τους
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 15 Μάιος 2018, 21:02

oldjedi έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Μετα απο 14 σελιδες:

α) Δεν αναφερθηκε ουτε μισο ονομα εθνικιστη πολιτικου απο τους αυτοαποκαλουμενους εθνικιστες
β) Δεν αναφερθηκαν συγκεκριμενα παραδειγματα εθνικιστικης πολιτικης παρα μονο γενικοτητες
γ) Οι εθνικιστες παιζουν την κολοκυθια ρωτωντας τους μη εθνικιστες τι εστι εθνικισμος αντι να πουν οι ιδιοι


λαχουρ ο ολντι εδωσε τον ορισμο τι σημαινει εθνικισμος αν κατι δεν σε αρεσει
μπορουμε να το συζητησουμε και μεχρι στιγμης δεν ειπες τιποτα επι αυτου


:α) Δεν κολλαμε σε ονοματα ... Τελευταιος εθνικιστης , κατα την αποψη μου , ηταν ο Μεταξας και πριν απο αυτον ο Βενιζελος παρ'ολα τα λαθη του ... Καποιος αλλος μπορεινα εχει αλλα παραδειγματα ... Αλλα γενικα οι Ελληνες πολιτικοι δεν ειναι εθνικιστες ... ειναι ξενολατρες ...
Ολντ


ουτε και αυτοι ηταν εθνικιστες θα ελεγα το παραλιγον εθνικιστες
ο μεταξας ενας μιμος απο τους καλους ο βενιζελος καπου εχασε την μπαλα
στο κεντρο του γηπέδου ακομη και ο δραγουμης καπου τα μπερδεψε
εκεινος που δεν τα εκανε αλεσμα και αλευροποιηση μεσα στο μυαλο του
ειναι ο απλοικος γιαννοπουλος μεσα στην απλοτητα του εγραψε για ποιος ειναι
ο εθνικισμος αυτος και ο καζαντζακης στην ασκητικη και στο καπεταν μιχαλη
απο τα λιγα ελληνικα βιβλια που διαβασα και μου αρεσε
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 15 Μάιος 2018, 21:41

nemo έγραψε:ειναι ο απλοικος γιαννοπουλος μεσα στην απλοτητα του εγραψε για ποιος ειναι


Ο δικος μας, ο Γιαννης?
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 15 Μάιος 2018, 21:57

Λαχουρένιος έγραψε:
nemo έγραψε:ειναι ο απλοικος γιαννοπουλος μεσα στην απλοτητα του εγραψε για ποιος ειναι


Ο δικος μας, ο Γιαννης?

τι του κανατε και δεν γραφει; δεν πιστευω να τον μπαναρατε ;
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 15 Μάιος 2018, 22:01

nemo έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:
Ο δικος μας, ο Γιαννης?

τι του κανατε και δεν γραφει; δεν πιστευω να τον μπαναρατε ;


viewtopic.php?f=3&t=6690&p=175684#p175684

Εχεις χασει πολλα επεισοδια. Πιασε τις τελευταιες σελιδες των σχολιων του και διαβασε τα αντιστοιχα νηματα. Τι να σου λεω..
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nemo » 15 Μάιος 2018, 22:14

οντως εχασα επεισοδια οσον αφορα εμενα εκφραζει καποιο δικιο
παντως οτι εκανε το εκανε καλα και ηταν παντα ευγενικος
ασχετως με το βρισιδι που του κανανε
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
oldjedi
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1825
Τοποθεσία: Chalkidiki

Re: ο εθνικισμος στην ελλαδα

Δημοσίευσηαπό oldjedi » 16 Μάιος 2018, 00:02

nemo έγραψε:
oldjedi έγραψε:λαχουρ ο ολντι εδωσε τον ορισμο τι σημαινει εθνικισμος αν κατι δεν σε αρεσει
μπορουμε να το συζητησουμε και μεχρι στιγμης δεν ειπες τιποτα επι αυτου


:α) Δεν κολλαμε σε ονοματα ... Τελευταιος εθνικιστης , κατα την αποψη μου , ηταν ο Μεταξας και πριν απο αυτον ο Βενιζελος παρ'ολα τα λαθη του ... Καποιος αλλος μπορεινα εχει αλλα παραδειγματα ... Αλλα γενικα οι Ελληνες πολιτικοι δεν ειναι εθνικιστες ... ειναι ξενολατρες ...
Ολντ


ουτε και αυτοι ηταν εθνικιστες θα ελεγα το παραλιγον εθνικιστες
ο μεταξας ενας μιμος απο τους καλους ο βενιζελος καπου εχασε την μπαλα
στο κεντρο του γηπέδου ακομη και ο δραγουμης καπου τα μπερδεψε
εκεινος που δεν τα εκανε αλεσμα και αλευροποιηση μεσα στο μυαλο του
ειναι ο απλοικος γιαννοπουλος μεσα στην απλοτητα του εγραψε για ποιος ειναι
ο εθνικισμος αυτος και ο καζαντζακης στην ασκητικη και στο καπεταν μιχαλη
απο τα λιγα ελληνικα βιβλια που διαβασα και μου αρεσε


:)

Καπου κανεις ενα λαθος ...
Ο Περικλης Γιαννοπουλος , ηταν ενας, ας πουμε , φιλοσοφος ... Δεν ηταν πολιτικος ...
Εγω , αναφερθηκα σε πολιτικους ..
Για τον Βενιζελο , μιλησα και εγω για τα λαθη του ...

Ολντ
0 .
Επιβαλλεται η αποκουμμουνιστοποιηση της Ελλαδας
Τιμη και δοξα στα Ταγματα Ασφαλειας
Πραγματικη Δημοκρατια θα αποκτησουμε , μονο οταν ο τελευταιος κουμμουνιστης εξαφανιστει μαζι με τον τελευταιο γραφειοκρατη.


Επιστροφή σε “Φιλοσοφία Πολιτικής”