Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 06 Μάιος 2019, 14:21

Aλλο ενα κακο επεισοδιο.

Περιμεναμε 2 ολοκληρα χρονια και μολις στιγμης εχουμε δει μονο 1 καλο επεισοδιο το οποιο μαλιστα ειναι αμφιλεγομενο. Τα πρωτα χρονια εβγαιναν καθε χρονο απο 10 επεισοδιαρες.

Η παρακμη της σειρας λογω της απουσιας αυθεντικου υλικου ειναι κατι παραπανω απο εμφανης
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 06 Μάιος 2019, 14:28

Nα πα να γαμηθούν και οι Σταρκ ,κι οι Ταργκάρυεν κι όλο το Γουίντερφελ. Γω δεν βλέπω τίποτα ξανά ,ΑΠΟΧΗ ρε μονιά. VENCEREMOS!
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 06 Μάιος 2019, 14:40

Στύγιος έγραψε:Bitch please.

:laugh1: :laugh1: :laugh1:

:worship_sq1: :worship_sq1: :worship_sq1:
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 06 Μάιος 2019, 14:41

Λαχουρένιος έγραψε:Aλλο ενα κακο επεισοδιο.

Περιμεναμε 2 ολοκληρα χρονια και μολις στιγμης εχουμε δει μονο 1 καλο επεισοδιο το οποιο μαλιστα ειναι αμφιλεγομενο. Τα πρωτα χρονια εβγαιναν καθε χρονο απο 10 επεισοδιαρες.

Η παρακμη της σειρας λογω της απουσιας αυθεντικου υλικου ειναι κατι παραπανω απο εμφανης

Απλα με το περασμα των χρονων χάνεται το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού του θεατή...
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 06 Μάιος 2019, 15:31

Οργισμένος έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Aλλο ενα κακο επεισοδιο.

Περιμεναμε 2 ολοκληρα χρονια και μολις στιγμης εχουμε δει μονο 1 καλο επεισοδιο το οποιο μαλιστα ειναι αμφιλεγομενο. Τα πρωτα χρονια εβγαιναν καθε χρονο απο 10 επεισοδιαρες.

Η παρακμη της σειρας λογω της απουσιας αυθεντικου υλικου ειναι κατι παραπανω απο εμφανης

Απλα με το περασμα των χρονων χάνεται το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού του θεατή...


Δεν ξερουν να γραφουν οι ανθρωποι Οργι. Ειναι απλο.
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 06 Μάιος 2019, 16:04

Δεν είδα επεισόδιο ,αρνούμαι :s_no. Υποψιάζομαι ότι θα είναι σαν το τέλος του LOST ένα πράμα.
0 .

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 06 Μάιος 2019, 16:07

Στύγιος έγραψε:Δεν είδα επεισόδιο ,αρνούμαι :s_no. Υποψιάζομαι ότι θα είναι σαν το τέλος του LOST ένα πράμα.


Ίσως να είναι ένα όραμα του Μπράν αφού έπεσε από τον πύργο και έμεινε αναίσθητος :P
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 06 Μάιος 2019, 16:20

Βέβαια θα γαμούσε να έσκαγε στην αίθουσα του σιδερένιου θρόνου ο sir Anthony Hopkins και να έλεγε ένα freeze all motor functions... Sersei, Analysis.
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 06 Μάιος 2019, 16:24

itteithe έγραψε:
Στύγιος έγραψε:Δεν είδα επεισόδιο ,αρνούμαι :s_no. Υποψιάζομαι ότι θα είναι σαν το τέλος του LOST ένα πράμα.


Ίσως να είναι ένα όραμα του Μπράν αφού έπεσε από τον πύργο και έμεινε αναίσθητος :P


Πλάκα πλάκα, μπορεί να έχουν μείνει κι από έμπνευση οι μαλάκες οι σεναριογράφοι.

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
1 .

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13629
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 06 Μάιος 2019, 16:28

Οργισμένος έγραψε:
Ραν ταν πλαν έγραψε:Τρία επεισόδια είδα. Ένα από την πρώτη, την τρίτη και την πέμπτη σαιζόν. Στο τρίτο μια κοντή βγήκε μέσα από φλεγόμενο κτίριο ανέπαφη και την προσκύνησαν κάτι ξεβράκωτοι και εκεί δεν άντεξα άλλο.
Έπαθα οβερντόουζ σεναριακής μαλακίας και παραλίγο να πέσω σε παραληρηματικό κώμα μικροαστικού τύπου.
Από εδώ και πέρα θα βλέπω μόνο σειρές σοσιαλιστικού ρεαλισμού. Μπομπ σφουγαράκης, Μάγια η μέλισσα και στρουμφάκια.

Αν το λεφτερο διαθετει αναγνώστες ηλικιας έως 7 ετων τοτε πιθανότατα τους έχει πείσει.


Δεξιοί, που όταν τους δείχνεις το φεγγάρι αυτοί κοιτούν το δάχτυλο.
Αδυνατούν να αντιληφθούν την ουσία των πραγμάτων. Δώστους επιδόματα, διόρισε τους, πούλα τους παραμύθι και παρ' τους τις ψήφους οικογενειακώς για οχτώ γενιές. :fico:

Μπομπ σφουγγαράκης. Ένα καταγγελτικό έπος της εκμετάλλευσης που υφίσταται η εργατική τάξη. Εν προκειμένω ο προλετάριος Μπομπ από τον ανηλεή καπιταλίστα Καβούρη.
Μάγια η μέλισσα. Ένας ύμνος προς τη γυναίκα που ζει σε μια οργανωμένη σοβιετική κοινωνία όπως είναι αυτή των μελισσών.
Στρουμφάκια. Η απόδειξη της ανωτερότητας του να ζεις σε κομμουνιστικό κοινόβιο κοινωνικής ισότητας και αλληλεγγύης.

Γκέιμς οφ θρονς. Μια μαλακία και μισή που εξυμνεί τον σωβινισμό, τον ιμπεριαλισμό και το μίσος. Βλέπεται μόνο από δεξιούς που βρίσκονται ένα βήμα πριν την ολοσχερή προσχώρηση τους στον φασισμό.
:reklas:
0 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”