Χοντρος-Λιγνος

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό bizeli » 26 Μαρ 2015, 23:05

impostor έγραψε:
Diadochos έγραψε:
impostor έγραψε:"300"

Δεν μου άρεσε.

Αυτό είναι άλλο θέμα.

Λεονάιντας
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 26 Μαρ 2015, 23:10

Δεν μπορώ να βλέπω Πέρσες ντυμένους σαν νίντζα, μετροσέξουαλ νέγρο Ξέρξη με πιέρσινγκ και πολυλογάδες Σπαρτιάτες χωρίς πανοπλίες.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό bizeli » 26 Μαρ 2015, 23:21

Οκ σεβαστό αν και να σου θυμίσω ότι μιλάμε για κινηματόγραφο, ένα είδος τέχνης ...όχι για ιστορικό ντοκιμάντερ.

Τα οπτικά του εφέ προσωπικά με είχαν εντυπωσιάσει, η μουσική, οι ηθοποιοί όλα και γενικά όλη αυτή η "αμφιλεγόμενη" απόδοση της ταινίας. Πολύ ωραία ατμόσφαιρα.
Ντάξει γούστα είναι αυτά.

Και το Νο2 το οποίο ακόμα δεν έχω δει

0 .

Χαοτικός

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό Χαοτικός » 26 Μαρ 2015, 23:34

Diadochos έγραψε:Δεν μπορώ να βλέπω Πέρσες ντυμένους σαν νίντζα, μετροσέξουαλ νέγρο Ξέρξη με πιέρσινγκ και πολυλογάδες Σπαρτιάτες χωρίς πανοπλίες.


Άμα έβαζες και συ κάνα σαλβάρι και καμιά πιο φαρδιά μπλούζα; :wow04: Κάτι πιο ελαφρύ και άνετο ξέρεις ;)
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 26 Μαρ 2015, 23:39

Να κάνω και τζίβες τα μαλλιά λες;
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Χαοτικός

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό Χαοτικός » 27 Μαρ 2015, 00:12

Ή αληθεια είναι ότι θα βοηθούσε αλλά φοβάμαι μήπως κατα λάθος κοιταχτείς σε κάνα καθρέφτη και νομίζεις ότι
μπήκαν αλήτες στο σπίτι.
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”