1η ταινία που είδατε στον κινηματογράφο
-
Άχθος Αρούρης
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 93
- Τοποθεσία: ἀλλ᾽ ἧμαι παρὰ νηυσὶν ἐτώσιον ἄχθος ἀρούρης
-
alekhine
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 198
- Τοποθεσία: Εθνικός Κήπος
-
Nandros
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1354
Re: 1η ταινία που είδατε στον κινηματογράφο
'
Σαρλώ ή Χοντρό-Λιγνό, άσπρο-μαύρο και βουβό, γατάκια!
.
Σαρλώ ή Χοντρό-Λιγνό, άσπρο-μαύρο και βουβό, γατάκια!
.
0 .
-
Katanas
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 191
Re: 1η ταινία που είδατε στον κινηματογράφο
Nandros έγραψε:'
Σαρλώ ή Χοντρό-Λιγνό, άσπρο-μαύρο και βουβό, γατάκια!![]()
.
Για περιμενε αν η
1η ταινια στο κινηματογραφο που ειδες ηταν Σαρλω και πχ ειδες το χαμινι (1920) αραγε πανω κατω εισαι 98χρονων?
0 .
~
CoRfU
~-
Nandros
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1354
Re: 1η ταινία που είδατε στον κινηματογράφο
Katanas έγραψε:Για περιμενε αν η 1η ταινια στο κινηματογραφο που ειδες ηταν Σαρλω και πχ ειδες το χαμινι (1920) αραγε πανω κατω εισαι 98χρονων?Nandros έγραψε:Σαρλώ ή Χοντρό-Λιγνό, άσπρο-μαύρο και βουβό, γατάκια!![]()
Ήταν ειδική πρωινή προβολή στον σινεμά κοντά στο Δημοτικό που πήγαινα για τους μαθητές μόνο και φυσικά δεν ήταν πρεμιέρα!
Παρόμοιες μας είχαν δείξει και πιο πριν στο σχολείο το ίδιο, αλλά ήταν 1η φορά σε σινεμά.
Είμαι 66 χρονών.
1 .
-
Papa John
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 83
Re: 1η ταινία που είδατε στον κινηματογράφο
Αναμφισβήτητα κάποια late 70s των Τέρενς Χιλ-Μπάντ Σπένσερ,επειδή με έπαιρνε μαζί του στο θερινό ο μεγαλύτερος αδερφός.
Μπαντ Σπένσερ,αιώνιο είδωλο.
Πρώτη που είδα με δικό μου χαρτζηλίκι,παρέα με την γυμνασιακή μου αγάπη Γεωργία Σ ,πρέπει να ήταν η ταινία Ο Εξωγήινος (ΕΤ).
Αριστούργημα.
Μπαντ Σπένσερ,αιώνιο είδωλο.
Πρώτη που είδα με δικό μου χαρτζηλίκι,παρέα με την γυμνασιακή μου αγάπη Γεωργία Σ ,πρέπει να ήταν η ταινία Ο Εξωγήινος (ΕΤ).
Αριστούργημα.
0 .
-
Katanas
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 191
Re: 1η ταινία που είδατε στον κινηματογράφο
Nandros έγραψε:Katanas έγραψε:Για περιμενε αν η 1η ταινια στο κινηματογραφο που ειδες ηταν Σαρλω και πχ ειδες το χαμινι (1920) αραγε πανω κατω εισαι 98χρονων?
Ήταν ειδική πρωινή προβολή στον σινεμά κοντά στο Δημοτικό που πήγαινα για τους μαθητές μόνο και φυσικά δεν ήταν πρεμιέρα!
Πλάκα έκανα μωρε
πάντως κακά τα ψέματα οι ασπρόμαυρες ταινίες είναι ωραίες.
0 .
~
~
CoRfU
~
-
Cavaliere
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 377
- Τοποθεσία: ΗΗ.
Re: 1η ταινία που είδατε στον κινηματογράφο
Καλά, ΣΙΝΕΑΚ δεν είχε στα μέρη σας; Εμάς είχε, κάθε Κυριακή από πρωί ως μεσημέρι, με Χοντρό-Λιγνό, Σαρλώ, κινούμενα σχέδια, μέχρι και Ζορό με Αλέν Ντελόν, 3 σωματοφύλακες, κ.α..
0 .
Ordem e Progresso.
Σκληρή αρχή μιας σκληρής μέρας.
Δόξα τω Θεώ.
Σκληρή αρχή μιας σκληρής μέρας.
Δόξα τω Θεώ.
-
Papa John
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 83
Re: 1η ταινία που είδατε στον κινηματογράφο
Φυσικά και είχε,αλλά δεν πολυθυμάμαι τι έβλεπα τότε.Δύο παραστάσεις κάθε Κυριακή πρωί και πήγαινα είτε με τον πατέρα είτε με τον αδερφό μου.
0 .
-
Nandros
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1354
Re: 1η ταινία που είδατε στον κινηματογράφο
Cavaliere έγραψε:Καλά, ΣΙΝΕΑΚ δεν είχε στα μέρη σας; Εμάς είχε, κάθε Κυριακή από πρωί ως μεσημέρι, με Χοντρό-Λιγνό, Σαρλώ, κινούμενα σχέδια, μέχρι και Ζορό με Αλέν Ντελόν, 3 σωματοφύλακες, κ.α..
Μιλώ για την πρώτη ταινία.
Σινεάκ είχε στην Καραΐσκου, δίπλα στην πλατεία που είναι το Δημαρχείο Πειραιώς.
Αλλά λόγω μικρής ηλικίας, που απαιτούσε συνοδό και σχετικά ακριβού εισιτηρίου, ήταν απαγορευτικό.
Μεγάλωσα κοντά στα Ταμπούρια που είχε έναν σωρό σινεμάδες. Γιατί να τρέχω στον Πειραιά;
0 .